Domácnost

Čtenářka Nicolenka: Nesnáším psy!

Děkujeme za překvapivý názor na dnešní téma, který nám poslala čtenářka s nickem Nicolenka. Proč nesnáší zvíře, které tolik lidí miluje? Přečtěte si její příspěvek, v němž se to dozvíte.

Krásné zvířecí ráno! Když jsem uvažovala, které zvíře opravdu nemusím, je mi odporné a mám z něj strach, netrvalo to ani příliš dlouho. Předem se omlouvám všem, kteří tyto „miláčky" doma chovají, radují se s nimi (a v některých případech se k nim chovají lépe, než k lidem). Já totiž nesnáším PSY!

Ukamenujte mě za tenhle názor, nicméně má své odůvodnění. To, že dennodenně šlápnete do půvabného hnědého neidentifikovatelného „čehosi" - na to už jsme si většinou všichni zvykli. Každopádně apeluji na páníčky, ať se snaží po svých miláčcích uklízet, případně je nenechávají venčit na písečku, kde si hrají děti (zdá se to jako nemožné? U nás bohužel neexistuje pískoviště, které by bylo bez psích exkrementů!!) Každopádně to, že nesnáším psy, nepramení ani tak z jejich výkalů ani ničeho podobného.

Bylo mi 12, když jsem touto fobií a nechutí začala trpět. Krásný slunný den - jako stvořený pro pěknou procházku s rodiči. Dnešní trasa byla naplánovaná kolem pěkné řeky Dřevnice. Už zdálky jsme viděli lesknoucí se koryto řeky, nádhernou zelenou alej olší a...dva psy pobíhající kolem břehu. Samotní pochopitelně nebyli. Byl s nimi mladý muž, který však usoudil, že vodítko ani náhubek není nutné. Pochopitelně jsem si držela uctivou vzdálenost a dovádějící psy pozorovala.

Co to bylo konkrétně za rasu, to vím naprosto přesně. Ať už vám američtí pitbulové připadají seberoztomilejší a půvabnější, já mám názor opačný. Bojová plemena by zkrátka a dobře měli vlastnit jen zkušení a především zásadoví páníčci, kteří si vybudují respekt a umí zasáhnout v případě potřeby! Proč, to Vám asi dojde vcelku rychle.

Nevím, co se stalo (jestli se snad vítr obrátil, nebo psům jednoduše „prdlo" v bedně) - rozběhli se ke mně. Otec mě pochopitelně ihned vzal do náruče předpokládal, že si psi chtějí jenom hrát. Opak byl pravdou, i když jsem zdálky slyšela nezřetelné hulákání jejich pána, stál jako přikovaný k zemi a nebyl schopen si pro své psy doběhnout! Do stehna se mi zaryly obrovské zuby! Maminka pochopitelně začala hystericky křičet a snažila se psy odehnat. Tatínek dělal to samé a nestydím se za to, že použil i hrubé síly! Ovšem psi byli stále zuřivější.

Omdlela jsem...

Probudila jsem se v nemocničním pokoji v kruhu rodiny. Nohu jsem necítila. Byla umrtvená - nebo jsem si to alespoň myslela. Ve skutečnosti mi pes doslova ukousnul stehenní sval včetně nervových zakončení. Po několika plastikách jsem skončila skoro jako mrzák. Na noze mi zelo pěkných 21 stehů, nervová zakončení se bohužel nepodařilo obnovit a dodnes mám „krásnou" vzpomínku v podobě kulhání a napadání na levou nohu...

Tak dopadlo mé setkání s pejsky. Neříkám, že jsou všichni stejní, nicméně od této chvíle psy nesnáším - ať se jedná o bojová či nebojová plemena. Jak dopadli ti dva, to netuším, nicméně si myslím, že byli utraceni. Když jsem se zamýšlela nad tím, proč to udělali, nikdy jsem se ke zdárnému konci nedobrala.

Každopádně doufám, že pes jako tvor není špatný, ovšem pokud se dostane do smečky nebo do rukou nezkušeného člověka, chová se zkrátka...no....jako zvíře. Proto prosím všechny majitele psů, vychovávejte své psy k poslušnosti a potlačujte v nich agresivitu! Ze mě je „pouze" kulhavý mrzák, někoho může stát útok psa i život...:(

Nicolenka

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.

Ještě teď mi běhá mráz po zádech a vůbec se vám nedivím, že nesnášíte psy.

Co vy na to, milé ženy-in? Jaký máte názor na chov bojových plemen? Souhlasíte s Nicolenkou, že by je měli chovat jenom opravdu zkušení lidé, kteří je dokážou ukočírovat? Nechovají je spíš ti, kteří si potřebují zvýšit své chabé sebevědomí? Napište nám, co si o této problematice myslíte?

Na vaše názory, a příběhy na dnešní téma se těšíme na adrese:

redakce@zena-in.cz

   
25.02.2011 - Zvířátka - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [49] átéčko [*]

    Sml67 Lucimo — #48

    superkarma: 0 28.02.2011, 11:57:12
  2. avatar
    [48] Lucimo [*]

    kobližka — #38 Chtít po mně mí známí, abych našeho psa někam zavřela, že příjdou, tak jim řeknu, ať nechodí. Jedinou výjimku dělám u malých dětí, které se bojí panicky. Ale i tam se prvně snažím vyzkoušet, aby byly se psem v jedné místnosti, pes na místě, nevšímá si jich... Pokud i tohle dítě stresuje, musí pes jinam, ale kvůli dospělému nebudu svého životního druha zavírat. On si stejně návštěvu očichá a když zjistí, že z ní nevyrazí nic k snědku, odkráčí na své místo, kde pokračuje ve spánku.

    1. na komentář reaguje átéčko — #49
    superkarma: 1 28.02.2011, 10:04:36
  3. avatar
    [47] átéčko [*]

    Kaylie — #45 No jo, když majitel psa nevychovává, aby byl společenský, vychovává ho, aby byl ostrý,není to dobré. Taky jsem s jednou lekla člověka, který schválně udržoval své psy v napětí, když jsem šla přes jejich dvůr. Ale to nebyla vina psů, že jsem se bála.

    Ale tady nebyli magoři psy, ale ten člověk.

    superkarma: 0 28.02.2011, 08:33:28
  4. avatar
    [46] Kaylie [*]

    Seboosis — #25 Věřím Ti. Ale to jsi citlivá a pozorná k tomu psovi a ne všichni jsou takoví.

    Osobně si myslím, že vina na neštěstích je na obou stranách. Týrání zvířat, výcvik na útoky, to se pak nemůžem divit, že se pes nějak dostane ven a někoho málem sežere. Máme to totiž ob sousedy.

    Ti mají vlčáka, nikdo  na něho nesmí mluvit, ani ho pohladit, majitel je docea fajn mladý kluk, já nevím co tím sleduje. Už má druhého takového rapla, jak ho vychovává, prvního někdo otrávil.

    Chce psa, který je ostrý, to se bojíte jít kolem plotu, on ho málem přeskočí, štěká jak minutý a je vidět, že by to zle dopadlo, kdyby skočil. Chodili tam lidé s malými dětmi na procházky a bojí se, přestali.

    Já musela loni odejít ze zahrady, protože hodinu jsem plela skalku a on vydržel štěkat bez přestání, psychicky jsem to už nezvládla, on ano. Podotýkám, že jsem byla sama, nepromluvila jsem a nevšímala si ho.

    superkarma: 0 27.02.2011, 22:07:56
  5. avatar
    [45] Kaylie [*]

    átéčko — #31 Ne, každý ne, když ho nedráždíš.

    1. na komentář reaguje átéčko — #47
    superkarma: 0 27.02.2011, 21:58:57
  6. avatar
    [44] átéčko [*]

    OlgaMarie — #43 Taky jsem s psicí potkala srnku. Víš co udělala? koukala, jak jde okolo nás a nechala ji jít bez jakékoliv emoce. Ne všichni psi jsou lovečtí.Sml30

    superkarma: 1 27.02.2011, 20:54:30
  7. avatar
    [43] OlgaMarie [*]

    Alka1 — #42 Dnes po obědě jsem potkala v lese 4 děcka kolem 10 let se dvěma psy většími než ty děti. V lese, kde nedávno pes zadávil srnku. Psy neměli ani obojky. ta děcka ani nevěděla, že tam nesmí mít psy na volno, prý jsou hodní.Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #44
    superkarma: 0 27.02.2011, 18:07:20
  8. avatar
    [42] Alka1 [*]

    Pes útočí, pokud se cítí být lidmi ohrožený, v okamžiku, kdy někdo ubližuje jemu nebo jeho pánovi (agresivní křik, prudké pohyby, napřahování, údery, kopance, tahání za ocas, uši, fousky, píchání do očí, házení kamenů atd.). Sml15

    O této skutečnosti se však až tak často nemluví. Je přece daleko jednodužší svalit vinu na psa, než přiznat, že ho napadený člověk dráždil. Vždy, když v médiích proběhne případ, kdy pes ublíží dítěti nebo dospělému, NIKDY se už později nedovíme, PROČ se to stalo. Sml80

    Požadavek, aby psi chodili pouze na vodítku a jenom s náhubkem je NESMYSL, pes potřebuje svobodu a volný pohyb, jeho majitel je však v takovém případě za něj plně zodpovědný. Sml24

    Moc bych si přála, aby majitelé psů měli dostatek rozumu a zodpovědnosti a nepejskaři dostatek rozumu a tolerance...Sml16  

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #43
    superkarma: 3 27.02.2011, 14:18:48
  9. avatar
    [41] Věrulinka [*]

    Sml15Sml79 hrůzný příběh a věřím ti.Ovšem jedna je věc, že majitelé psů, jsou bezohlední vůči lidem.Chybu bych hledala u pána, ovšem na druhou stranu, je to jenom pse.Zblázní se člověk, tak i to zvíře, tedy pes.

    Oni jsou pejsánci prostě nevyzpytatelní, moji kamrádku pokousal vlastní pes a 2x za sebou Sml15

    Mám psa a několikátého v pořadí za svůj život, ovšem ruku do ohně za něj nikdy nedám, proto taky když jdu na procházku se psem, nejen že ho - tedy momentálně jí, mám na vodítku a nebo košíkSml80

    Další problém-košík, ono rána košíkem, taky pěkně bolestivá, proto raději vždy na vodítku Sml67.

    Ovšem pokud má pes košík, nemůže kousnout, neměl by.Znám ale i případ, kdy si ho pes strhnul a stejně pokousalSml15

    Jedině košík a vodítko a hotovo Sml67

    superkarma: 0 27.02.2011, 13:23:36
  10. avatar
    [40] Alka1 [*]

    átéčko — #2 S Tvým názorem naprosto souhlasím...Sml67 

    superkarma: 0 27.02.2011, 10:19:57
  11. [39] Seboosis [*]

    kobližka — #38 Spatneho nic, ale pes neni magor a da si to do souvislosti, ze kdyz jdou do domu "tihle lide", nesmime k nim. O to bude pes zvedavejsi, popripade si to hlave otoci. My zijeme v byte, kolem kazdeho skace a vrti ovasem, div futra neprorazi... ale jeden clovek je mju nesympaticky. Pes z neho ma strach a chlap ma strach z neho. Kazdopadne ho nikam nezaviram, naopak, necham ho (za dozoru), at si ho ocicha a necha se pohladit. Ja se prece snazim psa vychovavat k tomu, ze na jakekoli lidi se neutoci a zadny mu neublizi, myslim, ze tim, ze ho budu zavirat apod. v nem akorat podporim to, ze ma duvod se bat a o tom vic bude nervoznejsiSml31

    superkarma: 0 26.02.2011, 22:38:03
  12. avatar
    [38] kobližka [*]

    Lucimo — #36 No,já mám dojem,že to milá Kentánová myslela dobře.Taky bych předem brnkla,kdybych šla na návštěvu,kde mají dobrmany.Máme známé,co mají čtyři tyhle psy a taky dáme dopředu vědět.Oni je buď zavřou do obřího výběhu,nebo je drží na vodítku,než vejdeme do domu.Co je na tom špatného?

    1. na komentář reaguje Seboosis — #39
    2. na komentář reaguje Lucimo — #48
    superkarma: 0 26.02.2011, 21:47:15
  13. avatar
    [37] femme [*]

    Quentinová z Montargis (Kentánová) — #27  bordina je sice kus psa, ale většinou jsou to mazlíci Sml58 jednoho takového jsme měli 10 let Sml67

    superkarma: 0 26.02.2011, 20:51:18
  14. avatar
    [36] Lucimo [*]

    Quentinová z Montargis (Kentánová) — #27 Nějak nechápu tuhle větu?

    Náš svatební svědek má bordeauxskou dogu, nádherného psa, ale před návštěvou se ohlašujeme, aby se nestalo cokoliv, co by psa rozzlobilo a způsobilo nenávratné neštěstí.

    To se ohlašujete psovi, aby nebyl nasraný, že chodíte bez ohlášení? Nebo čemu tím ohlášením předcházíte?

    To než příjdete, tak ho majitel někam zavře, nebo co?Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #38
    superkarma: 0 26.02.2011, 10:01:15
  15. avatar
    [35] OlgaMarie [*]

    Myslím, že je dobré, jak v některých MŠ učí děti, jak se zachovat, když k nim běží pes. Viděla jsem to v TV a pak cvičila vnoučata na louce.

    superkarma: 0 26.02.2011, 08:36:52
  16. [34] Nicolenka [*]

    Děkuji za tak moc milých reakcí a zároveň omlouvám svou nepřítomnost u internetu, bohužel jsem se tu dostala až dnes.

    superkarma: 0 26.02.2011, 06:49:10
  17. avatar
    [33] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    átéčko — #31kdepak, oponuji, ovšem v dobrém, že bydlím na vsi je známo, za plotem až na vyjímky, tu má psa každý... Neštěkají všichni. Některým psům ale zlobí nervy třeba zvuk kočárku  , jiní si nás ani nevšimnou, válejí se u domu na rohožce a žužlaj trepku. Totéž pejskaři-procházkáři...vychovaní psi jdou vedle nich a naopak jebloši páníčci pustí tatara psa, který zabahněn z pole letí k vám a buď jste zprasátkovaní všichni nebo jen vy nebo jen kindrSml15

    superkarma: 0 25.02.2011, 19:28:52
  18. avatar
    [32] enka1 [*]

    Jitulinka — #24 To co jsem měla v úvodu - absolutní vina majitele psa.

    superkarma: 0 25.02.2011, 19:16:31
  19. avatar
    [31] átéčko [*]

    Quentinová z Montargis (Kentánová) — #29 Za plotem každý pes štěká.

    1. na komentář reaguje Quentinová z Montargis (Kentánová) — #33
    2. na komentář reaguje Kaylie — #45
    superkarma: 0 25.02.2011, 18:38:06

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] átéčko [*]

    Quentinová z Montargis (Kentánová) — #29 Já znám psa, "vzteklé chlupy", který má podobně založeného páníčka! Ale znám krysaříčka,který si běží hrát s labradory, boxerem a retrívry. A oni mu neublíží.

    superkarma: 0 25.02.2011, 18:37:20
  2. avatar
    [29] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    átéčko — #26yorkmuta má sousedka přes ulici a je to malinkatej zuřivecSml30 takovej nervákSml57  říkáme mu "Vzteklý chlupy"

    1. na komentář reaguje átéčko — #30
    2. na komentář reaguje átéčko — #31
    superkarma: 0 25.02.2011, 18:20:43
  3. avatar
    [28] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    átéčko — #26 to je teda něco, když dospělí majitelé psa nechají děti takhle si "hrát" se psem...!! Naše dcera ví, že nesmí k žádnému cizímu pejskovi, ani hladit, ani volat, ani nic házet, jen prohlížet. Ví, že pes ani kočka nejsou hračky a že je to může bolet, apod.

     Švagruše má perfektně vycvičeného JRT a i když ho zná dcera od štěněcích let, nesmí k němu, dokud to teta nedovolí.

    superkarma: 0 25.02.2011, 18:18:24
  4. avatar
    [27] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    Pane jo... strašný příběhSml15 osobně mám zkušenost ze sídliště, že psy bojových plemen vodili...nebo spíš přiškrcovali na špagátu... všeljací hoši holé lebky... z těch psů jde strach a nedůvěřuji žádnému psovi, co se týká vycházek s dcerou, jak vidíme psa bez vodítka a náhubku, zpomalíme a dcera ví, že nemá hladit, volat, házet nic apod. Obrovsky jsem se bála s kočárkem, na který za plotem štěkalo všecko... beru - hlídali, ale - taky se omlouvám  milovníkům psů- skočit mi na dítě pes, tak skočím v tu ránu na psa.

     Náš svatební svědek má bordeauxskou dogu, nádherného psa, ale před návštěvou se ohlašujeme, aby se nestalo cokoliv, co by psa rozzlobilo a způsobilo nenávratné neštěstí.

     Nicolenky je mi upřímně lítoSml15

    1. na komentář reaguje Lucimo — #36
    2. na komentář reaguje femme — #37
    superkarma: 0 25.02.2011, 18:15:16
  5. avatar
    [26] átéčko [*]

    Já jsem zažila více, že lidé týrali psy.I malé děti ubližovaly psovi. Na mě kdysi taky skočil pes, ale vyděsil mé rodiče, neudělal mi nic. Na mého syny 2x skočili vlčáci. Ten první do něj vrazil košem, bylo i trošku krve. Druhý ho bránil, když vystrašný manžel dal ruce před syna. Byl totiž naučený bránit a měl dojem, že "velký chce ublížit malému". Zažila jsem jak dcerky mé kamarádky tahala mého psa za uši po podlaze. Děti měly dojem, že psa vozí a fenka se běžela schovat ke mě, protože fena, ani pes neublíží dítěti. Pokud to není krysařík, jezevčík, čivava, yorkšír, nebo nějaký jiný půlpes.

    1. na komentář reaguje Quentinová z Montargis (Kentánová) — #28
    2. na komentář reaguje Quentinová z Montargis (Kentánová) — #29
    superkarma: 0 25.02.2011, 18:02:03
  6. [25] Seboosis [*]

    Kaylie — #22 Nas pes je z utulku a pokud se clovek psu opravdu venuje, tak jde vypozorovat, co se mu nelibi... a nedavat mu k tomu podnety. Samozrejme to neni stoprocentni, ale aspon vim, cemu se vyhybat.

    1. na komentář reaguje Kaylie — #46
    superkarma: 0 25.02.2011, 16:21:09
  7. avatar
    [24] Tulinka [*]

    enka1 — #21 A jak bys oddůvodnila,když pes napadne dítě v kočárku,nebo starší ženu Sml80 prokousne jim obličej......

    Pes pokousal dvouleté dítě v obličeji.

    1. na komentář reaguje enka1 — #32
    superkarma: 0 25.02.2011, 15:51:34
  8. avatar
    [23] mineralka7 [*]

    Je mi to moc líto, opravdu hodně špatná zkušenost. Sml79

    Ať se na mě nikdo nezlobí, pes může být sebemilionovější miláček rodiny, ale když ho páníček nezvládá, neměl by ho pouštět z vodítka.

    superkarma: 0 25.02.2011, 15:49:00
  9. avatar
    [22] Kaylie [*]

    Chtěla jsem kdysi - když už to tedy muselo být, psa z útulku. A právě před tímto jsem právě byla varována.

    I když ten pes je poslušný, hodný, zvykne si, přijde nějaké gesto, pohyb či něco, co mu připomene jeho týrání u původního pána  a porve třeba dítě. A odsuďte ho, kdoví co zkusil, tohle je těžké.

    No, nakonec máme psa, co ho útulek minul jen díky nám, nalezené dvouměsíční štěně, černý uzliček, pohozený s příkopě....Sml79

    1. na komentář reaguje Seboosis — #25
    superkarma: 1 25.02.2011, 15:43:21
  10. avatar
    [21] enka1 [*]

    Když shrnu přečtené - jaký pán takový pes.

    Když pes někoho napadne, je ve vzduchu vždycky nějaká příčina.

    Koukala jsem na chatě při vaření z okna na naší labrodorku, kterou "hladil" desetiletý syn mýho bratrance, mezi hlazením ji musel nějak krutě štípnout -najednou vyskočila a - vychovaná k mírumilovnosti jen tři dny nešťastně kníkala, dodnes k němu nejde blíž než na tři metry. Nedivím se jiný pes a při podobné příležitosti vyjedeSml80

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #24
    superkarma: 2 25.02.2011, 15:41:02
  11. avatar
    [20] femme [*]

    no, sice se to nezkopírovalo tak, jak jsem chtěla, ale čitelné to je Sml22

    superkarma: 0 25.02.2011, 15:21:42
  12. avatar
    [19] femme [*]

    vladka006 — #7 

    [color=#292929]zkopírováno: Bojová plemena psů[/color] v současné době podle právního řádu ani podle kynologických standardů [color=#292929]fakticky neexistují[/color]. Označení "bojová plemena" podle Českomoravské kynologické unie není správné a je zavádějící. Historicky sice existovala a existují plemena, která dříve [color=#292929]k boji byla využívána[/color], ale s vývojem společnosti i chovu psů již toto označení nepřichází v úvahu. V současnosti jsou laickou veřejností za bojová plemena psů označována plemena psů agresivních, napadajících svévolně své okolí. V médiích bývají takto prezentování především pittbulové, dobrmani či rotvajleři. Podle odborníků chyba ovšem není na straně psů, ale příčinou problémů je člověk. Ten by také měl [color=#292929]nést právní zodpovědnost[/color] se všemi důsledky Sml24

    superkarma: 0 25.02.2011, 15:20:38
  13. [18] Seboosis [*]

    vladka006 — #7 ja bojove plemeno mam a maly od zname (tudiz ne "vlastni" - domaci) mu strka prsty do nosu, taha ho za ocas.... a on ho presto miluje. Me co kdy kouslo, tak jorksir a knirac. Tudiz pokud chteji prosadit zakon "o zbrojnim pasu", tak na plemena vsechny. To ze je to "spolecenske" plemeno, neznamena, ze nikho nekousne stejne tak jako ze "bojove" nekoho pokouse.

    superkarma: 0 25.02.2011, 15:14:00
  14. avatar
    [17] řeřicha [*]

    Na tom všem nese největší vinu člověk, v tomto případě že je nechal na volno a bez košíku a navíc když si s nima nevěděl radySml31 já mám taky psa a i když je opravdu hodnej na volno ho nepouštím, nikdy nevím co ho může vyprovokovatSml80

    superkarma: 0 25.02.2011, 15:07:47
  15. [16] elioza [*]

    ...také mám zkušenost se zkratovým jednáním u psa. Sml67 Přecházela jsem parkoviště u Městského úřadu a na druhé straně u vchodu na Úřad práce čekal na svou paničku černý knírač střední velikosti. Bez vodítka, bez košíku mě míjeli a knírač z ničehonic přistoupil a rafnul mě do lýtka, šok vystřídala bolest a majitelka jen nechápavě kroutila hlavou, proč to její miláček udělal...Sml22Sml23 bylo to naštěstí lehčí zranění, ale mrcha prokousla i kůži a modřina naskočila přímo ukázková. Sml80 vzhledem k tomu, že paní byla přístupná k údajům pro lékaře a podala jméno i adresu a tak dále, nežalovala jsem ji o bolestné...!!§

    Dodnes ale nemám příjemný pocit, když vidím jakéhokoliv psa bez náhubku a dítě vždy schovávám za sebou nebo na druhé vzdálenější straně od psa... Samozřejmě mě štve nezodpovědnost majitelů.... ti si pak mohou jen rvát vlasy, ale nám to zdraví nebo život nevrátí!!!!Sml31

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:43:28
  16. avatar
    [15] Jingle [*]

    Já myslím,že je příběh věrohodný dost. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že bojová plemena si pořízují většinou blbečci kteří si tím zvyšují ego. U nás v ulici je fena staforda, je naprosto nezvládnutá je v jednom kuse volně a bez košíku, napadá ostatní psi. S těmi lidmi není jakákoliv domluva možná, okamžitě jdou do útoku a vyhrožují a bohužel to v našem městě není jediný případ.

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:27:45
  17. avatar
    [14] vladka006 [*]

    A jen prosím. Píšete vlčáky a myslíte ovčáky, že?

    Vlčák vypadá dost podobně jako vlk. To není to černé se znaky nebo vlkošedé.

    Vlčák - http://ceskoslovensky-vlcak.hafici.cz/

     http://saarlosuv-vlcak.hafici.cz/

    Německý ovčák - často chybně nazývaný vlčák - http://nemecky-ovcak.hafici.cz/

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:27:30
  18. avatar
    [13] vladka006 [*]

    vodfon — #5 Já tomu věřím. Měla jsem doma dobrmanku. Byla týraná. Uvázaná u vrátek na špagátě. Nosila ostatný obojek ostnama dovnitř. Takže se na špagátě ani nemohla bránit. Děti po ní házely kameny. Majitel jí cvičil, když byl ožralej, poštával jí proti lidem, psům, dětem.

    Vzala jsem si jí domů. Docela trvalo než se dala do pohody. Měli jsme doma mou nejmladší sestru, byly jí dva roky. Malé nikdy nic neudělala, ale bylo to věčné hlídání, aby neudělala prudký pohyb, nekřičela, ani omylem psa nešťouchla.

    Fenka byla dost labilní do konce života. Stačilo, když šel někdo kolem a bouchl do plotu. A že to děti dělaly schválně, rády provokovaly naší fenku.

    Mezi lidi nemohla jít jinak než s náhubkem a na vodítku.

    Malá plemena psů by přetrhla jak párek. Vyjímka byla, když hárala, to k sobě malé psy pouštěla. Pro změnu jsem ty zmetky trhala jak párek já Sml30.

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:24:42
  19. avatar
    [12] bonda [*]

    átéčko — #2 Nesouhlasím! Kokr mých rodičů je miláček a taky mu občas ruplo v bedně, najednou se na procházce otočil a kousl do zadku člověka, který kolem nás chvíli předtím prošel. Naprosto bezdůvodně! Pes je naprosto nevyzpytatelný, a to každý! Otec ho dostal staršího, bylo mu ho líto, je na něm psychicky závislý, jen proto jsme zamítli možnost dát ho pryč. Na procházku jen u nohy a s náhubkem.

    superkarma: 0 25.02.2011, 14:23:53
  20. [11] Puzzlicek [*]

    átéčko — #2 manžel má 12 stehů na lýtku... a pes také zaútočil jen tak. je to hloupost, že by sám od sebe nezaútočil. jak občas chytne rapl člověka, to samé může nastat i u psa!

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:22:22
  21. avatar
    [10] DarkAngel [*]

    vodfon — #5 vodfon pročpak? všechno je o výchově. samotný pes určitě není špatný, ale přesně jak píše Nicolenka, vše je o výchově a o lidech... když to tak vezmete, tak ten pes/psi byli nakonec vlastně chudáci...

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:20:42
  22. avatar
    [9] Kaylie [*]

    vodfon — #5 Copak je takových příběhů málo, že tomu nevěříš? Ale i v době, kdy jsem psy obcházela obloukem, jsem vinila stejně páníčky.

    U sousedů se odehrál příběh v loni v létě - vlčák porval 10leté dítě, vracející se z tábora, děda přispěchal na pomoc  z kuchyně a div nepřišel o nohu.

    Byla tu aféra jak hrom, ještě druhý děda je navíc policista, no pěkné to bylo a to byli domácí, tak mi to vysvětli, hrkne jim asi v bedně a je to.

    superkarma: 0 25.02.2011, 14:20:39
  23. avatar
    [8] kuty [*]

    vodfon — #5 já tomu věřím.Sml22

    Moje kamarádka skončila podobně jako pisatelka,akorát nekulhá,ale jizvu má  hodně velkou.Když šla vynést smetí skočili na ni dva vlčáci a pěkně ji zřídili.

    Nezapomeň že dva psi už jsou smečka a smečka se chová jinak než jednotlivec.

    superkarma: 0 25.02.2011, 14:19:41
  24. avatar
    [7] vladka006 [*]

    Nicolenko,mám známé v kynologické společnosti a už dlouho se snaží prosadit, aby na bojová plemena byl třeba psychologický posudek majitele + průkaz třeba jako na zbrojní pas. Pro je i většina chovatelů. Teda těch chovatelů co nepotřebují machrovat. Jsem borec, mám bojové plemeno. Nicméně se návrh nedaří prosadit. Politici to berou jako diskriminační. Proč by na jedno plemeno měl být "zbrojní pas" a na druhé ne?

    Ono až nějakýmu papalášovi ukousne pitbul zfetovaného páníčka půl xichtu, tak se něco změní.

    K těm hovínkům... To je fakt hnus. Máme společenství vlastníků byt. jednotek a na každé schůzi se tohle řeší. Majitelé psů odkejvou, že si budou uklízet a druhej den jdeš a všude hnědo, nejlíp na místech, kde si hrají děti.

    Před nedávnem jsem se rozčílila do běla, když jsem před panelákem přistihla majitele jezevčíka, když venčil psa. Ten majitel ale nebydlí ani v panelákách, bydlí nedaleko paneláků v domku. To mě fakt vyvedlo z míry. Jsem mu řekla, ať si s tím psem chodí sr*t k sobě do obýváku a ne k nám před panelák. A on mi na to řekl, ale že jezevčíci mají malá hovínka, to je názor, co? Sml23Sml23

    1. na komentář reaguje Seboosis — #18
    2. na komentář reaguje femme — #19
    superkarma: 0 25.02.2011, 14:18:32
  25. avatar
    [6] Kaylie [*]

    Tomu se tedy vůbec nedivím, já  mám zvířata ráda snad všechna, ale psy jsem nikdy nějak nemusela, doma jsme ho neměli a děsně jsem se jich bála, i když mi nic neudělali. Osud zasáhl teď, kdy jsme jaksi k němu přišli jak slepí k houslím, moje fobie povolila, přestala jsem se bát a jsem na nejlepší cestě, aby mne nějaký pokousal.

    Náš pes je křížená ladradorka a je jen tak na mazlení, zloděje ještě provede bytem, pošťáci z ní  mají prču. Jinak je venku hyperaktivní, že není k uhlídání, inu mládě.

    A já mamlas, si ještě pověsila na vchodové dveře cedulku "POZOR! HODNÝ PES, ALE PANIČKA JE NA NERVY!"

    Sice to je pravda, ale co já teď zkusím....

    ,

    superkarma: 0 25.02.2011, 14:15:53
  26. avatar
    [5] vodfon, kolie [*]

    Příběhu nějak nemůž věřitSml80

    1. na komentář reaguje kuty — #8
    2. na komentář reaguje Kaylie — #9
    3. na komentář reaguje DarkAngel — #10
    4. na komentář reaguje vladka006 — #13
    superkarma: 1 25.02.2011, 14:14:05
  27. [4] jessynka [*]

    tak to je strašný příběh, ale to je pouze o výchově, pes v žádném případě za to nemůže!!! to byla chyba toho pánečka, že si neuměl vychovat psa a nic neudělal, já mám dva vlčáky a ti neublíží ani mouše, dokonce si hrají s malým křečkem a děti přímo milují a ochraňují je, to je vše o výchově a chování lidí - pánečků psa

    superkarma: 1 25.02.2011, 14:04:32
  28. avatar
    [3] DarkAngel [*]

    átéčko — #2 átéčko, víš, že ve většině názorů s tebou souhlasím. V tomhle ale ne. Byla jsem u toho, když sousedův pes napadl jejich holku! Nepraštila ho klackem, netahala ho za uši nic!  a přesto ji ošklivě pokousal!

    superkarma: 0 25.02.2011, 13:56:21
  29. avatar
    [2] átéčko [*]

    Neke! Pes bezdůvodně nenapadá! To je blbost! Může to být pitbul, redbul, jezevčík!  Možná to bylo trošičku jinak, ne?

    Když někdo zvedne dítě do náruče, pes je zvědavý...ale nekouše. Když někdo křičí, psa nezažene, možná je jen více zvědavý. Ale když někdo vezme do ruky klacek a na psa se napřáhne, a přitom řve, pes kousne, protože se brání.

    1. na komentář reaguje DarkAngel — #3
    2. na komentář reaguje Puzzlicek — #11
    3. na komentář reaguje bonda — #12
    4. na komentář reaguje Alka1 — #40
    superkarma: 0 25.02.2011, 13:53:51
  30. avatar
    [1] krokodylice [*]

    Sml79  A co ten jejich majitel, došlo aspoň na nějaké potrestání?

    superkarma: 0 25.02.2011, 13:52:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme