Vztahy

Dcera je nemocná. Je lesba!


Dáváte dítěti lásku a péči, kterou potřebuje a kterou jste mu schopná dát. O to větší je pro vás rána, když vaše robátko v letech, kdy by se mělo rozhlížet po opačném pohlaví, začne vyhledávat pohlaví stejné. Takový šok jste nečekala. Co na to řeknou lidi a rodina? Musíte to vaše dítě nějak odnaučit. Vždyť jste se tolik těšila na vnoučata...

„Tati, jsem gay!“
Ano, je to trochu extrém, ale jsou lidé, kteří takto o svých dětech přemýšlejí. Homosexualitu považují za nemoc, která se dá nějak vyléčit. Tento názor už je v dnešní době asi ojedinělejší vzhledem k uzákonění registrovaného partnerství, ale určitě zcela nevymizel. Otcové pak s oblibou řeší tento „problém“ u svých synů vyděděním. Přestanou si ho vážit jako muže a definitivně ho odepíšou. Nedokážou se vyrovnat se zklamáním a přitom si vůbec neuvědomují to, že se vlastně nic nezměnilo. Z dítěte se přece tímto přiznáním nestává jiný člověk.

Matky bývají v tomto případě k synům tolerantnější. Aspoň jsem měla takovou zkušenost. Matka mého kamaráda po velmi originálním zjištění pravdy (načapala svého syna ve velmi intimní chvilce s jeho partnerem) sice chvíli plakala, ale pak mu popřála štěstí. „Nezáleží na tom, s kým jsi, ale zda jsi s ním šťastný. Otci ale nic neřeknem.“ A jak se domluvili, tak také učinili. Jeho otec dodnes nic netuší, jen marně čeká, kdy si domu syn přivede nějakou tu vyvolenou. I když na druhou stranu neustále tvrdí, že není kam spěchat. „Děláš to dobře, synu. Podívej se, jak jsem dopadl já.“

Jsou na tom lesbičky lépe?
A jaké to mají dcery-lesbičky? Moje kamarádka má názor, že každá ženská je tak trochu bisexuální. Ženy jsou na rozdíl od můžu totiž vychovávány v tom, že vzájemný fyzický kontakt je v pořádku. Holky jsou od raného dětství zvyklé dělat všechno společně. Chodí spolu na záchod, převlékají se spolu a kamarádky spolu běžně spí v jedné větší posteli. Kdyby se zvedl chlap a řekl: „Pepo, pojď se mnou na záchod,“ vzbudí to velký rozruch ve společnosti. To je možná taky důvod, proč se na gaye a lesbičky kouká rozdílně. Dalo by se říct, že zatímco homosexuál je muž zněžnělý, lesbička je prostě jen vyhraněnější v tom, co je u holek normální.

Ovšem i tak pro to některé matky nemají pochopení, zatímco otcové k tomu dokáží přistupovat přívětivěji. Možná je to tím, že tátové vždy těžce nesou, když si jejich dcera nejde chlapa. Žárlí a tváří se naštvaně. Takhle může jejich malá holčička zůstat jejich. No a to, že má támhle přítelkyni – „na ženský se přece nežárlí...“

V době velkého tabu
Vzpomínáte ještě na tu dobu, kdy homosexualita byla naprosté tabu, a tak se to zatajovalo jak před rodiči, tak před sebou samotným? Muž si vzal ženu, měl s ní děti, ale tajně miloval svého šéfa, se kterým si občas zašel do baru nebo za sportovat, a nejintimnější chvilka, kterou si mohl užít, byla při společném sprchování. Každý ve svém sprchovém boxu. Ženy to možná měly opět o něco jednodušší. Zapírat musely stejně, ale objímat se s milovanou kamarádkou, držet se s ní za ruce a líbat se při vítání a loučení je dovolené. Zda se však v obou případech dá mluvit o šťastném životě, je otázkou.

A tak marně přemýšlím, jaká doba byla pro děti-homosexuály lepší. Zda ta, kdy to musely tutlat úplně, nebo ta dnešní, kdy to sice říct můžou, ale mohou si tím udělat v rodině zlo.

Znáte i vy nějaké podobné příběhy? Musela jste někdy vy osobně řešit takovou situaci, ať už v roli rodiče nebo potomka? Stalo se vám třeba, že po vás „vyjela“ vaše kamarádka? Jak se dá taková situace ustát?

Napište nám své příběhy na mail redakce@zena-in.cz a nejzajímavější příběh vyhraje voňavý sprchový gel a antiperspirant od Fa.

   
30.08.2007 - Ona s ní - autor: bezradná Eleonor

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [66] madam [*]

    Jiná sexuální orientace není nemoc!Sml23

    superkarma: 0 25.07.2009, 15:26:46
  2. [65] orangutan [*]

    nedá se nic dělat

    superkarma: 0 28.06.2009, 23:55:04
  3. [64] matuszyk [*]

    Sml15

    superkarma: 0 21.06.2009, 19:10:25
  4. [63] lula [*]

    moje řečSml22

    superkarma: 0 19.06.2009, 15:36:22
  5. [62] matuszyk [*]

    není nemocná-je jína to je vše, a my musíme to tolerovát!!!!!!!!

    superkarma: 0 31.05.2009, 19:15:18
  6. avatar
    [61] Myškomedvídek [*]

    nikdo by neměl odsuzovat jiné pro jeho sexualní zaměření,nevíme co se vyklube z našich dětí a vnuků.Odvrhnout je člověk nemůže,jen by mě to mrzelo,ale na tom už nic nezměnímeSml23Sml75

    superkarma: 0 29.05.2009, 19:19:23
  7. [60] issaff [*]

    Není nemocníá :-) !!!!!

    superkarma: 0 21.04.2009, 23:57:59
  8. [59] Sahi [*]

    Je to velmi složité.Blíží se ten věk a člověk neví co by udělal.Já vím že za to nemůžou.

    superkarma: 0 21.04.2009, 01:19:51
  9. avatar
    [58] denca18 [*]

    neznam a nemam taky pribeh... osobne chvalabohu som take riesit nemusela a dufam,že ani nebudem musiet...

    superkarma: 0 20.04.2009, 17:11:56
  10. [57] FAXÍK [*]

    neznám žádný takový příběh, ale nemoc to určitě není

    superkarma: 0 20.04.2009, 12:51:12
  11. avatar
    [56] tyrkys [*]

    Irad: refresh

    superkarma: 0 31.08.2007, 00:02:24
  12. avatar
    [55] Irad [*]

    Tobbi: nemůžu říct, jestli je to tak nebo ne.. možná je to jenom možnostmi, ale je to tak..

    superkarma: 0 31.08.2007, 00:02:02
  13. avatar
    [54] Irad [*]

    nevím, proč se to tu otisklo znovu :-(

    superkarma: 0 30.08.2007, 23:59:04
  14. avatar
    [53] Irad [*]

    Kassy: tak proč tenhle typ kluků, který zrovna má "vztah", žije takovým tím volným stylem? tedy slovo nevěra se v jejich slovníku nenachází, jedná se pouze o zpřestření sexuálního života.. stejně je to zvláštní, že většina těchto vztahů začíná v posteli.. .. jinak mě je to jedno, já je za to nechci odsuzovat, jen s tím prostě nesouhlasím.. ale když jim to vyhovuje, tak je to asi v pořádku.. pokud tím nikomu neubližují..

    superkarma: 0 30.08.2007, 23:58:05
  15. avatar
    [52] wich [*]

    Tobbi:

    superkarma: 0 30.08.2007, 23:28:47
  16. avatar
    [51] evelyn [*]

    sexualni zamereni je kazdeho soukroma vec, jestli se stejne pohlavi chova intimne na verejnosti me nepohorsuje, protoze me nepohorsuji heterosexualove, kdyz se tak chovaji (teda ne vulgarne, mam na mysli, ze ukazuji svou naklonnost)

    superkarma: 0 30.08.2007, 22:21:18
  17. [50] Tobbi [*]

    Irad: Spousta chlapů, když jim dochází argumenty, vypálí: homouši jsou promiskuitní! No ale oni nejsou promiskuitní, oni jsou úplně stejní jako všichni ostatní chlapi. Kdyby za tím přísně zásadovým heteráčem přišla nějaká krásná baba a řekla mu, udělej mi to na záchodech pusou a já ti ho na oplátku vyhulím, tak už vidím, jak odmítají

    superkarma: 0 30.08.2007, 20:35:43
  18. avatar
    [49] Irad [*]

    Kassy: tak proč tenhle typ kluků, který zrovna má "vztah", žije takovým tím volným stylem? tedy slovo nevěra se v jejich slovníku nenachází, jedná se pouze o zpřestření sexuálního života.. stejně je to zvláštní, že většina těchto vztahů začíná v posteli.. .. jinak mě je to jedno, já je za to nechci odsuzovat, jen s tím prostě nesouhlasím.. ale když jim to vyhovuje, tak je to asi v pořádku.. pokud tím nikomu neubližují..

    superkarma: 0 30.08.2007, 19:04:32
  19. avatar
    [48] Kassy [*]

    Irad: Já myslím, že i ty "kurvy" často hledají vztah, ale když žádný nenacházejí, berou aspoň to sexuální uspokojení - jednoduše proto, že mají s kým, protože ostatní jsou na tom podobně. Většina žen tohle nedělá a proto to v takové míře nedělají ani heterosexuální chlapi, protože prostě nemají s kým.

    Nyotaimori: Hergot, tak tam bych asi taky nešla, nedokážu to ani přečíst

    superkarma: 0 30.08.2007, 18:18:59
  20. avatar
    [47] Irad [*]

    Na děti mám čas a o vnoučátkách tedy ještě nepřemýšlím. Nemohu říct, že by mě to nemrzelo, kdyby mé dítě bylo homosexuální. Mrzelo by mě to, protože by mělo těžší život!! A já jednou chcí pro své dítě to nejlepší

    Můj nejlepší kamarád je gay a mezi gayi se docela často pohybuji. Mrzí mě na nich jen jedna věc a to, že většinou jim opravdu o vztah nejde. Hodně z nich jsou "kurvy" (promiňte za to slovo). Neříkám, že všichni, znám i úžasné zamilované věrné kluky, ale opravdu větší část kluky střídá a hledá jen sexuální uspokojení. Tím nechci říct, že heterosexuálové takový vůbec nejsou. Jsou. Ale z mého pohledu ne v takové míře.

    Tihle kluci jsou skvělí, jsou mnohdy citliví a jde s nimi pokecat úplně o všem. Mám je opravdu ráda. Někdy si říkám, že je škoda, že tolik bezva kluků je na kluky

    Osobně si myslím, že není nic špatného na tom, že někdo miluje stejné pohlaví, že se mají rádi lidé s větším věkovým rozdílem apod. Jediné, co odsuzují je pedofílie, jinak, ať má každý to, co chce. Nejdůležitější je, aby byl člověk šťastný a nemusel se pořád jen přetvařovat a na něco si hrát.

    K tématu "na ulici": osobně mi také vadí, když po sobě KDOKOLI lozí, cucá se apod. To divadlo by se mohlo odehrávat více v soukromí. Nevadí mi držení za ruce, objetí, dání si pusy..

    Bohužel je pravda, že když se dvě holky vedou za ruce, jsou to kamarádky, když se dva kluci vedou za ruce, jsou to "teplouši". Holt, názor společnosti se asi jen tak nezmění. Buďmě více tolerantní.

    Lesbičky: zatím jsem osobně žádnou nepoznala, tedy nevím o tom. Proti lesbám nic nemám. Pokud by na mě nějaká vyjela, slušně bych ji řekla, že jsem na kluky a více to neřešila. O experimenty nemám v tomhle směru zájem. Jinak si myslím, že by se nic na mém přátelství s takovou holkou nezměnilo. Nevidím důvod, proč bych se neměla kamarádit s dívkou, která mi nebude lozit do zelí . Pááni to je ideální kamarádka :-D.

    Nesouhlasím s názorem, že každá holka je tak trochu bisexuální. Já nejsem!! Nikdy bych holku nepolíbila a to dokonce ani blízkou příbuznou, kamarádku nebo tak. To, že obejmu někoho, koho jsem dlouho neviděla, nebo někoho, na kom mi záleží, ještě není projev homosexuality. Že chodím v klubech raději na záchod s někým? Jo, chodím, většinou tlacháme o tom, co se stalo, o tom pěkném klukovi.. Jako děti jsme spolu v posteli opravdu spávali. Třeba pět na jednou letišti, ale to přece neznamená, že teď se orientujeme na grupáč, orgie apod., že můj brácha je gay, protože s námi spával i bratránek.. to je přece blbost...

    superkarma: 0 30.08.2007, 18:01:58
  21. avatar
    [45] Vivian [*]

    Kassy: když se voděj za ruce nebo si dají pusu na přivítanou, je to fuk, těma nechutnýma intimnostma jsem pochopitelně myslela věci, které opravdu patří do soukromí (necking a petting se tomu říkalo za mých mladých let)

    superkarma: 0 30.08.2007, 16:58:29
  22. avatar
    [44] Vivian [*]

    Kassy: já nikde neříkám, že pusa na přívítanou je nechutná intimnost, na co prosímtě reaguješ?

    superkarma: 0 30.08.2007, 16:56:57
  23. avatar
    [43] Kassy [*]

    Nyotaimori: Tak něco takového jsem nikdy nezažila, naštěstí. Do klubů tohoto typu nechodím. I když jednou jsme s kamarádkami asi o půlnoci hledaly kam zapadnout, když naše předchozí působiště zavřelo. Našli jsme v okolí jen jeden otevřený klub a když jsme tam vlezly, bylo nám trochu divný, že jsme tam jediné holky Ale nikdo nás nevyhodil a docela dobře jsme si zatancovaly.

    superkarma: 0 30.08.2007, 16:55:15
  24. avatar
    [40] Kassy [*]

    Nyotaimori: No tak mně svěřování a otevřené rozhovory mezi nejlepšími přáteli přijdou normální. Já se mu taky svěřuju se svými trampotami v milostném životě a souvisejících oblastech. A méně blízkých kamarádů se samozřejmě neptám sama od sebe, ale když na to sami zavedou řeč, tak proč ne?

    Vivian: Neříkej, že obyčejná pusa na přivítanou, když se pár sejde na rande, je tak nechutná intimnost. Já jsem se právě snažila vysvětlit, že nejde jen o tu postel a vůbec o oblast sexu. Jde o to, že když spolu dva gayové chodí, tak jsou prostě pár a podle toho se chovají (pokud k tomu mají odvahu), když jdou na procházku, na večeři, do kina, na nákup, jedou na dovolenou... Kamkoli. A spousta lidí prohlašuje, jak jsou tolerantní, že je nezajímá s kým kdo spí, ale zároveň by chtěli, aby to na veřejnosti nebylo poznat. Jenže proč by se dva gayové nemohli na ulici držet za ruku a oslovovat se "miláčku"? U heterosexuálů se nad tím nikdo nepozastavuje. Nebo i tohle ti připadá jako nechutná intimnost?

    superkarma: 0 30.08.2007, 16:30:48
  25. avatar
    [38] Vivian [*]

    Kassy: a my děkujeme za poučení

    Mně teda intimnosti na veřejnosti přijdou nechutný bez ohledu na to, jestli po sobě leze kluk s holkou nebo kluk s klukem nebo pes se psem... V posteli ať si každý dělá co chce, ale mimo postel prosím trochu ohleduplnosti.

    superkarma: 0 30.08.2007, 15:55:31
  26. avatar
    [37] Kassy [*]

    Kassy: Pardon, zapomněla jsem na konec předchozího příspěvku napsat Děkuji.

    superkarma: 0 30.08.2007, 15:48:32
  27. avatar
    [36] Kassy [*]

    Ehm, je krásné, jak jsou tady všichni tolerantní a jak nikdo nic proti homosexuálům nemá. Ale neodpustím si malou poznámku. Homosexualita, ačkoli k tomu název vybízí, není orientace jen sexuální, ale především citová. Když se zeptám svých homosexuálních kamarádů, co je na přístupu společnosti k nim nejvíc štve, obvykle se dozvím, že řeči typu "v posteli ať si každý dělá co chce". Ono totiž nejde jen o tu postel. Ono jde o partnerský vztah, o celý život. To, že je někdo gay, neznamená, že spí s chlapama, ale že se do chlapů zamilovává. Nesčetněkrát jsem se setkala s reakcí typu "mně je jedno s kým kdo spí, ale ať mi stím neleze na oči". S lidmi, kteří považují za nechutné, když si dva kluci dají na veřejnosti pusu na přivítanou, a sami na chodníčku v parku zkoumají svému protějšku mandle a svlékají ho málem do naha. Tak jen prosím, abyste si uvědomili, že nejde jen o tu postel a pokud jste opravdu tak tolerantní, jak říkáte, přestali tu větu používat. Radši říkejte třeba "ať si ve vztahu dělá každý co chce."

    superkarma: 0 30.08.2007, 15:46:43
  28. [35] markousek [*]

    jj,měla jsem nabídku od kamarádky ale nevyužila jsem jí

    superkarma: 0 30.08.2007, 15:34:30
  29. avatar
    [34] wich [*]

    Od dětstí mi rodiče říkali, že na lásku má právo každý a zajímat se o to, co kdo dělá v posteli, čili v soukromí, je nechutné .
    Tak nějak si to myslím doposud. Ať si v posteli dělá každý kdo chce, co chce, pokud v tom nejsou zvířata a děti, ať si užívají a jsou šťastní .
    U dětí to neřeším, jelikož u mě nejsou a kdo ví.

    superkarma: 0 30.08.2007, 15:32:32
  30. avatar
    [32] Vivian [*]

    Suzanne: rozuměj tomu tak, že Eleonor žije v zajetí klišé a představuje si homosexuála jako blbečka s růžovou kabelkou

    superkarma: 0 30.08.2007, 15:16:58

Další příspěvky

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme