Základem omáček, rizota i mnoha polévek je vývar. Nemáte čas ho „táhnout“ několik hodin? Podobnou službu vám udělá koupený bujón. Vybírejte však pečlivě.

Knorr

Výroba nejlepších bujónů je inspirována nestárnoucím způsobem přípravy, a to společným pomalým vařením všech ingrediencí. Ani zapálené kuchařky se nemusí bát této tradiční zkratky. I v případě bujónu byste však měli vybírat pozorně - stejně jako ostatní ingredience. Dnes se podíváme na Knorr Bohaté Bujóny, které chutnají stejně jako ty doma připravené.

Pomocník pro hospodyňky i profesionály
Spousta kuchařů a kuchařek má stále proti použití bujónu v kuchyni mnoho předsudků, ale tak jako se vyvíjí okolní svět, i bujóny ušly od dob „přidaného glutamátu a umělých chemických látek“ velký kus cesty. Knorr bujóny se používají nejen v domácnostech, ale pravidelně je na pomoc berou i do profesionálních kuchyní v restauracích po celé zemi, protože jejich vysoká kvalita odpovídá těm nejvyšším nárokům. 

Základem kvalitního bujónu je pečlivý výběr ingrediencí
V Bohatém Bujónu najdete kromě pečlivě vybrané zeleniny a koření i kvalitní maso a masové výtažky, které dodají jídlu intenzivnější chuť. Navíc je vyroben bez umělých barviv a přidaného glutamátu sodného, zároveň obsahuje správné množství soli k uchování výrobku (sůl zde plní funkci konzervantu a stabilizátoru).

Alternativa k tradičním kostkám
Knorr bujóny v kalíšku jsou alternativou ke klasickým kostkovým bujónům – kalíšky jsou plněné želé koncentrovaným bujónem v příchutích hovězí, kuřecí a zeleninový, které se díky své konzistenci rychleji rozpouští v jídle.

Knorr

  • Konzistence Bohatých bujónů je dosaženo látkami přírodního původu.
  • Knorr Bohatý bujón můžete po otevření skladovat v lednici po dobu 3 dnů.

Unilever myslí na budoucnost našich dětí
Koupí a používáním produktů Knorr navíc uděláte dobrý skutek pro své okolí a životní prostředí. Společnost Unilever, která je výrobcem produktů Knorr, se zavázala postupně naplňovat svůj plán udržitelného rozvoje, ve kterém chce do roku 2020 dosáhnout tří hlavních cílů:

  1. zlepšit zdraví a životní styl 1 miliardy lidí,
  2. snížit dopad na životní prostředí na polovinu,
  3. získávat 100 % zemědělských surovin z udržitelných zdrojů.

Více inspirace najdete na stránkách www.knorr.cz

Knorr

Reklama