Nedávno jste si mohly přečíst mé prvotní dojmy ze cvičení, do kterého jsem se pustila naplno. Bylo to zprvu peklo, to doslova. Já ovšem nepolevila a cítím se báječně. Důležité je nevzdat se, vždyť plavková sezóna je již za pár měsíců. A já tedy chci vypadat skvěle.

7. trénink

Do posilovny jsem vyrazila s dobrou náladou. Byla jsem zvědavá, co si dnes moje trenérka Lucka z Fitnesskotva na mě vymyslela. Pro dnešní den jsme se věnovaly horní části těla. Než jsme si ale vrhly na posilování, jako vždy jsem se rozehřála na páse. Následovala moje klasická série o čtyřech cvicích. Ty opakuji čtyřikrát po sobě, každý cvik desetkrát. Musím říct, že je docela znát, že svaly už se probouzejí k životu. Dámské kliky, které dřív byly velký problém, již zvládám celkem dobře. To mě velmi těší.

Lucka přinesla velkou činku, myslím, že se jedná o vzpěračskou. Nicméně, já tam žádné závaží neměla. I tak kovová činka vážila deset kilo. To bohatě stačí, myslím :-). Při třech cvicích, které jsou zaměřeny na bederní část, záda, ruce a prsa jsem se opravdu zapotila. Bylo neuvěřitelné, jak slabé zádové svalstvo mám. Každý cvik jsem dělala patnáctkrát, čtyři opakování. Po odcvičení byl velký problém se narovnat. Chce to holt více makat na těchto partiích.

To ale nebyl konec. Společně s Luckou jsme se ještě vrhly na „břišáky“. Cviky, které jsme dělaly, si můžete prohlédnout ZDE (klikni). Osobně vám tyto cviky doporučuji. Vašemu bříšku to pomůže a nejedná se o nic extra náročného. Teda až na cvik, který je zaměřený na šikmé břišní svalstvo. Ten dá zabrat. Schválně si ho vyzkoušejte. :-)  

Konec mé hodinky byl opět na páse, kde jsem si dala deset minut v nejvyšším náklonu.

8. trénink

Ten probíhal doma. Jelikož se nakupila práce a byl tedy problém s Luckou sladit termíny. Díky Lucce ale vím, co dělat. Navíc cviky, které děláme ve fitku, se dají dobře dělat i doma.

Začala jsem tedy krátkým během venku. Následně jsem si udělala opět svou sérii. Hluboké dřepy, kliky, zkracovačky a cvik, kdy ležíte na břiše a zvedáte ruce a nohy zároveň. Přidala jsem tedy ještě jeden druh dřepů. Nemám tolik nohy od sebe nohy, jako tomu je při hlubokém dřepu, tím se totiž procvičují jiné svaly. Následně jsem pokračovala procvičováním břišních svalů. Jaké cviky to jsou, můžete vidět ZDE (klikni).

9. trénink

Opět jsem kvůli nedostatku času cvičila doma. Dělala jsem to samé, jako při osmém tréninku. Přidala jsem tedy o deset kliků navíc a přidala tzv. prkno. To jsem dělala čtyřikrát po půl minutě. Zkuste to, dá to zabrat. Tento cvik zapojuje snad všechny svaly v těle. Na závěr jsem si pustila své oblíbené písničky a tančila. Taky to není špatný druh pohybu :-).

sd

Ve cvičení budu samozřejmě pokračovat. Bohužel si musím kvůli komplikacím s vytržením zubu moudrosti, dát chvilku klidový režim. Ale rozhodně je, na co se do budoucna těšit.

Čtěte také:

Reklama