Diskuze

Děti a obezita

Dětská nadváha nebo dokonce obezita je stále větším problémem. Potomstvo se často hýbe méně než starší generace a o to více holduje nezdravým pokrmům. Jak je na tom vaše dítě? Má problémy s váhou nebo by je mohlo mít? Dbáte na to, aby jedlo zdravě?

09.01.2005 - O hubnutí a problémech s výživou - autor: -redakce-

Nutná registrace

Pro přispívání do diskuzí je nutná registrace.

Další příspěvky

Příspěvky:

  1. [57] Ewik7 [*]

    Akce: Dárkový poukaz na Analýzu stavby těla do 17.10.2014

    Díky ní se dozvíte:

    • jak rychlý máte metabolismus

    • na co se zaměřit při stravování, pokud chcete zlepšit svoji kondici, udržet nebo upravit hmotnost a nastartovat svůj metabolismus

    • co je to metabolický syndrom a jak poznáte, jestli nejste ohroženi

    Podrobné informace a formulář s žádostí najdete na stránkách:

    www.radime.na-hubnuti.cz/ast

    V případě jakýchkoli dotazů mě kontaktujte na email pultarovaeva@seznam.cz

    superkarma: 0 09.10.2014, 21:20:21
  2. [56] tomulinka [*]

    Existuje mnoho druhů tlouštky,stejně jako jejich příčin.Ideální hmotnost by neměla být docílena za cenu nezdravých diet a stresu.Ale přibývá-li tuku,stává se problém a je třeba s ním něco dělat...
    Co?? Jak??Poradím vám jak zdravě bez chemie zhubnete.opravdu to funguje,vyzkoušejte.pište na ivetalepkova@gmail.com
    vhodné i pro děti,neváhejte

    superkarma: 0 20.03.2009, 16:38:48
  3. [55] jitka...111 [*]

    Každá matka by si měla uvědomit , co je pro dítě to pravé a nezacházet až do takového extrému, kdyby mělo přesahovat své síly. Podle mých informací a zejména zkušeností, které jsem podstoupila, doporučuji jakémukoliv dítěti, které má o těch pár kilo navíc změnit svoje stravovací návyky . Místo stereotypních potravin nahradit potravu něčím pestrým, ale zároveň výživnějším potravinám bohaté na vitamíny a minerály.

    superkarma: 0 20.02.2009, 19:05:42
  4. avatar
    [54] Tanzi [*]

    zajímavý odkaz
    http://www.vyzivadeti.cz/poradenstvi/kalkulacka-bmi.html

    superkarma: 0 18.01.2008, 14:27:22
  5. avatar
    [53] evadolezalova [*]

    tady je narváno , ale díky Bohu za to !

    superkarma: 0 22.11.2007, 20:06:59
  6. [52] JETYS [*]

    Dobré ráno všem

    superkarma: 0 22.07.2007, 09:01:20
  7. [51] JETYS [*]

    Ahojky zdravím všechny!!

    superkarma: 0 22.07.2007, 08:59:25
  8. avatar
    [50] algidda [*]

    superkarma: 0 01.06.2007, 21:54:58
  9. avatar
    [49] Laura.xy [*]

    Máte někdo zájem o den s trenérem? Proběhne v Praze 1 ve fitness centru v pasáži Jalta začátkem února - v odpoledních hodinách.Já jsem z Brna, takže nemůžu. Vsadili jste si v Tipsportu na SuperStar? Já ano, ale už nemám sázenku. No, a vyhrála jsem v soutěži.Takže ráda provedu výměnu Potřebovala bych zaslat číslo sázenky, datum podání sázenky a kód pobočky. Tak jestli bude někdo ochotný, ráda přenechám den s trenérem. Dík
    laura.xy@seznam.cz

    superkarma: 0 31.01.2007, 09:55:28
  10. avatar
    [48] algidda [*]

    mlíkožrout: Ale není to tak hrozné jak se zdá.

    superkarma: 0 09.01.2007, 17:54:02
  11. avatar
    [47] algidda [*]

    Lolinka Cat: No tak začni jíst malé porce, třeba 10 x za den. Jezte všechno jako dřív a pomalu si začněte vybírat co se dá vyměnit za méně kalorické. Třeba bílé pečivo za celozrné, z netučného tvarohu pomazánky, nízkotučné jogurty atd. Hlavně malé porce a hodně pít čistou vodu. Taky začněte pomalu cvičit. Ono se to podá, když budete na to s dcerou dvě.

    superkarma: 0 27.12.2006, 16:10:46
  12. avatar
    [46] Ryta [*]

    já jsem měla ve 13 letech 75 kg - porucha štítné žlázy Brala jsem jod a dokud se to neupravilo byla jsem při těle pořád. Nakonec se mi podařilo dostat se na 57-63 kg výška 167 cm, ale až tak v 17-ti letech

    superkarma: 0 22.09.2006, 11:00:08
  13. avatar
    [45] Vivian [*]

    Nicola di Civitavecchia: možná nechat vyšetřit, jestli nemá hypotyreózu... pokud má opravdu dost pohybu a jí střídmě, tak je to divný... a nebo se mu koukni do aktovky, jestli se tajne nedocpává vysokokalorickýma dobrůtkama (Ještě si pamatuju, jaký jsem byla dítě)...

    superkarma: 0 21.09.2006, 22:17:06
  14. [44] variel [*]

    Lucie185: copak se Ti stalo??:-))

    superkarma: 0 14.02.2006, 09:31:55
  15. avatar
    [43] Vivian [*]

    Lucie185:

    superkarma: 0 13.02.2006, 20:39:27
  16. avatar
    [42] Visnery [*]

    sunny kiss:

    superkarma: 0 18.07.2005, 08:52:02
  17. avatar
    [41] koza roza [*]

    sasi:

    superkarma: 0 13.07.2005, 23:12:27
  18. avatar
    [40] Zuzyk [*]

    brugggggy: nejde to zevšeobecnit, ale u nás to tak prostě je. Když dětem něco zakazuju, tak o to víc to chtějí..s tím sladkým to tak je. Vždycky doma něco je a oni si toho ani nevšimnou..nejsem zastánce striktního zakazování nebo sladkost= odměna..

    superkarma: 0 10.07.2005, 21:12:23
  19. avatar
    [39] Zuzyk [*]

    Anubis: nemám co dodat, přesně tak to je...

    superkarma: 0 10.07.2005, 17:23:03
  20. avatar
    [38] lenka007 [*]

    Zuzyk: Jo to je přesný... Já u Matěje obdivuju, že on stále zatím ví kdy má dost. Tzn. že třeba nedojí dvě lžíce polévky, nebo nechá polovinu oběda, a tak samo u sladkostí klidně nechá kousek perníku, nebo musli tyčinky a dojí si ji druhý den... Posledního zajíčka z velikonoc dojedl včera
    Anubis: Máš pravdu, že to je jen a jen naše vina. Člověk jim chce dát to co sám neměl, nebo měl malinko... A už to nemá takové kouzlo jako pro nás, a tak zkoušíme nové a nové, a tím jen utvrzujeme tu jejich rozmlsanost. No ale už to asi nepředěláme...

    superkarma: 0 10.07.2005, 09:50:36
  21. avatar
    [37] Zuzyk [*]

    Anubis: neprudíš, je to tvůj názor. Víš, já vím, že to asi není nejlepší, ty sladkosti...Ale! U nás doma vždycky něco sladkýho ve špajzu v košíčku je. Pro všechny, musím podotknout, že u nás mlsá nejvíc manžel. Ale na druhou stranu musím říct, že si toho moje děcka už ani nevšimnou. Prostě to tam je, ony to vědí, ale ani je nenapadne třeba pár dní si něco vzít - a to jim to striktně nezakazuju, jen redukuju množství . Mají ještě věci z velikonoc - zajíčky a tak. Prostě to není pro ně až tak zakázané ovoce a tak je to neláká. Ale mám kamarádku, která to dětem zakazuje, a když náhodou k něčemu takovýmu přijdou, jsou jak neurvalí...to se mi taky nelíbí. A samozřejmě, že si to v obchodě vyřvávají. Já v klidu do košíku nějaký ty žvýkačky nebo lízátka hodím a fakt mi někdy doma leží i několik dní. Zato otravují o časopisy a jiný blbiny na jedno použití....

    superkarma: 0 09.07.2005, 20:57:57
  22. avatar
    [36] Andula [*]

    lenka007: ale ono to tady dnes normální je, co naděláš

    superkarma: 0 08.07.2005, 20:39:18
  23. avatar
    [35] Zuzyk [*]

    lenka007: koza roza: holky, je to tak...a jsou čím dál rozežranější...nějaký vlnky, nebo horalka, no to už jim je málo...a s tím ovocem taky tak. Ale je to dobou, asi i při nejlepší vůli bych mýmu puberťákovi do hlavy nevtloukla, že banán je něco extra, čeho si má vážit..

    superkarma: 0 08.07.2005, 16:18:35
  24. avatar
    [34] koza roza [*]

    lenka007: naprosto s tebou souhlasím a velmi dobře to znám,ten jejich otrávený výraz... My jsme byli rádi,že něco máme...oni...

    superkarma: 0 08.07.2005, 12:55:12
  25. avatar
    [33] lenka007 [*]

    Zuzyk: Souhlasím s tebou...
    Holky nezdá se Vám, že ty dnešní naše děti jsou přemlsané všeho. Všechno mají, nic jim není vzácné. Já si pamatuju, že za komančů byl u nás banán lahůdka / a nejen banán/ a teď když jich jsou plné obchody tak náš Mates: "Banááán, hm to nechci, jahody tak joo, ale dáš mi k tomu šlehačku /tatínkova specialita /" /ještě si u toho představte značně otrávený výraz, že ho tím vlastně obtěžuju.../
    Je fakt, že já za ovoce a zeleninu utrácím kvanta, takže máme doma většinou vše co je zrovna k dispozici, takže mango /z kauflandu/ třeba Matěj bere jako co je úplně normální, a já v jeho věku ani nevěděla že něco takového existuje...
    Nevím jestli víte co jsem chtěla říct, ale tak...

    superkarma: 0 08.07.2005, 11:09:16
  26. avatar
    [32] markeet [*]

    Zuzyk:

    superkarma: 0 07.07.2005, 22:50:55
  27. avatar
    [31] Zuzyk [*]

    markeet: proč by tě někdo upaloval? Moje děcka se na televizi koukají, tak nějak přiměřeně a reklamu vnímají. Ale prostě když v obchodě řeknu ne, tak to platí. A sem tam ji sladkost koupím, proč ne?

    superkarma: 0 04.07.2005, 17:35:33

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] markeet [*]

    to, co clovek nezna, to mu nechybi a taky to nechce. odkud vase deti znaji hrosiky hippo, kinder vejce ci mlecne rezy a podobne zminovane "lahudky"? nechte me hadat ....... z televize? chytrou reklamou se da oblbnou dospely clovek, natoz dite. takze staci nenechat deti vysedavat u televize a naopak s nimi chodit ven. nebudou obezni a taky nebudou (zmasirovane reklamou) vyzadovat dobrutky ze stojanu u kasy v obchode. tak, a ted me za to upalte

    superkarma: 0 04.07.2005, 16:20:21
  2. [29] 7658 [*]

    JanaVi: Já to zas nepřeháním, mladej se zeptá jestli mu to koupím a když uznám za vhodné, že např. dneska neměl sladké tak mu to koupím a když si myslím, že toho dnes zládoval dost(myslím celkově nejen sladké) tak řeknu že dneska ne. Žádná scéna se nekoná. Naopak sladkosti z reklamy jsou u nás vzácností. Např. hrošíka happy hipo měl v balíčku od Mikuláša a kindr vajíčko nedostal nikdy jen tak (narozky, pomlázka..)

    superkarma: 0 25.06.2005, 21:09:02
  3. avatar
    [28] Andula [*]

    JanaVi: nápodobně a myslím si, že to jde Ale těžko, když dítě nejdřív naučíš uětšovat sladkostmi, že

    superkarma: 0 24.06.2005, 12:42:28
  4. avatar
    [27] JanaVi [*]

    7658: Dá se to. Mám děti a v obchodě nikdy neloudily a nedostávaly bombony, aby nebrečely. Pokud jsou na nákupu se mnou, sama se jich zeptám, jestli si něco chtějí vybrat, a potom se snažím jejich výběr respektovat. (případně je usměrním ) Rozhodně nejsou závislé na reklamě.

    superkarma: 0 24.06.2005, 10:30:37
  5. avatar
    [26] Andula [*]

    páťa: dekuji za uznani
    I ty bonbony, kupodivu, ale jen obcas a rozhodne ne proto, abych je utisila v obchode
    Ale mas recht, o Kinder rezech rikaji v reklame, ze jsou zdrave aplne mleka, tak to by v tom byl cert, aby to tak nebylo

    superkarma: 0 24.06.2005, 08:46:22
  6. [25] 7658 [*]

    Bisou: Nechci ti brát iluze, ale myslím si že příchodem dětí vezmou tvé zásady za své. Ale podkud se ti to podaří tak kloubouk dolů.

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:11:01
  7. avatar
    [24] páťa [*]

    Andula: hrůza třeba pro tebe, ale radši mu dám tohle než bombóny.Víš už jsem si několikrát všimla jak si chytrá a všechno děláš nejlíp. Celkem by mě zajímalo co dáváš dětěm ty?

    superkarma: 0 21.06.2005, 08:32:46
  8. avatar
    [23] Andula [*]

    páťa: ta přeslazená hrůza?

    superkarma: 0 21.06.2005, 07:41:20
  9. avatar
    [22] páťa [*]

    JanaVi: jéžiši to zase nééééééééé,jenom to co já uznám za vhodné. On přestane ječet a já v klidu donakoupím. A většinou to z bombónu je kinder mléčný řez.

    superkarma: 0 10.06.2005, 12:02:24
  10. avatar
    [21] JanaVi [*]

    páťa: A to mu šoupneš do ruky všechno, co chce? ´

    Děti musí znát nějaké hranice a ne chtít vše, co vidí.

    superkarma: 0 10.06.2005, 10:04:00
  11. avatar
    [20] Andula [*]

    Bisou: a jo, neoblomná, to já jsem

    superkarma: 0 10.06.2005, 08:27:16
  12. avatar
    [19] páťa [*]

    Bisou: je to matketingový tah,ale počkej až budeš mít děti. Radši mu ty bombóny teda šoupnu do ruky jen abych vklidu nakoupila.

    superkarma: 0 08.06.2005, 12:37:47
  13. avatar
    [18] *Kotě* [*]

    Netl: Lidi, co se divně dívají, ignoruj. Takoví by se potom taky dívali divně na tvé dítě a posmívali se mu, že je tlusté. Jsou to totiž lidi, kteří si sami nevidí na špičku nosu.

    Ty sama víš, co je pro tvoje dítě dobré a že sladkosti to rozhodně nejsou. U pokladen jsou dané právě proto, že tam lidé dlouho čekají a že málokdo dokáže odolat dětskému kňourání - prostě chytrý marketingový tah.

    Jo, a nevím, jak máš malé děti, ale opravdu malé prcky bych nikdy nenechala nekontrolovaně sledovat televizi právě kvůli reklamám - malé dítě není schopné rozlišit reklamu od reality, myslí si, že co vidí, je pravda, a potom dokáže být vůči rodičům neskutečně otravné

    superkarma: 0 10.04.2005, 23:53:04
  14. avatar
    [17] Vivian [*]

    Tanzánie: ale ona přece píše "co viděla u bráchy, to chce taky" a "dětičky dle reklam chtějí Nutelu"... a na to já reaguju tím, že dítě nemůže dostat všechno, o co si řekne...

    superkarma: 0 10.04.2005, 21:58:56
  15. avatar
    [16] Tanzi [*]

    Vivian: ale to už mluvíš zase o něčem jiném..o tom, že si dítě nemůže poroučet co - kdy - a jak.
    Ale tady snad byla řeč o dětech a sladkostech..zda ano, či ne. Zda pořád, občas či nikdy.
    tak jsem to alespon pochopila já.

    superkarma: 0 10.04.2005, 14:06:50
  16. avatar
    [15] Vivian [*]

    Netl: na lidi kašli, vychováváš ho ty... já vím, že se divně dívají, ale dítě by prostě nemělo dostat všechno, na co si ukáže... a zdaleka nejde jen o problémy s nadváhou.

    superkarma: 0 10.04.2005, 13:51:18
  17. avatar
    [14] Tanzi [*]

    Netl: a má problémy s váhou? jestli ne, tak snad v nějakém přiměřeném množství sladkosti může.

    superkarma: 0 10.04.2005, 08:22:10
  18. avatar
    [13] Vivian [*]

    Káča: ony se prý do toho zhruba třetího roku nějak utvářejí tukové buňky... nevím přesně, jak to je, ale podle všeho jsou tyhle první roky nejdůležitější.

    superkarma: 0 01.04.2005, 20:12:37
  19. avatar
    [12] *Kotě* [*]

    Netl: A co takhle naučit děti na zdravé potraviny coby dobroty? V dětství jsem sladkosti skoro nedostávala, bonbóny jsem vůbec neznala, sladké pečivo mi máma taky nekupovala, tučné maso rovněž ne... a vůbec mi to nechybělo, největším mlsem pro mě byla třeba miska jahod nebo melounový salát, po dortech mě vůbec vzdychat nenapadlo.

    superkarma: 0 30.03.2005, 01:02:18
  20. avatar
    [11] JanaVi [*]

    Netl: Myslím, že buřt u ohýnku či bábovka k nedělní snídani dětem neublíží, pokud mají váhu přiměřenou věku, ale jíst třeba k snídani a svačině denně sladké pečivo .

    superkarma: 0 29.03.2005, 09:23:19
  21. avatar
    [10] Andula [*]

    Petitt: musli tyčinky jsou ale taky dost kalorické, jejihc plusem je řekněme ta vláknina, která víc zasytí, ale pokud je v nich cukr, což většinou je, tak se hlad stejně záhy ozve...

    superkarma: 0 05.03.2005, 18:20:59
  22. avatar
    [9] Tina9 [*]

    Mám známou,u které jedna z dcer nebyla přímo obézní, ale na druhou stranu docela oplácaná. V létě jsem s nima trávila dost času a nestačila jsem se divit, co ta známá je schopna vymyslet. Dodnes nevím, jestli jí to fakt nedošlo. Polévky sice nezahušťovala, ale k obědu byly kynuté meruňkové knedlíky. Holky pořád běhaly s nějakým lízátkem a jako jogurt jim kupovala Monte. Na večeři bábovka, no a tak podobně. A pořád se divila, že se jim to hubnutí tak nějak nedaří.

    superkarma: 0 11.01.2005, 12:54:52
  23. avatar
    [8] Jeremi [*]

    Pavluska: A Ty snad pochybuješ o tom, že to bylo špatně? Že takhle malé děti neměly dostat ani ta míchaná vajíčka ani tu rybičkovou pomazánku? Mně dávaly tak krupicovou kaši od pěti měsíců a nepovažuju to za argument, abych svoje dítě nestravovala rozuměji. Ačkoliv teda zrovna v jeho případě řešíme problém naprosto opačný než je obezita.

    superkarma: 0 11.01.2005, 12:02:43
  24. avatar
    [7] Jeremi [*]

    Bisou: Šmarjá - u 18 měsíčního dítěte je snad normální nevidět ho jíst čokoládu! Takhle malým dětem čokoláda vůbec nepatří do pusinky.

    superkarma: 0 11.01.2005, 11:51:36
  25. avatar
    [6] Vivian [*]

    jsou = jdou

    superkarma: 0 11.01.2005, 11:27:43
  26. avatar
    [5] Vivian [*]

    Jedna moje příbuzná má hrozně obézní dítě, chudák se sotva nese... a ona s ním lítá po doktorech, aby tu jeho příšernou obezitu vyřešili, a pak jsou "za odměnu" k McDonaldovi a kluk si dá dvojitýho hamburgera a zapije ho dietní Colou. A pak jedou k babičce a babička strčí klukovi oběd s osmi knedlíkama a po obídku ještě čokoládku (za odměnu, že to všechno pěkně spapal)...
    Myslím, že odměňovat děti jídlem je cesta do pekel.

    superkarma: 0 11.01.2005, 11:27:27
  27. avatar
    [4] Alousek [*]

    My jsme se jako deti honily venku,vsude se chodilo pesky. Dneska vetsina sedi u TV nebo PC, autem se jede i za roh. Cemu se pak divit .

    superkarma: 0 11.01.2005, 07:54:55
  28. avatar
    [3] Andula [*]

    kopyto: možná mu to mlsání nějak dávkovat?

    superkarma: 0 10.01.2005, 18:37:00
  29. avatar
    [2] Eva_CZ [*]

    petr.zelichovsky:

    superkarma: 0 10.01.2005, 01:21:08
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    petr.zelichovsky: Aby vas jednou

    superkarma: 0 10.01.2005, 00:57:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Rubrika: Styl a krása

Novinky

Dnešní vydání

Doporučujeme

Nově založené

Nejprohlíženější

Nejdiskutovanější

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme