Bulvár

Čtení pro ženy

Co tak asi bude k večeři? Proč se mi lámou nehty? Co mám dělat se suchými vlasy? Jak odstranit tu skvrnu na halence? Přijede tchýně, co mám uvařit slavnostního? Nevíte si rady? Pak je tady Na Doma. Chcete si „jen tak“ počíst, dozvědět se něco zajímavého? Pak je tady Na Doma. Rády byste ušetřily, a přitom používaly kvalitní a osvědčené výrobky? Pak je tady Na Doma. Ráda soutěžíte a každá výhra vás potěší? Pak je tady Na Doma.

Na všechny podobné a mnoho dalších otázek se dá odpovědět velmi jednoduše. Stačí přece mít Na Doma. Lépe řečeno, zaregistrovat se do programu Na Doma a plnými doušky začít vychutnávat všechny výhody, které vám nabízí. A není toho málo. Posuďte sami.

Na Doma je unikátní věrnostní program společnosti Unilever určený všem, kteří si oblíbili její značky a produkty. (soutěž - 8. ten pramen)

Pro členy programu jsou připraveny nejrůznější výhody:

• Dvakrát ročně najdou členové programu ve své poštovní schránce zásilku, jejíž součástí je tištěný časopis Na Doma. Časopis je plný novinek, zajímavých článků, rad, tipů, akcí a informací o značkách společnosti Unilever.
• Široká řada spotřebitelských soutěží jak v tištěném časopise, tak na internetových stránkách programu.
• Servis infolinky Na Doma, kde se může každý zeptat nejen na podrobnosti o věrnostním programu Na Doma, ale také na informace o produktech společnosti Unilever.
• Společně s časopisem jsou do domácností zasílány vzorečky produktů značek Unileveru, takže je možno si je nejprve vyzkoušet. Nikdo tak nekupuje „zajíce v pytli“, protože předem ví, co od výrobku může očekávat a že opravdu funguje tak, jak má.
• Internetové stránky www.nadoma.cz, kde je možné se nejen registrovat do programu, ale také zažít spoustu zábavy. Jsou zde průběžně aktualizovány novinky, řada dalších soutěží, široká databáze článků a rad, nepřeberné množství zajímavých a originálních receptů. Neocenitelná je také možnost diskutovat s ostatními o problémech, či se podělit o své zkušenosti a nápady.
• Podílet se na obsahu Na Doma můžete nejen diskusí a radami ostatním „Nadomačkám“, ale odpovídat se dá také na téma vyhlášené v časopisu, vkládaním receptů nebo tipů
na internetových stránkách.
• Každý obdrží své „hvězdičkové konto“ a za nasbírané hvězdičky je možné si objednávat zajímavé ceny, např. balíčky vzorků produktů, ručník Nadoma apod.
• Dobré rady jsou k nezaplacení, a tak je spotřebitelky najdou nejen v časopise a v článcích na internetu, ale poradit se o svém problému mohou přímo s odborníky, například s dermatoložkou, mistry kuchaři a dietními sestrami.

Znáte tyto stránky? Jak se vám líbí?

   
28.06.2006 - Společnost - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [22] lojzik [*]

    ahojky,
    já jsem zaregistrovaná na nadoma už skoro dva roky. časopis mi chodí už od prvního čísla (vždycky přišel) a výhry taky chodí.většina z vás si tu stěžuje, že vám něco nedali, tak jim zkuste zatelefonovat nebo napsat. mě jednou poslali omylem špatnou výhru a když jsem se ozvala ,tak se mi omluvili, tu špatnou mi nechali a navíc poslali i tu dobrou, takže já jsem s nimi spokojená. navíc se ty stránky i občas mění - ted mají úplně nový design (a moc pěkný ). a hlavně u nich hledám inspiraci v receptech (co jsem koukala ,tak jich tam mají skoro 20,000).

    superkarma: 0 26.09.2006, 12:55:14
  2. avatar
    [20] lenig [*]

    Musím se taky přidat. Nadoma byl vůbec první klubík, kam jsem se přihlásila, když mi před více než rokem byl zapojen Internet. Zrovna v tu dobu mi přišel časopis, kde jsem našla instrukce, jak na to a šla se přihlásit-zaregistrovat. Všechny ostatní kluby a magazíny jsem objevila až postupně později. Chodila jsem tam ráda, našla i-kamarádky, dokonce jsme se vloni sešly u jedné z nich asi 7 nadomaček s rodinami. To bylo super, ale jak jsem postupně nacházela jiné kluby, tak jsem zjistila, že jsou daleko záživnější, lepší. Takže do Nadoma chodím už jen pozdravit staré kámošky. Jinak jsem to já, kdo s nimi má problémy, co se týká výhry a dárku za *. Výhra z ledna je v nedohlednu, možná přijde až v tom dalším lednu??? A místo ručníku za 300* mi přišel pidi dětský ručníček v hodnotě 200*, ale samozřejmě mi sundali všech 300 a omluva žádná. Natož odpověď na několik mých mailů. Takže se dá říci, že už ani nesoutěžím, jen nakukuji.

    superkarma: 0 28.06.2006, 21:44:08
  3. avatar
    [19] Suzanne [*]

    Ty otázky v úvodu článku - to myslíte vážně??? Probůh

    Co to je Unilever??

    superkarma: 0 28.06.2006, 18:30:31
  4. avatar
    [15] Amálie [*]

    vim, proč Ž-in dělá nadoma.cz reklamu
    za A) má za to prachy do
    za B) Ž-in se zvedne sebevědomí díky vašim příspěvkům, jak je nadoma příšerný
    za C) při troše inteligence si udělá zároveň i analýzu, kterou cestou určitě ne

    superkarma: 0 28.06.2006, 11:20:04
  5. avatar
    [14] dsipova [*]

    Ani jeden recept se tam neobejde bez Ramy

    superkarma: 0 28.06.2006, 11:13:04
  6. [13] Rikina [*]

    Žížala: ony to také v podstatě jsou komerční stránky Unileveru. Ani to moc nezakrývají. Na dotaz, jak se vám líbí, pravím, že jsou mi jedno. Registrovat se nehodlám, nakouknout stačilo, vracet se nemusím.

    superkarma: 0 28.06.2006, 09:49:50
  7. avatar
    [11] Jitullinka [*]

    Stránky NaDoma znám, ale Žena-in je lepší Přijdou mi totiž takový neosobní.

    superkarma: 0 28.06.2006, 08:59:45
  8. [10] beltain [*]

    naprosto souhlasím, já už jsem registrovaná také dost dlouho a ANI JEDNOU mi časopis nepřišel .... podivnej přístup

    superkarma: 0 28.06.2006, 08:46:04
  9. avatar
    [9] Aka [*]

    Mě se stránky Nadoma nelíbí vůbec. Je to nuda. Málo článků. A ten časopis mi přišel jen jednou, hned po registraci a pak už ne. Ani když jsem si o něj napsala.

    superkarma: 0 28.06.2006, 08:36:35
  10. avatar
    [8] Aja [*]

    Nic moc teda...samá komerce.

    superkarma: 0 28.06.2006, 08:21:36
  11. avatar
    [7] Kahomar [*]

    v Nadoma jsem registrovaná už něco přes rok, ale že by to byl nějaký velký zázrak, to se rozhodně říct nedá. Nejčastěji chodím do diskuzí, kde už mám za tu dobu své známé, ale jinak nic moc. Nikdo nereaguje na podněty a na stížnosti. Kamarádka tam v lednu vyhrála docela slušný dárek, do dneška ho nedostala a ani jí nikdo nebyl schopný odpovědět, kde se stala chyba. Pak jí zase opmylem poslali za nasbírané hvězdičky něco úplně+ jiného, než si u nich objednala, takže bych ten program zas až tak neopěvovala.

    superkarma: 0 28.06.2006, 08:02:33
  12. avatar
    [6] Gabi [*]

    "Co tak asi bude k večeři? Proč se mi lámou nehty? Co mám dělat se suchými vlasy? Jak odstranit tu skvrnu na halence? Přijede tchýně, co mám uvařit slavnostního?" - to fakt někoho zajímá?

    superkarma: 0 28.06.2006, 07:56:10
  13. avatar
    [5] Žížala [*]

    I když jak tak koukám, tak tady je taky polovina dnešnách článků komerčních - imodium, nadoma, aviváž, iscare...jen houšť ...

    superkarma: 0 28.06.2006, 07:17:40
  14. avatar
    [4] Žížala [*]

    Na Nadoma jsem se mrkla před lety a byla to samá propagace Ramy a Unileveru obecně a vůbec - prostě jeden komerční článek za druhým

    superkarma: 0 28.06.2006, 07:13:42
  15. avatar
    [3] AnoliV [*]

    ahojky taky bych nečekala, že se tu bude propagovat konkurence, ale když už jsme u toho, jsou fajn, myslim, že se snaží a to se počítá, zrovna jsem tam soutěžila a čekám už docela dlouho na ručník, tak jsem zvědavá jestli přijde :-))

    superkarma: 0 28.06.2006, 06:58:37
  16. avatar
    [2] Linde [*]

    NAdoma je fajn, minulý víkend pořádali akci v Šiklově mlýně, bylo to fajn Akorát ty stránky nejsou zábavný jako Ž-in, ale diskuze jsou tam dost tematicky obsáhlý

    superkarma: 0 28.06.2006, 06:46:20
  17. avatar
    [1] Májík [*]

    To bych nečekala,že tady redakce bude propagovat článek o konkurenci

    superkarma: 0 28.06.2006, 06:40:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme