Dobré ráno všem. Jsme v půlce týdne a já mám za sebou nevídaný zážitek. :) V jednom nejmenovaném diskontním obchodním řetězci ohlásili novou kolekci oblečení za velmi příznivé ceny. Zrovna jsem řešila, že musím malému synovi koupit zimní boty, a proto mě nabídka zaujala...

reklama

Reklamované zimní dětské botičky stály tři sta korun. Cena se mi líbila, protože jedny dražší už jsme synkovi pořídili a tyhle by byly jako „náhradní“. Jenže nákup se nekonal! Když jsem přijela v dopoledních hodinách na pražský Barrandov před obchod, narazila jsem na proudící davy lidí a zácpu na parkovišti. Před Lidlem se podle mé kamarádky tvořily fronty asi hodinu před otevírací dobou!

A když jsem nakoukla do prodejny, lidé „pobíhali“ uvnitř obchodu, přehrabovali se v nové kolekci a brali doslova všechno zboží! To mě odradilo, otočila jsem se na podpatku a s botičkami za takovou nízkou cenu jsem se raději rozloučila.

Připomnělo mi to dokument Český sen, který v roce 2004 natočili Vít Klusák a Filip Remunda. Tvůrci dokumentu nalákali přes čtyři tisíce lidí na „otevření fiktivního hypermarketu“, kde mělo být vše „za hubičku“. Tyto lidi pak čekalo obrovské zklamání...

A jak to máte vy? Obrníte se trpělivostí a vyrazíte na takový nákup, nebo si výhodnou nabídku raději necháte ujít? :)

Hezký den!

Reklama