Vyzkoušela jsem cvičení na rehabilitačních stolech. Metoda, která k nám přišla z Ameriky, se zdá být na první pohled zcela nenáročná. Výsledkem by ale mělo být posílené svalstvo a protažené svaly.

rehab

Cvičení na rehabilitačních stolech k nám přišlo z Ameriky. Je určeno i pro méně pohybově schopné lidi, kteří mají nějaký zdravotní problém. Díky pohybu lehátka, na kterém ležíte, a vaší spolupráci dochází k posilování celého těla, a to bez jeho zbytečného přetěžování.

Když jsem poprvé viděla, jak to funguje, myslela jsem si, že si při cvičení budu připadat jako nepohyblivý lenochod, který už nemá sílu na to sportovat aktivněji. Ale všechno to bylo nakonec jinak.

Sama sportuji pravidelně, pohyb mi nechybí, jen jsem chtěla své tělo malinko rozhýbat, protáhnout zkrácené svaly a vyrýsovat pas, který se mi neustále někam ztrácí!

 Cvičení na těchto strojích slibuje následující:

  • zpevníte a zeštíhlíte postavu
  • zvýší se pohyblivost kloubů
  • protáhnete si zkrácené svaly
  • dokáže zmírnit celulitidu
  • vyhnete se jednostranné zátěži, která namává klouby a páteř
  • prospívá krevnímu oběhu
  • vhodné pro rehabilitaci
  • je to úžasný relax

Každý stůl pro jinou část těla

Každý z rehabilitačních strojů je zaměřen na jinou partii těla. Na každém ze strojů se cvičí deset minut.

Seřazení stolů je v každém studiu malinko jiné a na každém ze stolů je možné cvičit různě. Obrázky nejsou moc vypovídající, lépe je vše vidět na následujícím videu.

  • První stůl

Je výborný pro zpevnění paží, prsou a hrudníku. Díky masírování procvičuje krční a bederní páteř.

  • Druhý stůl

Na tomto stroji si krásně zpevníte břišní svaly. Je ideální pro vyrýsování pasu, cvičení na něm bylo velice příjemné. Odpadly cukavé pohyby, kterým se nevyhnete, pokud posilujete břišní svaly na podložce na zemi. Při cvičení jsem cítila, jak se mi srovnala páteř a uvolnily se bederní svaly. Možností, jak na něm cvičit, je více.

  • Třetí stůl

Tento stůl je vhodný pro cvičení klasických sklapovaček bez toho, aniž byste přepínali zádové svaly. Posilujete záda, břišní svaly i hýždě.

  • Čtvrtý stůl

Na tomto stole lehce zdviháta a spuštíte nohy zpět. Tělo máte zpevněné. Díky tomuto cvičení můžete ztratit nějaké centimetry na břiše, bocích, hýždích i nohách. Výrazně se tímto posílí i bederní část zad.

  • Pátý stůl

Cvičení na tomto stole je velmi zajímavé a vyvolalo mi na tváři úsměv. Slouží k posílení hýždí a stehen.

  • Šestý stůl

Na tomto stole si zpevníte vnitřní i vnější část stehen. Při cvičení s balonkem jsem vnitřní část stehen cítila velice brzy.

Poslední stůl, který na videu není, byl relaxační. Celá plocha lehátka vibrovala a uvolňovala tak svaly celého těla. Byla zde připravena i deka, kterou jsem se přikryla, a můžu vám říci, že bylo opravdu těžké zde neusnout!

První hodina za mnou

Absolvovala jsem první hodinu. Nemůžu tedy soudit žádné výsledky, ty budu monitorovat postupně, a pokud budou za něco stát, určitě se s vámi o ně podělím. Po první hodině ale můžu říci, že šlo o velice příjemné posilování bez toho, aby byl člověk úplně vyřízený. Přesto že cvičím poměrně často, měla jsem druhý den příjemně namožené břicho!

Určitě toto cvičení některá z vás zná. Pište mi do diskuze své zkušenosti! Ráda bych věděla, jaké pocity z tohoto cvičení máte vy...

Reklama