Novinky

Copak by člověk ve spokojeném vztahu zanášel?

Zajímavý příspěvek k dnešnímu tématu zaslala čtenářka PBD. Sama doufá, že ve své manželské praxi nevěru řešit nebude, ale svou zkušenost s nevěrou z puberty má...

První odvážnou čtenářkou, která se rozhodla přispět do nevěrného tématu, je PBD - takto o partnerově nevěře smýšlí...


Dobrý den, manžela z nevěry jsem nikdy nepodezírala, ale domnívám se, že je to hlavně tím, že jsem nikdy žádného neměla...
Jak bych reagovala, kdybych zjistila, že je mi chlap nevěrný? Ono se težko uvažuje „coby, kdyby“. Mám nutkání z fleku napsat, že by to byl okamžitý konec. Zažila jsem partnerovu nevěru, ale to bylo v pubertálním věku a vztah byl vlastně uplně o něčem jiném než je to dnes. Tenkrát to byl okamžitý konec. Jenže kdo ví, jak by to bylo dnes...
(... po chvilce dumání...)
Důvěra je pro mě hodně důležitá věc a pokud je partner nevěrný, rovná se to okamžité ztrátě důvěry. A bez ní vztah prostě fungovat nemůže - alespoň pro mě ne... Ale to si člověk říká při plném zapojení mozku, jenže jak by v dané situaci reagovalo srdce? Těžko říct a věřím, že se tím v praxi nebudu muset nikdy už zabývat. K partnerovi mám stoprocentní důvěru a prostě vím, že by mě nikdy nepodevedl. Já vím - nikdy neříkej nikdy - ale copak bych s ním mohla být, kdybych si nebyla jistá tím,že mu můžu stoprocentně důvěřovat ve všech směrech? Nemohla,takže si trvám na svém nikdy...
Tak nějak se mé myšlenkové pochody dostávají k otázce: Proč je vlastně žena/můž nevěrná/ý ? Je to jen chyba nevěrného člověka? Já si myslím že ne, že za to vlastně můžou oba. Copak by člověk ve spokojeném vztahu „zanášel“? Pokud je vztah po všech stránkách „v cajku“, tak nemá ani jeden důvod být nevěrný (možná by se našla výjimka - a to diagnoza nynfoman/ka). Na vztahu se prostě musí pořád pracovat a nic nebrat automaticky, protože nic není jen tak...
Zamyšlení nad tímto tématem mi přineslo víc otázek než odpovědí. Nevím, jak bych reagovala, kdybych se ocitla v kůži podvedené partnerky...
Ani nad tím nechci víc přemýšlet, protože jsem si jistá, že se do situace, kdy bych musela v praxi řešit nevěru, prostě nedostanu. A žádnej škarohlíd mi mojí jistotu nevezme...
PBD

Pozn. red.: Text neprošel redakční korekturou.

Téma dne 19. 9. 2012: Manželova nevěra

  • Jak byste reagovala, kdybyste zjistila, že je vám manžel nevěrný?
  • Je pro vás fyzická věrnost v manželství důležitá?
  • Dovedete si představit, abyste mu odpustila, nebo by to byl konec?

Své příspěvky na toto závažné téma mi posílejte nejpozději 19. 9. 2012 do 15.00 hodin na naši e-mailovou adresu (viz níže). Váš text ať je dlouhý alespoň jako tento odstavec, tedy chcete-li mít šanci na uveřejnění a tím i možnost získání dárku - abyste si nedělaly z nevěry vrásky, mám tu pro jednu z přispěvatelek kosmetiku GARNIER Ultra Lift denní sérum a krém a také noční sérum a krém.

Bude-li to vaším přáním, vzhledem k závažnosti, budu zachovávat anonymitu přispěvatelek, pokud o ni v mailu s příspěvkem požádají.

denni nocni

   
19.09.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [68] Julča [*]

    Pentlička — #60 Stoprocentně spokojený vztah neexistuje, ale i jen spokojený vztah nemusí znamenat, že se partneři nepohádají a nemají blbou náladu. Vždycky je potřeba brát druhého jaký je, i s jeho občasnými náladami, i s občasnou hádkou. Pročistí se vzduch a zas je dobře. To, co popisuješ ty, musí být děsná nuda a z toho může být i ta zmiňovaná nevěra.

    superkarma: 2 20.09.2012, 15:35:55
  2. [67] babočka12 [*]

    Lydia001 — #66 též souhlasímSml22

    superkarma: 0 19.09.2012, 21:13:36
  3. [66] Lydia001 [*]

    Naprosto s Vámi souhlasím. Přemýšlím podobně.

    1. na komentář reaguje Juričková — #67
    superkarma: 0 19.09.2012, 21:08:54
  4. avatar
    [65] peetrax [*]

    dadma — #52 máš nějakou statistiku opuštěných manželek, která těch 80 procent dokazuje? Sml58

    superkarma: 0 19.09.2012, 20:40:40
  5. avatar
    [64] peetrax [*]

    maje — #55 zas máš recht. Ani jsem se tu nechtěla vyjadřovat, protože dle teorie PBD to, že mám jiný názor, zřejmě znamená, že mám negativní zkušenost se zahýbáním. Sml30 Jenže ta nafoukanost a jájínkovství je fakt síla. Sml30

    superkarma: 3 19.09.2012, 20:38:26
  6. avatar
    [63] peetrax [*]

    maje — #47 taky mi to přijde značně naivní. 

    PBD, můžu se zeptat, kolik je ti let?

    superkarma: 0 19.09.2012, 20:35:39
  7. avatar
    [62] ekleinovka [*]

    Tady se to nějak rozjelo....

    superkarma: 0 19.09.2012, 19:09:24
  8. avatar
    [61] daska59 [*]

    Nevím, ale každý má jinak nastavené hodnoty a nikoho nesoudím, protože člověk sám za sebe nemůže dát ruku do ohně. Občas se to tak semele, že se může stát cokoli a posuzovat bez pohledu zevnitř nejde.

    superkarma: 1 19.09.2012, 18:39:27

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Pentlička [*]

    A který vztah je stoprocentně spokojený? Kde nikde není dusno, hádka, kde nemá nikdy nikdo blbou náladu, neřekne nebo neudělá, co nemá? 

    Podle mě pokud si někoho vezmu a mám s ním děti, mám dělat vše pro to, abych nevěrný nebyl. Prostě jednou jsem si vybral, tak s tím člověkem mám žít věrně až do smrti (pokud se z něj nestane násilník, alkoholik nebo gambler).

    Jenže spousta lidí řeší jakoukoli krizi v manželství tím, že si najde milence/milenku. Nechápu, neuznávám.

    Dovedu pochopit a odpustit jednorázový úlet např. pod vlivem alkoholu, ale ne mimomanželský vztah.

    1. na komentář reaguje Julča — #68
    superkarma: 1 19.09.2012, 18:27:47
  2. avatar
    [59] SNÍŽEK [*]

    za žádného chlapa bych ruku do ohně nedala Sml23

    superkarma: 1 19.09.2012, 18:04:37
  3. avatar
    [58] margot [*]

    jithule — #57 ona byla nevěra i dřív, ale problémy se neřešily tím, že se od nich utíkalo. rozvod byla pomalu hanba.

    superkarma: 0 19.09.2012, 17:36:32
  4. [57] jithule [*]

    nevěra je bohužel dost často a je důvodem, proč je v současné době hodně rozvodů

    1. na komentář reaguje margot — #58
    superkarma: 0 19.09.2012, 16:12:48
  5. avatar
    [56] kobližka [*]

    Rikina — #54 To máš jako s Kotětem,ta má taky ve všem pravdu a přitom ví prd...ale poučuje každého o té své pravdě.

    superkarma: 7 19.09.2012, 15:37:31
  6. avatar
    [55] maje [*]

    PBD — #42 tvůj komentář stylem Já mám pravdu a jen ta moje pravda je správná, mi připomíná postoj někoho jinéhoSml58Sml58 když chceš diskutovat s někým, kdo s tebou nesouhlasí, zkus se nejdřív na věc podívat jeho pohledem a zamyslet se nad jeho argumenty. pak si teprve můžeš říct, že máš pravdu jen tySml16Sml16

    1. na komentář reaguje peetrax — #64
    superkarma: 6 19.09.2012, 15:16:09
  7. [54] Rikina [*]

    PBD — #42 jo, já to taky vnímám jinak. Ale do diskuze se nepouštím, poněvadž ty stejně každého zpucuješ, že to jeho vnímání je nesprávné, zatímco to tvoje... Sml80 

    1. na komentář reaguje kobližka — #56
    superkarma: 6 19.09.2012, 15:10:40
  8. [53] Saritka [*]

    Mě připadá, že si chlapi chtěji něco dokazovat, vůbec  nechápu ty staré  páprdy, co si manželku vymění za mladou.Sml30

    superkarma: 0 19.09.2012, 15:09:23
  9. [52] dadma [*]

    Čím se asi provinily ženy politiků? Když vezmete tak 80% svoji ženu vyměnilo za mladší,jen proto, že jejich byla doma a okolo nich trdlovaly mladší asistentky či kolegyně.Kdyby to nebyli politici a novináři to na ně nevyšťourali,tak by možná od své rodiny neodešli.Je pravda, že v politice není tolik ,žen ,ale nevzpomínám si že by byly přistiženy s mladšími milenci.A to je obraz celé společnosti.

    Netvrdím, že za vše mohou chlapi,ty mladší holky si jdou za svým a většinou toho dosáhnou.

    1. na komentář reaguje peetrax — #65
    superkarma: 0 19.09.2012, 14:54:41
  10. avatar
    [51] carmi [*]

    maje — #47 Při čtení toho článku jsem přemýšlela, koli PBD je asi let. No moc to nebude. Přeji jí, aby jí ten zápal dlouho vydržel.

    superkarma: 6 19.09.2012, 14:51:05
  11. [50] cilani [*]

    PBD — #45 jo,úžasná je hláška byl jsem opilý a došlo mi, co dělám až po chvíli....

    superkarma: 0 19.09.2012, 14:42:54
  12. avatar
    [49] risina [*]

    step1 — #48 Nebo je spokojený se vším krome jediné věci Sml80.

    superkarma: 1 19.09.2012, 14:42:01
  13. [48] step1 [*]

    Suzanne — #37 Vždy se najde něco, s čím člověk není spokojený. Ale dá se to řešit rozhovorem. Pokud nastoupí nevěra, dle mého už ten nevěrný není spokojený s ničím.

    1. na komentář reaguje risina — #49
    superkarma: 1 19.09.2012, 14:12:09
  14. avatar
    [47] maje [*]

    někdy si říkám, jak moc by byl svět hezčí, kdyby byli všichni lidi takhle naivní a v každém vždy hledali to nejkrásnější. přeji ti, aby ses nikdy neprobudila do světa, který nemáš takhle přesně naplánovaný Sml16Sml16

    1. na komentář reaguje carmi — #51
    2. na komentář reaguje peetrax — #63
    superkarma: 7 19.09.2012, 14:09:43
  15. [46] Searc [*]

    Člověk, který je ve vztahu nespokojený, by to měl hlavně řešit s partnerem a né hned hledat z tohoto důvodu bokovku.

    superkarma: 1 19.09.2012, 13:57:09
  16. avatar
    [45] PBD [*]

    Bébéčko — #43 to je pravda,ale nikdy to není omylem či jen tak..vždy to má nějaký důvod..

    1. na komentář reaguje cilani — #50
    superkarma: 0 19.09.2012, 13:45:00
  17. avatar
    [44] PBD [*]

    Roland — #41děkuji:)

    superkarma: 0 19.09.2012, 13:44:14
  18. [43] Bébéčko [*]

    Něvěra ve vztahu je hrozná věc, ale bohužel se to stává

    1. na komentář reaguje PBD — #45
    superkarma: 0 19.09.2012, 13:14:57
  19. avatar
    [42] PBD [*]

    Bylo mi naprosto jasné,když jsem odeslala tento příspěvek,že se ozve někdo,kdo to prostě vidí/vnímá jinak ..každý jsem prostě jiný.

    Já to mám tak jak jsem napsala a i kdyby do mě hučelo xy lidí,že je to blbost,trvám si na svém,už jen ztoho důvodu,že hodně lidí odsuzuje postoj jiných jen proto,že oni sami mají v dané sitaci negativní zkušenost..apod...

    A hlavně prostě tak to vidím já - je to můj přístup,mé vnímaní dané věci - v žádném případě ho nechci nikomu vnucovat..

    Prostě podle mě platí "jaký si to uděláš,takový to máš" a když se vztahu daří -je to zásluha obouch a když nedaří,tak taktéž...

    Je sice pohodlné svádět vinu jen na toho duhého,ale každej by měl začít u sebe,i když je to někdy nepříjemné a pod..

    1. na komentář reaguje Rikina — #54
    2. na komentář reaguje maje — #55
    superkarma: 0 19.09.2012, 13:13:38
  20. [41] Roland [*]

    Pěkně napsané, tak by to mělo být.Sml16

    1. na komentář reaguje PBD — #44
    superkarma: 0 19.09.2012, 13:11:40
  21. avatar
    [40] PBD [*]

    Suzanne — #36 Suzanne — #37 ano,vždy se dá něco najít...kdo chce psát bít,hul si vždycky najde..neříkám,že tak není ..Ale je dost podstatný rozdíl v tom být nespokojený a v tom hledat každou záminku ktomu,abych člověk mohl remcat či omlouvat své vlastní selhání...

    Pokud ten chlap,o kterém si psala takto jedná,tak je to prostě debil a lže v tom,že si nemůže pomoct a možná i v tom,jak je spokojený (možná jen jen pohodlyný,zvyxkly na servis co má doma)..Dělá to,protože to dělat chce,a ne proto,že musí...

    superkarma: 0 19.09.2012, 13:09:45
  22. avatar
    [39] ladouch [*]

    Sama jsem tuto situaci nikdy naštěstí řešit nemusela, ale nevím jak bych se zachovala.Sml80Sml80

    superkarma: 0 19.09.2012, 13:07:04
  23. avatar
    [38] PBD [*]

    Audrey — #33 neubližovat zbytečně..jednat narovinu,nelhat..a nepodvádět...pokud chce partner jinou/jiného ..tak ukončit stávají vztah..i když to druhého bolet bude,tak rozhodně méně,než kdy dotyčný/dotyčná bude udržovat poměr/vzah bokem ..to se dříve či později provalí a ublížíto víc,než ukončení vztahu zavčas...

    superkarma: 0 19.09.2012, 13:01:54
  24. avatar
    [37] Suzanne [*]

    Ještě mě zaujalo to ...kdyby byl spokojený". Říct "byla jsem ve vztahu nespokojená" lze říct vždycky. VŽDYCKY se totiž dá něco najít.

    1. na komentář reaguje PBD — #40
    2. na komentář reaguje step1 — #48
    superkarma: 0 19.09.2012, 12:37:19
  25. avatar
    [36] Suzanne [*]

    No... já nevím. Znám muže, o kterém vím, že si vrzne rád jinde a přesto podle svých slov hluboce miluje svoji ženu, děti, rodinu. On sám tvrdí, že je naprosto spokojený, že by nikdy neměnil. Ale že mu to vrznutí jinde dodává energii a že si prostě nemůže pomoct. 

    No... co na to říct, že.

    1. na komentář reaguje PBD — #40
    superkarma: 0 19.09.2012, 12:35:22
  26. [35] Hermiona83 [*]

    novinka — #34 To si je dobře vycvičila Sml30.

    superkarma: 0 19.09.2012, 12:34:58
  27. avatar
    [34] novinka [*]

    Hermiona83 — #30Sml22 jo tohle je složitý-ono "ve vztahu spokojený" je taky spojení,který si každý může vyložit jak chce. Jedna moje bývalá  kolegyně je ve vztahu-potažmo v manželství spokojená,mají dva syny a protože ona jim nebude dělat služku,tak hoši s otcem makají. Dělají všechno úklidem počínaje, přes vaření praní a žehlením košil,páč muž je kravaťák, konče.A ona, tu kafíčko,tu cvičení, tu víkend s kamarádkami a pochopitelně sem tam nějaký ten flirtík-no flirtík v podstatě má souběžně s manželstvím vždycky nějaký vedlejší vztah. Ale on má doma prsatou prdelatou blondýnu,kterou mu kamarádi možná závidí,takže je spokojenej a ona taky.A ona by Jiříčka taky neměnila. Takže Sml80

    1. na komentář reaguje Hermiona83 — #35
    superkarma: 0 19.09.2012, 12:29:30
  28. avatar
    [33] Audrey [*]

    PBD — #31 Myšlenka je to pěkná, ale nevím, jak se taková situace dá řešit slušně a nikomu neublížit. Nejméně sobecké je snažit se to v sobě udusit a ublížit sobě.

    1. na komentář reaguje PBD — #38
    superkarma: 0 19.09.2012, 12:27:06
  29. avatar
    [32] PBD [*]

    datura — #29 to je pravda,některé ženská jsou mrchy,někteří chlapy taktéž..ted už zaleží na každým,jak se k dané situaci postaví..protože nic a nikdo neni neodolatelný ...

    A kdo se nechce nechat svést,ten se prostě nenechá...

    superkarma: 0 19.09.2012, 12:12:37
  30. avatar
    [31] PBD [*]

    Hermiona83 — #30 možné je vše ,o tom žádná ...ale nevidím jediný důvod,proč by se taková či jiná sitace měla řešit nevěrou.Za prvé to ani řešení není a za druhé je to nefér k partnerovi a vlastně i vůči sobě samému--

    Stát se životě se může cokoliv,ale vždy je možnost to vyřešit slušně,nikomu zbytečně neubližovat,neschazovat sebe samého či partnera/ku..jednat prostě fér vůči sobě i tomu druhému..

    1. na komentář reaguje Audrey — #33
    superkarma: 0 19.09.2012, 12:11:01

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme