Reklama
Jaro se blíží, péřové bundy a tlusté kabáty vyměníme za módní upnuté svetříky a trička. Kila nabraná přes vánoce a dlouhou zimu nebude již kam schovat a to nemluvíme o létě. Je tedy na čase začít s vylepšováním postavy. Nejlépe hned teď.
Vyhradíme si na cvičení čas nejméně třikrát týdně půl hodiny a abychom to měly snazší i pravidelný čas (například ráno před odchodem do zaměstnání, večer, když se zbytek rodiny dívá na televizi). Oblékneme si pohodlné oblečení a cvičení zahájíme rozehřátím. Rozehřát nás mohou skoky přes švihadlo, běh po schodech, běh na místě + dřepy a další aerobní aktivity. Celé zahřátí by mělo trvat 5 až 10 minut. Jde o to, abychom se při rozehřátí zadýchaly, prokrvily svaly a cvičení tím zefektivnily.
Po rozehřátí můžeme cvičit například následující sérii:
Výpady – ze stoje vzpřímeného vykročíme dlouhý krok dopředu a vykročenou nohu pokrčíme v koleni. Druhá noha je mírně pokrčená, koleno těsně nad zemí, ale nedotýká se. Opakujeme 12 x, poté vyměníme nohy a toto celé třikrát. Na jednu nohu tedy vychází 36 výpadů. Posilujeme přední a zadní svaly stehenní.
Cvičení břišních svalů – lehneme si na zem, pokrčíme nohy a ruce dáme za hlavu. 12 x zvedneme hlavu směrem ke kolenům, čímž posilujeme horní břišní svalstvo. 12 x zvedneme hlavu ke kolenům směrem doleva tak, aby pravý loket byl co nejblíže levému kolenu a to samé opakujeme i doprava a celou sérii 3 x. Je velmi důležité, abychom správně dýchaly – s výdechem hlavu zvedáme, s nádechem pokládáme.
Cvičení na záda a břicho - klekneme si na všechny čtyři, poté natáhneme nohy a zvedneme tím zadeček do výšky. Stojíme tedy na rukou a na špičkách tak, aby ruce i nohy byly co nejdále od sebe. Kouzlo cviku je v tom, že zvedáme zadeček co nejvýše a vracíme co nejníže, což nám vysune hlavu daleko za úroveň rukou a dostaneme se do klasické polohy kliku. Opakujeme, jako vždycky – 3 x po 12. Tímto cvikem posilujeme skoro všechny svaly v těle, především pak svaly břišní a zádové.
Na závěr si dáme 5 – 10 minut stretchingu. Lehneme si na záda, pomalu zvedneme pravou nohu co nejblíže k čelu a po té ji vytočíme co nejdále na stranu. Pomalu vrátíme a to samé s druhou nohou. Stále v leže na zádech pokrčíme obě nohy v kolenou, upažíme a na položíme nohy na stranu, přičemž hlavu otočíme opačným směrem. Opakujeme na druhou stranu. Přetočíme se na břicho, poklekneme na všechny čtyři a protáhneme se v deseti kočičích hrbech.
Sedneme si do dřepu a velice pomalu se zvedáme. Pokusíme se dát paty na zem a počínaje zadečkem, ruce stále u země se zvedáme. Pak zvedneme i ruce a vytáhneme se co nejvýše dosáhneme. Zhluboka se nadýchneme, vydechneme a cvičení je za námi.

Jestli chcete svoji proměnu ve štíhlou a pružnou laň ještě podpořit dietou, možná se vám stane, že vás začne „honit mlsná“. Naším tipem pro vás je Viaredin koktejl nebo tablety. Tento potravinový doplněk obsahuje inulin a rozpustnou vlákninu z akácie, která zvyšuje objem a viskozitu obsahu žaludku a tím navozuje pocit sytosti. Nerozpustná vláknina chitosan na sebe navíc váže přebytečné tuky a cholesterol a pomáhá tak chránit organismus před vznikem srdečně cévních onemocnění. Další účinnou látkou tohoto přípravku je extrakt z rostliny Garcinia Hanburyi, která je zdrojem kyseliny hydroxycitrónové. Právě ta působí jako efektivní brzda apetitu a současně omezuje tvorbu a ukládání tuků a cholesterolu. Na rozdíl od jiných látek používaných při redukčních dietách, nepůsobí na činnost centrální nervové soustavy, nevzniká na ni návyk a nezpůsobuje vedlejší účinky jako je zrychlený tep, nervozita, deprese. Účinnost přípravku je zesílena chrómem a L-karnitinem. Zvýšený přísun chrómu stabilizuje hladinu cukru v krvi a omezuje tak pocity hladu a chuti na sladkosti. L-karnitin podporuje tvorbu energie z tuků a tím přispívá k redukci váhy. Navíc přípravek obsahuje důležité vitaminy a minerály.
Změňte životní styl a sáhněte po Viaredinu.

K dostání ve vaší lékárně, ve vybraných řetězcích drogerií, potravin nebo v dobírkovém prodeji na bezplatné infolince: 800/141 141.