Bulvár

Další nesmyslná investice do Romů

Vládní odbor pro začleňování v romských lokalitách. Tak se to bude jmenovat. A co vlastně? No přece nová bezedná díra na polykání peněz daňových poplatníků, kterou hodlá do února Úřad vlády zřídit. Má se jednat o vládní agenturu, která bude bojovat proti rozšiřování a vznikání nových ghett v České republice. Zní to hezky, že?

 

Co se týká ghett, která najdeme hojně především v severních a západních Čechách nebo na severu Moravy, tak v nich žije kolem osmdesáti tisíc lidí. To je pěkné číslo a určitě není bez zajímavosti, že drtivá většina dospělých z tohoto počtu nemá stálé zaměstnání a žije ze sociálních dávek. Jejich děti vlivem prostředí navštěvují převážně zvláštní školy. Není divu. Rodinné klany takzvaných Romů (rozuměj Cikánů) žijí způsobem života prvobytně pospolné společnosti a už je dáno zvláštní mentalitou tohoto etnika, že aplikace klasických sociálních vzorů se nikdy nemůže plnohodnotně uplatnit.

 

Je to jednoduché. Představte si, že si žijete svůj život a najednou máte možnost odcestovat do vzdálené exotické země a pobývat tam delší dobu v naprosto odlišných podmínkách, než na které jste byli do té chvíle zvyklí. Kultura obyvatelstva nebude vyznávat civilizační hodnoty, na jejichž základech jste vyrostli, a to, že budou ti lidé žít v rákosových chýších a pojídat psy se žábami bude ta nejmenší odlišnost. Zkrátka budou zcela jiní. Po nějakém čase se třeba trochu přizpůsobíte, aby bylo vůbec možné v rámci takového společenství fungovat. S největší pravděpodobností se ale nikdy nevzdáte smyslu pro svůj přirozený životní styl a hodnoty a bude vás to táhnout zpět domů.

 

A přesně tak je to s Romy. Můžete je do jisté míry začlenit do našich sociálních struktur, ale maximálním úspěchem bude to, že někteří z nich začnou dobrovolně pracovat a vzdělávat se. Ale to je vše. K řešení problémů, které si nová vládní agentura vytyčuje za cíl, musí být ochota problém řešit na obou stranách. Bohužel nezdá se, že by tomu tak bylo. Cikánům jejich životní styl vyhovuje a je pro ně přirozený. Klidně budou na majoritě i sobě samých parazitovat dál a samozřejmě rádi přijmou jakékoliv další podpůrné finanční a jiné mechanismy, které jim gádžové z vlastní hlouposti nabídnou. Proč by se měli dřít a chodit do práce, když takhle jim vlastně nic nechybí?

 

Vytvoření nové agentury má zcela jiný účel než řešit romskou otázku. Jde o vyhovění tlakům ze strany úřadů Evropské unie a o další zářez našich politiků ve věci nekonečné servility ke světovým mocipánům. Splňovat všechna požadovaná kriteria přece podpoří naší ekonomiku. A to je pro korytáře to hlavní.

 

P.S.: Jestli máte zájem, tak se můžete přihlásit do probíhajícího výběrového řízení na ředitelku nové agentury.

   
17.01.2008 - Společnost - autor: Michal Chalupa

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [172] Martina59 [*]

    Tak ať investují do zlata

    superkarma: 0 05.06.2013, 12:14:24
  2. avatar
    [171] majdulína [*]

    U nás byla zaměstnaná cikánka. Nebyla až tak nejhorší, ale čím dál častěji vymýšlela důvody, proč nejít do práce a mít to omluvené. Dopracovala se i k tomu, že k doktorce nesla jen teploměr, že má synek horečku.

    superkarma: 0 17.01.2008, 22:49:23
  3. avatar
    [170] Cinderela [*]

    A co takoví ústeční Červeňákovi, kteří vysoudili "jenom" devět set tisíc a teď žádají další milion , protože už chudáci nemají nic? Neměli bychom se na ně složit?

    superkarma: 0 17.01.2008, 22:03:41
  4. [169] terenniberuska [*]

    iljanka: fotografie-to je v pohodě ,kdo mezi nimi nežije,snad ani nepochopí že? Tvá odpověd je správná-že z normálního domu ,kde bylo vše pěkné se stala ruina

    superkarma: 0 17.01.2008, 21:42:41
  5. avatar
    [168] iljanka [*]

    já nevím, co se vám zdá na těch fotografiích hrozné? Vždyť tak to opravdu normálně vypadá tam, kde žijí "nepřizpůsobiví" (to je teda terminus technicus!) Do domu, kde bydlí můj syn se přistěhovala jedna rodina. Byt dostali takzvaně na opravu svépomocí. Ta svépomoc asi spočívá v tom, že z normálního slušného domu se stává ruina. Zmizela kovová rohožka, zmizely kliky od balkonových dveří, domovní dveře,pokud jsou zamknuté, se otvírají rozkopnutím, nebo se pro jistotu zamknou naprázdno, aby nešly zavřít. Příslušná podesta před bytem je zaplněna různým harampádím, zrovna tak sklep i sklepní chodba. Tyto prostory byly před nastěhováním zmíněné rodiny vyklizené a prázdné. A to nejlepší nakonec, pán už tam nebydlí, paní ho vyhodila, ale bydlí tam dalších x příbuzných a známých, kteří samozřejmě neplatí ani za vodu (měřáky na vodu nejsou a ani nebudou) ani za společnou elektřinu. Jistě, já chápu, rodové vazby. Ale když se do bytu 2+1 ke třem lidem nastěhuje 10 - 20 dalších, kteří potom požadují nové byty, protože takto se přece bydlet nedá, tak to už je spíš vyčůranost.
    Myslí si snad někdo, že by se měli i ostatní nájemníci chovat stejně?

    superkarma: 0 17.01.2008, 20:40:28
  6. avatar
    [167] breberka [*]

    Přečetla jsem si první tři věty a ten zbytek raději ani číst nebudu.Nechci být celý večer nasr...á
    Furt se do nich vráží peníze a pořád jsme za blbce my.Nic nedělají, kradou, dělají bordel a pokaždé, když mají možnost být v TV tak zkuhrají, jací to jsou diskriminovaní chudáčci .
    Neříkám, že jsou všichni stejní, ale 98% jsou

    superkarma: 0 17.01.2008, 20:33:35
  7. avatar
    [166] idiska [*]

    no jo...zase chudáci diskriminovaní ...co k tomu dodat jiného, než za peníze nakoupit samopaly a pomocí nich řešit romskou otázku

    superkarma: 0 17.01.2008, 20:23:07
  8. [165] Renáta Pikorová [*]

    átéčko: Ale do jaké?Měli jsme ve firmě najatou kopáčskou cikánskou firmu a občas se i sešli,ale když práce hořela a nejvíce se kvaltovalo skrz termíny,tak prostě nepřišli.Absolutně nechápou povinnosti,nic jim neříká pracovní morálka.Samo,že jsou i takoví,co se neliší od normální české rodiny,ale je to jen málo vlaštovek,velice málo.

    superkarma: 0 17.01.2008, 20:18:35
  9. avatar
    [164] Aelin [*]

    aninas: s tím naprosto souhlasím. Pokud budou dodržovat zákon a všem se bude měřit stejným metrem, tak nic proti nim. Já mluvila ze svých skutečným zkušeností. Bohužel jsem se jim ze začátku snažila věřit, ale to mě přešlo. Malý příklad - jednou mi cikánský opravář deštníků utekl s úplně novým deštníkem, kde byla potřeba malinká oprava. říkala jsem si - snaží se, dám mu vydělat, ale ouha už se nevrátil a já přišla o 400 Kč... kamarádce cikán drze vlezl na zahradu a začal jim brát kovové věci, když ho její taťka nachytal, tak mu do očí drze tvrdil, že to má povolený od majitele - a přitom ten před ním stál, drzost největší A můžu pokračovat s mnoha dalšími příklady, stačí říct

    Suzanne: My do naší společnosti najali na dělnické pozice 12 rómů a po týdnu jsme se vzhledem k jejich nekvalitní a odfláknuté práci museli vyhodit

    superkarma: 0 17.01.2008, 19:46:59
  10. avatar
    [163] átéčko [*]

    Renáta Pikorová: Já bych je poslala do práce

    superkarma: 0 17.01.2008, 19:32:49
  11. [162] Renáta Pikorová [*]

    Tak tento článek mě až udivil.Nevěřila jsem,že si v blízké době přečtu o cikánech pravdu.Nikde se nesmí pravda psát,aby náhodou neměl článek rasový podtext a nebyly z toho problémy.Mailem mi chodí spoustu pravd o cikánech a vím,že to všichni ví,ale ikdyž Čunka nemusím,tak měl pravdu a škoda,že se s tím asi nedá nic dělat.Poslala bych všechny co nechtějí dělat,neplatí a žijí z dávek,loupeží atd.do exilu např.Pakistán,Indie apod.,tam by se nelišili a nemuseli by se bát rasových útoků.

    superkarma: 0 17.01.2008, 19:22:23
  12. avatar
    [161] Karíma [*]

    Já se přiznám, že jsem diskriminovaná romama

    superkarma: 0 17.01.2008, 19:13:01
  13. [160] terenniberuska [*]

    plný souhlas s tímto článkem,u nás to vypadá jak na první fotografii i když před nastěhování prvních spolubydlících,to bylo úplně jiné.Mě by jenom zajímala odpověd na otázku:kdo je u nás vlastně diskriminovaný!

    superkarma: 0 17.01.2008, 18:36:30
  14. avatar
    [159] Suzanne [*]

    gentiana: postupně jsme zaměstnávali 5 Romů. Jeden byl v pohodě.

    superkarma: 0 17.01.2008, 17:37:18
  15. avatar
    [158] Suzanne [*]

    Willik: musím s tebou souhlasit Mimochodem, já Čunka nepovažuju za rasistu. Jak tenkrát přestěhoval Romy - neplatiče do sociálního bydlení (které mimochodem nebylo vůbec špatné), projevil se jako lidumil. Neplatiči-neRomové jsou totiž z bytu běžně exekučně vystěhováni. Radnice prostě prodá dům soukromníkovi a ten je vykopne. V případě Romů to bylo jinak - ti dostali bydlení. Čunek jim podle mého velmi stranil. Co se týče jeho financí - žádné obvinění nepadlo, nicméně veřejnost se už rozhodla, že je vinen A co když ne?

    superkarma: 0 17.01.2008, 17:35:24
  16. avatar
    [157] átéčko [*]

    OlgaMarie: aninas:

    superkarma: 0 17.01.2008, 17:28:46
  17. avatar
    [156] aninas [*]

    Aelin: Uplne by stacilo, kdyby pro ne platily uplne stejna pravidla a zakony, jako pro "bile" a byla DUSLEDNE dodrzovana. Kdyz prijde "bilej" k problemum, tak koukej jit makat! Kdyz cikan, pockej, vymyslime pro tebe nejake davky, podporu, proste nejake dukatky schrastime, jen nervi a nevyhrozuj!!!!!!

    superkarma: 0 17.01.2008, 17:10:28
  18. avatar
    [155] OlgaMarie [*]

    Teď ,jak jsem pročítala příspěvky,jsem si vzpomněla na svůj nákup v hypermarketu po půlnoci v Atlantě.Tam jsem byla barvou kůže a vlasů v menšině.Kolem mě černoši i s malými dětmi.Napadlo někoho z vás,kdo bude v ČR národnostní většina a menšina za 20,30 let?Osobně znám cikánskou rodinu,kde otec měl 1.dítě v 16letech.Ve 20ti měl už 3.Přesto vyjadřování pana Čunka a jeho vztah k nárokovým dávkám je pro mě .

    superkarma: 0 17.01.2008, 15:16:46
  19. [154] gentiana [*]

    Aelin: Ale dej pokoj. Vůbec se nesnažím nikoho zpochybňovat za každou cenu. Prostě jsem se zeptala a dokonce naprosto normálně a slušně. Ale už to nikdy neudělám, slibuju.

    superkarma: 0 17.01.2008, 15:06:34
  20. avatar
    [153] jiti [*]

    gentiana: Já mám s nimi osobní zkušenost jen takovou že mne párkrát obtěžovali slizkýma kecama na ulici. Proto pokud je vidím jít naproti mne raději přecházím na protější chodník.

    superkarma: 0 17.01.2008, 15:05:33
  21. avatar
    [152] Aelin [*]

    gentiana: koukám, že cokoliv ti člověk napíše, tak věřit nebudeš a budeš se ho snažit jakýmkoliv způsobem zpochybnit a já nemám náladu ti tady něco dokazovat. je to tvůj názor a nikdo ti ho nebere, já mluvím ze svých zkušeností s nimi a za tím vším si stojím. nehodlám se tu před nikým obhajovat...

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:55:10
  22. [151] Willik [*]

    Majucha: jen aby nemeli vetsi palebnou silu

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:51:44
  23. [150] gentiana [*]

    jiti: Já netvrdím, že se takové věci nedějou. Jenom nesnáším to zobecňování. Mně nikdy žádný Cikán ani Rom nic zlýho neprovedl a to jsem jich pár potkala - možná je to náhoda, ale byli to normální slušní lidi. Možná jsem naivní, ale občas mi některá tvrzení připadají přehnaná. Proto se ptám - a nemyslím to nějak zle.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:50:54
  24. avatar
    [149] jiti [*]

    gentiana: Oni opravdu vyhrožujou, Aelin nepřehání. Kamarádka dělá na sociálce a opravdu se jí tam nahrne černá rodinka a vyhrožují že pokud nedá peníze dostane přes držku.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:44:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [147] gentiana [*]

    Aelin: Tobě někdo vyhrožoval, že když mu nenapíšeš nechopenku, tak ti zabije rodinu nebo tak něco?

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:34:12
  2. [146] Willik [*]

    Majucha: Nedostala - to je proste zakon, majitele pozemku si tam najimaji specializovane bezpecnostni agentury ktere pozemek hlidaji aby na nem nikdo nemohl prepsavat.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:33:43
  3. avatar
    [143] Aelin [*]

    gerda: Mám s nimi osobní zkušenosti. Nejen, že špatně pracují (nebo spíše nepracují vůbec), ale typy výmluv "já ho klidně zabiju mám papír na hlavu a nic se mi nestane" nebo "to je rasistickej útok" apod. to je v pořádku? a to, že se doktorka bojí cikánovi nenapsat neschopenku, protože on jí vyhrožuje, že pokud nenapíše, tak jí zabije rodinu? To že cikáni přijedou k benzínce, natankujou plnou nádrž a pohrozí zaměstnancům benzíky, že jestli něco prásknout budou mít kudlu v zádech? a jak cikáni slovně napadají a vyhrožují pracovnicím co mají na starosti sociální dávky? Tohle jsou reálné věci, které se skutečně dějí a můžu přidat další. Koukám, že moc zkušeností s rómy nemáš, když se jich tak vehementně zastáváš.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:30:39
  4. [142] Willik [*]

    Majucha: mas stesti ze nejsme v Jihoafricke republice, tam bys je uz z pozemku nedostala

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:29:42
  5. avatar
    [141] gerda [*]

    Majucha: drž se, holka! Přece kvůli nim nepřestaneš chodit na vlastní pozemek??

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:28:41
  6. [139] gentiana [*]

    Majucha: Chalupu prohodit kýblem tekutého latexu. Aby z něho zase něco nevyteklo.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:27:14
  7. [138] gentiana [*]

    Kikoska: Ind je stejná rasa jako Čech. Tedy, etnický Ind a etnický Čech, ne jako libovolný držitel indického nebo českého pasu. I když ti to tak nepřipadá, tak se obávám, že mám pravdu.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:26:33
  8. avatar
    [137] gerda [*]

    Majucha: doufám, že ač jsi vyvrhel, tak to okno museli zazdít to by mě teda taky štvalo. Já jsem se zas po přistěhování na vesnici hned první den pohádala o pampelišky. Šla jsem na ně bezelstně na obecní pozemek pro naše slípky a vyletěla na mě čarodějnice, co tam na ně byla zvyklá chodit. Taky jsem si vyslechla něco o přistěhovalcích. Po letech je všecko jinak, nikdo už trávu nechce, všichni nakupují v supermarketech.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:26:07
  9. avatar
    [136] tyrkys [*]

    Majucha: . Zbourali to ?

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:24:32
  10. avatar
    [135] Vivian [*]

    Kikoska: pleteš si rasu s etnickou skupinou.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:23:23
  11. [133] Willik [*]

    Majucha: Nikdo jim prava nebere, ani je nechce nejak pronasledovat, ta verejna debata co se vede je prave o tom aby byla prava vsech stejna, aby moznosti vsech byly stejne, aby nedochazelo ke zneuzivani socialnich prostredku ve smyslu zivotniho postoje.A vsichni vedi, ze k tomu muze dojit jen zmenou pravnich predpisu, takze ta debata je o tom, jak zmenit zakony.Mozna budete zklamana ale ta debata nebezi ani tak na podnet vetsinove spolecnosti, jako ryznych romskych organizaci a bojovniku za kde co.Proste je tu pozadavek Romske mensiny - chceme se mit stejne dobre jako vy - a cela debata je o tom, ze jedina spolecensky prijatelna odpoved na to je - musite se snazit jako my.Bohuzel se hned vzapeti spolecnost dovi jak Romy takovym pozadavkem diskriminuje.Takze podle me se nedeje nic jineho nez spolecnost ktera prostredky vynaklada se zacina starat o to kam prostredky jdou a jak jsou zuzitkovany.
    A to je podle me dobre.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:21:26
  12. avatar
    [132] gerda [*]

    Luciš: víš, diletantismu jsme si v této věci užili až až. Já bych byla vděčná za vědeckou studii, podloženou několikaletým průzkumem, srovnávací statistikou a s otevřenou náručí bych uvítala návrh, sestavený týmem skutečných odborníků. Ale to, co tam plácá nějaký středoškolák ze Vsetína, přece nemůžu brát vážně? Džamila je sice studovanější, ale taky mi připadá, jako by sem spadla z Marsu, zatím, co vymyslila, bylo tragikomické /legitimace těhotných do MHD/. Takže já jsem pro změnu, ale na základě promyšleného postupu, který zaručí jakýs takýs úspěch.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:20:47
  13. avatar
    [131] gerda [*]

    Majucha: chudák Chalupa, ten si dnes naběhl. A tolik se snažil zalíbit!

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:16:41
  14. avatar
    [130] Luciš [*]

    A už se jich někdo zeptal, co by vlastně chtěli???

    Pokud nemáme být rasisti, tak je z nás vláda nesmí dělat

    Jsem pro stejné šance a žádné vyfňukování a spravedlivé soudy v konkrétních případech. Když mám základní vzdělání, tak se nemůžu rozčilovat, že vzali na místo prodavačky kvalifikovanou s praxí atd.

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:16:10
  15. avatar
    [128] gerda [*]

    Majucha: napsalas to skvěle. Nechceš si to s Chalupou prohodit?

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:12:10
  16. avatar
    [126] gerda [*]

    Aelin: a je to tím, že špatně pracují nebo je to předpojatost?

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:04:51
  17. avatar
    [125] gerda [*]

    Kikoska: indoevropané je obecně uznávaný termín. -http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/411662-indoevropane

    superkarma: 0 17.01.2008, 14:04:09
  18. avatar
    [124] Aelin [*]

    gerda: dělám ve firmě, kde máme lidí z každého koutu světa a nevadí mi, ale rómové ano!

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:57:05
  19. avatar
    [123] Aloren [*]

    Majucha: Omyl, nikdo je nechce předělat, my se jim nemusíme líbit a oni nám také ne, ale práva a povinnosti, by také měla být, pro nás všechny stejná...!!!

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:51:54
  20. [122] Kikoska [*]

    gentiana: no, nevím, ale romové jsou původem z Indie, ne? A Indové jsou běloši? Nejsem zběhlá v antropologii, ale nepřijde mi, že Ind je stejná "rasa" jako Čech...

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:51:33
  21. [121] Willik [*]

    Majucha: Osobne po nikom nechci aby se mi libil, chci jen to aby respektovali pravidla, podle kterych se v nasem kulturnim prostredi zije.Vsechny ty davky, podpory, pece ktere spolecnost nabizi slouzi prave k tomu aby se spolecnost postarala o vsechny sve jedince.Soucasti spolecnosti tezko muze byt nekdo kdo nesdili jeji hodnoty, nebo vyznava jen tu cast obecnych hodnot, ktera mu vyhovuje - to je anarchie, protoze tim upiras spolecnosti pravo stanovit, kde jsou hranice jeste akceptovatelneho chovani a kdy je to uz out.Spolecnost si ty pravidla nevytvari svevolne aby nekoho poskodila, ale aby prezila.
    S tvym pohledem na pravo vyznavat svuj hodnotovy system se dostanes do okamziku, kdy nebudes schopna se postarat o slabsi jedince, protoze to vyznamna cast spolecnosti nebude povayovat za sve zivotni hodnoty - prejde na model ne tak vydaleny od Romskeho - co je nam po nich, co z nich muzeme ziskat?

    Proč se nepředěláme my, abycho se víc líbili jim? - to je asi jen provokace ne? proc by se vyrazna vetsina spolecnosti mela prizpusobovat mensine - nehelde na to ze v tomto pripade prijeti hodnotovych meritek Romske spolecnosti by podle vseho uskodilo nejvice prave jim.

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:49:33
  22. avatar
    [118] Aloren [*]

    Jedno je jasné, problém se nevyřeší dokud to bude problém jen jedné strany té naší, oni totiž žádné problémy se svojí nepřizpůsobivostí nemají, to máme jen my...!!! Naučily se ale dobře plakat na správném místě a tak se jim přece musí pomoci..!!!Takže jsou to další vyhozené peníze...!!!

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:45:22
  23. [117] gentiana [*]

    Kikoska: Ani ne. Navíc, cikáni jsou z antropologického hlediska stejní běloši jako ty, takže pokud nenávidíš cikány, nenávidíš bělochy a tedy pravděpodobně i sebe.

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:44:35
  24. avatar
    [116] *modrá [*]

    hmm, hodně kontroverzní téma
    nemám nic proti Romům, ale nesnáším vyčůránky, bordeláře, kriminálníky, nevychovance a darmožrouty za které se ledacos platí z našich daní obecně !

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:44:05
  25. [115] Kikoska [*]

    gerda: nevím, ale myslím, že pokud ze všech ras vadí člověku jedna, tak to ještě není rasista... Rasistovi vadí všechny rasy krom té jeho, ne?

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:42:37
  26. [114] Tobbi [*]

    Majucha: "to je právě to odlišný vnímání hodnot . My tady celej život chodíme do škol, a dřeme, abychom pak vydělávali prachy, který jsou u nás na tom prvním místě hodnotovýho žebříčku, a nemáme čas ani na vlasní rodinu. Oni o to nestojí, radši jsou právě s tou rodinou a to ostatní berou jako dobré, ale podružné"

    Myslím, že tohle romantizování a přikrášlování řešení problému také neprospívá. Romové jsou muzikální a hezky se starají o děti a staré lidi. Zrovna tohle je mýtus. Stačí se podívat do různých ústavů.

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:41:55
  27. avatar
    [113] jiti [*]

    Mooc pěkně napsané. Konečně tak jak si to většina myslí. A těm co se to zdá kruté bych mezi ně na chvilku na pár dní nastěhovala. Oni by buď otevřeli oči nebo jsou jedni z nich. S cikorkama si ještě užijeme.

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:41:49
  28. avatar
    [112] gerda [*]

    Jakýkoliv násilný zásah a snaha o sociální inženýrství povede ke katastrofě, vůbec nic nevyřeší. Jednoduchá řešení nejsou na skladě. Zajímavé: ze škol vychází každý rok spousta učených hlav, jezdí se po stážích, Internet, elaboráty....a tohle má vyřešit nějaký Čunek a ustanovená komise? Jděte se bodnout, jakákoliv akce vyvolá reakci. Tady nejde o to, jací jsou a čím škodí nebo neškodí, tady jde o nalezení východiska! A to Čunkovo vede do pekel, to je můj názor. Co dělá mediální velmoc kromě toho, že nám každý den ukazuje zprávy z Černé kroniky? Proč nejsou vidět víc příklady těch úspěšných, na začátku téhle diskuse jsem vzpomínala redaktorku romského časopisu. Určitě by stáli o to, být slyšeni a měli by co říct. Lidi považují za správné to, co je v televizi, v novinách, sami často nemají možnost se přesvědčit o něčem jiném. Tak jim to kruci poskytněte, o jednostranné zpravodajství nemám zájem.

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:41:16
  29. [110] Willik [*]

    Majucha: jasne jsem napsal - pokud jsou pricinou, tim je to snad jasne, pokud nezmenis/neodstranis pricinu, tak se nemuze nic zmenit

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:36:31
  30. avatar
    [108] kominice [*]

    Jasně začleníme čmoudy. Každá bílá rodina dostane povinně jednu černou do podnájmu.Poslance navyjímaje. Potom uvidíme jak se to bude zamlouvat. Dáš byt jednomu cikánovi a do měsíce jich je v bytě deset. A když byt zdemolují dostanou nový. Bič na ně!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 17.01.2008, 13:33:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme