Domácnost

Den NA Doma měl úspěch!


Na Doma Den ve westernovém stylu přilákal více než 14  000 lidí

Sobota 17. června patřila ve westernovém městečku Šiklův Mlýn prvnímu velkému setkání členů věrnostního programu Na Doma společnosti Unilever. Na Doma Den byl nabitý zajímavými westernovými akcemi, překvapeními a soutěžemi pro celou rodinu. Nechyběla tombola, ochutnávky produktů společnosti Unilever, prohlídka indiánské vesnice a pravé westernové rodeo. Na rodinný výlet do Šiklova Mlýna přijelo více než 14  000 lidí, což je rekordní návštěvnost.

„Den Na Doma měl mezi členkami programu velký úspěch. Jsme moc rádi, protože měl být odměnou a vyjádřením našeho díku za přízeň, kterou našemu programu věnují,“ říká manažerka programu Na Doma Mária Kolivošková. „Nadomačky jsou spolu v kontaktu hlavně prostřednictvím webu www.nadoma.cz a tohle byla pro ně jedinečná šance, jak se osobně setkat a s celými rodinami se příjemně pobavit,“ dodává Mária Kolivošková.

Setkání členů přálo počasí a do westernového městečka se sjely Nadomačky z celé republiky společně se svými rodinami a v přátelské atmosféře se bavily ve stylu divokého západu. Atraktivní podívanou byly ukázky honáckého umění v rodeo aréně. Kdo chtěl, mohl se naučit něco z country tanců, vyzkoušet jízdu na koni, prohlédnout si indiánskou vesnici nebo westernové divadelní představení Sedm statečných. Spolu s jednotlivými značkami Unileveru si všichni mohli vyzkoušet lasování, hod podkovou na cíl, vrh nožem, střílení z koltu nebo rýžování zlata. Jana Hájíčková z Prahy přijela do Šiklova Mlýna s devítiletou dcerou Katkou. Její manžel musel zůstat doma s mladší dcerou Lindou, která onemocněla. „Líbilo se nám, jak bylo všechno dobře zorganizované. Sice jsme stáli frontu na parkoviště, ale pěkně to odsýpalo. U všech stánků se nám ochotně věnovali, dozvěděli jsme se například, jak použít bič, jak zkrotit elektrického býka nebo praktické rady – například jaký typ šampónu použít na naše vlasy. Westernové městečko má neopakovatelnou atmosféru, určitě se sem přijedeme podívat ještě celá rodina, až se nám Linda uzdraví,“ řekla s úsměvem paní Jana.

Na Doma je věrnostní program, který zřizuje společnost Unilever pro všechny, kteří si oblíbili její produkty. Přihlášeným členům poskytuje program výhody v podobě zasílaného časopisu Na Doma, soutěží, vzorečků, webových stránek www.nadoma.cz a mnoho dalšího. Program sdružuje informace o široké škále výrobků denní spotřeby a dokáže poradit v různých oblastech každodenního života žen – ať je to péče o rodinu, o sebe nebo o domácnost.

Unilever je jedním z největších výrobců spotřebního zboží (především potravin
a kosmetiky) na světě i v České republice. Působí ve 100 zemích světa
a zaměstnává více než 220 000 lidí. Každý den se 200 milionů spotřebitelů rozhodne pro některý z výrobků společnosti Unilever. Obrat společnosti je více než 40 mld. EUR (2005).

Unilever ČR má sídlo v Praze a hlavní výrobní závod v Nelahozevsi. V PTZ Nelahozeves vyrábí Unilever rostlinné tuky Rama, Flora, Rama Créme Bonjour a Perla a majonézy Hellmann's. Mezi jeho značky patří dále i zubní pasty Signal, zmrzlina Algida, čaje Lipton, dehydratované výrobky Knorr, kosmetika Dove, Sunsilk, Axe, Rexona a Lux nebo čističe Domestos, Cif a celá řada dalších.

Společnost Unilever zahájila novou celosvětovou strategii pod názvem Vitalita s hlavním motem: Cítit se dobře, vypadat dobře a mít více ze života. Zaměřuje se na vnášení vitality do života spotřebitelů. Nová strategie je reakcí na celosvětové zdravotní problémy, jako jsou obezita, kardiovaskulární onemocnění, stárnutí populace či nesprávné stravovací návyky. V kosmetickém a drogistickém zboží vitalita směřuje k naplňování hodnot přirozené krásy, čistoty a šetrnosti k životnímu prostředí. Unilever se v rámci své strategie aktivněji zapojuje do diskuse s odbornými partnery a do dialogu se spotřebiteli na téma zdravého životního stylu a osobní odpovědnosti za zdraví.

Společnost Unilever také pečuje o své věrné spotřebitele prostřednictvím spotřebitelského programu Na Doma. Registrovaný člen dostává pravidelně do schránky zásilku obsahující časopis s tipy jak lépe pečovat o domácnost,  uvařit chutněji, zdravěji a rychleji, informace o životním stylu a kosmetice.
Na každé číslo, doplněné o výhodné nabídky a soutěže, se těší statisíce spotřebitelů.

Součástí programu jsou populární internetové stránky www.nadoma.cz, server plný článků, tipů
a databáze více než 10 000 receptů. Členové Na Doma si mohou popovídat na diskuzních fórech, přispět svým receptem a zasoutěžit si se značkami Unileveru.

Unilever ČR zaměstnává přibližně 1100 zaměstnanců. Společnost patří mezi nejžádanější zaměstnavatele v anketách pořádaných na českých vysokých ekonomických školách.

   
30.06.2006 - Dům a byt - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [6] Ajisa [*]

    taky jsme tam byly a moc se nám tam líbilo, určitě si to zopáknem až tam nebude tolik lidu

    superkarma: 0 30.06.2006, 17:54:39
  2. avatar
    [5] narciska [*]

    "Nadomačky"...to je děsivý výraz...

    superkarma: 0 30.06.2006, 15:14:37
  3. avatar
    [4] Trinitty20 [*]

    Bylo to tam pěkný až na tu přijíždějící kolonu kde jsme popojížděli aspoň 40 minut. Hlava na hlavě, všude samý děcka, kočárky, prostě moc lidí. Nejvíc se mi líbil ten příběh ve městečku jak se stal šerif šerifem :-) bylo to bomba

    superkarma: 0 30.06.2006, 10:06:15
  4. avatar
    [3] Žížala [*]

    Spřáhnout se s Nadoma je pro ž-i cesta do pekel

    superkarma: 0 30.06.2006, 07:21:28
  5. avatar
    [2] Linde [*]

    bylo to tam fajn, hlavně pro děti to bylo dobře udělané

    superkarma: 0 30.06.2006, 06:32:08
  6. avatar
    [1] man-mimo [*]

    Margarínový den?

    superkarma: 0 30.06.2006, 00:10:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme