Je to již 100 let, kdy Hanna a Julius Didrikson otevřeli Oilskin továrnu na výrobu vysoce kvalitních nepromokavých oděvů pro rybáře. Psal se rok 1913 a v rybářské vesnici Grundsund na západním pobřeží Švédska spatřily světlo světa první výrobky této značky. Od té doby prošel Didriksons dlouhou cestou vývoje, inovací a to nejen v oblasti funkčnosti, ale zejména v komfortu a designu.

Heritage kolekce

Heritage

Ke stoletému výročí značky vznikla výroční „Heritage” kolekce, která spojuje historii a tradici značky s novodobými trendy v oblasti materiálů, střihů a designu. Celá kolekce je spojena pomyslnou červenou linkou, kterou tvoří výroční razítko, jako designový doplněk všech produktů této retro kolekce, která je imitací rybářského oblečení, které se nosilo ve Skandinávii v minulosti.

Součástí prezentace značky Didriksons ke 100-letému výročí je mimo jiné film a kniha, které o historii značky pojednávají.

Kniha vznikla původně jako výroční, nicméně brzy bylo zjištěno, že překonala obraz historie značky a je mnohem bohatší. Podává důležité informace o vývoji švédského textilního průmyslu. Na knize se ve velké míře podílela novinářka Agneta Didriksons, příbuzná ze třetí generace po zakladatelích. Kniha v anglické mutaci bude distribuována na jaře i v České republice v omezeném počtu několika desítek výtisků

Film provází 100 letou historií a je nejenom korporační historií, ale stejně jako kniha, také zajímavým historickým dokumentem.

Nejsme jenom do deště

Heritage

Důležitým mezníkem ve vývoji značky je uvedení URBAN kolekce, která v současné době představuje skoro polovinu nabízených produktů. Outdoorová móda dorazila do měst a s ní spoustu nových trendů – lesklé materiály, prošívané bundy nebo vesty, které se hodí skoro pro každou příležitost nebo polodlouhé funkční kabáty, které zajistí dostatečný komfort i v méně příznivém počasí. K tomu samozřejmě svěží jarní barvy a nezbytné doplňky – funkční dámské tašky.

Roman Vojtek – již třetí sezónu tváří značky

Heritage

Značku DIDRIKSONS1913 si za uplynulý rok spolupráce pochvaluje i Roman Vojtek, známý herec a nadále tvář značky DIDRIKSONS1913. Produkty Didriksons se staly součástí jeho života.

„Vyhovuje mi zejména spojení mých požadavků na design, komfort, ale také funkčnost produktů.  A to produkty Didriksons bezesporu splňují,“ doplňuje Roman.

Nejen na hory, ale především do města, při každodenní cestě do práce, nebo na procházku městem, tam míří kolekce Urban.

Nové trendy a materiály

Nová jarní kolekce DIDRIKSONS1913 je obohacena o nové materiály, které sebou přináší zejména vyšší  komfort při nošení. Jedná se o Tencel a organickou bavlnu. Jsou to naprosto přírodní materiály, velice příjemné, odolné vůči bakteriím, navíc šetrné k životnímu prostředí (100 % rozložitelné) a přitom funkční.

Jsou použité u trik a kraťasů z výroční „Heritage“ kolekce – Skafto, Lage, Bonden nebo také v outdoorové a juniorské řadě - trika Skyline a Woodline.

Nezaostává ani outdoor. Jarní  kolekci obohatil u vybraných modelů (pánská bunda Maxwell, bunda Cascade) nový YKK Aquaguard zip, který zajistí dokonalou odolnost vůči vodě.

Další novinkou outdoorové kolekce je impregnace povrchového materiálu bez použití fluorovaných uhlovodíků – impregnace FC Free (vyhlášený set Tigris, softshellové kalhoty Trickett, lehká softshellová bunda Nante nebo bunda Cascade) a tudíž šetrná k životnímu prostředí.

Trendy v oblékání dětí a juniorů

Heritage

Jarní kolekce KIDS DIDRIKSONS1913 opět zaujme svou pestrostí a propracovanými detaily. Funkčnost však zůstává na prvním místě.

Nevšednost oblečení je dalším neméně důležitým faktorem při výběru dětského oblečení - zaujmout a přitom zachovat tradici, to je DIDRIKSONS1913!

V nabídce nechybí nové modely v kolekci „oblečení, které roste s dětmi“, která umožňuje prodloužit rukávy a nohavice o jednu velikost.

JUNIORSKOU kolekci na jaro obohatí modely pro teplejší jarní a letní dny – kraťasy Preda a trika Woodline z organické bavlny a Tencelu -  kvalitních, příjemných materiálů ve svěžích jarních barvách.

Rok 2013 slibuje pro značku Didriksons hodně dění a očekávání, proto neváhejte a vyzkoušejte tradiční osvědčené produkty.

Nová jarní kolekce na trhu v druhé polovině března 2013.

Aktuálně sledujte na www.didriksons1913.cz, případně www.vavrys.cz a www.facebook.com/didriksons

Reklama