Den jsem strávila s mokrým ručníkem mezi nohama

Novinky

Čtenářka Bleblemcy moc nesportuje, přesto před lety vyjela na týden na cyklistickou dovolenou. A jak to dopadlo, naznačuje titulek.  Děkuji Bleblemcy za příspěvek!

Dobrý den,
 nejsem s žádnými sporty velký kamarád a nepatří k nim ani byť rekreační jízda na kole. Na kole jsem dokázala padat často úplně neskutěčným způsobem. Například jednou, když jsme jeli do letního kina a já si vzala nové, krásně světle modré kalhoty. Chytly se mi do řetězu přeletěla jsem řidítka a přistála bradou na tvrdé realitě dlažebních kostek. Na koleni i na bradě jsem měla obrovskou díru. Kalhoty už nestálo za to zašívat ,ale na bradě jsem měla několik stehů a ještě dlouho obrovskou barevnou modřinu s níž jsem vypadala jak profesionální boxer.

To je ovšem jen jeden pád za všechny, ale dnes jsem se chtěla spíš podělit o šílený výlet, který jsme kdysi podnikly s mojí kamarádkou.
Obě jsme na kole moc nejezdily, ale přesto jsme se v létě rozhodly podniknout velký cyklo výlet. Pořídily jsme si takové ty obrovské tašky na kolo napakovaly do nich věci na celý týden, sbalily spacáky a stan a hurá za dobrodružstvím.

Vyrazily jsme brzy ráno a za celý den v úmorném vedru ujely asi 90 km až do kempu kdesi na Sázavě. Dorazily jsme tam dost pozdě večer a úplně vyčerpané. V restauraci už nevařili a my měly hrozný hlad. Jediné co jsme s sebou tenkrát měly byly kukuřičné lupínky a játrová paštika v konzervě. Nevím, proč jsme s sebou měly zrovna takovou praštěnou kombinaci, ale jedly jsme lupínky ve stanu za svitu baterky plnými hrstmi a zajídaly je paštikou.
Druhý den jsme měly v plánu vyrazit dále na cesty, ale naše pozadí a vlastně i popředí se rozhodla, že dál se nejede. Chodily jsme jak kowboyové s nohama daleko od sebe a nakonec jsme si dávaly do rozkroku mokrý ručník, protože to alespoň trochu chladilo. V kempu měli krytý bazén s odsunovací střechou a tak jsme převážnou většinu dne strávily právě tam.

Nakonec jsme tam zůstaly celý týden a chodily a jezdily jsme jen po okolí a zotavovaly svá netrénovaná těla, což šlo velmi pomalu zvláště v těch inkriminovaných partiích. Zpátky jsme pak vyrazily o den dřív a cestu si rozdělily na dva dny, protože už jsme to nechtěly riskovat.

Možná, kdyby jsme před tím šíleným výletem trochu trénovaly tak by se to nestalo, ale i tak na to dnes vzpomínám v dobrém. Jen mě mrzí, že si nepamatuji jak se vlastně ten kemp jmenoval docela bych se tam ještě někdy podívala. Zvlášť ten bazén byl úplně super. Vzpomínám jak jsme si tam plavaly a otevřenou střechou se dívaly na hvězdnou letní oblohu. No asi ho kvůli nám tenkrát nechali otevřený až do noci.
Dnes už kolo ani nemám, ale syn už se bude brzy učit jezdit a tak se budu muset zase i já na kolo posadit.  S tím zas přijdou i další pády na bradu, ale tentokrát už nejen moje, ale jestli bude syn cyklistický umělec po mě tak se mám asi na co těšit.

Přeji všem krásný den, bez jakýchkoliv pádů
Bleblemcy

Já a kolo

• Jezdíte ráda na kole,nebo cyklistiku nesnášíte?
  • Pozvěte nás na nějaký krásný cyklo výlet.
  • Napište příhodu, která se vám na kole, nebo s kolem stala.
  • Zauvažujte nad tím, zda je lepší jezdit do práce na kole, nebo autem…
  • A těch témat je velká přehršle, napište klidně na jiné…

Těším se vaše příspěvky. Jeden dnešní příspěvek odměním buď květinou, nebo něčím, co vám udělá radost.

Aby jste ji měla musíte však poslat svůj příspěvek dnešnímu tématu na e-mail