Vztahy

Čtenářka ToraToraTora: Zase ji zbil...

Téma považuji za mimořádně tragické už jen proto, že obrana je velmi bolestivá a komplikovaná. Zažil ho každý ve větší či menší míře. Já také. I když v mém případě nebyly následky tak fatální. Byla to zkušenost. Mám husí kůži všude, jen si na to vzpomenu. Zkušenost do života k nezaplacení," píše k tématu „citové vydírání" čtenářka ToraToraTora.

Pravidelná přispěvatelka do denních témat, čtenářka ToraToraTora píše většinou s vlídnou a nadsázkou. Tentokrát ale k nadsázce nepřistoupila, protože téma je prostě příliš vážné a humor si nezaslouží. Přečtěte si, jak dopadá její vysokoškolsky vzdělaná kamarádka pod tlakem nejen citového vydírání, ale troufnu si říct i domácího násilí...


Tak dneska se mi vůbec ale vůbec nechtělo cokoliv psát. Moc se nepobavíme. Téma považuji za mimořádně tragické už jen proto, že obrana je velmi bolestivá a komplikovaná. Zažil ho každý ve větší či menší míře. Já také. I když v mém případě nebyly následky tak fatální. Byla to zkušenost. Mám husí kůži všude, jen si na to vzpomenu. Zkušenost do života k nezaplacení.

Zrovna včera, krátce po vyhlášení tématu mi napsala kamarádka na Facebook, jestli se nemůže stavit dneska na kafe. Tomu říkám znamení... zase ji zbil.

Terezka má vysokoškolské vzdělání v textilním oboru a pedagogickém oboru, vyučuje děti paličkování, provází na nedalekém zámku a studuje další školu. Je velmi šikovná, inteligentní a krásná. Přes to všechno udržuje dlouholetý vztah s Jiříkem, jež po třech letech zanechal střední školy, aby se mohl spolu s ukrajinskými dělníky věnovat své vášni... stavbě lešení. Tedy on měl lepší práci, ale jeho individuální pracovní dobu v třísměnném provozu nepochopili. Má ještě jednu vášeň. Když se napije, nejde pro ránu daleko.

Následuje učebnicový příklad citového vydírání v režii domácího agresora. Útok, většinou pod vlivem alkoholu doprovází ponižování, ničení majetku, několikahodinové vysvětlování, s jak moc velkou nulou vlastně žije... Aby nakonec byl vystřídán afektovaným ujišťováním o jeho lásce, omluvami a sypáním popela na hlavu. V létě to byly modřiny a vyražené dveře. Nedávno noc na pohotovosti. Terezka dlouhodobě užívá antidepresiva. I přes mé domluvy nechce odejít. Nemají děti, společný majetek ani dluhy. Ačkoliv má celý život a všechny šance před sebou, chodí v bludném kruhu. Domů se netěší, svěřit se příteli nemůže s ničím, protože viníkem potíží bude okamžitě označena ona, organizuje jí volný čas, i když sedí v hospodě.

Čtu dnešní příspěvky a vzpomínám na kamarádku. Dneska odpoledne se uvidíme. A já vůbec nevím, jak jí pomoct, co jí říct....tedy co jiného, aby se dokázala pohnout z místa.

Souvisí to se sebeláskou....ne, nemyslím to, co dělají puberťáci pod peřinou. Myslím to, jak člověk na sebe nahlíží, jak se vnímá a jestli si sám sebe váží a má se rád se vším všudy. Protože nenecháme zametat tím, koho milujeme. Kolikrát milujeme toho chudáčka, co musí sedět v hospodě protože tam seděl i místo maturity. Když on to měl tak těžké, ten si přece zaslouží....leda tak koule do svěráku. Jen pokud plnohodnotně milujeme sami sebe, můžeme dát lásku dál a vybudovat vztah dvou rovnocenných lidí. Jenže nevím, jak tohle někoho naučit. To je v nás už od dětství.

Takže sice nevím, co jí odpoledne řeknu, ale zkusím to jinde a od začátku. Třeba u své dcery a budu doufat, že z ní vychovám někoho s páteří a egem, kdo bude milovat za zásluhy a ne ze soucitu.

ToraToraTora

Pozn. red.: Příspěvek neprošel jazykovou korekturou.

Téma dne: Citové vydírání

Už vás někdy někdo citově vydíral?

Zavzpomínejte na citové vydírání, které se vám přihodilo, milé čtenářky! Posílejte mi své příspěvky k dnešnímu tématu do redakční pošty. Vaše vzpomínky nechť jsou dlouhé alespoň jako tento odstavec textu. Proč? Jen tak budete mít šanci, získat za příspěvek krásný dárek v podobě dévédécka Cvičení po porodu a aviváže Silan Aroma Therapy - orchidea a růže.

   
13.10.2010 - Láska a vztahy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [49] TvujPan [*]

    Hledám milou, přítulnou, ale při tom velmi perverzní, přirozeně submisivní dívku drobné postavy, ve věku do 30ti let, kterou vzrušuje ponižování a je obdařena masochistickými sklony.

    Více na: http://subinka.com/

    V případě zájmu mě prosím kontaktuj na e-mail: hleda.se@subinka.com

    Případným zájemkyním děkuji.

    superkarma: 0 31.10.2010, 01:27:57
  2. avatar
    [48] Dudlajlama [*]

    Ano, "koule do sveraku", pod to se podepisuju. Nejhorsi je, ze tyhle zenske ani nemuzu litovat, tedy muzu, ale jen docasu. Pokud se situace opakuji jako kolovratek a ta kamaradka neni schopna na svem osudu nic zmenit, ma litost jde do haje. Pochopitelne, poskytnu kamaradce rameno i zazemi, prestanu ale davat jakekoliv rady a hlavne se citove angazovat, protoze je to mrhani energii. Mam podobnou kamaradku v CR, cele manzelstvi otloukanek, pritom krasna a sikovna holka. Taky neodesla a vloni si ten dlouhodoby stres vybral svou dan. Onemocnela ve 42 letech rakovinou prsu.

    superkarma: 0 13.10.2010, 18:38:34
  3. avatar
    [47] Japina [*]

    Co bych jí řekla? Že žije jen jednou a jestli je to opravdu ten život, který si přála. Chce to ráznou změnu a k tomu se těžko odhodlává, i když je pro ni 1000 důvodů, měla by ale začít hned, ne až bude hůř nebo pozdě. Možná hledá někoho, kdo ji nakopne - tedy v tom lepším slova smyslu. 

    superkarma: 0 13.10.2010, 16:58:18
  4. avatar
    [46] Eliana [*]

    Uff, když čtu jak by to mnohé ženy řešily, že by dotyčného darebu nechali pomuchlovat s "bejsbolkou" či pomazlit s pěstí někoho statnějšího...Představa, že se tím dotyčnému změní neuronový pochod v mozku a ve vteřině přehodnotí svůj život a uzná své nedostatku vůči Tereze. Když opomenu, že by mohl dotyčné žalovat za újmu, dojde pravděpodobně k tomu, že konečně bude slabý a zraněný a citlivá Tereza mu bude oporou, dokud se neuzdraví a tím pádem bude potrestána opět Tereza. Jiřímu by pomohl pouze psycholog či psychiatr, ale vězte, že by tam musel pouze dobrovolně a že by mu to nařídil soud...to už by musel Terezu fakt zamordit. Dokud Tereza nenajde odvahu a nepřijde pro ní impuls takhle už nechci, jí pomůže když vynikne v něčem jiném a nabyde sebevědomí přirozenou cestou alias k tomu dozraje sama. TTT psala, že má antidepresiva, otázka napsal jí je obvoďák nebo nějaký ňouma psycholog...protože ten by jí také mohl pomoci probrat situaci nebo Bílý kruh bezpečí, kdyby bylo nejhůř http://www.bkb.cz/index.php

    superkarma: 0 13.10.2010, 16:17:28
  5. avatar
    [45] Odemětobě [*]

    Hrnula jsem se s nadšením na příspějek TTT,že najdu něco pozitivního a vtipného a ono tohle.

    První moje myšlenka byla,aby Jiříčkovi vaši kamarádi narovnali ciferník,ale tudy cesta nevede. Asi bych se s kamarádkou u kafe moc nemazlila,žádné utěšování,ale racionální rozbor situace,být na ni tvrdá. protože když Terezka ví, kde se může svěřit a kde jí pofoukají bebínka, necítí tal ke změně. Adi bych s ní mluvila natvrdo: co se stalo,proč se stalo,co s tím bude dělat.A jestli spustí,že Jiřík ji má rád,tak jí otevřít oči jak je to s jeho láskou doopravdy. Možná je můj názor naivní a týraná žena má naopak pocit,že se musí tyrana zastat,ale já jsem prostě nikdy nebyla zastáncem falešného utěšování,ani nad rozbitými koleny svých dětí. Terezky je škoda pro takového exota.

    superkarma: 0 13.10.2010, 15:35:12
  6. avatar
    [44] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #39 SouhlasímSml22Sml67

    superkarma: 0 13.10.2010, 15:18:22
  7. avatar
    [43] gira [*]

    Tak o tomhle tematu bych mela co vypravet - nastesti taky uz v case minulem... ja si z toho vzala to pouceni, ze manipulatora si do zivota pritahneme, aby nas naucil radikalne prekopat postoje sam k sobe (ty, co nejsou asi uplne v poradku...) - prave pres ten pad uplne dolu a pres tu nevyhnutelnost. Kdyz totiz problemy zesilujou, jakoby nas donutej (i vlastne proti vlastni "vuli" nebo zvyku nebo cemu..) s tim neco udelat. A v tom vidim ten smysl toho vseho. Vlastne jsem mu ted vdecna, i kdyz to bylo chvilema nesnesitelny a citila jsem se zoufale. Ja bych je neoznacovala za hajzly, nikdo nikoho nenuti s nima bejt. Mne taky nikdo nenutil, a presto jsem byla... Nezmenime je, muzem ale zmenit sebe! A to u nich se manipulovalo celorodinne (hlavne jeho matka). Dotklo se to i mych deti, a to uz bylo moc. Postupne se mi rozsvitilo. Trvalo to dlouho, ale ted uz vim, ze tudy cesta nevede a ze se clovek za sebe musi postavit. Nesmejte se, ne kazdymu je to vrozeny... A je to proces. Snad i ta kamaradka Tory konecne dojde na tu krizovatku (a cokoliv, co ji k tomu pomuze - z tech pozitivnich prikladu, jak to tu padalo, je fajn). Ale musi fakt sama... Musi VEDET, ze to chce. Z vlastni zkusenosti vim, ze ta chvile nakonec prijde. Nejdriv clovek na zmenu ani nepomysli, nevnima to tak tragicky, zlehcuje ty projevy, bagatelizuje si je pro sebe, pak sice citi, ze to neni ono, ale zase nechce ublizit (paradoxne ani manipulatorovi), notabene pochybuje o sobe a vubec sve schopnosti se vymanit, pak je tam strach, co by bylo (strach z nasledku), jakmile ale nastane ta spravna chvile, u mne to byl pocit do te doby nezazite jistoty (v tom, co chci, a co nechci), tak pak se to "posklada" samo...

    superkarma: 1 13.10.2010, 15:11:48
  8. avatar
    [42] ToraToraTora [*]

    heligona — #41 Sml22Sml67

    A teď mě omluvte, mažu do školy a školky. A díky za všechny reakce.

    superkarma: 0 13.10.2010, 14:39:25
  9. avatar
    [41] heligona [*]

    ToraToraTora — #37 Ono se v této situaci vůbec špatně radí. Někdy je nejlepší se do cizích vztahů nemíchat. Řekneš jí, aby odešla, nebo si našla jiného, ona to udělá a pak ti to třeba jednou vyčte. Podle mě k tomuto musí dozrát každý sám. Samozřejmě bych jí vyjádřila podporu, pokusila se jí zvednout sebevědomí (návrhy tu už byly), ale ten rozhodující krok musí udělat sama. Hodně štěstí.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #42
    superkarma: 1 13.10.2010, 14:33:29
  10. avatar
    [40] ToraToraTora [*]

    Lukáš Čejka — #39 Je to jedna z variant, kterou uplně nezatracuji.... Sml54

    superkarma: 0 13.10.2010, 14:33:25
  11. avatar
    [39] Lukáš Čejka [*]

    ToraToraTora — #38 jj

    ToraToraTora — #37

    mozna potrebuje jen dostat pres hubu (on)

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #40
    2. na komentář reaguje átéčko — #44
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:30:52
  12. avatar
    [38] ToraToraTora [*]

    Lukáši, příspěvek č. 4

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #39
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:28:55
  13. avatar
    [37] ToraToraTora [*]

    Lukáš Čejka — #36 už jsem psala, že bych jí do dalšího chlapa momentálně nehnala...našla by podobný model. Jenže pochybuji, že stávající verze je schopna upgraduSml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #39
    2. na komentář reaguje heligona — #41
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:27:48
  14. avatar
    [36] Lukáš Čejka [*]

    ToraToraTora — #35 me to jen napadlo, kdyz jsem tu videl ty navrhy jak ji vybavit jinym muzem, jestli je to to co chce

    lidi jsou ruzni, treba si mysli, ze je nejaky zpusob, jak upravit, zbavit spatnych vlastnosti stavajici model Sml80

    proste me jen napadlo abyste nenarazili, protoze pro ni treba pripravujete neco, co nechce

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #37
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:25:55
  15. avatar
    [35] ToraToraTora [*]

    Lukáš Čejka — #34 Chce chodit domů beze strachu, partnera, kterí ji bude oporou a být milována intenzitou, kterou sama miluje. Jen si není momentálně jistá, jestli je její touha legitimní Sml15

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #36
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:19:39
  16. avatar
    [34] Lukáš Čejka [*]

    ToraToraTora — #33 a co chce ona nekdo vi?Sml14

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #35
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:16:55
  17. avatar
    [33] ToraToraTora [*]

    vodfon — #30 Děti jsou na jkednu stranu komplikace, na stranu druhou ten nejlepší důvod zdrhnout a vychovat je v klidném prostředí. proto chci, aby terez odešla dokud nemají děti nebo hypotéku. to se odchází snadněji

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #34
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:11:50
  18. avatar
    [32] enka1 [*]

    ToraToraTora — #28 Sml67

    superkarma: 0 13.10.2010, 14:11:35
  19. avatar
    [31] ToraToraTora [*]

    malvina — #29 Protože je jako každá oběť: drží ji v šachu sliby, sladkými řečmi  a programovým pomalým rozkladem sebeúcty, kdy sama pozvolna nabyde přesvědčení, že by sama nezvládla ani dýchat nebýt jeho. Citoví vyděrači jsou svině zákeřné sedmihlavéSml15

    superkarma: 0 13.10.2010, 14:10:00

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] vodfon, kolie [*]

    Moc mi to připomíná případ naší sousedky.Sml23Vždycky se hulvát ožere, pak ji zmlátí.Sml58 Byla se i u nás párkrát schovat!Sml22Neustále modřiny v obličeji. Sml23Za týden sedí spolu na lavičce a cukrujouSml59Jestli si za to memůže sama, takového chlapa bych dávno poslala do pr...... A tá s nim má i děcka.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #33
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:09:45
  2. avatar
    [29] malvina [*]

     "Jiříček " typický, učebnicový příklad   citového  vyděrače.   A  proč  Tereza  neodejde  ze vztahu,kdy tam  hrozí fyzické náslilí ,ublížení      na  zdraví,  zabití.....

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #31
    superkarma: 0 13.10.2010, 14:01:50
  3. avatar
    [28] ToraToraTora [*]

    nehodicka — #26 Náznaky takového chování jsem zachytila u manžela. Ušli jsme  dlouhou cestu a o to víc miluji každý den, který jsme to spolu vydrželi. protože jsme si ho vybojovali a oba jsme na tom museli makat. I když mě občas s***, mám pocit, že jsme rovnocenný pár

    1. na komentář reaguje enka1 — #32
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:50:37
  4. avatar
    [27] ToraToraTora [*]

    Eliana — #25 Asi jsi mi pomohla se rozhodnout. Loni zorganizovala školní výlet do Práglu na krajkářskou výstavu a trhy. Pár věcí tak uplně nedopadlo a řešilo se za pochodu. byla z toho uplně psychicky rozložená. Jela  jsem tam s nimi a nakonec se  povedlo, že to byla  prima jízda. Požádala mě, abych s nimi jela za dva týdny na takový výchovný textilní program. Mám ten den fakt pres a bylo tak pade na pade, jestli pojedu. Teď vím, že pojedu na 100%, díky Sml24

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:48:48
  5. avatar
    [26] nehodicka [*]

    ToraToraTora — #23 Víš, znám to. Taky mi manžel říkal jak jsem hrozná, co mám nosit, jak to vypadám atd.... Teď po rozchodu mi každý říká, že mi to jen prospělo. Už NIKDY si nenechám něco takového líbit i za cenu, že zůstanu sama ....

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #28
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:46:12
  6. avatar
    [25] Eliana [*]

    ToraToraTora — #23 tady je ještě cesta, že bude mít úspěchy v práci, chválit ji, co suprového vytvořila, jak skvělý má svetr a jestli by tě třeba nedoprovodila dejme tomu ke kadeřnici nebo co třeba dámská jízda kino, kavárnička... i tak lze nabýt sebevědomí...pokud tedy za ní není jako hlídací čokl... ono je to o tom, že jí pak stačí tak málo, že jí večer obejme v posteli a řekne jí, že ji miluje a pak ona má pocit, že tohle je fajn a jednou to bude fajn pořád než zas přijde další ťafka...a úzkost, kdy ta ťafka přijde ji paralyzuje a navíc antidepresiva tlumí většinou emoce, takže je ve stavu, jem i to jedno, jen to nějak přežiju....a zima, zima je nejhorší období, málo slunka, není kam moc jít..

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #27
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:40:16
  7. avatar
    [24] ToraToraTora [*]

    nehodicka — #22 Máš pravdu, asi mi nezbyde než hučet do ní jak do vykotlané vrby.

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:37:11
  8. avatar
    [23] ToraToraTora [*]

    maje — #21 No právě. I k té sebelásce musí člověk dojít sám a makat na tom. Paradoxně druhou nejhorší věcí, co můžeš prožít hned po vztahu s kreténem, je o takovém vztahu vědět a uvědomit si, že s tím nic nenaděláš

    1. na komentář reaguje Eliana — #25
    2. na komentář reaguje nehodicka — #26
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:32:47
  9. avatar
    [22] nehodicka [*]

    ToraToraTora — #20 nejhorší, ale opravdu je, že to nemusí skončit rozbitým sklem, nebo modřinou .... Vím že je to těžké, ale třeba se ti podaří ji přesvědčit že na ní někde čeká ten pravý co ji bude milovat takovou jaká je a nebude ji fyzicky i psychicky ničit.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #24
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:31:52
  10. avatar
    [21] maje [*]

    ToraToraTora — #20 jenže toro, tohle si musí uvědomit ona sama. a dokud to neudělá, tak ani tisíc slov a vysvětlování nepomůže. bohužel.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #23
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:30:05
  11. avatar
    [20] ToraToraTora [*]

    átéčko — #16 Uvidím, co mi dneska odpoledne poví, co Jiříček zase podělal...Já bych jí strašně ráda pomohla, ale bezmoc je jak velká čínská zeď. Přitom je to holka mladá a krásná, má co nabídnout a není jediný důvod, proč trvat na vztahu, kdy jí vrásku do čela vryje už jen pomyšlení na cestu "domů".

    1. na komentář reaguje maje — #21
    2. na komentář reaguje nehodicka — #22
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:28:38
  12. avatar
    [19] Eliana [*]

    maje — #14 ...jojo, člověk si pak říká, že na nic lepšího nemá atd... ale ta úleva potom....

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:27:31
  13. avatar
    [18] nehodicka [*]

    .......... je strašné co jsou některé ženy ochotny udělat či vytrpět ve jménu "lásky". Nevím co bych poradila, jedině ať uteče dokud je čas a něstane se něco horšího. Vždyť příště to nemusí být "jen" pohotovost, ale rovnou márnice .... Držím palečky ať prokoukne a uvědomí si že život odchodem ot tyrana nekončí

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:26:03
  14. avatar
    [17] Eliana [*]

    ToraToraTora — #11 ....jo dojetím, šmolkuje ti řasenka, to znám Sml30

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:25:10
  15. avatar
    [16] átéčko [*]

    Hajzl, hajzl, hajzl! Musí od něj odejít! Taky znám citové vyděrače a vím, od jedné z ž-in, psycholožky, že tihle zmrdi se vždy nalepí na osobu citlivou a pak žijí z její energie. Znám jednoho, co vyhrožije sebevraždou a píše tklivé básně o tom, jak na jeho hrobě bude smutný kříž a bude ho bodat do srdce....

    A píše  to poté, co sám něco provede a tímhle se jako snad brání. Ale je to nerovný boj. V citlivé duši se usazuje pocit viny, poct, že někde ona snad udělala chybu.

    Jo udělala! Když se mu po prvním jeho průseru nechala poprvé citově vydírat...PROTOŽE NE ONA, ALE ON JE PSYCHICKY NARUŠENÝ.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #20
    superkarma: 1 13.10.2010, 13:23:36
  16. avatar
    [15] nadenica [*]

    ToraToraTora — #13Sml54

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:23:22
  17. avatar
    [14] maje [*]

    Eliana — #10 jo, holka, to já taky. ale zvláštní je, že když v tom člověk žije, tak to moc nevnímá. a když to začne vnímat, tak je v tom až po uši. a úplně všechno mu to dojde ve chvíli, kdy z toho odejde.Sml24

    1. na komentář reaguje Eliana — #19
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:21:59
  18. avatar
    [13] ToraToraTora [*]

    maje — #12 To je dobře, že máš vybojováno, člověku se hned lépe dýchá. Víš, já po rozvodu krátce uvízla s jedním takovým, co mě držel v šachu, tak vím, jaké to je...ale řeknu ti, bylo to zemětřesení, když mi to docvaklo

    1. na komentář reaguje nadenica — #15
    superkarma: 1 13.10.2010, 13:21:30
  19. avatar
    [12] maje [*]

    milá toro, co poradit, to nevím. ale vím moc dobře, jaké to je, když ti někdo pomalu, ale jistě sráží veškerou sebeúctu. naštěstí mě fyzické násilí nepotkalo, ale ten pocit, že jsi absolutně k ničemu a nicka, to znám moc dobře. a strach o blízkou rodinu jsem zažila chvílemi taky. ale já se nakonec zvedla. trvalo mi to dost dlouho, ale zvládla jsem to. protože jsem se SAMA rozhodla a SAMA s tím něco začala dělat. a věř mi, že nikdo a nic tě nepřesvědčí o opaku. jen  přeji tvé kamarádce, aby se dokázala taky zvednout a ty koule mu přiškrtila pořádně.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #13
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:19:19
  20. avatar
    [11] ToraToraTora [*]

    Eliana — #10 Málem mi zvlhly oči dojetím Sml54 to mi už nedělej

    1. na komentář reaguje Eliana — #17
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:18:09
  21. avatar
    [10] Eliana [*]

    Sml15 Bože, jak já mám k tomuhle tématu tolik, co říci....ale nejde to. Snad jednou, za pár let. TTT je fajn, že tě má jako kamarádku, spousta jiných nemá nic. A já jsem moc ráda, že nám tu přispíváš a dělíš se s námi o ty každodenní radosti a  strasti tvým výborným a jedinečným stylem a fakt! musím říci, že se na tvé příspěvky těším jako blázen :-)!

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #11
    2. na komentář reaguje maje — #14
    superkarma: 0 13.10.2010, 13:14:14
  22. avatar
    [9] Lukáš Čejka [*]

    treba ho ma rada Sml80

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:06:51
  23. avatar
    [8] enka1 [*]

    Tady je každá rada drahá. Poradíš dobře, T. to bude chápat, ale překročí práh domova a bude v háji. Čí je byt? Nejlepší by možná bylo,kdybys pomohla tomu, aby si nějakou jinou nabrnknul onSml80, Ještě větší "závislačku". Nebo óbrsvini.

    superkarma: 0 13.10.2010, 13:02:11
  24. avatar
    [7] ToraToraTora [*]

    Chefi — #5 Sml67 v tom případě musím vyhlásit konkurz na gentlemana...jsou krutě nedostatkovým zbožím. Ale vzhledem k tomu, že jsme nedávno "udali" kamaráda ajťáka, co ještě ve čtyřiceti letech žil s maminkou, tak věřím, že pro každého existuje někde vhodný partner

    superkarma: 2 13.10.2010, 12:55:30
  25. [6] elioza [*]

    ToraToraTora — #4 Sml67souhlasímSml22Sml59

    superkarma: 0 13.10.2010, 12:53:12
  26. [5] Chefi [*]

    z vlastní zkušeností...kamaradce neporadíte ..bojí se ..bojí se udělat i ten sebemenší krok, ač ví, že k lepšímu životu..nedokáže si představit, co by udělal, kdyby se odstěhovala, ba jestli by jí vůbec nechal..a když to udělá v jeho nepřítomnosti, co potom..co až si jí najde..zná její  přátelé,rodinu,místo zaměstnání...najde si jí..a už jen z té konfrontace a následků se jí svíra žaludek...+ neustále opakování jaká je nula,jak může za všechno,jak je ošklivá a k ničemu,všechna ta vyhrožování dle rčení " stokrát nic umořilo i vosla" se na egu i sebelépe vychovaném velice podepíšou..ale jedna věc by pomohla a to seznámení..seznamte jí s nějakým přítelem, o kterém tušíte, že o ní má zájem, především se zajištěným gentlemanem 1.třídy, který jí napíše jak by jí rád opět viděl,jak je krásná,chytrá apod.bude mít vidinu ochrany a zamilování dělá divy..to mi věřte..a kdyby nic z toho,tak jí stoupne EGO a šlápne Jiříčkovi na .....

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #7
    superkarma: 2 13.10.2010, 12:49:43
  27. avatar
    [4] ToraToraTora [*]

    nadenica — #3 Do nového vztahu bych jí nehnala, udělá stejnou chybu. Ony ty mrchy vyděračské vycítí slabou náturu. Napřed se musí mít ráda, užít si nabytou svobodu a sebevědomí....v  jejím případě je to opravdu dlouhá cesta

    1. na komentář reaguje elioza — #6
    superkarma: 3 13.10.2010, 12:48:53
  28. avatar
    [3] nadenica [*]

    ano, ano, pokud nechce sama udělat ten správný krok, tak ji nikdo nedonutí...bohužel.

    snad jen dokola ji opakovat, že se bude mít bez něj lípe a potká někoho milionkrát lepšího. zkuste vyrazit spolu do společnosti, třeba někoho "potká" (když tomu Náhodou pomůžeš...Sml24)

    držím palceSml53

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #4
    superkarma: 1 13.10.2010, 12:46:33
  29. [2] elioza [*]

    To není láska, co ji poutá ke jejímu hospodskému povalečiSml23 to je jen odraz nedostatku sebelásky a sebeúcty...Sml79

    ...nemůže mu dávat vinu, musí začít sama u sebeSml22 a hlavně nemít strach, že zůstane sama!!Sml67

    superkarma: 1 13.10.2010, 12:44:00
  30. avatar
    [1] heligona [*]

    Smutné, ale pravdivé. Když se nemáme rádi my sami, těžko nás může milovat někdo jiný Sml80

    superkarma: 0 13.10.2010, 12:37:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme