.

Dceři ve školce nadávají. Za to, že prý nemá třičko s obrázkem

Novinky

Dceři ve školce nadávají. Za to, že prý nemá třičko s obrázkem

První příspěvek nám napsala naše pravidelná čtenářka Streamline. A proč zveřejňuji právě tento příspěvek? Myslím si, že „značkové“ a „neznačkové“ oblečení řeší s dětmi víc maminek. A děti dokážou být opravdu „zlé“... A o co přesně se jedná? Přečtete si příběh maminky, která jako každý den vybírala pro dcerku oblečení do školky...


 

Chci se s Vámi podělit o jednu nehezkou zkušenost z dnešního dne, která mě trochu po ránu vykolejila... Dcerce denně připravuji ráno věci do školky, aby nestála dlouhou dobu u skříně a nepřebírala se ve věcičkách (ostatně jako to dělá téměř každá ženská:-D), které si má na sebe vzít. A tak jsem se po společné snídani odebrala do koupelny trochu zkrášlit, aby se mě venku nelekli:-D

A dcerka se odebrala do pokojíčku převléknout z pyžámka...najednou slyším ale z jejího pokojíku bouchání dvířek od skříně a popojíždění šuplíků od komody, tak se jdu podívat, co dělá...no, zjistila jsem, že věcičky které jsem jí připravila si vyměnila za jiné, což mi nijak nevadilo...hlavně, že byla oblečená, ale zeptala jsem se, proč si nevzala to, co jsem připravila a její odpověď mě jaksi trochu udivila...

Totiž s partnerem si opravdu zakládáme na tom, aby dcerka chodila nejen do školky ale zkrátka všude hezky upravená a čistá, ale bohužel trend dnešní doby „značkové oblečení“ je rozšíren nejen mezi teenagery, ale už se to dostalo i do školky a to mě prostě dostalo. Dcerka mi vysvětlila se slzičkami v očkách, že když nemá tričko s obrázkem (a je fuk, že je to pěkné triko a třeba i značkové...ale prostě nemá licenční obrázek), tak si s ní holčičky ze třídy nechtějí hrát a smějí se jí, že je šmudla....:-/

Tohle mě rozhodilo...dcerce jsem nechala to, co si sama oblékla, ale po příchodu do školky jsem to odvyprávěla paní učitelce, aby o tom věděla a v případě, že si tohoto všimne, aby zakročila...naštěstí paní učitelka je rozumná a příjemná, takže pochopila a neměla s tímto sebemenší problém, což jsem byla ráda. Ale stejně...nepřijde Vám toto hrozné? Mě ano - a nepřijde mi to v pořádku...jenže dětičky za toto asi sotva mohou...to je prostě odraz dnešní společnosti...možná i výchovy...nevím...jsem rozčarovaná:-/

streamline

Pozn. red.: Text neprošel redakční korekturou

   
16.04.2014 - Čtenářské příspěvky - autor: Lucie Ulmanová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [50] knizkova8 [*]

    Ono by snad bylo lepší aby děti chodili v uniformách a žádná elektronika,a byli by si všichni rovni

    superkarma: 0 25.04.2014, 13:10:49
  2. avatar
    [49] Eva_CZ [*]

    ToraToraTora — #22 za par let? Vidam tady cca rocni ( jestli vubec ) deti s tablety. Sml22

    superkarma: 0 16.04.2014, 21:27:06
  3. avatar
    [48] Eva_CZ [*]

    Holky, tohle ale neni nic noveho, muj syn ( nedavno mu bylo 30 ) mel podobnou zkusenost ze skolky : na nastence bylo, ze deti pujdou sankovat, at jim pripravime stare veci, ze je mohou znicit. Muj kluk byl JEDINY ve starych vecech ( po brachovi ), ostatni deticky byly v tuzexovych hadrech. Sml3

    superkarma: 0 16.04.2014, 21:23:42
  4. avatar
    [47] Barbucháč [*]

    Dokud se budou "neznačkoví" jedinci snažit vyrovnat těm značkovým a tiše je obdivovat a říkat si, jak se mají, že na to mají, tak se nezmění nic Sml23

    Dětem jsem už ve školce, když přišel první dotaz jestli je tričko značkové, sdělila, že je, protože úplně každé oblečení nějakou značku má. Promluvila jsem si s nimi tak, aby pochopily, že s těmi kdo mají potřebu zjišťovat v čem kdo chodí oblečenej je lepší bavit se třeba o veverkách.

    Tak nějak to oba vstřebali a kauza značky je vyřešená v podstatě dodnes, kdy už si tedy oba uvědomují hodnotu peněz a jsou ty debaty zas trochu někde jinde.

    superkarma: 2 16.04.2014, 17:04:41
  5. avatar
    [46] gerda [*]

    Elis19 — #42 a z mladých blbečků vyrostou staří blbci.

    superkarma: 0 16.04.2014, 16:59:19
  6. avatar
    [45] streamline [*]

    Zuza70 — #44 určitě dám vědět;-)

    superkarma: 0 16.04.2014, 16:05:16
  7. [44] Zuza70 [*]

    streamline — #38 Zkuste a mohla byste mi potom dát vědět, jak k tomu p. učitelky přistoupily? (co Vám na nápad řekly a jestli se realizoval)...když, tak mi písněte do zpráv, díky :-)

    1. na komentář reaguje streamline — #45
    superkarma: 0 16.04.2014, 16:01:21
  8. avatar
    [43] streamline [*]

    Elis19 — #42 oni obecně většinou bývají šikanovány děti, které se nějakým způsobem odlišují a proto je nutné řešit to hned (co nejdříve se o tom dozvíme) - rodič šikanovaného dítěte se většinou asi snaží řešit...otázka je, co rodič tyrana?...pokud to nebude rozumný rodič a nebude s dítětem řešit...je to celkem zbytečné myslím:-/ Najde si zase jinou oběť...

    superkarma: 0 16.04.2014, 15:28:30
  9. [42] Elis19 [*]

    Dobrý den a to máte ještě malé školkové děti, ale můj nejstarší syn na základní škole byl šikanován, protože se dobře učilSml80Sml80Sml80museli jsme potajmu jít za zástupcem ředitele, aby něco udělali, protože on sám nás prosil ať to necháme býtSml80

    Nejmladší pro změnu raději nenosil brýle a špatně viděl na tabuli jen aby se mu ostatní neposmívali a to bych mohla vyjmenovat dalších x věcí, nejen na mých dětech ale i na dětech známých.

    1. na komentář reaguje streamline — #43
    2. na komentář reaguje gerda — #46
    superkarma: 0 16.04.2014, 15:20:10
  10. avatar
    [41] streamline [*]

    jarpejska — #39 už jsou 3 - možná jich nakonec bude více;-)

    superkarma: 0 16.04.2014, 15:08:33
  11. avatar
    [40] streamline [*]

    jarpejska — #39 Také se mi zdají 2 příspěvky málo - to ano...

    superkarma: 0 16.04.2014, 15:05:41
  12. [39] jarpejska584 [*]

    streamline — #36Uvítala bych ale více vydaných příspěvků, za dnešek pouze dva...to je směšné...ano,diskuze probíhá,ale aspoň 5 jich vydat mohla paní Lucka.

    1. na komentář reaguje streamline — #40
    2. na komentář reaguje streamline — #41
    superkarma: 0 16.04.2014, 15:00:21
  13. avatar
    [38] streamline [*]

    Zuza70 — #35 to je moc pěkný nápad - děkuji - zkusím navrhnout...Sml22

    1. na komentář reaguje Zuza70 — #44
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:59:17
  14. [37] Zuza70 [*]

    ToraToraTora — #22 Zkuste říct paní mamance, že má doma parchantíka Sml22Sml22Sml22.......roznese Vás na kopytech Sml22Sml22Sml22

    superkarma: 1 16.04.2014, 14:58:16
  15. avatar
    [36] streamline [*]

    hopsmops — #30 je pravda, že čím méně čtenářských příspěvků vyjde, tím více je prostoru k diskuzi - více čtenářů si přečte příspěvek a reaguje, což je milé...a více hlav více ví:-)

    1. na komentář reaguje jarpejska — #39
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:57:15
  16. [35] Zuza70 [*]

    streamline — #26 Bohužel je smutnou pravdou to, že ani tak za to nemohou děti jako jejich rodiče. Ne nedarmo v některých státek jsou ve školkách a školách školní stejnokroje. Pak je věc zcela jasná. Nedávám toto za vinu ani paní učitelkám, ale zkuste jim poradit, aby ve školce třeba udělaly barevný měsíc ( každý den nějaká barva - pondělí přijdou všichni v červeném, v úterý modrém,...). Touto formou by mohly děti na problém s obrázky zapomenout.

    1. na komentář reaguje streamline — #38
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:56:22
  17. avatar
    [34] streamline [*]

    SStream — #32 Naprosto souhlasím - toto je celé zase a zase o rodičích - v takhle nízkém věku rodiče své dítě nejvíce ovlivňují. A nejednou jsem byla svědkem přesně takového vztekání v obchodě, které jste popsala..a děkuji své dceři, že mi toto zatím neprovedla a doufám, že ani neprovede, protože tím by mě naštvala...nejen že bych jí nic nekoupila, ale ještě bych se na ní zlobila.

    superkarma: 0 16.04.2014, 14:51:11
  18. avatar
    [33] streamline [*]

    RenataMor — #24 no, práááávě...lepší zakročit hned než pozdě...a děti to možná ani tak zle nemyslí, jak to vyzní - všechny děti jsou odrazem svých rodičů - tak to prostě je a to mi nikdo nevyvrátí...

    superkarma: 0 16.04.2014, 14:44:19
  19. avatar
    [32] SStream [*]

    streamline — #27 podle výskytu licenčního oblečení (doplňků, hraček, atd.) poznáte, jak moc se dítě dívá na televizi a do jaké míry mu rodiče poskytují další zdroje zábavy, zájmu. Licence jsou gigantický byznys. Pravidlem je, že z konečné (!) ceny, kterou zaplatíte za produkt s Hello Kitty, Ice Age, Hurvínkem, Madagaskar příšerami a dalšími blbinkami jde minimálně 10% přímo na účet majitele práv k těmto postavičkám (producenti filmu, seriálu atd.). Pohádky a filmy pro děti jsou vlastně jen zatraceně dlouhá a intenzivní reklama (za kterou kolikrát ještě musíte zaplatit). Pokud se do dítěte hustí rok v kuse hello kitty pak se není čemu divit, že žije jenom tím a když to pak vidí v kšeftu tak to chce i za cenu toho, že si lehne na podlahu a nedá se odtáhnout do okamžiku, než to dostane.

    1. na komentář reaguje streamline — #34
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:42:39
  20. avatar
    [31] streamline [*]

    kaataa — #23 Tak já nechci dceři vyloženě nakupovat oblečení bez jejího vyjádření - nakupujeme společně a samozřejmě i jí se líbí ty licenční obrázky, takže je také má, ale proto, že si je vybrala a stejně tak si umí vybrat i krsné věci bez obrázků a nechci aby na toto rezignovala jen kvůli ostatním...

    superkarma: 0 16.04.2014, 14:41:32

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] hopsmops [*]

    Ještě, že se vydaly dnes jen dva příspěvky od čtenářek, aspoň je prostor k diskuzi

    1. na komentář reaguje streamline — #36
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:39:21
  2. avatar
    [29] streamline [*]

    ToraToraTora — #22 JO a s Vaší dcerou to máte dobře zařízené;-)

    superkarma: 0 16.04.2014, 14:39:07
  3. avatar
    [28] streamline [*]

    ToraToraTora — #22 Ona si toho paní učitelka evidentně asi nevšimla nebo tomu nepřisuzovala takovou důležitost, ale když jsem to paní učitelce povyprávěla, tak byla ochotná vše řešit a angažovat se, tak doufám, že se toto nějak odbourá, protože mi to pak následně potvrdilo více maminek (tedy další 2 maminky, které byly u tohoto řešení) ze třídy, že se to stalo i jejich děcku, takže to problém je a řešit by se určitě měl.

    superkarma: 0 16.04.2014, 14:38:19
  4. avatar
    [27] streamline [*]

    elienka13 — #21 Podle mě je toto všechno pouze otázka výchovy...nemůžu si pomoct...nějakou roli hraje i dnešní společnost, ale rodiče dětičky ovlivňují nejvíc

    1. na komentář reaguje SStream — #32
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:33:54
  5. avatar
    [26] streamline [*]

    Zuza70 — #20 Ony to bohužel ale musejí být i ty správné obrázky...nějaká sovička nebo kočička na tričku je taky "nic moc", ale je pravda, že to už by si s ní i možná hráli...nicméně licenční obrázek je licenční obrázek a jiné nejsou moc "v kurzu" - dcerka má doma mnoho triček i s těmi licenčními obrázky (tomu se snad ani dnes nedá vyhnout), ale nechtěla bych, aby to sklouzlo k tomu, že se bude kupovat jen toto a jen proto, aby nebyla odstrkovaná...to mě na tom popuzuje...vždyť je tolik krásných věcí a nemusí na tom nutně být zrovna ten licenční obrázek, i když je mi jasné, že jsou pro dětičky možná lákavější...

    1. na komentář reaguje Zuza70 — #35
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:30:57
  6. avatar
    [25] streamline [*]

    Ivushka12 — #19 to by mě také zajímalo...

    superkarma: 0 16.04.2014, 14:25:03
  7. avatar
    [24] RenataMor [*]

    to začíná fakt brzy, co budou dělat v pubertě?Děti dokážou být zlé, tím, že jsou upřímné, ale mají to zřejmě od rodičů

    1. na komentář reaguje streamline — #33
    superkarma: 0 16.04.2014, 14:19:40
  8. [23] kaataa [*]

    Dcerce zasadne nekupuju nic znackoveho, kvalitni ano, ale jednoduse nesnasim veci s "obrazkem". Je to ciste o snobstvi.

    1. na komentář reaguje streamline — #31
    superkarma: 0 16.04.2014, 13:45:06
  9. avatar
    [22] ToraToraTora [*]

    Prvně by to měla řešit paní učitelka hned, jak něco takového vidí. Rodiče těch nezletilců už asi nezměníme, ale učitelka by jim měla vysvětlit, aby si svého parchantíka srovnali. Sice si můžou doma myslet, co chcou, ale šikanovat nikoho nebudou.  Souběžně s tím lze holčičce sice nakoupit ¨u ťamanů brandové oblečení, ale spíš bych zázela na jednoduchou rozpravu adekvátní jejímu věku. Teď to jsou sice čtyřleté slepice s triky, ale za pár let to budou ostré puběrťačky ¨s tablety a mobily a jánevímco všechno.

    Za sebe mohu říct, že jsme nic takového neřešili ve školce ani ve škole. dceři je jedenáct a když s něčím přijde, že by něco chtěla, tak buď schválím a řeknu, za co jsem ochotna jí to koupit a nebo ji normálně vysvětlím, proč nebudu skákat, jak spolužačky pískají

    1. na komentář reaguje streamline — #28
    2. na komentář reaguje streamline — #29
    3. na komentář reaguje Zuza70 — #37
    4. na komentář reaguje Eva_Fl — #49
    superkarma: 0 16.04.2014, 13:05:34
  10. [21] elienka13 [*]

    jj, dcerku ve školce sem tam někdo uhodí (jako spoustu dětí) a také se ji smějí, že při usínání pomlaskává. je mi z toho smutno. Děti umějí být pěkně zákeřné, nevím kde se to v nich bere. Nevím jak s tímto problémem bojovatSml15

    1. na komentář reaguje streamline — #27
    superkarma: 0 16.04.2014, 12:40:18
  11. [20] Zuza70 [*]

    V tomto případě bych nakoupila trička u našich Vietnamských přátel a holčička by měla ve školce každý den jiný obrázek. Vybodla bych se značkové oblečení (v případě školky), hlavně že to bude s obrázkem. Dnešní doba je opravdu hrozná ( i když ne jenom doba, ale jak je vidět tak i mezilidské vztahy) ....a jak již byla řečeno, bude hůř.

    1. na komentář reaguje streamline — #26
    superkarma: 0 16.04.2014, 12:34:07
  12. [19] Ivushka12 [*]

    Šikana u takhle malých tětiček? Kam to spějeme?

    1. na komentář reaguje streamline — #25
    superkarma: 0 16.04.2014, 12:14:12
  13. avatar
    [18] streamline [*]

    gerda — #17 souhlas - děs a s tou školou také pravdaSml30

    superkarma: 0 16.04.2014, 12:08:47
  14. avatar
    [17] gerda [*]

    streamline — #15 4 rokySml14 - děti ještě nedovedou říci "ř", ale už mají požadavky na módní styl - děsné. No, ve škole přituhne a značkové tričko nepomůže, když bude hlavička dutáSml52

    1. na komentář reaguje streamline — #18
    superkarma: 0 16.04.2014, 11:43:07
  15. avatar
    [16] streamline [*]

    sikosa — #14 a tak by to mělo být...

    superkarma: 0 16.04.2014, 11:31:17
  16. avatar
    [15] streamline [*]

    gerda — #11 Děkuji za mé utvrzení v tom, že za tohle prostě mohou rodiče Sml22 Právě mě to také zarazilo, že musíme něco takového řešit už ve 4 letech - žila jsem v tom, že toto se řeší až s teenagery...

    1. na komentář reaguje gerda — #17
    superkarma: 0 16.04.2014, 11:30:23
  17. [14] sikosa [*]

    To jsou věci, u nás ve školce se řeší většinou jestli se půjde na hřiště, tam se přesouvá polovina školky, anebo kdo půjde na fotbal, jestli má dítě vytahané tepláky či dokonce špinavé triko, což mají skoro všichni, hodně jim ve školce chutná, u nás děti neřeší. Myslím že je jim to ukradené.

    1. na komentář reaguje streamline — #16
    superkarma: 0 16.04.2014, 11:29:39
  18. avatar
    [13] streamline [*]

    SStream — #9 Tak přesně to bych si přála..jednoduše, aby měla dcerka svůj styl, ale zároveň, aby kvůli němu nebyla terčem posměchu...Sml22

    superkarma: 0 16.04.2014, 11:27:16
  19. avatar
    [12] gerda [*]

    louskacek2 — #3 vždyť ty děti ani neví, co to znamená, značkaSml3 jen hloupě papouškují to, co slyší doma. Je žalostné, jestli tohle má být středem zájmu.Sml15

    superkarma: 0 16.04.2014, 11:26:19
  20. avatar
    [11] gerda [*]

    Bože, v tomto věku jsme řešívali docela jiné věci. Je vidět, jaké ty děti asi mají rodiče. Snad to paní učitelka napraví, tohle s dětmi poroste.

    1. na komentář reaguje streamline — #15
    superkarma: 0 16.04.2014, 11:24:40
  21. avatar
    [10] streamline [*]

    cicinka — #7 A možná je život nenaučí...budou slečny stále stejné a toto předají svým dětem a jsme tam kde jsme byli:-D Dětičky se učí od dospělých...já to říkám pořád, že za tohle řešení značek prostě můžou jen a jen rodiče...hlavně rodiče...ty by to měli zarazit a řešit, ale ono je pohodlnější jít s davem...:-/ Nu, nevychází mi z tohoto jiné řešení než to, že svou dcerku nenechám jít s davem...budu se jí snažit podporovat v tom, aby uměla vyjádřit sebe samu - aby si vybírala oblečení podle toho, co se jí líbí a co bude následně tedy i schváleno, aby neměla třeba holá záda:-D Asi když jí nechám jít s davem a nechám jí, aby se přizpůsobovala ostatním, tak nepomůžu ani sobě ani jí...asi se pokusím nějak vysvětlit...a doufám, že ve spolupráci s paní učitelkou se to nějak srovná...

    superkarma: 0 16.04.2014, 11:23:41
  22. avatar
    [9] SStream [*]

    Jsem sama zvědavá, jak to budu řešit, pokud něco takového nastane. I když mám pocit, že tento typ marketingového vydírání tady tolik úspěchu nemá. Lidi si více váží sami sebe a nemají potřebu utvrzovat si sebevědomí značkovými oblečky, pak se to projevuje i na dětech, které mají "svůj" styl. Ovšem je to lidské.... když má chlap možnost jezdit s šestkovým BMW nekoupí si levné auto aby mohl peníze využít třeba na dovolenou nebo na spoustu zábavy s přáteli. Je mi takových lidí moc líto, netuší, jak moc jsou smrtelní a místo toho, aby si života užívali nechávají se využívat (a ždímat) jinými lidmi jen proto, aby... aby co? Aby byli tak hezcí a krásní jako ten chlapík z reklamy? Aby na ně letěly mladé blond holky, tak jako ve filmu? Někteří dospějí příliš pozdě, někteří vůbec.

    1. na komentář reaguje streamline — #13
    superkarma: 0 16.04.2014, 11:18:35
  23. avatar
    [8] streamline [*]

    louskacek2 — #5 Tohle bylo konkrétně moc hezké bílé polo triko s decentním růžovým nápisem sportovní značky a malinkého srdíčka ve spodním lemu trika - triko si dcerka sama vybrala, když jsme jej kupovali a řekla bych, že je i dražší než právě ty dětské licenční trika s obrázky , ale o to vůbec nejde...dceři se triko moc líbilo - vybrala si jej proto a mě se taky velmi líbí, ale protože děcka ve školce berou za značkové věci jen ty s licenčními obrázky, tak se jí začali posmívat s tím, že je "šmudla" (to triko samozřejmě bylo čisté) a nechtěli si s ní hrát - to mě strašně zamrzelo...a nechci, aby se dcera přizpůsobovala tomu, co se líbí ostatním...jen nevím jak jí to vysvětlit...:-/  2 tisíce za kecky na ven na lítačku bych tedy také odmítla...ale pokud jsou to botky kvalitní a pěkné, tak bych je možná koupila do školy a vycházky městem, ale na ven (na lezení po stromech, na kopanou nebo na písek atd.) rozhodně ne...ale taky mě moc nenapadá, jak to vysvětlit 15tileté holčině...to je právě to, co mě nenechává klidnou...že nakonec se musí přizpůsobit nejen děcka, aby nebyly terčem výsměchu ale i rodiče, aby jejich děti nebyly "outsidery" - strašně mě to štve, ale nevím, jak řešit...nakonec bych jí botky asi taky koupila k narozeninám (jen tak ne), ale ještě bych jí možná zkusila přirovnat k něčemu, co by za stejnou cenu mohla mít také...a pak bych nechala na ní, co si k narozeninám tedy vybere...ale při placení bot by se mi ruka cukala:-D

    superkarma: 0 16.04.2014, 11:13:59
  24. avatar
    [7] cicinka [*]

    Já jsem tak šťastná......u mých synů ve školce a ve škole toto naštěstí neproběhlo. Nikdy si nestěžovali, že by se jim někdo posmíval kvůli oblečení. Pamatuju si, že v MŠ, kde chodili i lépe situované děti, tak na písku a na zahradě byly šmudlové všici. Sml58 A ve škole, která je soukromá, je vidět, že žáci mají na starosti spíš studium než nějaké přiblblé značky.

    Ale setkávám se s tím v práci. Jsme fabrika, pásová výroba. A některé slečny se tam strojí jak na modní přehlídku. Taky pak pořádně nevemou krabici a pod. věci  do ruky, aby se náhodou nepředřely či nezmazaly. Ale to je jejich problém. Dneska na to mají....ale za čas je život třeba naučí, že svět nestojí na hloupých značkách Sml3

    1. na komentář reaguje streamline — #10
    superkarma: 0 16.04.2014, 11:09:23
  25. [6] jarpejska584 [*]

    louskacek2 — #5 taky jsem bývala taková tvrdohlavá v pubertě, když stály tehdy botasky šílených 950kč ,tak jsem je chtěla už k narozeninám ak Vánocům dohromady..Sml30Sml30 ted vidím, když mám sama děti,jak jsem byla blbá. musí si tím projít každý

    superkarma: 0 16.04.2014, 11:03:12
  26. avatar
    [5] louskacek2 [*]

    Nu a mne nedavno jeste sokovala sestra ktera chtela kecky na litani od jedne ted dost popularni znacky ...jenze blbe kecky stoji okolo 2 tisic a pod....jenze ona uz je ve veku puberty a jine nehce pac by ji prave kazdy rikal a posmival se ji....tak ted zvazuji nakup k 15 tinam...ale prijde mi to proste mocSml68

    1. na komentář reaguje jarpejska — #6
    2. na komentář reaguje streamline — #8
    superkarma: 0 16.04.2014, 10:56:08
  27. [4] jarpejska584 [*]

    streamline — #2 já si myslím, že by u nás uniformy neprošly. Já jsem tak ráda, že mám rozumné děcka. Obě holky nosí to,co se jim líbí. A co se jim líbí, to víme a taky jim to kupujeme. U nás ještě ted jede Hello Kitty, nějaká ta princezna a dcera nemá problém nosit obyčejné červené košilové triko. Nic si z toho nedělá a asi ani děti v naší školce nejsou tak zlé.

    superkarma: 0 16.04.2014, 10:54:39
  28. avatar
    [3] louskacek2 [*]

    Mila streamline setkavam se s necim podobnym uz ve skolce a je mo z toho ouzkou. Popravde setkavala jsem se s tim kdyz byla jeste mensi a na piskovisti byly vystailovane deti...taky chci aby mela hezke veci ale hezke u mne neznamena ,,znackove,,. Nadale strojim dle sebe a jen trnu kdy budu mit podobny zazitek jako vy...skoda ale uprimne neni to o detech ale to dospelaci davaji tyto zakladySml15.

    1. na komentář reaguje gerda — #12
    superkarma: 0 16.04.2014, 10:54:24
  29. avatar
    [2] streamline [*]

    jarpejska — #1 No právě...je jim to moc líto a rodičům je líto jejich dětí a tak nakonec přistoupí k tomu, že bude jejich dítě chodit do školky oblékané ne podle nich nebo podle dítěte, ale podle nějakého zažitého trendu či co... Přeci i oblečení vyjadřuje a odrazuje sebevyjádření člověka...ale takto se jen odmalička dětičky přizpůsobují a to ani nemluvím o tom, že pak dětičky z rodin, kteří prostě nemají peníze na takové licenční oblečení, jsou kvůli tomuto odstrkované...oni ty školní uniformy v Americe mají něco do sebe...

    1. na komentář reaguje jarpejska — #4
    superkarma: 0 16.04.2014, 10:47:15
  30. [1] jarpejska584 [*]

    naštětsí máme štěstí na to, že naše děti zatím tento problém nemají a když tam vidím ostatní děti, nezdá se mi, že by chodily něja extra značkově oblečené. Nevím,ale je těžké toto dětem vysvětlit, je jim to moc líto a stydí se.

    1. na komentář reaguje streamline — #2
    superkarma: 0 16.04.2014, 10:38:43

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme