.

Dcera se mnou nemluví, protože jsem odmítla sponzorovat její mateřství. Já na to ale nemám!

Vztahy

Dcera se mnou nemluví, protože jsem odmítla sponzorovat její mateřství. Já na to ale nemám!

„Když jsem se dozvěděla, že je má dcera těhotná a budu poprvé babičkou, cítila jsem samozřejmě neuvěřitelnou radost. Dnes je mi ale úzko, místo nastávající babičky si přijdu jako záložna na peníze a běda, když dceři odmítnu pro miminko cokoliv pořídit, to je hned oheň na střeše… chce se mi z toho brečet….“

Když se matka dozví, že je její dcera těhotná, je to pro ni jistě jeden z nejkrásnějších a nejdůležitějších momentů v životě. Stejně tak tomu bylo i pro Ivetu (55), které před třemi měsíci dcera Lenka oznámila, že se svým manželem čeká dítě. Ačkoliv vztahy se svým zetěm nemá Iveta ideální, vzájemně se prý nemohou ani cítit, přesto byla šťastná. „Samozřejmě, že to Lence přeju, bude maminkou, a to je přece dar! Celá rodina se na její děťátko těší, ale víte, z toho, co mi začala Lenka dělat, začínám být nešťastná a bezradná.“

Mami, kup mi kočárek, to je přece tvoje povinnost!

GrannyIvetina dcera Lenka totiž poté, co své matce oznámila, že bude za pár měsíců pyšnou babičkou, nabyla dojmu, že její matka má zkrátka za povinnost jí kupovat výbavičku pro její miminko. „Když asi týden poté, co mi tuto radostnou novinku Lenka oznámila, přišla a řekla si natvrdo o dvacet tisíc na nový kočárek, myslela jsem si, že si dělá srandu, ale opak je bohužel pravdou, myslí to zcela vážně a své nároky stále stupňuje,“ vypráví nám nešťastně Iveta, která je navíc momentálně nějaký ten pátek bez práce, a ačkoliv by moc chtěla, své dceři zkrátka pro miminko nemůže kupovat vše. „Snesla bych pro ní modré z nebe, ale když k vám vaše dítě chodí na návštěvu a pokaždé si řekne o nějakou finanční částku, je vám z toho zle! Asi jsem udělala chybu, když jsem jí nakonec kočárek i ve své zhoršené finanční situaci koupila, ale jak je vidno, nestačí ji to a chce mnohem víc.“

Babičko, jste škrt!

Lenka totiž před čtrnácti dny přišla se seznamem, na kterém bylo napsáno, co všechno má Iveta pro její miminko koupit. „Když mi má dcera vrazila seznam do ruky se slovy, ať vše koupím a pospíším si, protože s manželem zařizuji dětský pokoj, snažila jsem se jí vysvětlit, že na to opravdu nemám peníze a že si myslím, že kočárek byl dost velkým darem. Lenka byla ale jako hluchá, začala mi vyčítat, že jí dávám pro miminko mnohem méně než její tchyně a nazvala mě škrtem. Její slova mi natolik ublížila, že jsem to nevydržela a Lenku jsem vyhodila ze svého domu.“

Od té doby ovšem Iveta svou dceru neviděla, když se jí snaží zavolat, nebere jí telefon, když přijde za ní domů, zapírá se. „Tuhle jsem byla u své dcery doma, otevřel mi její manžel a vpálil mi do obličeje, že se nemám divit, že mě Lenka nechce vidět. Hrubým hlasem mi prakticky vyhrožoval, že bych se nad sebou měla zamyslet, jelikož jsem škrt a nejhorší babička na světě.“ Není se čemu divit, že slova Lenčina manžela dohnala Ivetu k slzám, a tak se před dveřmi otočila a beze slova odešla. „Nevím, co mám dělat, nechci svou dceru a své vnouče ztratit, ale tohle chování přesahuje všechny meze, vždyť přece babičky nemají za povinnost kupovat výbavu svým vnoučatům!“ uzavírá s pláčem svůj příběh Iveta.

Čtěte také:

   
13.05.2015 - Ona s ní - autor: Veronika Pavlíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [50] navia [*]

    Teda doufám, že mě tohle nepotká, sama jsem měla první děcko ve dvaceti, ale kočár jsme si koupili za své a rodiče nám koupili max. nějakou soupravičku... babička hodně pletla, takže děti byly oplétané za což jsem byla vděčná, ale nikdy by mě nenapadlo si myslet, že to musí dělat. Moje maminka byla v té době už vdova a živila dva mladší bráchy na studiích..., takže od ní jsem si vzala max. vajíčka nebo tak. Pak nám dala nějaké peníze, když se vyřídilo dědictví po tátovi, ale to jsem brala, že to je můj podíl. Teď je syn na VŠ a pracuje, abych mu nemusela přispívat na studie (zůstala jsem s dětmi sama) a dcera taky není nijak náročná na to co chce.

    superkarma: 0 30.05.2015, 17:16:45
  2. [49] kabalenka [*]

    No chybi uz jen dodatek, ze pro dceru delali s manzelem vse co mohli a ona si zvykla mit vse co chtela.. A ted se divi.. Je to smutne, ale nejspis to takhle bylo..

    superkarma: 0 19.05.2015, 10:21:43
  3. [48] Petoul [*]

    Kdo chce mít dítě, nemá na pořízení kočárku a svádí své povinnosti na jiné, je podle mě magor. Proč by se tím měla babička trápit? Když má na to, aby dobrovolně přispěla, proč ne? Ale "povinně" jakkoliv financovat mateřství dcery je přece nestoudnost!! A nic na tom nemění fakt, že se může těšit na vnouče. Navíc tenhle zeť je idiot!

    superkarma: 1 17.05.2015, 09:47:49
  4. avatar
    [47] Linde [*]

    těžko říct, zda je na vině pouze špatná výchova dcery. Otcova přítelkyně má sestru, ta dokud byla vdaná, byla přátelská, v pohodě, skromná. Pak si našla rozvedenýho hřebečka, rozvedla se též a ten ji naučil tajům sexu, úplně je posedlej. Ona se na této vlně uchytila též a on ji naprosto lehce ovládá, úplně se změnila, zobe mu z ruky, už dotlačila i své rodiče, aby jí přepsali dům, protože se tam nastěhovala s tím přítelem a nedostali by hypotéku na zvětšení domu, takže mám před očima případ, jak se někteří lidé dají ovládat, manipulovat a talčit proti lidem nejbližším Sml15. Je úplně jiná, arogantní, ziskuchtivá a nenažraná, rodiče už bere jako přítěž v jejich vlastním domě, po nocích je prý slyšet orgie až ven Sml15. Takže třeba může být zeť ten škodlivý element, co dceru oblbuje a manipuluje až do krajnosti Sml80

    superkarma: 0 14.05.2015, 21:06:38
  5. avatar
    [46] gerda [*]

    danca79 — #45to je opravdu děsná hyena.

    superkarma: 0 14.05.2015, 06:25:10
  6. avatar
    [45] danca79 [*]

    ....a zapomnela jsem dodat, ze tchyne ji v tom vsem vyslovene podporovala - kdyz byl bracha ve spitale a platebni kartu ji tedy dal at nakoupi jidlo, tak mel behem 24h komplet vyluxovany ucet do maximalniho povoleneho minusu...a za dva dny mi svagrova brecela opet do telefonu ze ji bracha nedava zadne penize... Sml80

    Takze jestli ten pribeh je fakt realny, tak byt pani, tak asi vnouce s tezkym srdcem ozelim protoze to stejne dopadne spatne, az fakt nebude mit vubec z ceho dat...

    1. na komentář reaguje gerda — #46
    superkarma: 0 14.05.2015, 05:09:58
  7. avatar
    [44] danca79 [*]

    gerda — #5 no, na tom neco je...vychova fakt leckdy udela svoje...mi staci vzpomenout si na byvalou svagrovou, ta brala plnyma hrstma...a kdyz se pak bracha rozvadel, tak jeji nejvetsi starost byla z toho ze ji bracha nedava dost penez - on tehda vydelaval docela slusne, ale proste ji rekl at mu rekne co deti potrebuji plus jaky jidlo a on to koupi, ale penize jako takovy neda, dokud nebudou vymereny alimenty...ale koupit byl ochotny detem jakekoli obleceni, boty, pomucky do skoly, cokoli by byvalo bylo potreba...a to same s jidlem, nebyl problem aby jim naplnil lednici a mrazak cim ona si porucila...dotycne se to ovsem hrube nelibilo a vsechny nas od deti uplne odrizla, protoze najednou nemohla dat dva tisice kazdych sest tydnu za kadernika, jak ji to predtim bracha platival....

    superkarma: 0 14.05.2015, 05:07:35
  8. avatar
    [43] denkas [*]

    Já myslim,že pani nemusela udělat žádnou chybu.Něco už má člověk v genech,něco chytla od manžela,..Prostě to je mrchaSml57která využívá toho,že ji má máma ráda a že se těší na mimiSml80.Každý nedokáže udělat radikální řezSml15

    superkarma: 1 13.05.2015, 18:31:47
  9. avatar
    [42] Eva_CZ [*]

    enka1 — #35Sml22 souhlas i s timhle, ono se to keca, ze? Ale neco jsem asi udelala dobre, ani jeden ze synu by se ode me nenechal vydrzovat ani podporovat. Adam musel pracovat, i kdyz byl na skole.

    superkarma: 0 13.05.2015, 17:29:04
  10. [41] iřka [*]

    Vůbec si nedovedu představit,že by si dcera něco takového dovolila.

    superkarma: 1 13.05.2015, 15:46:20
  11. avatar
    [40] Barbucháč [*]

    chyba v matrixu Sml14

    superkarma: 0 13.05.2015, 15:25:44
  12. avatar
    [39] kobližka [*]

    enka1 — #35 To máš pravdu Sml22 však ne nadarmo se neříká,že každý ví,jak se má vychovávat cizí dítě.

    superkarma: 0 13.05.2015, 14:54:10
  13. avatar
    [38] paníliška [*]

    Smutné, ale chyba se stala mnohem dřív, teď už je pozdě bycha honiti. Hlavně se obrnit a nenechat se vydírat.

    superkarma: 0 13.05.2015, 14:52:22
  14. avatar
    [37] paníliška [*]

    Léthé — #24 Sml67

    superkarma: 0 13.05.2015, 14:49:23
  15. [36] slávenka [*]

    Eva_Fl — #2přesně tak, neskutečnéSml23, někde ve výchově dcery se stala chyba...

    superkarma: 0 13.05.2015, 14:45:05
  16. avatar
    [35] enka1 [*]

    kobližka — #34Sml22 další stránka věci - nezúčastněným se snadno radí, protože měli to štígro, že je to nepotkaloSml24

    1. na komentář reaguje kobližka — #39
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #42
    superkarma: 5 13.05.2015, 14:38:36
  17. avatar
    [34] kobližka [*]

    Eva_Fl — #32 gerda — #31 Holky,to já vím.Sama bych takovou situaci nepřipustila,to bych se raději s nevděčným spratkem rozloučila napořád.Jenže každý prostě nemá tu sílu a to "srdce"...co by tomu řekli lidi,kdyby odkopla vlastní dítě apd. Znáte to.Někdo prostě neumí zavčas správně vyhodnotit situaci a pak má trable na celý život.

    1. na komentář reaguje enka1 — #35
    superkarma: 6 13.05.2015, 14:22:13
  18. avatar
    [33] evelyn [*]

    Tohle absolutne nechapu, ze se nekdo necha takle vydirat, letela by jak spinave pradlo, je to rozcapenej spratek, manzel asi podobneho razeni, takovi by mi nesmeli pres prah, i kdyz je to ma krev.

    superkarma: 1 13.05.2015, 13:58:25
  19. avatar
    [32] Eva_CZ [*]

    kobližka — #28 ona udelala tu velkou chybu, ze ji tahala i z tech drog. TAM to zacalo. Existuji terapie pro pribuzne fetaku a alkoholiku a ti lide se tam nauci NEPOMHAT, ale vysrat se. Protoze pomoct stejne nemuzes, tak musis zachranit svuj zivot.

    1. na komentář reaguje kobližka — #34
    superkarma: 2 13.05.2015, 13:05:33
  20. avatar
    [31] gerda [*]

    kobližka — #28no tak to bych se na to podívala! Dcera si svévolně pořídila dítě, věděla, že podmínky nejsou a už předem spoléhala na matku. Nas*at!! Při zdravotním stavu babičky může být ještě ráda, že jí nepřispívá na léčbuSml57Paní si má místo vylévání jistě oprávněně zraněného srdce zajít na sociálku a dopředu se vybavit těmi správnými informacemi, které povedená dcerka patrně nemáSml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #34
    superkarma: 3 13.05.2015, 12:57:36

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] patricia077 [*]

    Pravdou je, že takové případy jako v tomto článku znám z okolí taky :-(...

    superkarma: 0 13.05.2015, 12:50:39
  2. [29] patricia077 [*]

    Tak tohle je vážně síla! Já si vše kupovala sama včetně kočárku, je fakt, že mě to stálo hodně našetřených peněz a taky proto jsem si nepořizovala dítě ve 20, protože bych asi taky musela občas natáhnout ruku, a to já nesnáším a nikdy jsem to ani nedělala..tchýně mi na kočárek dodatečně přispěla s tím, že ona bude jezdit hlavně :-)..je fakt, že od té doby nic moc mé dceři už nekoupila, prý toho má dost a je to skoro dva roky..

    superkarma: 0 13.05.2015, 12:50:01
  3. avatar
    [28] kobližka [*]

    Tak tomu bych věřila Sml22

    Shodou okolností jsem včera potkala zcela neznámou paní - šla s pejskem a já se zeptala,jestli ho můžu pohladit...no a slovo dalo slovo,začaly jsme si povídat.Paní v důchodovém věku se s manželem do našeho města přestěhovala z Prahy.Je v invalidním důchodu,bere antidepresiva,léky na spaní,dochází k psychiatrovi.10 let tahala dceru ze všech možným malérů,včetně drog.Když už konečně mohla mohla mít klid,před pár dny jí dcera,která žije v Praze,oznámila,že je těhotná,ovšem s otcem budoucího dítětě žít nechce a odmítá i alimenty.Matce řekla,že by to sama nezvládla a že se tudíž přestěhuje k nim.S dítětem a se psem.Paní plakala,neboť jí dcera řekla,že je to jejich povinnost,aby se jako prarodiče postarali....no,moc smutné.Ovšem asi jsou na vině i rodiče,že nedokázali včas a razantně odstřihnout pupeční šňůru.Takže místo klidu na "stará kolena" budou mít v malém bytě vypočítavou dceru s miminem a psem jako bonusem navíc.Jojo....život je pestrej Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #31
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #32
    superkarma: 5 13.05.2015, 12:35:10
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    Kadla — #26hlavně, že přestaly s těmi příběhy kamarádek. Ty byly ještě horšíSml52

    superkarma: 6 13.05.2015, 12:33:50
  5. avatar
    [26] Kadla [*]

    Příběh není napsán uvěřitelně. Sml68

    1. na komentář reaguje gerda — #27
    superkarma: 3 13.05.2015, 12:09:15
  6. avatar
    [25] *Lefff* [*]

    Tomuto příběhu se zdráhám věřit. Neumím si představit dospělou, vdanou ženu, která by měla pocit, že je její máma povinna jí cokoli kupovat, a která by se takto chovala. Že je na ránu je jedna věc, že z ní někdo toto musel vychovat, věc druhá, že známe jen jeden pohled na situaci, věc třetí.

    Sama jsem v těhotenstvích trnula, aby mi náhodou někdo něco nekupoval a nedal, protože jsem to brala jako útok na svobodný výběr věcí pro své dítě dle svého vkusu. Kupovala jsem věci porůznu - ať už značkové, neznačkové nebo ze sekáče, ale podle sebe. Do poslední chvíle před porodem jsem pracovala jak drak, abych našetřila na dobu bez pořádného příjmu (ani tak se to nepodařilo, nakonec přišly postupně tři děti) a ani ve snu by mě nenapadlo, že by mi někdo měl kupovat byť bodýčko, ne tak ještě kočárek.

    Divný příběh, divná mladá žena. Někoho takového bych poznat nechtěla.

    superkarma: 0 13.05.2015, 11:43:30
  7. avatar
    [24] Léthé [*]

    Sml15...tak nevím kde udělala paní Iveta chybu, to ona sama musí vědět a myslím že to ví. Kde jsem jí udělala já už vím a faktem je, že napravovat již vzniklé "výchovné" chyby je mnohem těžší než tomu všemu předcházet. Přejí paní hodně sil a hlavně vydržet. I já jsem svou záložnu zavřela, dost to kolem skřípalo, ale již je klid. Občas ty naše dětičky pořádně rozmazlujeme a pak když je vypustíme do světa, tak ejhle, najednou zjistí, že svět není tak štědrý jako maminka.

    1. na komentář reaguje paníliška — #37
    superkarma: 5 13.05.2015, 10:09:09
  8. avatar
    [23] gerda [*]

    Anime Otaku — #19tak jim na oplátku na nějaké jejich výročí nechte vymalovat vy a bude.Sml58

    superkarma: 5 13.05.2015, 10:04:56
  9. avatar
    [22] Hanula [*]

    Hanula — #21uf - měly.....Sml15

    superkarma: 0 13.05.2015, 10:03:41
  10. avatar
    [21] Hanula [*]

    Anime Otaku — #19snad se podaří kompromis, aby měli obě strany radostSml67

    1. na komentář reaguje Hanula — #22
    superkarma: 0 13.05.2015, 10:03:15
  11. [20] Maria28 [*]

    Tak Iveta je bez práce a kupuje drahý kočárek? Má všech pět pohromadě? Musí jí být přece jasné, že až bude odkázána pouze na soc. dávky, tak se k ní dcera stejně obrátí zády.

    superkarma: 2 13.05.2015, 09:51:55
  12. [19] Anime Otaku [*]

    Já teď řeším opačný problém, čekáme s manželem první škvrně a mám problém aby nám cokoliv většího tchyně s tchánem kupovali, protože vím, že na tom finančně nejsou dobře, ale oni si usmysleli, že když moje švagrová před 7lety dostala na kočárek 10 tisíc, že my dostaneme taky, ale v té době tchán pracoval a nosil domů docela dost peněz. Teď je invalidní a je potřeba se o nej starat jako o školáka. Takže žijou z jeho invalidního důchodu a důchodu tchyně, který je nic moc, protožer musela jít o pár roků dřív aby tchán nezůstal v LDN.

    Mají jim vrátit nějaké přeplatky za topení (byla mírná zima a plynová kotelna jim taky dost ušetřila) a místo toho aby si konečně nechali vymalovat (po čemž tchyně touží už asi tři roky) nám ty peníze chtějí dát na kočár. Neříkám, že by se nám to nehodilo, ale mnohem radši bych byla kdyby si za to pořídili něco pro sebe.

    1. na komentář reaguje Hanula — #21
    2. na komentář reaguje gerda — #23
    superkarma: 1 13.05.2015, 09:50:51
  13. avatar
    [18] diblice [*]

    taky to vidím na chybu ve výchově, vnoučata máme od tří dětí a na kočárek jsme dávali jen příspěvek, oblečení jsem koupila jen pro svou radost a každýmu po jednom kousku, přeci jen nemám stejný vkus, na druhou stranu když se dcera po autonehodě přítele dostala do situace sAMoživitelky nikdy nepřišla pro peníze, vždy jen pohlídat vnuka

    superkarma: 4 13.05.2015, 09:14:50
  14. [17] prototype [*]

    Pentlička — #13 Sml30Sml30Sml30Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 13.05.2015, 09:08:52
  15. [16] ZdenaZ [*]

    zřejmě byla tak vychovaná co chtěla to měla takže bych dala velký podíl na chování dcery její matce už bych jí asi nedala nic dokud to nepochopí že babička nemá povinnost dávat jak dcera skáče

    superkarma: 0 13.05.2015, 09:05:06
  16. avatar
    [15] samecka [*]

    A až jí ten kočárek koupíte, zajděte k psychologovi, jelikož by vás mohl připravit na nadcházející traumata, které vás čekají s vnoučetem. Předpolkádám, že v patnácti letech si řekne o soukromý tryskáč.Sml24

    superkarma: 9 13.05.2015, 09:04:29
  17. avatar
    [14] gerda [*]

    A jsem zvědavá, co se stane, až bude babička chudou důchodkyní a nebude na větší dárek, než na dvoustovku v obálceSml30 To už vůbec nevzpomínám, že existuje povinnost potomkům k rodičům, když tito finančně strádajíSml57 Už vidím dcerunku, jak maminku podporujeSml52

    superkarma: 0 13.05.2015, 09:04:24
  18. avatar
    [13] Pentlička [*]

    Podle mě to nevzniklo jen tak zničehožnic. Ta holka tak musela být vychovávaná. Matka jí asi snesla modré z nebe, neustále ji sponzorovala a holka to považuje za samozřejmost. Vysvětlila bych jí jednou pro vždy, že tyto časy skončily, nemám žádnou povinnost jí dávat nějaké peníze, oni jsou rodiče a oni musí své dítě uživit. A co dělá druhá babička je mi úplně fuk. Pokud by dcerunka nepochopila a vyváděla dále, přerušila bych s ní veškeré styky. Není žádná radost stýkat se s nevděčným vypočítavým spratkem a proč bych si dělala násilí? Vnouče bych samozřejmě ráda viděla, ale zadarmo. Pokud bych za to měla platit, tak si celé vnouče nacpěte do špic.

    1. na komentář reaguje prototype — #17
    superkarma: 6 13.05.2015, 08:44:18
  19. [12] zlá teta [*]

    nevím, jestli bych vůbec z takovou dcerou chtěl něco mít. Ale taková se stala výchovou.Sml80

    superkarma: 3 13.05.2015, 08:42:37
  20. avatar
    [11] enka1 [*]

    Souhlasím s názory níže, mamonářské manýry se musely projevit i dříve a tehdy se měl zatnout tipec.Sml24

    Kočárek, seznam..... a tchýně prý přispívá víc (na co?), to bude žít dítko v pěkném luxusu = další adept na narušený charakterSml15Sml80

    superkarma: 7 13.05.2015, 08:15:42
  21. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Příběh jak vystřižený ze sovětského monodramatu Poprvé vdaná. Četla jsem povídku, viděla film a v divadelní úpravě excelovala T. Medvedská.

    superkarma: 0 13.05.2015, 08:08:36
  22. [9] cilani [*]

    asi byla zvyklá dostat vše, na co si ukázala.. Souhlasím s holkama níže, kdyby byla vychovaná, že si na věci, co chce, musí vydělat sama, tak by takhle nevydírala.. Takže teď už je asi pozdě brečet.. Nedokáži si představit, že bych si tohle k rodičům dovolila třeba jen v poloviční míře..

    superkarma: 2 13.05.2015, 08:01:27
  23. [8] Rikina [*]

    Co si paní vychovala, to má. Tipuju, že dcera je jedináček, nikde tam není řeč o sourozencích a ani o budoucím dědečkovi, takže možná vyrostla bez otce, sama s matkou, která jí snášela to "modré z nebe". A dcerunka si na to prostě zvykla a pokládá to teď za samozřejmost. Sml80 To už teď těžko předělat.

    Mně byl sice taky zakoupen kočár pro mého prvního potomka, a byl to v tehdejší době drahý luxusní kočár, na jaký bych neměla, ale můj otec ten kočár koupil sám od sebe, dobrovolně a v nadšení, že bude dědečkem, a vím, že si to mohl dovolit, jeho finanční situace byla v té době velmi dobrá. Tudíž jsem velice děkovala a byla ráda, vůbec by mě nenapadlo, že je to samozřejmost nebo povinnost, aby prarodič něco kupoval. Své vnučce věci kupuju, ale vždycky se mladých zeptám, co by dítko potřebovalo, a v jaké barvě, velikosti či jiných parametrů, abych nenosila něco, co nevyužijí, a je to taky čistě moje dobrá vůle, nikdo to ode mě nevyžaduje.

    superkarma: 2 13.05.2015, 07:58:37
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    Holka by potřebuvala pár na zadek.

    "Chcete-li vychovat člověka, začněte jeho babičkou."

    superkarma: 2 13.05.2015, 07:42:47
  25. avatar
    [6] misa.35 [*]

    Eva_Fl — #2 Bohužel musím souhlasit Sml28

    superkarma: 0 13.05.2015, 07:38:28
  26. avatar
    [5] gerda [*]

    danca79 — #1na druhou stranu...asi ji tak vychovala, jiné vysvětlení nemám. Tohle by u nás nepřipadalo v úvahu, v životě si nikdo o peníze tahle neřekl, ledaže půjčit a pak spravedlivě vrátit.

    1. na komentář reaguje danca79 — #44
    superkarma: 4 13.05.2015, 06:33:20
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    To je vymyšlené, že? Neumím si představit, že je někdo ochoten tohle snášet. O lásce a pěkných vztazích ani slovo, akorát "dávej". Vyprdla bych se na dcerunku i na vnouče, které bude jako by jí z oka vypadlo.

    superkarma: 6 13.05.2015, 06:31:00
  28. avatar
    [3] Kahomar [*]

    ...tomu se mi snad ani věřit nechce, děti jsem měla tři a ani u jednoho tedy prarodiče nedělali žádný extrémní sponzoring, zrovna jako já koupila a kupuji dceři pro vnučku - jen tu a tam něco Sml80 Zřejmě se někde stala chyba!

    superkarma: 0 13.05.2015, 05:51:19
  29. avatar
    [2] Eva_CZ [*]

    Smarja, jak jste toho spratka vychovala?

    1. na komentář reaguje misa.35 — #6
    2. na komentář reaguje slávenka — #36
    superkarma: 18 13.05.2015, 04:05:20
  30. avatar
    [1] danca79 [*]

    Tak to je sila. Dcera by se mela stydet. Rozhodne neni povinnosti prarodicu kupovat pro mrne veci.

    1. na komentář reaguje gerda — #5
    superkarma: 7 13.05.2015, 03:24:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme