Bulvár

CzechTek skončil a nikomu se vlastně nic nestalo

CzechTek proběhl a proběhl v klidu a v pohodě – tedy dá-li se tak nazvat akce, při které 40 tisíc lidí dupe po Doupovských horách a valí si do hlavy stovky a stovky decibelů.

Akce, která měla vždy adrenalin. A měla ho proto, že byla ilegální. Je to paradox, ale o CzechTeku se tím, jak se o něm mluvilo stále znovu a znovu, dozvědělo tolik lidí, že anonymní skupina těch divných dredatých lidí už ani náhodou není nějaký tajemný underground, o kterém bychom raději nic nevěděli.

Víme o nich všichni a víme o nich dost. Někteří by raději nevěděli, ale mají to marné. Mediální masáž a záběry policistů mlátících špinavé, ale pořád ještě děti, nám v hlavách zůstane pěkně dlouho.

Chtějí jenom tančit?

To je otázka. Tak jako ve všech skupinách (fotbal, politické demonstrace), všude se najdou lidé, kteří si nepřišli jen zatančit a budou hledat záminku, jak vyvolat nějakou tu bitku. Loni jsme bohužel byli svědky toho, že těmi, kdo toužili po bitce, byli policisté. V jiné zemi by to stálo křeslo minimálně ministra vnitra, možná i premiéra, ale v našem Kocourkově je možné všechno a věci, které pan premiér udělal pak, si se zásahem skutečně nezadají.

Zkrátka a dobře letos už CzechTek sledovalo tolik očí, že podobnou botu už si nikdo nemohl a nechtěl dovolit. Jak bylo řečeno, dnes u nás už každý ví, co je to technař a že ho chtějí zbít policisté (pak už jde jen o dva tábory, z nichž oba by se k tlučení připojili, ale jedni by bili policisty). Nakonec se technaři domluvili s vojáky a pronajali si část vojenského prostoru, kam lidé jinak nesmějí, takže tam nebudou nikoho rušit. Hurá, vše je, zdá se, vyřešeno.

A kde že je ten adrenalin?

Policistů nakonec dorazí na čtyři stovky – to je deset na jednu tisícovku účastníků, kteří se s radostí sjíždějí tak dlouho, až vymezené prostory nestačí a musí se rozšiřovat. Nic není problém. Na místě dojde k několika krádežím, drobnému vandalství a k jednomu údajnému znásilnění – to se ale, jak se ukáže, neuskutečnilo. Média přinášejí srdceryvné reportáže o návratu loni přizabitých tanečníků, všude je spousta lásky a marihuany.

Pokud do 7. srpna uklidí po sobě všechen nepořádek, mají kam složit sound-systémy i příští rok. Všechno v pořádku? Ano, až na základní ideu. Zmizel ten adrenalin, k tomu hrozí, že za rok za dva se objeví stánky s coca-colou a hranolkami na přepáleném oleji. Ta tam bude postmoderní romantika – začne komerce.

Protesty pochopitelně přišly i letos – v lokalitě prý žije vzácný chřástal polní a strnad luční. Jsou to ale oba ptáci a nemyslím, že by je zpukaní technaři byli s to chytit. Decibely jim určitě vadily, ale od čeho mají křídla? Snad se jim nic nestalo a na technaře si zvyknou tak, jako si na jejich třeštění budeme muset zvyknout i my.

   
01.08.2006 - Kultura - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [132] zanetinka [*]

    at chodí když se jim to líbí ale nemusej dělat bordel

    superkarma: 0 03.08.2006, 17:12:21
  2. avatar
    [127] Fallbala [*]

    Jen mi vadí, že to vše zaplatíme ze svých daní , myslím, že se dají použít líp.Když se někdo zfetuje, tak by si pak měl oštření platit sám.A Policie si stejně v jejích očích nepolepší.

    superkarma: 0 02.08.2006, 08:52:47
  3. avatar
    [126] ALISKA [*]

    CZECHTEK mi nevadí, i mi jsme se kdysi potřebovali vyblbnout - a taky to byli úleťárny jen se o tom tolika nemluvilo a nemedializovalo

    superkarma: 0 02.08.2006, 00:31:45
  4. avatar
    [125] nikinik [*]

    Jo,jo, pro každou generaci něco jiného: SEJDEME se na VLACHOVCE....SEJDEME se na CZECHTEKu

    superkarma: 0 01.08.2006, 19:58:27
  5. avatar
    [124] Simba [*]

    tvrdaska: ehm, jsem měla dojem, že ti starostové z obcí uplynulých Czechteků mluvili svého času naprosto opačně :), obávám se, že až po loňských událostech dostali nový úhel pohledu. Víš, připomíná mi to fenomén Stodolní ulice v Ostravě -potulující se 13ti, 14ti letá přiopitá děcka kolem půlnoci, nabídka hamburgrů se zvláštní přílohou, bary zcela v klidu překračují hygienické normy pro hluk ..a nic se neděje, protože je to chlouba města Ostravy a hlavně ekonomický přínos pro radnici. Takže i ostravští radní vychvalují Stodolní jako centrum zábavy a nočního života, na negativa jaksi zapomínají a neřeší je. Prostě mají svůj úhel pohledu.

    superkarma: 0 01.08.2006, 17:23:51
  6. [121] tornado-lou [*]

    omicek: zejo. navic byli i zraneni policiste, nejenom chudaci technari. a kdyz nekdo dokaze zranit policejniho tezkoodence, tak to podle me neudelal holyma rukama.

    superkarma: 0 01.08.2006, 16:23:27
  7. avatar
    [120] lama [*]

    jsem stejného názoru jako "lenagirl", ale přiznám, že bych nechtěla být obyvatelem v přímé blízkosti, vadil by mi ten hluk

    superkarma: 0 01.08.2006, 16:09:40
  8. avatar
    [119] lenagirl [*]

    ať se každej baví jak je mu libo nic neodsuzuju když se jim to líbí

    superkarma: 0 01.08.2006, 15:21:26
  9. [118] free [*]

    Luminar má pravdu...

    superkarma: 0 01.08.2006, 15:14:11
  10. [117] Luminar001 [*]

    během léta probíhá spousta legálních akcí - hradhouse, hiphop camp, techno se hraje např. na summer of love atd. co se týče drog, hygieny a zvířat tak se to od Czechteku vůbec neliší hodně smažek se sejde, poslouchá divnou muziku, kouří trávu a hášek, popř. nějakou tu taneční drogu a vše je naprosto v poho neboť to je legální akce takže nechápu proč se o Czechteku dělá takový humbuk. jednou sem byla na Citadele v Boby bo můj techno miluje /pro neznalé tekno akce v zimě pod střechou/,bylo tam asi 8000 lidí. Sjetý byli téměř všichni účastníci, několikrát se mi kdosi neznámý zeptal, zda nechci nějaký to éčko, policie tam žádná nebyla. pořadatelé to samozřejmě ví a počítají s tím, jak známo po těchto tanečních drogách je nutno hodně pít vodu, takže bonaaqua stála 40 Kč /0,33/ a na záchodech tekla jen teplá voda

    superkarma: 0 01.08.2006, 15:11:23
  11. avatar
    [116] AnoliV [*]

    gerda: to máš sice pravdu, ale zase na druhou stranu každej má právo na zábavu

    superkarma: 0 01.08.2006, 15:05:00
  12. [115] Mehteb [*]

    ctihodná organizace autorská OSA má v tomto případě smůlu, neboť určitě nezastupuje autory "tek" hudebních děl, takže si může tak akorát víte co........osa vybírá poplatky akorát za ty, kterých díla zastupuje. Díla autorů 70 let starších a skladby vlastní ty nemůže nijak zpoplatňovat, což neznamená že to nezkouší...........

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:41:06
  13. avatar
    [114] tvrdaska [*]

    Simba: Teď při tekku byl v televizi rozhovor se starosty obcí kde už akce technařů proběhly a starostové si pochvalovali,že akce proběhly v klidu a je po nich vždy uklizeno,navíc,že při takové akci zdejší obchodníci i drobní zahrádkáři měli velice dobrý výdělek,takový že prý měli poprvé a naposledy,oni technaři když jim lidé nenadávají jsou velice komunikativní a kamarádský,a rádi si od domácích lidí to ovoce,zeleninu a vodu koupí.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:40:54
  14. avatar
    [113] tvrdaska [*]

    grizzly: to si piš že svaz autorů pěkně zuří,ale nemužou nic dělat a to je štve,však už to na nás zkoušeli ale neuspěli.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:34:21
  15. avatar
    [112] tvrdaska [*]

    Simba: nebyli,ale jejich majitelé žalobu podat nechtěli,policie ale ty žaloby potřebovala aby mohla proti akci zasáhnout.Potom při úklidu přišli majitelé okolních pozemků a omlouvali se a říkali jak s nima policie zacházela,také technaři udělali takové balíčky/pro děti,muže,ženy/a chodili po vesnici a do každého domu je nosili jako takovou malou omluvu za vzniklé potíže v obci a omlouvali se lidem,jinak lidé z vesnice jim říkali,že se na ně nezlobí,kdyby do toho nezasahovala policie tak to proběhlo v klidu a kdyby věděli co jsou technaři zač tak policii vůbec nevolali,že udělali chybu.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:32:06
  16. avatar
    [110] Simba [*]

    tvrdaska: s majiteli okolních pozemků, které technaři zabrali v rámci akce byly taky sepsány smlouvy? Jen se ptám, protože mi někdo zdupat můj pozemek = poškozovat můj majetek, tak mi nikdo ani nemusí vyhrožovat, žalobu podávám hned. Jiná věc je, pokud se rozhodnu jej pronajmout, pak je to riziko se kterým halt za peníze počítám.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:21:22
  17. avatar
    [109] tvrdaska [*]

    Simba: no právě,když jsme smlouvy nedělali tak to majitelé zatloukly,když jsme smlouvu udělali jako vloni na tekk tak jsi viděla jak to dopadlo,byla údajně neplatná i když pronajímatel i právníci potvrdili,že je smlouva platná a co se týkalo okolních majitelů pozemků,těm bylo vyhrožováno policií,že když nepodají žalobu tak nedostanou dotace a budou mít veliké potíže.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:14:41
  18. avatar
    [107] tvrdaska [*]

    zde.nka: máš můj souhlas,já bych také mohla teď přes léto nadávat na grilování na zahradě,tam když se napijou tak se taky neslyší jak hulákaj,a to nemluvím o našich rómských spoluobčanech kteří chlastaj,řvou a zpívaj celou noc a celý týden na dvorku,oni do práce nemusí a žijí hlavně v noci a ve dne spí,a to ani nemluvím o tom jejich ježdění celou noc kontrolovat šlapky v Dubí,ty auta tůrujou a nezajímá je,že lidé chtějí spát.Jenže nikdo jim nic neřekne aby nedostal na budku a policajty nikdo nezavolá,protože jsou s nima jedna ruka a když róm platí tak ať lidi držej hubu,že jó.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:10:36
  19. avatar
    [106] Simba [*]

    tvrdaska: víš, to je jen tvrzení proti tvrzení, bylo to někdy věrohodně smluvně doloženo?

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:06:27
  20. avatar
    [105] tvrdaska [*]

    Simba: pozvali a také za to měli slušný peníz,pak dělali,že o ničem neví a že je na pozemek nepustili.

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:00:48
  21. [104] zde.nka [*]

    teda, nechápu jak tu akci plno z vás odsuzuje, když na ní ani nebyla, vám snad někdo odsuzuje akce, na kterých se sjíždíte? a ruku na srdce, kdo z vás se baví jen tak, že sedí tiše v hospůdce?

    superkarma: 0 01.08.2006, 14:00:31
  22. avatar
    [103] tvrdaska [*]

    Mehteb: u nás potkáš zdrogované i v parku kam chodí děti na písek a prodejce drog je vidět před každou školou,tak na co by fetky jezdili až na tekk.Dokonce jsem našla stříkačky i u nás za barákem.Myslím že ¨řádný¨feťák se nepotáhne hafo kilometrů aby si dal svou dávku.Ono na akcích musíš mít také celkem slušnou fyzičku abys jí zvládnula,viz akce v Krásně,zima jak v morně a nikdo si nestěžoval,že by dostal rýmu nebo chřipku,což ¨řádné¨fetky organismus by to nezvládl.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:59:07
  23. avatar
    [102] tvrdaska [*]

    Bóbika: souhlas.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:52:07

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [101] tvrdaska [*]

    ještěrka.ehp: jojo,já se jen snažím popsat jak se technaři chovají a jaká pravidla dodržují,nedá se tu vypsat všechno a někdy to vytržené z kontextu vyzní jinak.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:48:25
  2. avatar
    [100] gerda [*]

    Ťapina: tak to jsme si nerozuměly. Já myslela koncert vážné hudby, nebo varhanní, ty ostatní mě až tak neberou

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:40:33
  3. avatar
    [99] tvrdaska [*]

    janynka76: nepořádek vždy po sobě uklidí a případně dají vydělat i potřebným slušným lidem/bezdomovcům,pokud to není ožrala/,dají jim jídlo,pití i jim zaplatí nějaký ten peníz

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:35:44
  4. [98] Mehteb [*]

    kareta: já se živím tím, že pořádám různé akce, takže vím co je kde za problémy a jakej je problém udržet lidi v nějakých mantinelech - třebas jenom o zábavě, natož o festivalu. Ubezpečuji Vás, že jako dobytek se chovají čtyřicátníci i důchodci, když se někde ožerou a že to je dost často /a ti už by měli mít rozum i zkušenosti/. Na druhou stranu třebas na punkovém fesťáku vloni nebyl jedinej průšvih...takže netřeba se zastávat lidí co dělají bordel /kdekoliv/, ale pokud vše proběhne v mezích normálu, tak proč jim bránit v nějaké aktivitě. Jo a fesťák dechovky by nemusel být marný, třebas teď je na zámku Kozel mezinárodní setkání heligonkářů.......

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:34:51
  5. avatar
    [97] Ťapina [*]

    gerda: No tenhle byl taky jenom pro ty, které to zajímalo. Myslíš, že jiné koncerty neslyší lidi, co bydlí poblíž a nemůže je to rušit? Já si teda myslím, že když byl koncert v Lochotínském amfiteátru v Plzni, tak se paneláky kolem nevyspaly. Jenomže to by u nemohlo být nikdy nikde nic. A hlavně nesekat trávu, neřezat dřevo, nestartovat auta a nevrtat do zdí - máme nárok na ticho. Právo na to, aby ostatní něco nedělali, můžeš mít po většinu doby, ale ne pořád. Někdy taky oni musí mít právo to dělat

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:32:10
  6. avatar
    [96] tvrdaska [*]

    gerda: jaké týrání zvířat????Náš pes v létě vždy od středy obchazí baťohy a strká do nich,jakoby říkal tak už jedéééém né,na co se zase čeká,já jsem připraven vyspinkaný a odpočatý po poslední akci a už můžu,čekají tam na mě ty moje kámošky,to bude zase veget a bez vodítka,košíku a buzerace¨k noze,nelítej,ke mě¨.Naši psi mají sociální vychovu aby se ve smečce neprali a to by jsi viděla jak jsou spokojení a šťastní,ani se jim nechce jet domů,a pokud pes na první akci hluk nesnáší tak už ho tam jeho páníček nebere.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:30:57
  7. avatar
    [95] Simba [*]

    Bóbika: no, myslím, že minimálně majitelé těch nedovoleně obsazených pozemků je asi pozvali

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:28:24
  8. [94] Mehteb [*]

    tvrdaska: celkem souhlas. Taky si myslím že mám děti celkem odpovědný, pracují, neberou tvrdé drogy a hudba se jim líbí. Bordel je dneska na jakémkoli festivalu, kde je více lidí tam to kvete - ale například zdrgovanou mládež potkáte už dneska i na tanečních, bohužel........

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:27:24
  9. avatar
    [93] kareta [*]

    Mehteb: Snad máš pravdu, ale pochybuji, že 3 dny v kuse stříleli, mám dojem, že i ve válce bývají oddechové hodinky . By mě zajímalo, jestli by měli plnou hubu keců o svobodě, kdyby si důchodci (a že mají času a trpí nespavostí a nedoslýchají) udělali 3 denní párty s dechovkou a pařili někde na palouku, docela by mě zajímaly reakce

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:24:11
  10. [91] Mehteb [*]

    Mě to taky jako hudba nebere, říkám tomu "zvuky", ale na dechovku taky všichni nechodí, tak co s tím naděláte. Drogy už nosí děti ze základky, bohužel alkohol popíjejí vesele všude dospělí i puberťáci, takže to můžeme vidět jako všeobecný úpadek mladší generace. Anebo to je prostě tak, že je jiná doba a až ty naše děti budou čtyřicátníci, tak se zas bude dělat a poslouchat něco jiného... doufejme že se nám to bude líbit víc.
    Ale když tam bylo 40 tisíc osob, tak to svědčí o tom, že tato skupina lidí je dost početná a když chce tak i organizačně schopná.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:23:27
  11. avatar
    [89] tvrdaska [*]

    Babca.P: technaři na akcích drogy neradi vidí,ale jak tomu zabránit v dnešní době?Mám 25 let syna a jsem ráda že dělá techno,na diskotéce bych ho nerada viděla,tam se teprve fetuje a hlavně tam jedou tvrdý drogy jako perník a heroin,kdežto na technu jsou marjánka a extáze,které se dají v pohodě po akci vysadit a není problém s odvykačkou.Navíc syn drogy odsuzuje a říká,že k poslechu nepotřebuje žádné povzbuzovadlo,že je to stejné jako když já umím poslouchat vážnou hudbu a vychutnám si jí i bez drog a jiných povzbuzovadel.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:21:20
  12. avatar
    [88] ještěrka.ehp [*]

    kareta: no když jsme míjeli poslední obec, která ani nebyla na mapě a byly tam komplet 3 baráky, myslely jsme si, že jedeme špatně, protože nebylo slyšet absolutně vůbec nic. Přece nejde argumentovat něčím, co si jen myslím a o čem zúčastnění vědí, že je to prostě blbost

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:20:30
  13. avatar
    [87] gerda [*]

    tvrdaska: zapomínáš, že celá ta akce byla v období abnormálního sucha, vedra a nebezpeční požárů. Chceš snad říct, že jsou tam všichni nekuřáci? A co hry s ohněm?

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:17:52
  14. avatar
    [86] Simba [*]

    tvrdaska: ad 83 - ty si fakt myslíš, že hasiči tam byli na nic a jen si chtěli udělat manévry za zvuku techna a křoví tančících technařů? Hmmm

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:17:32
  15. [85] Mehteb [*]

    kareta: tvrdaska: naštěstí ve vojenském prostoru jich moc nežije a když tam mají vojáci manévry tak asi tam ticho taky nebude...

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:17:32
  16. avatar
    [84] ještěrka.ehp [*]

    tvrdaska: nene, to byla špatná komunikace, mě spíš vadí to kastování na technaře netechnaře

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:16:52
  17. avatar
    [83] tvrdaska [*]

    fanka: nikdo tam policajty,hasiče a záchranku nezval,tyhle věci si technaři umí zajistit sami,to si jen policie udělala svoje vlastní manévry a cvičení,co se týká hasičů ani nemluvím,na co tam utráceli peníze daňových poplatníků,aby šli hasit západ slunce????

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:10:50
  18. avatar
    [82] kareta [*]

    ještěrka.ehp: 3 dny v kuse dělat randál(pouštět JAKOUKOLI muziku na plný kule)není normální, i kdyby tam byli všichni střízliví a meditovali s matonkou. Jak k tomu přijdou lidi, co v oblasti žijí??? To je normální teror!!

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:08:08
  19. avatar
    [81] gerda [*]

    no, co jsem říkala , je to tady: http://zpravy.idnes.cz/nelegalni-czechtek-bude-u-zichovce-na-prachaticku-f7m-/domaci.asp?c=A060801_110137_domaci_cen

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:07:51
  20. avatar
    [80] tvrdaska [*]

    ještěrka.ehp: já to nemyslela na všechny netechnařky,já myslela ty potrhlé co neví jak na sebe upoutat,vím,že na akce jezdí i slušní netechnaři,ale je tady řeč o té znásilněné a na to já reagovala,neházím všechny lidi do jednoho pytle,tak jestli jsi to vzala osobně tak se ti omlouvám.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:04:41
  21. avatar
    [79] gerda [*]

    Ťapina: ale určitě, jenomže to je koncert jenom pro ty, které to zajímá.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:02:03
  22. avatar
    [78] tvrdaska [*]

    ještěrka.ehp: nejsi póvl,jen prostě lidé o technu moc neví a tak někteří kritizují,hodně za to můžou média,tak například TV Nova uvedla,že byla znásilněna holka,ale už neřekli,že lékařské vyšetření pohlavní styk neprokázalo.Také se šíří fáma,že tu holku měli znásilnit na pódiu,několik kluků a okolní si to natáčeli na video,technaři jsou doslova nasraní,že tohle si o nich lidé říkají.Sami říkají,kdyby to viděli tak zasáhnou a zabrání tomu.

    superkarma: 0 01.08.2006, 13:00:30
  23. avatar
    [77] Zdenicka1983 [*]

    Bóbika: měla bý zticha a užívat si to,né?

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:57:31
  24. avatar
    [76] AnoliV [*]

    gerda: to máš sice pravdu, ale zase na druhou stranu každej má právo na zábavu

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:57:15
  25. avatar
    [75] ještěrka.ehp [*]

    tvrdaska: nevím, jak si představuješ "pravého technaře", ale pokud tuhle hudbu poslouchám a na takové akce jezdím, ještě to neznamená, že se musím nutně řadit do nějaké kasty. Je to hloupé a stupidní a jestli tam u vás máte nějaký takový kroužek, buď tak hodná a nezahrnuj do toho každého, kdo takovou hudbu poslouchá A pevně doufám, že díky tomu, že se neztotožňuju s tvými názory se ze mě najednou nestane potrhlá pubertální blbka co pálí za technařema ...

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:56:41
  26. avatar
    [74] tvrdaska [*]

    Jacquelline: mě je 47 let a na techno stará nejsem a nejsem sama,je mezi námi více starších lidí,a navíc i technaři stárnou,těm co začínali už je také kolem 40 let.

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:55:28
  27. avatar
    [73] Ťapina [*]

    gerda: Nemůžou holt mít všichni právo na všechno Kdyby měl každý mít právo na ticho, tak se nepořádá žádná akce. Nikdy nejdeš třeba na koncert?

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:54:55
  28. avatar
    [72] Vera.Macík [*]

    Tak to já mám radši Porty.

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:53:31
  29. avatar
    [71] ještěrka.ehp [*]

    Tak podle reakcí mám dojem, že když jsem byla na Czech Teku, jsem vylízaná smažka, která tam samozřejmě měla všechny svoje psy a bezmezně je týrala, dupala po chráněném ptactvu, svíjela se v křeči u bedny (chyba! mělo to být na poli s motykou) a vůbec jsem největší povl na téhle planetě Bóže bóže, paušalizovat a ze všech dělat špínu, protože to není zrovna váš styl, to by vám šlo, co?

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:52:57
  30. avatar
    [70] tvrdaska [*]

    Mehteb: jojo,máš pravdu,máš můj souhlas.Když jsme byly mladé také jsme nebyly svaté,ale dnes některá děvčata aby byla středem pozornosti tak to přehánějí a jenom se zesměšňují.Když nějaká holka pálí za technařem,tak hned jede na akci a vůbec o tom nic neví,viděla jsem takových děvčat i kluků/ty zas jdou po technařkách/hodně a jen jsem zírala čeho jsou schopni aby na sebe upoutali pozornost,pravým technařům jsou tyto lidé k smíchu jak se ztrapňují.

    superkarma: 0 01.08.2006, 12:52:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme