Zdraví

Cvičení po porodu. Podívejte se na video 3. lekce

Milé maminky, připravili jsme si pro vás třetí, závěrečný díl cvičení po porodu. Bude nejnáročnější, ale pokud jste s námi cvičily předchozí cviky, jistě ho zvládnete. Lektorka Tereza a cvičitelka Eva vám názorně předvedou, jak na to.

Aby se vám lépe cvičilo, zopakujte si s námi cvičení z předchozích dvou dílů

Pokud cvičení z předchozích lekcí už dobře zvládáte, můžete se pustit do následujcích cviků 3. dílu

První cvik začneme opět správným dýcháním a zapojíme střídavě nohy

Druhý cvik vychází z prvního

Do třetího cviku zapojíme relaxaci a protažení zad

Čtvrtý cvik začneme v sedu na boku, narovnáme tělo podle podložky a postupně zapojíme nohy

Pátý cvik už je poměrně náročný a je potřeba, abyste dobře zvládly předchozí lekce

V šestém, posledním cviku se vrátíme do pozice na všech čtyřech, narovnáme páteř a skončíme protažením a relaxací

Jak se vám cvičení s Terezou a Evou líbilo?

Napište nám svůj názor do diskuse pod tímto článkem.

   
20.12.2013 - Efektivní hubnutí - autor: Dana Haklová

Komentáře:

  1. [3] ova9 [*]

    ...chvalihodné....jen se držet pravidelnosti

    superkarma: 0 20.12.2013, 20:53:48
  2. [2] Dana Haklová [*]

    helmar — #1 Cvičení na svaly pánevního dna a břicho není dobré jen pro ženy po porodu

    superkarma: 0 20.12.2013, 10:17:21
  3. avatar
    [1] helmar [*]

    už jsem trochu mimo vškovou kategorii "po porodu" jsem už "po zebře ;))"

    1. na komentář reaguje Dana Haklová — #2
    superkarma: 0 20.12.2013, 00:27:43

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme