Vztahy

Dcera se zamilovala do ženatého muže

Příběh starý jako lidstvo samo. Svobodná dívka se zamiluje do ženatého muže. Stalo se to i Janině dceři Dominice. Kámen úrazu je však v tom, že tady ono pověstné jablko padlo přímo pod strom.

Musela bych ti nohy zpřerážet

man

Jana je úplně bezradná. Její dcera Dominika se vloni na táboře, kam jela jako praktikantka, seznámila s o dvaadvacet let starším, ženatým vedoucím Milanem, který má syna přibližně ve stejném věku, jako je ona, a pak ještě malou, pětiletou holčičku, kterou měl na táboře s sebou. I když náklonnost byla oboustranná, tehdy na táboře ještě mezi nimi k ničemu nedošlo.
Až po příjezdu z tábora. Její matka to zjistila zcela náhodou, když zahlédla dceru, jak nastupuje k Milanovi do auta.
„Nebyl to ten váš táborový vedoucí?“ ptala se večer dcery.
„Byl.“
„A co jste řešili?“
„Nic.“
„Nevypadalo to, že nic. Víš, že je ženatý?“
„Vím.“

Dominika se s Milanem schází už více než rok a doufá, že se snad kvůli ní rozvede. Letos spolu byli tři týdny opět společně na táboře a Dominika se vrátila úplně poblázněná, že jí Milan slíbil, že bude jen s ní.
To se však nestane. Poněvadž hned po táboře Milan odjíždí na dovolenou se svou rodinou.
„Ty jsi tak blbá!“ hučí Jana do dcery. „Proč by se rozváděl? Jemu to tak vyhovuje. Doma spokojená rodinka a Tebe má jen na pobavení.“
„To není pravda. On mě miluje a rozvede se.“
„Kdyby se rozváděl, tak nejede s rodinou na dovolenou.“
„Jak to víš?“
„Prostě to vím.“

To byl pro Dominiku šok, to jí Milan neřekl. Pořád jí tvrdil, jak se se ženou hádá, že už spolu nespí, a teď spolu jedou na dovolenou.
„Já jí to půjdu říct.“
„Komu? Co?“
ptá se Jana.
„Jeho ženě. Že ho miluju a že se s ní stejně rozvede.“
„Proboha, Dominiko, už toho nechej. To Ti nestačí, že rozbíjíš rodinu. To spíš já půjdu říct tomu blbovi, ať si s Tebou přestane zahrávat a oba to okamžitě ukončíte, když ty nemáš rozum. Říkám ti, že se tě nabaží a odkopne tě. Přestaň s tím, dokud je čas.“
„Ne, já jí to půjdu říct.“
„To bych Ti musela nohy zpřerážet, jestli tam půjdeš.“

Milan s rodinou na dovolenou skutečně odjel. Na letišti vypadali jako šťastná rodinka, které nic nechybí.
Jeho žena o manželově milence zřejmě nic netuší a doufejme, že k tomu ani nedojde.

Jana by své dceři ty nohy asi opravdu přerazila, kdyby za ní šla. Doufá, že to dceru přejde dřív, než bude pozdě.
Moc dobře ví, o čem mluví. Dominika je totiž dítě počaté právě s ženáčem. Neví o tom, že její táta není vlastní.
Tady padlo ono pověstné jablko přímo pod strom. :)

Přečtěte si také:

   
01.08.2013 - Láska a vztahy - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [43] peetrax [*]

    Markýza — #41 ano, z toho hlediska jsme oba stále svobodní, protože on svatbu v kostele neměl, čili jako mnoho věřících i nevěřících žijeme na psí knížku. 

    Jo jo, princové neexistují. Jen trapně nedokonalí lidi. Ale o to je to někdy zábavnější.

    superkarma: 0 02.08.2013, 17:10:31
  2. [42] Anime Otaku [*]

    Já bych řekla, že maminka by měla jen dceři říct co si o tom myslí, ale dál do toho zasahovat nemá právo, je to pouze na tom pánovi a její dceři jak to bude dál (předpokládám že dcera je dospělá nebo dost stará ne to aby nesla následky svých činů).

    superkarma: 0 02.08.2013, 08:36:33
  3. avatar
    [41] Markýza [*]

    peetrax — #38 takže na psí knížku, protože pokud vím, pro katolíky jednoou ženatý, navždy ženatý, rozvody nějak nejsou v plánu Sml80

    Altamora — #39 peetrax — #38 děvčata, doporučuju, přestat číst a sledovat pohádky a Rosamunde Pilcherovou - život je malinko o něčem jiném. Láska je jen chemický proces, zakamuflovaný v čistý chtíč. A dva, takzvaně se milující, musí holt žít život a ne čekat ano,až je "milosrdný osud zbaví nevhodného svazku a dvě milující srdce dojdou věčného spojení v láskyplném svazku" život není pohádka a kouzelná prsten zůstal v rekvizitárně na Barrandově. Nehledě na to, že ať políbíš kolik žabáků chceš, princové se z nich nestanou!

    Pro Peetrax - cililink a zazvonil zvonec a pohádky je konec!!!!! ( zakyslá pavlačová drbna)

    1. na komentář reaguje peetrax — #43
    superkarma: 0 01.08.2013, 23:58:01
  4. avatar
    [40] kobližka [*]

    Altamora — #39 Víš,takové ty řeči,že srdci neporučíš,bych brala tak v době Božky Němcovic,ale jinak mám za to,že jsem myslící tvor a dokážu uvažovat Sml58

    peetrax — #38 On to má každý v sobě nastavené jinak a je to dobře.Protože,jak by to vypadalo nudně,kdybychom byli všichni jako přes kopírák....Sml16 Nepodivuji se příliš nad tím,že někdo svobodný se zamiluje do ženáče,když ta rodina je nefunkční,ale pokud funguje,není to něco,co bych obdivovala.Proč bych to neokomentovala,když mám dar řeči (neplést si to s pomlouváním Sml16)

    superkarma: 0 01.08.2013, 17:42:23
  5. avatar
    [39] Altamora [*]

    kobližka — #32 Proti zamilování se do ženatého otce malých dětí vůbec nic nemám. Srdci neporučíš. Mám ale hodně proti tomu, aby se dotyčná stala milenkou ženatého otce malých dětí. Ale život je spravedlivý - buď se jí podaří získat ho pro sebe, ale jeho děti jí to pěkně osladí a rodinný standard taky je snižován alimenty, nebo se jí to nepodaří a promarní život čekáním na druhé koleji. Nejprve než děti odrostou, pak se začne vymlouvat na manželčin zdravotní stav, pak na problémy s dělením majetku a dvacet let je v čudu, jen to fikne. Když jde o otce dospělých dětí nebo bezdětného, tak o nic nejde. Dospělí se mohou scházet a rozcházet dle libosti.

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    2. na komentář reaguje Markýza — #41
    superkarma: 0 01.08.2013, 16:49:50
  6. avatar
    [38] peetrax [*]

    kobližka — #32 já jsem se jednou před lety zamilovala do ženatého, chtěla jsem to ukončit - jsem katolička, a i kdybych nebyla... Sice jejich manželství bylo jen formální, už spolu ani nežili, ale příčilo se mi tahat se se ženatým chlapem. Vyřešil to on - necelý měsíc od našeho seznámení podal žádost o rozvod. Jsme spolu doteď. 

    Od dob, co mi víceméně bez vysvětlení frnknul snoubenec pár měsíců před svatbou (a to byl svobodný perspektivní zajištěný hoch v mém věku), už nikoho nesoudím, neposuzuju, nekomentuju, protože v životě jsou věci, o kterých bych si ani nemyslela, že jsou možný! Sml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    2. na komentář reaguje Markýza — #41
    superkarma: 0 01.08.2013, 16:24:41
  7. avatar
    [37] peetrax [*]

    OlgaMarie — #31 to se dá vysvětlit různě. Sml57 Sml30

    superkarma: 0 01.08.2013, 16:18:45
  8. avatar
    [36] kobližka [*]

    v.poho — #33 Ono je nakonec úplně jedno,jaká hlediska donutila člověka ke kýženému závěru Sml30

    superkarma: 0 01.08.2013, 15:55:58
  9. avatar
    [35] Markýza [*]

    omlouvám se, výjimku

     a bychom Sml80

    superkarma: 0 01.08.2013, 15:39:56
  10. avatar
    [34] Markýza [*]

    v.poho — #33 vždycky jsem si říkala, že jejich stav je jejich problém. Měla jsem jediný požadavek, aby mě neseznamovali se svýma polovičkama, protože kamarádkám muže nesvádím. Tím bysme skončili. Respektovali to, až na jednu vyjímku, ale to byl celkově blb.

    Věkem a časem jsem dospěla k tomu, že chlapa doma nechci a nepotřebuju, takže mi současná situace vyhovuje.

    superkarma: 0 01.08.2013, 15:38:41
  11. avatar
    [33] v.poho [*]

    kobližka — #32 Vidíš, to já jsem v určitém věku cynicky dospěla k tomu, že jejich stav je problém  jejich a jejich ženy, páč na mě se taky nikdo neohlíží.Sml57

    Jenže pak je tu druhá stránka věci:

    Chci si ubližovat?

    Mám za potřebí se s někým dělit a čekat jako trouba, až....? Sml80

    No a tak jsem dospěla k témuž závěru, akorát že nikoli z jakýchsi morálních chimér, ale z normálního přízemního sobectví a sebelásky.Sml57

    1. na komentář reaguje Markýza — #34
    2. na komentář reaguje kobližka — #36
    superkarma: 0 01.08.2013, 15:33:14
  12. avatar
    [32] kobližka [*]

    Já se teda nepovažuju za zakysnutou pavlačovou drbnu Sml16 a přesto jsem vždycky věděla,že ženatý chlap je pro mě tabu.Láska  neláska....prostě uznávám určité hodnoty.Pokud se některá dokáže zamilovat do ženatého mužského,je to jistě jen její věc a věc rodiny toho vyvoleného,mě do toho nic není.Ale být to moje dcera,popravdě říkám,byť budu za zpátečnici,že by mě to velmi zarmoutilo...

    1. na komentář reaguje v.poho — #33
    2. na komentář reaguje peetrax — #38
    3. na komentář reaguje Altamora — #39
    superkarma: 2 01.08.2013, 14:18:20
  13. avatar
    [31] OlgaMarie [*]

    peetrax — #29 Mnohá láska je krásná i ve třech!

    1. na komentář reaguje peetrax — #37
    superkarma: 1 01.08.2013, 13:11:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] V19 [*]

    Mladosť - pochabosť, ako matka by som určite každý deň nenaliehala na dcéru, pretože neustálymi zákazmi a príkazmi sa nič nevyrieši, skôr naopak a ani by som nešla za dotyčným mužom...

    superkarma: 0 01.08.2013, 13:04:22
  2. avatar
    [29] peetrax [*]

    Ještě, že jsem před lety neměla coby "zamilovanka" do "kaňoura" tak nekompromisně jasno jako některé dámy z diskuse. Ochudila bych se o krásný vztah, byť tento nezapadá do představ zakysaných pavlačových drben. Sml24

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #31
    superkarma: 1 01.08.2013, 11:28:47
  3. avatar
    [28] datura [*]

    Na mě zabíralo, když mi matka řekla, že nikdy nemám vlastní štěstí stavět na neštěstí druhého, takže rozbít rodinu ani náhodou. Moje dcera si taky vzala o 24 let staršího pána, ale byl už pár let rozvedený, když se poznali, jsou spolu už víc než 10 let, ale kdo ví co bude, až přijdou nemoci. Nadšená jsem z toho nebyla.  

    superkarma: 0 01.08.2013, 11:07:49
  4. avatar
    [27] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #21 enka1 — #22 Ona hlavně nechtěla chápat, proč jeho žena nedává žádost o rozvod, když ví, že její manžel miluje ji. Já jí zas říkala, že je to jeho problém a proč by jeho žena měla běhat po soudech. Začali spolu bydlet a jeho manželka mu kluky dávala na každý 2. víkend + 2 odpoledne v každém týdnu. Holka z toho byla na hlavu, protože ona byla s kluky doma a on byl v práci i o víkendu (číšník). A jak to dopadlo? Jeho žena měla dost času sama pro sebe, našla si přítele, rozvedla se, vdala a má holčičku. Pak otěhotněla i kolegyně, sice spolu žijí, ale nevzali se. Jen ty jeho kluky přestalo bavit k tátovi chodit.

    superkarma: 0 01.08.2013, 10:25:58
  5. avatar
    [26] Markýza [*]

    pajda — #23 akorát že to žihadlo za chvilku taky bez podpory nebude žihadlovat Sml32

    superkarma: 0 01.08.2013, 10:06:47
  6. avatar
    [25] Markýza [*]

    telelot — #24 Sml80 pánové chytnou druhou mízu, o to nic. Vesele si vyrobí další potomečky. A jak začnou potomečci vyrůstat, tak tatínkodědečci ztrácí dech a přihlásí se choroby a nedůtklivost a stařecká nesnášenlivost, tak si panička bryskně nabrnkne mladšího a výkonějšího a samečkům pak zbude akorát ta vyživovací povinnost.

    Jojo, příběh starý jako lidstvo samo.

    superkarma: 1 01.08.2013, 10:05:37
  7. [24] telelot [*]

    Markýza — #17 jj, souhlasím, to vždycky žasnem, že si ti pánové chtějí VŠECHNO absolvovat ještě jednou... a vyrobit si vlastní vnouče....Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje Markýza — #25
    superkarma: 0 01.08.2013, 09:42:57
  8. avatar
    [23] pajda [*]

    OlgaMarie — #21 v jejím věku oceňuje hlavně žihadlo...nošení medu a práce v úle ji až tak nezajímají. Nediv se, že ji nadzvedne, když jí někdo zakazuje hračkuSml57

    1. na komentář reaguje Markýza — #26
    superkarma: 0 01.08.2013, 09:33:21
  9. avatar
    [22] enka1 [*]

    OlgaMarie — #21 I já, holt si děvče nedokáže představit, že by taťka musel posílat pravidelně korunky, kupovat dětem k narozeninám dárky, brát si je k sobě v určitý čas, jak vezmou děti ji - za nějaký čas by tu možná napsala článek, jak ji jeho děti "neberou" ..........to je věcí, to je věcí, které si tyhle zamilovanky neuvědomujíSml24

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #27
    superkarma: 1 01.08.2013, 09:31:01
  10. avatar
    [21] OlgaMarie [*]

    pajda — #11 Kolegyňka se mnou chvíli nechtěla mluvit, protože jsem jí řekla, že bych ho také poslala domů.

    1. na komentář reaguje enka1 — #22
    2. na komentář reaguje pajda — #23
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #27
    superkarma: 0 01.08.2013, 09:20:28
  11. avatar
    [20] saruz [*]

    Naivní to dívčina... Sml23

    superkarma: 0 01.08.2013, 09:19:27
  12. avatar
    [19] fulfy [*]

    To bych těžce nesl.Ale nemluvil bych do toho,vím,že by se šprajcla

    superkarma: 1 01.08.2013, 09:18:58
  13. [18] Rikina [*]

    Jasně, jen ať to slečna dojde říct manželce. Sml57 To je velmi rychlý a účinný způsob, jak se dokonale znemožnit, a pokud vůbec existovala nějaká malá šance, že by se pán rozvedl, tak po takové návštěvě se bude rovnat nule. Sml24

    superkarma: 0 01.08.2013, 09:18:13
  14. avatar
    [17] Markýza [*]

    Ále, ať jí to jde hoka říct, pak se teprve uvidí, jak to s tou láskou myslel.... jestli se bude plazir před manželkou, aby ho vzala zpátky, nebo hrdě zbalí kufírek a půjde zakládat novou rodinu se slepičkou ... znovu všechno budovat, vydělávat na dvě rodiny, zařizovat novou domácnost, živit mladou ženušku na mateřské a platit studia dětí z prvního manželství.

    JJ ve čtyřideti, pětačtyřiceti, to se to začíná znovu. To je teprve to pravé.

    1. na komentář reaguje telelot — #24
    superkarma: 0 01.08.2013, 09:11:34
  15. avatar
    [16] řinka [*]

    cilani — #15 No to ne,já bych se zasekla v jejím věku takéSml30

    superkarma: 0 01.08.2013, 08:42:14
  16. [15] cilani [*]

    řinka — #14 tak pokud umí být fikaná, tak to vymyslí, ale jestli bude zakazovat, přikazovat a radit se slovy já to s tebou myslím dobře, tak podle mého ničeho dobrého nedosáhne..

    1. na komentář reaguje řinka — #16
    superkarma: 0 01.08.2013, 08:39:32
  17. avatar
    [14] řinka [*]

    cilani — #13 Ono by možná nebylo od věci pozvat ho na návštěvu,třeba na kávuSml57

    1. na komentář reaguje cilani — #15
    superkarma: 0 01.08.2013, 08:33:26
  18. [13] cilani [*]

    lidicka — #9 řinka — #5 OlgaMarie — #3 Jediné, co by ta matka měla dělat je domlouvat dceři, ať neleze za jeho manželkou a držet ji kapke na uzdě, než to vyšumí. Jestli do ní bude furt hustit, tak se holka zatvrdí a bude s tím chlapem zbytečně o to dýl. Chodit za tím chlapem? Proč proboha? Tím dosáhne jediného, jestli to dcera zjistí, s máti už nepromluví.

    1. na komentář reaguje řinka — #14
    superkarma: 1 01.08.2013, 08:27:45
  19. avatar
    [12] Hanula [*]

    Sml16to chce čas - teď je to moc citlivé

    superkarma: 0 01.08.2013, 08:10:13
  20. avatar
    [11] pajda [*]

    OlgaMarie — #6 maminka má pravdu. Za pár let by to samé potkalo její dceru - seděla by ubrečená s děckama pod stromečkem a ten její kaňour by slavil jinde...

    Těžko to vymlouvat, když holka nevidí a neslyší. Klidně bych milého proutníka postavila před hotovou věc: buď rychlý rozchod s dcerou, nebo oznámení manželce...i když vydírat se nemá, tak tady bych neváhala. Horší by bylo, kdyby o tom manželka věděla a nechávala ho, ať se vybouří s mladým telátkem a ona měla doma klid.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #21
    superkarma: 1 01.08.2013, 08:09:00
  21. avatar
    [10] enka1 [*]

    Taky jsem byla (byli jsme oba) zamilovaná do ženáče, nejdřív jsem to nevěděla, pak už to jelo. Ale nikdy by mě nenapadlo tu rodinu rozbít a co nejhorší - jít to vyslepičit jeho ženě, to je hnus. Jak tu někdo napsal, příběh starý jako lidstvo samo. Věděla jsem, že to musí vyšumět a po roce a půl opravdu vyšuměloSml24

    superkarma: 1 01.08.2013, 08:08:22
  22. [9] lidicka [*]

    Dcera je teď zamilovaná vše vidí přes růžové brýle, z pozice matky bych asi spíš se setkala s dceřiným přítelem a snažila se mu domluvit, nebo tedy aspoň zjistit, jak si to představuje dál. I ten věkový rozdíl je docela veliký. Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #13
    superkarma: 0 01.08.2013, 07:53:12
  23. avatar
    [8] Brixik [*]

    Těžká situace, docela by mě zajímalo, kolik je Dominice roků. Myslím, že by to mohla časem pochopit i sama, ale otázka je, jestli za to stojí to, že rozbije příteli rodinu. Blbé je, že pokud na ni bude matka naléhat, tak se zasekne a stejně si to udělá po svém.

    superkarma: 1 01.08.2013, 07:51:38
  24. avatar
    [7] marde [*]

    Čím dříve se probudí, tím lépeSml16

    superkarma: 0 01.08.2013, 07:48:09
  25. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    To nám přišla po vánocích do práce uplakaná kolegyně (23 let). Pozvala si domů na Štědrý den přítele, žila jen s maminkou. Když z přítele vypadlo, že je ještě ženatý a bydlí s rodinou a má 2 děti, maminka ho nekompromisně vyhodila, protože má být o vánocích s dětmi.

    1. na komentář reaguje pajda — #11
    superkarma: 3 01.08.2013, 07:46:11
  26. avatar
    [5] řinka [*]

    Určitě bych si promluvila s ženáčem,dcera bude možná i svou matku za to nenávidět,budou spolu na kordy.

    1. na komentář reaguje cilani — #13
    superkarma: 0 01.08.2013, 07:34:10
  27. avatar
    [4] ekleinovka [*]

    Jasně, chvilku to potrvá, najde si nového přítele a bude. Ale nechtěla bych být v jejich situaci, přeju, aby dcerka co nejdříve vystřízlivěla, bude mít zkušenost do života - i když ne zrovna kladnouSml80

    superkarma: 1 01.08.2013, 07:29:07
  28. avatar
    [3] OlgaMarie [*]

    Sml80 Možná bych si šla promluvit s ním, aby vyřešil vztah s rodinou nebo s mou dcerou. Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #13
    superkarma: 0 01.08.2013, 07:27:46
  29. [2] vitej [*]

    příběh starý jak lidstvo samo, snad dcera procitne a bude mít štěstí na nějakého k sobě vhodného svobodného partneraSml79

    superkarma: 0 01.08.2013, 07:06:39
  30. avatar
    [1] lenig [*]

    těžké, lásce neporučíš.... a bohužel, nejpíš i Dominika jednou bude muset procitnout Sml80

    superkarma: 0 01.08.2013, 06:46:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme