Domácnost

Desatero Ženy-in

Dnes je tomu deset let od prvního vydání nejlepšího českého ženského internetového magazínu, kterým je Žena-in. Pojďte se vydat na Horu Mojžíšovu, kde na vás čeká desatero přikázání, lépe řečeno deset zásad, podle kterých docílíte šťastného a spokojeného počtení.

Vyvedeme vás z nejistot, tápání a pochyb. Co je desatero jiného než pevné vedení ke stylu života, který nepřináší komplikace a problémy. Prastaré desatero, které vyvedlo lid z morálního bahna, jsme vám ale trochu přeložili k obrazu vašemu. Stačí se už jen začíst...

  • Nebudeš mít jiné bohy!

Buď věrný svému magazínu! Neposlouchej rad jiných konkurentů, neklaň se zlatým telatům převlečeným do honosného šatu. Žena-in bude tvým věrným pomocníkem a rádcem. Drž se jí a budeš spokojený.

  •  Nebudeš si ženu-in zpodobňovat!

Nejsem jako papírové médium, které držíš v ruce a znáš veškeré jeho parametry. Já chci být tvým učitelem ve své internetové podobě. Drž se mých slov a budeš žít v pravdě.

  • Nebudeš zneužívat mého jména!

Nemusíš se ke mně modlit a zbožnými úkony mě donucovat, abych ti pomohla. Já jsem tvoje přítelkyně zcela dobrovolně a pomohu ti ráda, kdykoli budeš potřebovat.

  • Budeš zachovávat odpočinek!

Nemusíš se uštvat k smrti a všechny dny žít ve strachu, že na mých stránkách něco zmeškáš. V sobotu a v neděli odpočívej, abys měla v pondělí hodně síly na další soutěže a debaty.

  • Budeš ctít své redaktory!

I když se někdy bouříš proti svému magazínu a něco se ti nelíbí, věz, že tví redaktoři to mysleli dobře a neměli v úmyslu nikoho naštvat. Nezapomeň, že stálá vzpoura zotročuje stejně jako slepá poslušnost.

  • Nebudeš zabíjet!

Nejednej s ostatními čtenářkami jako se svými nepřáteli, které je třeba porazit, vyřídit a předstihnout. Žena-in chce být tvým ochráncem i náručí, která tě ukonejší a dodá novou sílu a optimismus.

  • Nebudeš cizoložit!

Nemáš zapotřebí, aby ses formou chvilkové lásky připravil o radost ze Ženy-in. Neřeš svou nespokojenost nevěrou! Mluv, dej průchod svému názoru, zúčastňuj se společných diskusí. Není nic lepšího než vzájemná komunikace.

  • Nebudeš krást!

Nechlub se cizím peřím a nápady získanými na serveru Žena-in. Přiznej, odkud je máš, zda z pera redaktorů, či z inspirace od jiné čtenářky. Co získáš na uzmutém nápadu, ztratíš na radosti z jeho realizace. Drž se Ženy-in a poznáš, že větší radost je dávat než brát.

  • Nebudeš lhát!

Nezaplétej se do lži, abys zakryla své slabosti. Lež plodí nedůvěru, a ta dělá z přátelství frašku. Já, Žena-in, ti věřím.

  • Nebudeš žádostivě dychtit po Ženě svého bližního!

Mezi kolika Ženami si můžeš vybírat? Žena a život, Top žena, Žena.cz, Club žena, Mladá žena, Chytrá žena... Nezatěžuj svůj život touhou po cizí lásce, když už máš svou Ženu-in. Způsobíš rozvraty ve své duši.

  •     Nebudeš závistivá ani chamtivá!

Neužírej se závistí k druhým čtenářkám, nenech se vyprovokovat nevhodnými komentáři. Zbavila by ses tak radosti z vlastního štěstí.

   
01.01.2010 - Dům a byt - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [56] sludka [*]

    Sopuhlasím a myslím, že většina žen i tak žije.Sml16

    superkarma: 0 06.01.2010, 15:47:46
  2. avatar
    [55] mishka76 [*]

    V-Penicilin — #48 syrrit — #42 přuznejte se, která z vás je nyo Sml30Sml52Sml57Sml52Sml30

    superkarma: 0 05.01.2010, 14:21:48
  3. avatar
    [54] alko [*]

    Rikina - ten palec patří k tomu co jsi řekla vůbec, ne jen v č. 41

    superkarma: 0 03.01.2010, 22:28:07
  4. avatar
    [53] alko [*]

    Rikina — #41 Sml67

    Já myslím, že to tu dříve bylo veselejší a živější (ještě před vykáním). Ale nejsem zcela objektivní, protože sem už moc nechodím.

    superkarma: 0 03.01.2010, 22:26:59
  5. avatar
    [52] enka1 [*]

    V-Penicilin — #48 Podle toho, kdo v něm přebývá.

    superkarma: 0 03.01.2010, 12:04:24
  6. avatar
    [51] átéčko [*]

    OlgaMarie — #49 Sml22Sml67

    superkarma: 0 03.01.2010, 11:54:21
  7. [50] Dana90 [*]

    moc pěkné desatero Sml67.....Sml30

    superkarma: 0 03.01.2010, 00:27:46
  8. avatar
    [49] OlgaMarie [*]

    V-Penicilin — #48 To já a *syrrit* víme, jenže já si budoucnost věštit nedávám z ryze racionálních důvodů. Budoucnost a osud si tvoříme sami, karma nekarma.

    1. na komentář reaguje átéčko — #51
    superkarma: 0 02.01.2010, 15:31:33
  9. avatar
    [48] V-Penicilin [*]

    enka1 — #44 Klidné hnízdo smrdí.

    syrrit — #42 Sml67

    OlgaMarie — #46 To je kvalitní blábol.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #49
    2. na komentář reaguje enka1 — #52
    3. na komentář reaguje mishka76 — #55
    superkarma: -6 02.01.2010, 13:05:03
  10. avatar
    [47] cicinka [*]

    OlgaMarie — #46 Sml67 Milá Olgo, čas upravil mé smýšlení o některých čtenářkách zde. Je vidět, že jsem se v některých hloupě mýlila. A jsem ráda, že jsem na to přišla.Sml58

    superkarma: 0 02.01.2010, 11:21:48
  11. avatar
    [46] OlgaMarie [*]

    syrrit — #42 Sml79Stále jsou pro tebe tolik důležitá pravidla, řád a jejich dodržování?Sml80 Někdy je opravdu lepší preferovat pohodu a cit, citlivý přístup. 3 roky je pro někoho dlouhá doba, pro někoho velmi, opravdu velmi krátká.Sml22

    1. na komentář reaguje cicinka — #47
    2. na komentář reaguje V-Penicilin — #48
    superkarma: 2 02.01.2010, 11:15:23
  12. avatar
    [45] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #41 s redakci se do krizku nepoustej Sml31Sml57

    superkarma: 0 02.01.2010, 10:53:37
  13. avatar
    [44] enka1 [*]

    Rikina — #41 Tak tohle se dá brát jako velice solidní závěr.

    Vlezdoprdelkové, ale i neurvalci se vyskytnou všude a zvlášť na ty druhé nejvíc platí - nechat vyšumět, nereagovat. Že je hnízdo klidné, když do něho píchnou, to je nejvíc vytáčí.

    1. na komentář reaguje V-Penicilin — #48
    superkarma: 1 02.01.2010, 06:59:14
  14. avatar
    [43] Eva_CZ [*]

    syrrit — #42 Sml67Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 01.01.2010, 23:55:39
  15. avatar
    [42] syrrit [*]

    OlgaMarie — #35 a jak se tu pěkně zvedlo povědomí o pravopisu! I údajně dyslektické, dysgrafické a dyskalkulické ploštěnky nastudovaly vyjmenovaná slova  a  dokonce i příčestí minulé!

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #43
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #46
    3. na komentář reaguje V-Penicilin — #48
    4. na komentář reaguje mishka76 — #55
    superkarma: -8 01.01.2010, 22:08:47
  16. [41] Rikina [*]

    Dante Alighieri — #39 tak já mluvím celou dobu o současné situaci, takže už bych ty "zmije jedovaté", jak říkáš, nechala, kde jsou. Sml80 Ohledně příspěvků - jistě, nikdo nekomentuje pořád úplně všechno, ať už souhlasně nebo nesouhlasně. To by nedělal nic jiného. Sml57 Jediné, co prosazuju, je to, aby, když už se člověk rozhodne, že tedy něco poznamenat chce, tak aby mohl vyjádřit i jiné stanovisko, než má redakce, nebo většina diskutujících, aniž by byl okamžitě umlčován. Toť vše.

    1. na komentář reaguje enka1 — #44
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #45
    3. na komentář reaguje alko — #53
    superkarma: 1 01.01.2010, 20:25:00
  17. avatar
    [40] punh [*]

    Ahoj všem, už jsem tady pěkně dlouho nebyla, protože nová verze pro mě byla matoucí, blbě jsem se orientovala. Chodím jinam a musím říct, že nikde není tolik nepřátelských výpadů, co tady v diskusích. Přeji všem pohodový nový rok a hodně štěstí a láskySml16

    superkarma: 0 01.01.2010, 19:41:16
  18. avatar
    [39] Dante Alighieri [*]

    Rikina — #36 Pochybuju o tom, že ony zmije jedovaté neměly za cíl urazit. Či přímo zmasakrovat toho, koho nazvaly ploštěnkou nebo něčím ještě horším.

    Jinak já se v diskuzích taky kolikrát nevyjadřuju a jsem jen nečinným pozorovatelem - a proč ne?! To bych tady měla nejvyšší počet příspěvků, kdybych měla každýmu psát, že s ním nesouhlasím + ještě přitakat každýmu, s kým souhlasím. Sml26 Někdy se zapojím a někdy se mi nechce.

    1. na komentář reaguje Rikina — #41
    superkarma: 2 01.01.2010, 19:16:53
  19. avatar
    [38] OlgaMarie [*]

    Rikina — #4

    Mě to po ránu docela pobavilo, proto jsem ti upřímně popřála, co jsem popřála. Navíc mě potěšilo, že zde bylo něco jiného než včerejší pokus o šovinismus.

    superkarma: 0 01.01.2010, 18:52:22
  20. avatar
    [37] Tanzi [*]

    enka1 — #10 vidím to naprosto stejněSml22Sml80

    superkarma: 0 01.01.2010, 18:42:56
  21. [36] Rikina [*]

    Dante Alighieri — #34 urážet přece nikdo nechce, teda doufám. Sml57 Ale i zde, v této diskuzi, padnul názor, že dobře, člověk může nesouhlasit, a mít jiný názor, ale koneckonců by si to mohl nechat pro sebe a nikam to ani nepsat. Nač se dohadovat a važme si klídku. Což si myslím, že není úplně dobře. Ano, v klidu rozumně diskutujme, a nehádejme se, ale apriori vůbec nenapsat jiný názor, protože to narušuje pohodu, to už se snad chce moc. Sml58 

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #39
    superkarma: 0 01.01.2010, 18:40:41
  22. avatar
    [35] OlgaMarie [*]

    Sama za sebe se přiznávám, že mi chybí půlnoční sarkasmus Nyotaimori. Co se mi zdálo ubohé, bylo napadání za pravopisné chyby. Přesně podle poučení Strany mírného pokroku v mezích zákona. "Jelikož nemám co říci, rád se ujímám slova".

    Co jsme si, to jsme si, hlavní je, že se tak dlouho kdosi o ploštěnkách vyjadřoval, až se jí stal a pod ten šutr zalezl.Sml30

    1. na komentář reaguje syrrit — #42
    superkarma: 4 01.01.2010, 18:36:46
  23. avatar
    [34] Dante Alighieri [*]

    Eva_Fl — #33 Říkám to popátý: kritiku a nesouhlas ano, ale slušně. Nevím, komu může bejt přínosnej osobní útok - ať už je jeho aktérem nebo jeho obětí.

    1. na komentář reaguje Rikina — #36
    superkarma: 3 01.01.2010, 17:57:35
  24. avatar
    [33] Eva_CZ [*]

    Moc mi chybi spousta tech, ktere odesly, protoze me obohacovaly. Tezko me zaujme a obohati nejaky podelany paci paci. Mam z-in rada. Nemam rada hnupny. Myslim si, ze vyslovit JINY nazor, nesouhlas, kritiku atd. je daleko prinosnejsi, nez se tady blbe pusinkovat. Zacina to tady vtpadat jako v TE dobe, kdy jsem odsud poprve odesla, bylo tady prelibano a prepacipaciovano. Pak jsem se vratila a tem pacipaci asi zacalo peklo, ale zdravy jadro prezilo. Sml57Sml30Sml57

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #34
    superkarma: 0 01.01.2010, 17:49:51
  25. avatar
    [32] Věrulinka [*]

    Dante Alighieri — #30 měla jsem štěstí, že se mi ujala jedna ž-in a nabídla mi její uzamčené auditko, nebýt toho, fakt jsem byla dávno pryč Sml30, neznala jsem to tady, měla jsem chvíli nový počítač a internet, ale jsem ráda,tady už 6 rokem Sml59, toto letí Sml30

    Ano byly to osobní útoky Sml22Sml68

    superkarma: 4 01.01.2010, 17:39:14
  26. [31] dadma [*]

    Máte pravdu, ale někdy argumenty nepřesvědčí a to potom moudřejší ustoupí a nebo je to na facku.Myslím, že na Ženě-in jsme k sobě hodné, tolerantní a vstřícné.Já osobně jsem se nesetkala s něčím negativním.Horší to je ,kde se vedou politické diskuze.Tak děvčata hezký rok 2010 i když nevíme co nás v životě čeká,ale máme zde svoje vrbičky a můžeme se svěřit.Přeji vše dobré nám všem.

    superkarma: 0 01.01.2010, 17:36:01

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Dante Alighieri [*]

    Věrulinka — #29 Jasně, já se tu kolikrát fakt naštvala, když jsem viděla, že protistrana mě chce hlavně umlátit a ne mi rozumně vysvětlit, proč si myslí něco jiného. Brala jsem to osobně a ani nepochybuju o tom, že to opravdu osobně namířeno bylo. No a o tom, jak to tu měl každej nováček těžký, ani nemluvím. Každý si tu musel doslova vybojovat své "místo na slunci". Včetně mě.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #32
    superkarma: 3 01.01.2010, 17:23:08
  2. avatar
    [29] Věrulinka [*]

    Dante Alighieri — #27 Sml22 ano nyní to vyzní, jako klišé, ale máš ve všem pravdu.

    Važme si klídku Sml67, hádky jsou jenom pro zlostSml68

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #30
    superkarma: 0 01.01.2010, 17:14:03
  3. avatar
    [28] Dante Alighieri [*]

    Rikina — #25 S tímto souhlasím:

    "Neříkám, že bychom měli v diskuzích používat expresívní slovník, úplně

    by stačilo dokázat naslouchat i jinému názoru bez toho, aby se šmahem

    odsuzoval jen proto, že nesouhlasí s většinou. A to se tady děje."

    superkarma: 0 01.01.2010, 17:08:20
  4. avatar
    [27] Dante Alighieri [*]

    Rikina — #18 Já ale nemluvím o tom, že tu nikdo nesmí říct kritiku nebo diskutovat. Třeba my právě zde diskutujeme a je to zcela v pořádku, má to kulturu. Já mluvila o tom, jak se to taky všechno vzájemně a často bezdůvodně uráželo a stačil k tomu jen fakt, že se vybraný terč jakkoli projevil. Nešlo o diskuzi, ale o válku.

    Altamora — #16 Sdělování jiného názoru je něco jiného, než to co se tady dělo. Ťapina a Gerda pro mě zmije nejsou. Meander a Nyo si o sobě myslely, že jsou mistryně světa a nikdo na ně nemá. Asi tak. Nic osobně proti nim nemám, ale jejich chování se mi velmi nelíbilo. S Meander jsem si docela rozuměla, ale párkrát to vůči jiným fakt přehnala. Nechtěla jsem nikoho jmenovat, ale když jsi to nakousla...  Ráda budu diskutovat, ale jen když vidím, že dotyčná má zájem skutečně hlavně o to téma a prostou výměnu názorů a ne o osobní vyřizování nebo o soutěž, kdo vymyslí lepší umlacovací argument. Jen si tady leštily ego a samo-vědomí, jak jsou neporazitelné.

    peetrax — #20 Neřekla bych to líp. Přesně tak to myslím.

    Věrulinka — #22 Souhlasím. Nyní je Ž-in nás všech a nepatří to tu jen několika málo "královnám", ke kterým si nikdo nesměl nic dovolit. Když jsem sem před třemi lety vlezla, první, co mě čekalo, bylo ostré urážení od Nyo.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #29
    superkarma: 3 01.01.2010, 17:01:47
  5. avatar
    [26] Věrulinka [*]

    Rikina — #25 jasně, beru tvůj názor, ale zase, někdo pochválí, někdo nepochválí, taky beru, pokud je to slušně řečeno.

    No, ono to možná vypadá, jako moc klidný, ale jsem ráda a neznamená, když s někým nesouhlasím, že musím reagovat, raději nereaguji, nač se dohadovat, je nás 100 lidí a 100 názorů, názor si udělám sama pro sebe a pokud mi jiný názor přesvědčí natolik, ano uznám chybu a ještě se omluvím.

    A že se mi to stalo hodně krát Sml30

    superkarma: 0 01.01.2010, 16:57:42
  6. [25] Rikina [*]

    Věrulinka — #22 ale já jsem přece uznala, že to bylo někdy zu viel, neboli přespříliš. Sml80 Teď mluvím o tom, že nyní je tu v převaze opačný extrém - tolik sluníčkové pohody, že je to taky až na škodu. Tolik chvály za cokoli, až to snižuje laťku kvality. Bohužel. Neříkám, že bychom měli v diskuzích používat expresívní slovník, úplně by stačilo dokázat naslouchat i jinému názoru bez toho, aby se šmahem odsuzoval jen proto, že nesouhlasí s většinou. A to se tady děje.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #26
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #28
    superkarma: 1 01.01.2010, 16:49:12
  7. [24] Rikina [*]

    peetrax — #21 myslíš, že za ty roky, co sem chodím, mě nikdy nikdo neposlal tam, kde slunce nesvítí? Sml58 To víš, že jo a ne jen jednou. Sml57 

    superkarma: 0 01.01.2010, 16:43:04
  8. avatar
    [23] Věrulinka [*]

    ,,pro bandu ploštěnek" příklad dnešní Sml68Sml80

    ono to nejde napsat jinak? Sml80

    superkarma: 1 01.01.2010, 16:40:43
  9. avatar
    [22] Věrulinka [*]

    Rikina — #19 Altamora — #16 ani jedna jste nebyly těmi výrazy, že by se zedník styděl, nazývána Sml23

    Pokud máte dojem, že to bylo k zamýšlení se, já neměla ten pocit, nejen já, bylo nás víc.

    Ano jsem tu pro zábavu a né proto, aby mi někdo jenom a jenom urážel Sml80, nebo nemám pravdu Sml30Sml22, mám, ale to se musí zažít, což jste ani jedna nezažily, buďte rádi, není to nic příjemného Sml23

    1. na komentář reaguje Rikina — #25
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #27
    superkarma: 0 01.01.2010, 16:36:26
  10. avatar
    [21] peetrax [*]

    Rikina — #18 kdybys byla terčem jejich neustálých urážek, nevím, jestli bys mluvila stejně. Něco mi říká, že ne. Sml24

    1. na komentář reaguje Rikina — #24
    superkarma: 0 01.01.2010, 16:25:19
  11. avatar
    [20] peetrax [*]

    Altamora — #16 sdělování odlišných názorů ano, bezdůvodné sprosté urážení ne. Sml3

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #27
    superkarma: 0 01.01.2010, 16:23:55
  12. [19] Rikina [*]

    Altamora — #16 souhlas Sml67 

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #22
    superkarma: 0 01.01.2010, 16:11:22
  13. [18] Rikina [*]

    Dante Alighieri — #14 ano, některé diskuze zde byly trochu prudší,  mnohdy padly i unáhlené soudy. Ale rozhlédni se tady dnes - lidi se vzájemně chválí, vládne téměř všeobecný souhlas každého skoro se vším, až na pár výjimek. Kdykoli se objeví něco, co by vzdáleně mohlo připomínat kritiku, hned je dotyčná odkázána do patřičných mezí. Nic než pohodička, klídek, stojaté vody. Ovšemže taková lesní tůňka, porostlá na povrchu žabincem, může vypadat nádherně romanticky, ale kdo by se v ní chtěl koupat? Sml80 Osobně dávám přednost vodě tekoucí, ačkoli zpravidla bývá studená, a člověk si v ní může namočit víc, než jen nohy, pokud tam vleze a nedá si pozor na kluzké kameny. Sml57 

    1. na komentář reaguje peetrax — #21
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #27
    superkarma: 1 01.01.2010, 16:10:47
  14. avatar
    [17] Alka1 [*]

    Altamora — #16 Gerda byla bezva, mluvila jsem s ní nedávno na výstavě a možná (brzy) se vrátí. Sml37

    superkarma: 0 01.01.2010, 16:05:35
  15. avatar
    [16] Altamora [*]

    Dante Alighieri — #14 Tak, jak jsi to napsala, to zní logicky, ale nesouhlasím s tebou v některých bodech. Nálepkování se mi sice nelíbilo, ale poplácávání po ramenou a lichocení nevede taky k ničemu. Dávám přednost tomu, když lidé věcně sdělují i jiný názor, než je většinový na daném místě. To mě obohatí mnohem víc a nutí mě to k zamyšlení nad tím, jestli se třeba nemýlím. Taky mě to nutí hledat srozumitelnější formulace pro obhajobu svého postoje, pokud mi tedy stojí za to obhajovat ho. Sml16 Takže musím říci, že mi ty "zmije" chybí. Nejvíc postrádám Ťapinu a Gerdu, ale i Meander a Nyo. Ale chápu, že to tady není většinový názor.

    1. na komentář reaguje Alka1 — #17
    2. na komentář reaguje Rikina — #19
    3. na komentář reaguje peetrax — #20
    4. na komentář reaguje Věrulinka — #22
    5. na komentář reaguje Dante Alighieri — #27
    superkarma: 2 01.01.2010, 15:35:29
  16. avatar
    [15] Věrulinka [*]

    Dante Alighieri — #14 Sml22Sml67

    superkarma: 0 01.01.2010, 15:00:12
  17. avatar
    [14] Dante Alighieri [*]

    Rikina — #4 Chtěla jsem tím říct, že mnohem radši chodím do dobré společnosti, než do té, kde se plive jed a síra a kde si člověk vyslouží za zcela nevinný komentář nálepku blbky nebo ploštěnky a má jí napořád. Sml28 To nebylo o kulturní diskuzi, ale o souboji eg. Jsem ráda, že ty zmije jedovaté si šly zvyšovat sebevědomí jinam. Někdy jsem měla pocit, že to tu hraničí až se šikanou. A ještě častěji jsem měla pocit, že kdyby tu samou hlášku, co napsala "ploštěnka", napsala ona zmije, nic by se nestalo. Šlo už jen o alergii na nick a tento byl napadán pomalu už jen za "ahoj". Pamatuji si, jak se strašně navážely např. do cicinky a přitom ona je to skvělá ženská!

    Věrulinka — #2 Sml22 Sml67

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #15
    2. na komentář reaguje Altamora — #16
    3. na komentář reaguje Rikina — #18
    superkarma: 3 01.01.2010, 14:47:31
  18. avatar
    [13] syrrit [*]

    Rikina - Vskutku vymazlené desatero pro bandu ploštěnek. Mimořádný novoroční počin. Holky koukejte šlapat podle pravidel a hodně klikat. Ať je tu zas sluníčkovo. A víc smajlíků, jinak to nebude ono.

    superkarma: 1 01.01.2010, 13:31:48
  19. avatar
    [12] enka1 [*]

    Rikina — #11 Na mě z toho právě nečiší, takže máme obě odlišný přístup k věcem. Nejen k redakci. Ale to je dobře, aspoň to člověka nutí (aspoň mě jo) přemýšlet o věcech i z jiného, než vlastního pohleduSml24.

    superkarma: 2 01.01.2010, 10:57:55
  20. [11] Rikina [*]

    enka1 — #10 No, já bych to brala jako humornou nadsázku, ale příliš z toho čiší nadřazenost nad čtenářským plebsem. Jestli je to fór, tak nepovedený. Sml68 

    1. na komentář reaguje enka1 — #12
    superkarma: 0 01.01.2010, 10:28:39
  21. avatar
    [10] enka1 [*]

      Rikina — #3 Opravdu to nevidím jako vychovávání a přikazování. Od první věty jsem brala článek jako humornou nadsázku.

    Máme přeci své hlavy.

    1. na komentář reaguje Rikina — #11
    2. na komentář reaguje Tanzánie — #37
    superkarma: 1 01.01.2010, 10:23:31
  22. [9] Rikina [*]

    OlgaMarie — #6 Ty jsi uzavřela s ženou-in registrované partnerství? Sml58 Sml57 Já ne, já jsem obyčejná čtenářka. Beru to spíš jako obchodní vztah. Něco se nabízí, a buď je to zajímavé, tak sem chodím a čtu, nebo taky ne. Sml80 Na nějaké mentorování ze strany redakce nejsem zvědavá.

    superkarma: 2 01.01.2010, 10:15:23
  23. avatar
    [8] evelyn [*]

    to je hovadinaSml6

    superkarma: 0 01.01.2010, 10:04:57
  24. [7] ILONESA [*]

    Jsem tady nováček, ale Žena -in se mi líbí moc, nevím jaká byla kdysi, ale teď je pro mě dokonalá. Ikdyž zlepšovat se dá pořád něco Sml22.

    superkarma: 0 01.01.2010, 09:59:30
  25. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    Rikina — #3 Mluvíš jako Alláh, když si přečetl Starý a Nový zákon. Tak vznikl Korán.  Do partnerského svazku také vstupuje dvojice s určitými zásadam, pro jejichž nedodrření se rozcházejí. Pokud tě letos nic jiného nenasupí, než tento článek, prožiješ šťastný rok.

    Až objevím systém, jak vyhledat staré články, budu ještě spokojenější. JinakSml59Sml59Sml59.

    1. na komentář reaguje Rikina — #9
    superkarma: 0 01.01.2010, 09:55:32
  26. avatar
    [5] mandzarik [*]

    Desatera se člověk drží v bodech, které jsou mu vlastní, nebo chce, aby mu vlastní byly.

    Znám jen barevnou verzi a je mi na ní dobře. Je svobodná a názory různorodé, je to převážně diskuse, polemika, není to boj.

    Mně se to líbí.

    superkarma: 0 01.01.2010, 09:27:56
  27. [4] Rikina [*]

    Dante Alighieri — #1 Svět není jenom růžový a lidi nejsou jen hodní. Sml80 Přemýšlet o tom, co kam člověk píše a proč, by měl pokaždé, ne jen tehdy, když se bojí, že ho za to někdo znectí. Sml57

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #14
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #38
    superkarma: 0 01.01.2010, 09:06:26
  28. [3] Rikina [*]

    Tak tohle snad přece nemuselo být? Sml80 Copak je nám tady všem 5 let, aby nás redakce vychovávala? Kde, ptám se, berete, paní Škodáková, tu drzost, abyste mi tu vykládala, na které jiné servery smím nebo nesmím chodit, co mám dovoleno číst, a že si nesmím dovolit být nespokojená? Jo jo, vidím, ctít redaktory - oni to mysleli dobře. Sml57 Krása, moc pěkné uvítání do nového roku... jestli si snad někdo z redakce myslí, že tolik ční nade všemi, aby mohl čtenářky "vyvádět z morálního bahna", doporučuju se vrátit nohama na  zem,v rámci bodu č.7 nebo kolik, o vzájemné komunikaci. Sml24 A to nechlubení se cizím peřím, toho by se měla držet především redakce. Převzatými články se to tu jen hemží. Sml80

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #6
    2. na komentář reaguje enka1 — #10
    superkarma: 0 01.01.2010, 09:03:20
  29. avatar
    [2] Věrulinka [*]

    Dante Alighieri — #1 Sml59Sml59Sml59 mluvíš mi z duše, ano bývalo to tady strašný, až jsem se bála, kamkoliv a cokoliv napsat.

    Nebýt děvčat na uzavřených auditkách, bývala bych sem přestala chodit, to bylo jediné, co mi tu drželo.

    Díky moc za novou verzi, byť se mi také nelíbila, nemůžu popřít, měla jsem plno a dnes zjišťuji zbytečných připomínek.

     Sláva, hurááááááááááá, je to tady super Sml67

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #14
    superkarma: 2 01.01.2010, 08:34:21
  30. avatar
    [1] Dante Alighieri [*]

    Když jsem si přečetla to "nenech se vyprovokovat nevhodnými komentáři", něco mi došlo. Dokud tu byla stará verze, bylo tu tolik zloby, vzteku, negací, hádek, zbytečných nadávek a šarvátek... A pak přišla nová barevná verze. Všichni tu na to nadávali. Jenže ona to vlastně byla výhra. Všechny "zdroje" té zloby, které tu vyvolávaly jen hustotu a samé negativní atmosféry, den co den, utrhávaly se pravidelně na "slabší" nicky, člověk se kvůli nim bál něco napsat a přemýšlel, jestli vůbec má napsat to, co napsat chtěl nebo to radši ještě před odesláním smazat, aby se náhodou někomu neznelíbil... Tak všechny tyhle zdroje se naštvaly a odebraly se. Pár jich zůstalo, ale bez těch ostatních jsou slabé a umlčené. Nejdřív jsem měla pocit, že to tu bez těch odejitých není ono. Ale houby, byl to jen prachsprostý zvyk na ně. Jsou tu jiní a HODNÍ. A teď - jak krásně se mi tu dýchá, jak ráda sem chodím a jak ráda sem něco i NAPÍŠU bez toho, aby na mě někdo vzápětí dělal ramena! Ani nevím, co jsem tím chtěla říct. Třeba mě ukamenujte. Ale nechť se ony nevrací.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #2
    2. na komentář reaguje Rikina — #4
    superkarma: 2 01.01.2010, 03:13:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme