Zdraví

Cvičení jsem nevzdala! Posiluju i doma, děláte to také?

Nedávno jste si mohly přečíst mé prvotní dojmy ze cvičení, do kterého jsem se pustila naplno. Bylo to zprvu peklo, to doslova. Já ovšem nepolevila a cítím se báječně. Důležité je nevzdat se, vždyť plavková sezóna je již za pár měsíců. A já tedy chci vypadat skvěle.

7. trénink

Do posilovny jsem vyrazila s dobrou náladou. Byla jsem zvědavá, co si dnes moje trenérka Lucka z Fitnesskotva na mě vymyslela. Pro dnešní den jsme se věnovaly horní části těla. Než jsme si ale vrhly na posilování, jako vždy jsem se rozehřála na páse. Následovala moje klasická série o čtyřech cvicích. Ty opakuji čtyřikrát po sobě, každý cvik desetkrát. Musím říct, že je docela znát, že svaly už se probouzejí k životu. Dámské kliky, které dřív byly velký problém, již zvládám celkem dobře. To mě velmi těší.

Lucka přinesla velkou činku, myslím, že se jedná o vzpěračskou. Nicméně, já tam žádné závaží neměla. I tak kovová činka vážila deset kilo. To bohatě stačí, myslím :-). Při třech cvicích, které jsou zaměřeny na bederní část, záda, ruce a prsa jsem se opravdu zapotila. Bylo neuvěřitelné, jak slabé zádové svalstvo mám. Každý cvik jsem dělala patnáctkrát, čtyři opakování. Po odcvičení byl velký problém se narovnat. Chce to holt více makat na těchto partiích.

To ale nebyl konec. Společně s Luckou jsme se ještě vrhly na „břišáky“. Cviky, které jsme dělaly, si můžete prohlédnout ZDE (klikni). Osobně vám tyto cviky doporučuji. Vašemu bříšku to pomůže a nejedná se o nic extra náročného. Teda až na cvik, který je zaměřený na šikmé břišní svalstvo. Ten dá zabrat. Schválně si ho vyzkoušejte. :-)  

Konec mé hodinky byl opět na páse, kde jsem si dala deset minut v nejvyšším náklonu.

8. trénink

Ten probíhal doma. Jelikož se nakupila práce a byl tedy problém s Luckou sladit termíny. Díky Lucce ale vím, co dělat. Navíc cviky, které děláme ve fitku, se dají dobře dělat i doma.

Začala jsem tedy krátkým během venku. Následně jsem si udělala opět svou sérii. Hluboké dřepy, kliky, zkracovačky a cvik, kdy ležíte na břiše a zvedáte ruce a nohy zároveň. Přidala jsem tedy ještě jeden druh dřepů. Nemám tolik nohy od sebe nohy, jako tomu je při hlubokém dřepu, tím se totiž procvičují jiné svaly. Následně jsem pokračovala procvičováním břišních svalů. Jaké cviky to jsou, můžete vidět ZDE (klikni).

9. trénink

Opět jsem kvůli nedostatku času cvičila doma. Dělala jsem to samé, jako při osmém tréninku. Přidala jsem tedy o deset kliků navíc a přidala tzv. prkno. To jsem dělala čtyřikrát po půl minutě. Zkuste to, dá to zabrat. Tento cvik zapojuje snad všechny svaly v těle. Na závěr jsem si pustila své oblíbené písničky a tančila. Taky to není špatný druh pohybu :-).

sd

Ve cvičení budu samozřejmě pokračovat. Bohužel si musím kvůli komplikacím s vytržením zubu moudrosti, dát chvilku klidový režim. Ale rozhodně je, na co se do budoucna těšit.

Řekněte, cvičíte doma?

Možnost%
Ano, několikrát týdně25,5
Jednou za týden si zacvičím21,5
Maximálně třikrát do měsíce9,4
Ne, nemám na to čas32,2
Jiná odpověď (napište do diskuze)11,4

Čtěte také:

   
02.03.2016 - Cvičení - autor: Markéta Škaldová

Komentáře:

  1. [18] je.michaela [*]

    Doma necvičím, pracuji na zahrádce, to je daleko příjemnější. Při tom se také projdu na čerstvém vzduchu. Kdysi jsem chodila pravidelně do fitka, ale to není ono. Tak nějaký pohyb mám Sml16

    superkarma: 0 02.03.2016, 22:52:42
  2. [17] kikinous [*]

    Já nikam nechodím. Jednak jsem dost velký inrovert a vadí mi, jak se na mě při cvičení někdo dívá, a navíc po porodu vypadám jako rozblemclá zebra. Cvičím denně, ráno něco na energii, takže ranní jógu, nebo nějaké cvičení od Jillian Michaels. Když je nejhůř a nestíhám tak sletím alespoň rychlý "pozdrav slunci". Večer si dávám jógu, nějakou na ukidnění těla i mysli. Od té doby, co to dělám se mi spí mnohem lépe a i ráno mám víc energie. Když má moje tělo dost a já se probudím unavená, tak necvičím. Ale nikdy se mi nestalo, že bych se nemohla postavit nebo pohnout. Chce to do toho šíleného posilování zařadit taky nějaký strečink. A po cvičení by se němělo zapomínat ani na relaxaci ;-)

    superkarma: 0 02.03.2016, 20:43:38
  3. avatar
    [16] Jandywoman [*]

    chodím 1x týdně na jogu

    superkarma: 0 02.03.2016, 20:27:58
  4. [15] bobani [*]

    necvičím , jsem líná , nebaví mě to a k ničemu to není

    superkarma: 0 02.03.2016, 18:09:45
  5. [14] knihovna [*]

    Když jsem zdravá (teď jsem už 14dní nachcípaná), tak chodím 3x týdně cvičit, pokud mi to vyjde, tak je to fain. Jinak žádný jiný pohyb, někdy chůze. Doma občas při rádiu pár cviků či tančení o samotě Sml16

    superkarma: 1 02.03.2016, 14:34:12
  6. [13] ellienka [*]

    Plavková sezóna? Já cvičím, abych mohla provozovat sporty, které mám ráda - běžky, cyklistiku apod. Taky aby mě nebolela záda ze sezení u PC. Na hubnutí mi cvičení nepomáhá. Při náročnějších cvičeních s méně odpočinkem, než mé tělo potřebuje, dokonce přibírám. Do plavek se chystám zdravou a vyváženou stravou, zlepšením pitného režimu a delším spánkem. Od Nového roku 5 kg dole Sml30.

    superkarma: 0 02.03.2016, 14:27:01
  7. [12] Bébina [*]

    Ale jo, trochu cvičím. Do fitka s trenérem chodím asi od září 1x týdně. Přes zimu se mi do bazénu fakt nechtělo, zato v létě bylo super si zaplavat v teploučké vodičce. Na in-linech se to přes zimu taky moc nedá, ale o víkendu už jsem si dala svojí tradiční 15km trasu a těším se na jaro a léto, to zas budu na bruslích skoro každý večer.

    superkarma: 0 02.03.2016, 12:17:46
  8. [11] Bucík [*]

    Jsem líná.

    superkarma: 0 02.03.2016, 11:02:24
  9. avatar
    [10] Ferdas [*]

    nemám výdrž Sml80

    superkarma: 0 02.03.2016, 10:30:21
  10. avatar
    [9] RenataMor [*]

    jsem líná

    superkarma: 0 02.03.2016, 09:44:40
  11. [8] Pavla_b [*]

    Myslím, že pokud se po cvičení nemůžete narovnat, někde je chyba a dost velká chyba.Sml22

    A ta stylistika.Sml68

    superkarma: 3 02.03.2016, 09:31:26
  12. avatar
    [7] risina [*]

    Ach, ta stylistika... a interpunkce Sml15Sml15Sml15.

    superkarma: 2 02.03.2016, 09:13:23
  13. [6] zlá teta [*]

    zzandaa — #4 to je pravda, ale já taky nerozvádím to, že sice cvičím každý den, ale jen ráno asi deset minut a to proto, abych se vůbec mohla přes den pohybovatSml30

    superkarma: 0 02.03.2016, 08:57:30
  14. avatar
    [5] Pentlička [*]

    Cvičení nenávidím, hlavně to, kde se člověk potí - fuj! Ještě tak plavání, ale v poslední době flákám i to. Nějak se mi letos v zimě do studeného mokrého bazénu vůbec nechce.

    superkarma: 0 02.03.2016, 08:28:46
  15. [4] zzandaa [*]

    Chybí mi v anketě odpověď: "Ne, jsem líná", nebo "Ne, nemám výdrž".

    1. na komentář reaguje zlá teta — #6
    superkarma: 3 02.03.2016, 08:19:19
  16. [3] hapehape [*]

    tak 2x, 3x týdně chvilku doma a jednou týdne pilates ve studiu - taky tomu říkám - příprava do plavek

    superkarma: 0 02.03.2016, 07:15:21
  17. [2] manislava [*]

    Sml59Za výdrž

    superkarma: 1 02.03.2016, 07:09:20
  18. avatar
    [1] gerda [*]

    Ono to po čase přejdeSml24 Počáteční nadšení je vždycky paráda. Bylo to vidět z minulého čtení. A dneska už jsou tady objektivní potíže, kterých bude přibývat a cvičení se začne různě přesouvat a přizpůsobovat. Tohle podle mě není normální, takhle to vyšponovat, trvale se to dělat a vydržet nedáSml23. A jinak: cvičit se má kvůli zdraví, a ne kvůli plavkám.Sml58

    superkarma: 2 02.03.2016, 06:02:10

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme