Po zveřejnění výzvy, kdy jsme hledaly čtenářky, které by se spolu s námi zúčastily Dne krásy a péče s Klorane, jsme v redakci vybraly několik z nich a vypravily se do speciálního apartmánu hotelu nedaleko redakce, kde náš čekalo představení voňavých produktů péče o pokožku a vlasy inspirované botanikou od této značky.

Čtenářky, které se akce zčastnily, nám napsaly několik slov o tom, jaké byly jejich zkušenosti a dojmy ze setkání s touto značkou. Vy si je nyní můžete přečíst.

  • Značku Klorane znám již několik let. S vlasovou kosmetikou jsem moc spokojená. Vyhovuje mi hlavně modrá řada na objem. Proto jsem ráda, že Klorane přišla s produkty na tělo. Těším se na testování mléka, voní skvěle a mým favoritem je růžová a fialová řada.
    Děkuji za pozvání, Karolína
  • Shrnula bych to jedním slovem – NADŠENÍ! Od filozofie značky až po produkty. Líbí se mi komunikace značky, nádherné balení, které se hodí do každé koupelny. Nová řada je okouzlující a šik.
    Skvělá prezentace!
  • Úžasně jemná a voňavá kosmetika a navíc krásné balení. Potěšující je i zpráva o z části recyklovaných obalech a menším množství použitých plastů…
    Povídání o historii firmy doplněné filmem a fotografiemi bylo velice poutavé a zajímavé.
    P.S.: ze všech vůní mě asi nejvíce zaujal ylang ylang.
    Helena
  • Jsem mile překvapená šířkou sortimentu značky Klorane a jejich ucelenými řadami na různé typy vlasů, vůbec jsem neznala vlasové masky a určitě koupím tu na suché vlasy. Nové gely a tělová mléka jsou velmi příjemné s jemnou parfémací, můj favorit je tělové mléko s extraktem yuzu a těším se na bezoplachový vlasový olejíček.
    Líbí se mi na značce Klorane pěkný vztah k přírodě a jejich projekty.
    Michaela
  • Sešly jsme se v krásném nejvyšším apartmánu hotelu Mosaic, abychom se seznámily s francouzskou kosmetikou značky Klorane. Byla nám představena nová řada s přídavkem Cupuaçu, které má výživnější hodnotu než bambucké máslo.
    Vyzkoušely jsme produkty: sprchové gely, pleťové mléko a vůněmi: ibišek, květ fíku, citrus a čistý jen s Cupuaçu – ten je pro suchou kůži a má nejvíce % - 97 % přírodních složek. Z této řady mi nejvíc voní fialová barva – květ fíku. Z dalších produktů, jako byly šampony, masky na vlasy, oleje na vlasy, sprchové gely, kondicionéry mi nejvíce voní modrá řada len a žlutá ylang.
    Gabriela
  • Nejvíce mě zaujala nová řada tělové kosmetiky. Líbí se mi, že ze čtyř variant si vybere každý zákazník, ten, kdo má rád neutrální vůně, i ten, který dává přednost výraznějším a sladším vůním. Výrobky mají krásný barevný design.
  • Značku znám jen podle názvu, tak jsem byla zvědavá, jaké portfolio výrobků vlastně nabízí. V obchodě si raději sama vybírám, než abych si nechala radit, proto volím buď osvědčené produkty nebo výrobky, které si vyberu podle recenzí na internetu. Většinou přímo v lékárně nové věci nezkouším. Proto byla pro mě byla bezva možnost zúčastnit se této akce a dozvědět se více.
    Na značce mě zaujala její dlouhá historie = prověřená kvalita, společenská zodpovědnost a spolupráce s místními zemědělci. Snaží se postupovat ekologicky, což se mi líbí a značka je tím sympatická + vrací přírodě zpět, co si bere. U výrobků mě na první dobrou oslovily nevtíravé vůně, jemné roztírání (příjemná konzistence) a příjemně letní barvičky balení. Moc děkuji za možnost se zúčastnit, teď už budu lépe vědět, do čeho jdu, až zavítám do lékárny, moc ráda vyzkouším nově objevenou řadu.
    Akce se konala v příjemném prostředí se sympatickou zástupkyní firmy Klorane – vše dohromady vytvořilo bezva atmosféru celé akce.
    Anna


Čtěte také:

Reklama