Již celé čtvrtstoletí pomáhá dm značka Denkmit udržovat pořádek v domácnostech. Na počátku historie Denkmit byl jediný produkt: univerzální čisticí prostředek. Dnes nabízí značka Denkmit ucelenou řadu pracích, úklidových a čisticích produktů. Každý z nich je jedinečný, všechny ale mají společné jmenovatele: vysokou kvalitu, nízkou cenu a úctu k přírodě.

(O)ceněný kvalitní pomocník

Dm svým zákazníkům už 25 let nabízí pod značkou Denkmit produkty, bez nichž se žádná domácnost neobjede. Pionýrem této značky byl univerzální čisticí prostředek, jemuž ovšem rychle přibývali další rodinní příslušníci. Denkmit tak dnes nabízí již více než 150 produktů.

Stejně jako všechny dm značky představuje i Denkmit lákavou kombinaci vysoké kvality a příznivé ceny,“ říká Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu. „Zkušenosti zákazníků a stejně tak i různé nezávislé spotřebitelské testy již mnohokrát kvalitu produktů Denkmit potvrdily.

DM

Jako příklad můžeme jmenovat Denkmit tekutý prací prášek Color Waschmittel, vítěze srpnového testu pracích prášků časopisu dTest v r. 2015, který navázal na o rok starší vítězství v dTestu testovaného Denkmit pracího prášku Active-Schutz Color Waschmittel a o čtyři roky starší vítězství opět v dTestu testovaného Denkmit pracího prostředku univerzálního. Spotřebiteli oceněné byly rovněž Denkmit Nature tablety do myčky a Denkmit WC čistič Oceán, jež bodovaly v loňském německém nezávislém testu Stiftung Warentest.

Čistota citlivá k přírodě

Produkty Denkmit nalezne zákazník také ve variantě „Ultra sensitive“, které jsou vyráběné tak, aby je mohli používat i lidé s citlivou pokožkou.

DM

Nejblíže přírodě jsou produkty dm značky Denkmit Nature. Jejich užíváním projevuje každý spotřebitel úctu k přírodě a zároveň udržuje svou domácnost čistou, bez nutnosti rezignovat na kvalitu prostředků.

Úcta k přírodě pro dm není jen prázdný pojem. Trvalá udržitelnost je pevnou součástí filozofie dm. Proto jsou i výrobky dm značek vyráběné tak, aby byly k přírodě co nejvíce šetrné,“ vysvětluje Martina Horká. Její slova potvrzují loga, jimiž jsou některé výrobky Denkmit označeny. Na obalech výrobků Denkmit se můžete setkat s DMněkterými z následujících log potvrzujících ohleduplnost výrobku k životnímu prostředí: Logo „Der Blaue Engel“ je nejstarší ekoznačka na světě. Je udělována výrobkům a službám šetrným k životnímu prostředí.

Cleanright je společná iniciativa mezinárodního spolku výrobců pracích a čisticích prostředků A.I.S.E. a Evropského spolku pro chemický průmysl Cefic.

DMLogo Cleanright mohou nosit výrobky, které perou a čistí co nejšetrněji.

DMdm čtyřlístek na výrobcích dm značek stručně a jasně informuje o tom, čím je daný výrobek ohleduplný k přírodě (např. použité suroviny, obal z recyklovaného papíru atd.)

Pro bezpečí dětí

Někdy stačí zlomek vteřiny, aby v dětských ústech zmizel předmět, jehož zkonzumování může mít velice nepříjemné následky. Z důvodu vyšší ochrany dětí je proto do produktů Denkmit, je-li to technicky možné, přidáván Bitrex. Bitrex je bezbarvá a bezzápachová látka výrazně hořké chuti. Pouhá čajová lžička Bitrexu by postačila k tomu, aby voda v dlouhém sportovním bazénu chutnala hořce. Stane-li se, že dítě do úst vloží prací či čisticí prostředek, okamžitě jej vzhledem k jeho bitrexové hořkosti vyplivne.

DM

Sváteční nabídka Denkmit

U příležitosti 25letého výročí dm značky Denkmit zabalila dm některé produkty do slavnostního hávu. Zákazníci se tak mohou těšit na jubilejní a bonusová balení.

DM

 

Reklama