Milé ženy-in, minulé tři týdny jste si s námi mohly zacvičit cviky pro zpevnění břišních svalů a svalů pánevního dna. Cviky jste mohly vyzkoušet podle popisu a fotografií, ale pro lepší názornost jsme vám je nahráli na video.

Tyto cviky jsou vhodné nejen pro novopečené maminky, jejichž břišní svalstvo je povolené a ochablé vlivem těhotenství a porodu, ale bude užitečné pro všechny ženy, které potřebují zpevnit svaly pánevního dna.

Čtěte také:

Zpět ke krásné postavě po porodu. Cvik za cvikem 1. díl

Cvičením vás bude krok za krokem provázet zkušená lektorka Tereza Semrádová a novopečená maminka Eva. Tereza vám vysvětlí, jak cvik správně provádět, a upozorní vás na případné chyby, kterých byste se měla vyvarovat, aby cvičení bylo co nejúčinněnjší

Ještě než začnete cvičit, zjistěte jednoduchou metodou, v jaké kondici se vaše břišní svaly nacházejí.

Udělejte si diagnózu

První cvik je základ a naučí vás správně dýchat. Tereza vám při cvičení vysvětlí, proč je správné dýchání tak důležité

Ve druhém cviku zapojíme nohy. Tomuto cviku se říká trefně „nůžky“

Třetí cvik zapojí do hry i paže. Na první pohled se zdá být jednoduchý, ale pokud se správně provede, je velmi efektivní

Na závěr každé lekce je důležitá relaxace

Trénujte, opakujte a zdokonalujte tyto cviky. Další o něco náročnější vám Tereza a Eva představí příští pátek.

Reklama