Bulvár

Děti zdemolovaly zařízení nemocnice


Roztřískané nádobí, počmárané stěny, zničené teploměry, výkaly a další spoušť za sebou nechalo několik dětí a výrostků z řad sociálně slabých a nepřizpůsobivých občanů na infekčním oddělení nemocnice v Prostějově.

Ředitelství nemocnice se obrátilo na policii
„Podali jsme na oddělení policie v Prostějově oznámení. Chování dětí a výrostků v nemocnici překročilo všechny meze,“ řekl mluvčí nemocnice Tomáš Želázko.
Pan Želázko dále uvedl, že děti pocházejí ze sociálně slabých a problémových rodin. Na infekčním oddělení se léčí kvůli žloutence typu "A".

Policisté však nemohli zasáhnout přímo na pokojích uzavřeného oddělení, protože šlo o pacienty s vysoce nebezpečnou infekční nemocí.

Nadávali sestrám a likvidovali zařízení
Ve třech pokojích se děti bavily sprostými nadávkami zdravotním sestrám a doktorům. Pokud měly potřebu, vymočily se rovnou do kouta.

Včera bylo šest problémových dětí propuštěno do domácího ošetřování.
„Na oddělení zůstává jeden chlapec. Po ověření výsledků předpokládám jeho propuštění do konce týdne,“ sdělil mluvčí nemocnice. 
Dnes začalo malování pokojů a nemocnice sčítá škody.

Během dvoutýdenního pobytu zničili tito „dárečkové“ vybavení pokojů, zdemolovali umyvadla, hračky, teploměry, žaluzie, prostěradla i povlečení.

„Od pátku probíhá vyšetřování. Musíme nyní především určit přesnou výši škod a podle toho určit, zda jde o přestupek nebo provinění. U dětí totiž není ze zákona možné, že by spáchaly trestný čin,“ řekla mluvčí Okresního ředitelství Policie ČR Alena Nedělníková.

A je vymalováno?

 

   
26.11.2008 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [193] Michaela Kudláčková [*]

    shb: 184 Děkuji - máš fakt postřeh

    superkarma: 0 27.11.2008, 15:40:04
  2. avatar
    [192] Eva_CZ [*]

    99% tech smejdu do toho jednoho velkyho pytle patri. A ja uz seru na patrani, jestli zrovna ten jeden patri k 1%.

    superkarma: 0 27.11.2008, 15:17:06
  3. avatar
    [191] shb [*]

    borovice: máš pravdu, neřekla jsi nic nového a nic jiného než já a tebe nikdo neobviňuje. Ale i přes to co píšeš a víš, a nejsi rasistka, tak prostě nemůžeš je házet do jednoho pytle...jak k tomu pak příjde ta 1/3 že? Já ti rozumím a chápu, že přes zkušenosti jsi obezřetná, to jsme všichni....ale pak se právě stane těm co nekradou a jsou slušní, že je (třeba právě v tramvaji- jak už tu bylo v debatách) podezřívají a klidí se před nimi a drží si ty tašky a tak. Což je pro člověka, co má s nimi špatné zkušenosti automatická reakce a pro ty slušné cikány samozřejmě ponížení. A je to jen kvůli těm problémovým. Proto tvrdím, že vždy se musí rozlišovat. A ne rasisticky hodit do jednoho pytle, stylem jsi černý jsi odepsaný....nic proti tobě.

    superkarma: 0 27.11.2008, 13:05:24
  4. avatar
    [190] borovice [*]

    shb: Opravňuje, neopravňuje, prostě je to tak, 2/3 Cikánů problém představuje. A to, že když vidím Cikána, přejdu na druhý chodník nebo si v MHD držím pevněji kabelku, je prostě moje životní zkušenost, kterou jsem tady na světě nasbírala, že od nich nečekám nic dobrého. Jejich pověst není moje vina, udělali si ji sami. Za rasistku se nepovažuju, ušetři si obviňování. Všem slušným Cikánům, kteří se snaží dělat, posílat děti do školy a vychovávat je, fandím. Věřím, že i jim je současná situace nepříjemná. Ale za to já fakt nemůžu...

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:34:32
  5. avatar
    [189] shb [*]

    hawk

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:28:23
  6. avatar
    [188] shb [*]

    mamča169: to je super nápad to bych jim tak přála třeba by začali něco dělat, kecy to je málo...

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:26:25
  7. avatar
    [187] shb [*]

    paníliška162: tak je nečti nikdo tě taky nenutí, ty mně taky nezajímáš, neznám tě a tvý taky bláboly nečtu.........

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:24:22
  8. avatar
    [186] shb [*]

    borovice 152: to právě nemůžeš říct protože to tak není, nejsou cikáni problém ale někteří cikáni problém (stejně jako někteří vietnamci, někteří bílí atd.) rozdíl je sice v množství, ale to tě neopravňuje házet je do jednoho pytle...

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:21:45
  9. avatar
    [185] shb [*]

    Rikina151: no a to je právě problém, proto volám po vzdělání těchto dětí....to jsou skutečně nefunkční rodiny a schémata, ty děti nemají vzory a vyrůstají pak jako zvířata....jako všechny děti bez péče....

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:18:40
  10. avatar
    [184] shb [*]

    michaela.kudlackova149: pak je to v pořádku. já když jsem to začala číst tak to vypadalo jako by ty děti byli ´dáblové a rodiče vinu nenesli. Už jsem tak zblblá z toho věčnýho jednostrannýho napadání, že jsem si to asi přebrala trochu osobně...(mimochodem hezká fotka asi vím odkud je )

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:16:10
  11. avatar
    [183] shb [*]

    vendyna143: vidíš, a já jsem měla pocit, že na ty děti, tak jsem startovala...

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:10:08
  12. avatar
    [182] shb [*]

    Mánička141: hele já mám svědomí čistý a jsem vklidu. Samozřejmě jsem tím nemyslela jestli jejich děti taky kálí do rohu, nejsem magor, i když si to asi myslíte, ale to je váš pohled. Každopádně jsem si rejpla do toho, že se asi každý rodič dostal někdy do situace, kdy dítě něco udělalo, aniž by to ten rodič mohl jakkoliv ovlivnit (myslale jsem běžné lumpárny dětí, ne sraní do rohu kriste už). A myslím, že tím si fakt vlastní góly nedávám, jenom poukazuju na věci a rozdmíchávám debatu a tím taky některým otvírám oči (myslím ty kterým třeba některý věci nedochází, ale pomocí takových debat si ujasňují myšlenky a postoje. Je teda ale pravda, že se sem poslední dobou nabalují lidi co účelově prudí, jelikož třeba na idnesu jim tyhle debaty zavírají. Tady se taky zavírají, ale samozřejmě když překročí meze. Ale někdo toho zneužívá, ale to je jiná věc. Myslím, že chápeš co si myslím a co jsem chtěla říct. A už asi popátý u tohohle článku opakuji, že nic takovýho nepodporuju (to chování těch dětí v tý nemocnici).

    superkarma: 0 27.11.2008, 11:07:39

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [181] Michaela Kudláčková [*]

    mam-ča: Tvůj model je také bezva. Určitě zmíněné osoby velmi nadchne. Budou překvapeni, že na to dávno nepřišli sami

    superkarma: 0 27.11.2008, 10:14:10
  2. avatar
    [180] Mánička [*]

    OlgaMarie: nevím, kolik Ti bylo. Já měla žloutenku jako cca 12 leté dítě. Blbě mi bylo 2 dny, ale ne nějak brutálně. Pak už si pamatuju jenom asi tři týdny trvající nudu na infekčním

    superkarma: 0 27.11.2008, 08:22:01
  3. avatar
    [179] paníliška [*]

    idiska: Dík Tobě jsem si i já uvědomila, jak nemožná jsem. Ano, musíme to změnit, vždyť ti chudáčci jsou u nás nejvíc diskriminováni, jak tuším včera zaznělo ve zprávách. Je hluboce nemorální, jak moje kamarádka chodí o půl šesté na noční směnu, zatímco její sousedé cikáni si venku grilují kuřata a jí se vysmívají. Takhle to opravdu nejde, musíme si utáhnout opasky a o ty chudáčky se postarat.

    superkarma: 0 27.11.2008, 06:47:36
  4. avatar
    [178] Eva_CZ [*]

    kurvy cerny mrnavy.

    superkarma: 0 27.11.2008, 00:01:40
  5. avatar
    [177] Meander [*]

    OlgaMarie: Protože ty ses vysilovala chozením na WC. Oni ne.

    superkarma: 0 26.11.2008, 23:47:31
  6. avatar
    [176] OlgaMarie [*]

    Já hlavně nechápu, jak mohli tak řádit. Žloutenku jsem měla, ležela jak lemra s kapačkou v ruce a z počátku mě i na WC vodila sestra, abych sebou netřískla. A bylo mi opravdu zle.

    superkarma: 0 26.11.2008, 23:42:53
  7. avatar
    [175] Michaela Kudláčková [*]

    mam-ča: Tvůj model je také bezva. Určitě zmíněné osoby velmi nadchne. Budou překvapeni, že na to dávno nepřišli sami

    superkarma: 0 26.11.2008, 23:18:35
  8. avatar
    [174] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: Bezva! Je vidět, že to bereš za právný kone. Budeme Tě všichni následovat a to by bylo, abychom se nezačlenili do společnosti. Jsme velmi nepřizpůsobivý a musíme se zlepšit. Půjdeme za tímto ideálem a budeme žít šťastně až do smrti. Té naší. AMEN.

    superkarma: 0 26.11.2008, 23:17:19
  9. avatar
    [173] vendyna [*]

    alespoň né tady na té diskuzi

    superkarma: 0 26.11.2008, 22:45:44
  10. avatar
    [172] vendyna [*]

    No, nakonec to všechny bereme s humorem.....ono se s tím taky asi nic jiného dělat nedá

    superkarma: 0 26.11.2008, 22:45:13
  11. avatar
    [171] *Kotě* [*]

    mam-ča:

    superkarma: 0 26.11.2008, 21:56:28
  12. avatar
    [170] idiska [*]

    michaela.kudlackova: tak bych teřab mohla do těch rohu ty záchody rovnou nainstalovat ...jj, to by šlo...vlastně je to jen a jen moje chyba, že už tam dávno nejsou, a proto museli vykonávat potřebu na zem ...a samozřejmě se musí okamžitě pořídit a rozdat romským rodinám kavlitní nerozbitná umyvadla, hračky, teploměry a neroztrhatelná prostěradla...protože je to hrůza, ale oni dostali takové šmejdy, co se hned rozbily...ještě se chudáci můžou poranit nebo tak ...a taky si musím sehnat druhé zaměstanání, protože roste životní úroveň a já se vůbec nestarám o to, jak málo na ně přispívám...vždyť můžu pít vodu, čistou...na co mi balená...a na jídlo mi stačí rohlíky...i 2 dny staré...ale když se dívám, jak si ti chudáci musí jíst jen nezdravé řízky s bramborama, místo aby si dalí pořádný steak z lososa ...ne, já toho můžu dělat víc

    superkarma: 0 26.11.2008, 21:52:27
  13. avatar
    [169] mam-ča [*]

    michaela.kudlackova: Proč zrovna idiska ?
    Pro nápravu stávající nečinnosti mocných, bych přidělila adresně, např. : rodina Červeňákova bude bydlet u Topolánků, Oláhovi u Paroubků, Cyril Svoboda je ten křesťan, ten si vezme Lakatošovic a Kalejovic rodinu...no vždyť v poslanecké sněmovně a v senátu je těch dobře situovaných hafo, a ještě mají asistenty a asistenty asistentů.

    superkarma: 0 26.11.2008, 21:48:52
  14. avatar
    [168] *Kotě* [*]

    mam-ča: no, ono se říká nepřesně rasismus, protože "nenávist k odlišné etnické skupině" blbě leze do pusy

    superkarma: 0 26.11.2008, 21:44:22
  15. avatar
    [167] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: No vidíš. Můžeš to odčinit tím, že nějakého diskriminovaného nebožáčka vezměš na byt. Vysvětli mu, že jsi špatný člověk a pouč ho, že v každém rohu místnosti je jedna toaleta. Měsíčně přispívej jeho rodině...ale počkej, to už děláš...takže jen přitlač. Máš na to neboj.

    superkarma: 0 26.11.2008, 21:29:27
  16. avatar
    [166] mam-ča [*]

    Já nevím, proč se pořád mluví o rasizmu ?
    Cikáni jsou rasy indoevropské, jako my - Češi.
    Asi je ten problém někde jinde, než v "rase".

    superkarma: 0 26.11.2008, 21:16:11
  17. avatar
    [165] idiska [*]

    to víte, právě mi došlo, jak hrozný jsem to člověk, až mi to vehnalo slzy do očí

    superkarma: 0 26.11.2008, 20:58:13
  18. avatar
    [164] idiska [*]

    sorry...ti malí hajzlové

    superkarma: 0 26.11.2008, 20:56:30
  19. avatar
    [163] idiska [*]

    No co na to říct...je to verbeš ...doma nesere ani můj pes, i ten ví, že na to, aby vykonal potřebu, musíme jít ven...stejně jako KAŽDÉ děcko by mělo vědět, že si má dojít na záchod ...to je snad normální...pokud se "někomu" zdá, že to normální není, pak má asi problém...ale vím, jsem samozřejmě rasistka, která za to, že ty malí hajzlové zdemolovali pokoje, vlastně může...tudíž se omlouvám, ale já opravdu nevím, co bych měla dělat, aby ty pokoje nezničili, aby nekradli, nechovali se jak hovada apod....třebas mi dá "někdo" dobrou radu, jak toto nepráví odčinit

    superkarma: 0 26.11.2008, 20:55:02
  20. avatar
    [162] paníliška [*]

    shb: Mně je skutečně jedno, kde jsi. Já jen, že tady nikoho už nebaví číst ty Tvoje bláboly.

    superkarma: 0 26.11.2008, 19:56:35
  21. avatar
    [161] *Kotě* [*]

    shb: 119 - no konečně! Na to jsem čekala jak na smilování,kdy z řádění malých tmavých prasat obviníš společnost

    superkarma: 0 26.11.2008, 19:55:28
  22. avatar
    [160] vendyna [*]

    borovice: aha, tak tyhle vlivy a okolnosti mi jaksi unikají, nemám telku

    superkarma: 0 26.11.2008, 19:12:19
  23. avatar
    [159] borovice [*]

    vendyna: Diskuse se rozproudí až po zprávách, cca po 20. hod. Teď je taková mrtvá doba.

    superkarma: 0 26.11.2008, 19:05:03
  24. avatar
    [158] vendyna [*]

    No, to toho za ty dvě hodky moc nepřibylo, že by bylo téma vyčerpané? Nebo jsou už vyčerpané diskutující?

    superkarma: 0 26.11.2008, 19:02:42
  25. avatar
    [157] Michaela Kudláčková [*]

    borovice: Je to tak.... přeci vláda a zákonodárci a rovněž i ochránci zákona (pomáhat a chránit)nechtějí, abychom se nakonec staly všichni rasisty.To by bylo belmi smutný. Vždyť v tom Litvínově nebyli jen radikálové, tam stály ženy s kočárky a strarý lidi....

    superkarma: 0 26.11.2008, 18:27:09
  26. avatar
    [156] Tesay [*]

    borovice: přesně jsi to vystihla .

    superkarma: 0 26.11.2008, 18:13:41
  27. avatar
    [155] borovice [*]

    michaela.kudlackova: Já se toho bojím taky. Protože do téhle atmosféry bezmoci a nasranosti vstoupí radikálové a extrémisté a lidi jim budou ještě vděční, ŽE TO UŽ NĚKDO KONEČNĚ ZAČAL ŘEŠIT. Události v Janově jsou první vlaštovkou. A čí to je vina? Vlády a státu, protože nikdo nic neřeší anebo řeší BLBĚ - nesystémově a nespravedlivě. Něco v tom smyslu, jak říkal ten životem a poměry otrávený a rezignovaný učitel v "Džungli před tabulí" o poměrech na škole v newyorské černošské čtvrti svému mladému kolegovi: Tahle škola je žumpa a my tady už jen sedíme na poklopu a hlídáme, aby se to nevyvalilo ven.... Problém se nejdřív totiž musí přesně pojmenovat, aby se mohl začít řešit, a ne ho balit do frází o odlišnosti, specifikách, mentalitě atd. Zákony platí pro všechny.

    superkarma: 0 26.11.2008, 18:08:44
  28. avatar
    [154] Michaela Kudláčková [*]

    borovice: ... tesat do kamene To nepřátelství a všeobecnou naštvanost jsme si my nevymysleli. A když se urychleně něco výrazně nezmění - konkrétně přístup - bude hůř. Na to se netěším, toho se upřímně bojím...

    superkarma: 0 26.11.2008, 17:51:48
  29. avatar
    [153] Petunie [*]

    shb: trocha sebereflexe by neškodila. A racionálního uvažování. Toho především.

    superkarma: 0 26.11.2008, 17:31:30
  30. avatar
    [152] borovice [*]

    michaela.kudlackova: Naprostý souhlas. Problém je v tom, že se tyhle záležitosti dlouhodobě systémově neřeší a ustupuje se vulgaritě, řevu, násilí, drzosti a nepřizpůsobivosti. Ve slušných lidech narůstá beznaděj, pocit bezpráví, který se postupně přetavuje ve vztek a nenávist. A vedení státu - vláda a policie - se chová jako lidi v pohládce Císařovy nové šaty - všichni vědí, jak to je ve skutečnosti, ale nikdo to nahlas neřekne, protože v této atmosféře falešného humanismu, tolerování zla a politické pseudokorektnosti by to znamenalo politickou sebevraždu. Proč nemůžu oficiálně říct, že Cikáni jsou problém, který obtěžuje slušné lidi, že mají privilegia, na které normální občan nedosáhne (konkrétně opravy zdemolovaných bytů ze státního) a posuzují se mírněji, protože si všechno vyřvou, nikoho a nic nerespektují a mají jen nataženou dlaň??? A když po nich chceme, aby dělali a posílali děti do školy, tak to je diskriminace??? Myslím, že té benevolence už bylo dost. Nedodržuješ zákony, neposíláš děti do školy, nemáš snahu pracovat - nedostaneš nic.

    superkarma: 0 26.11.2008, 17:19:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme