Reklama

Jen taková značka jako Coca-Cola si může dovolit vyrobit plechovky bez svého loga. Vedení značky se tak rozhodlo přidat se ke globálnímu hnutí za toleranci a rovnost a nové balení představilo pro postní období Ramadán pro část Blízkého Východu.

cocacola

Reklamní agentura z Dubaje vytvořila design plechovek, který se vzdává svého loga a nechává pouze nápis „Labels are for cans, not for people“ (Nálepky jsou pro plechovky, ne pro lidi). Aby posílili tuto krásnou myšlenku, vytvořili video zachycující večeři odehrávající se ve tmě, kde sedí 6 mužů, kteří se dosud neznali a neviděli. Tudíž nemohou soudit podle obalu. Povídají si spolu potmě a zjišťují o sobě různé informace, aby nakonec po rozsvícení zjistili, kdo je kdo. A že byli překvapení a možná by si s někým u stolu v životě ani sednout nechtěli.

labels

Asi byste nečekali, že muž mluvící o tom, že ho zajímá psychologie bude potetovaný od hlavy až k patě a jiný muž, který vypráví o svých sportovních výkonech a lásce ke skydivingu bude na vozíku. „Blízký Východ je region s více než 200 národnostmi a velkým množstvím nálepek, které lidi rozdělují. Tyto plechovky Coca-Coly vysílají silné a nadčasové poselství, že svět bez nálepek je svět bez rozdílů i to, že jsme v základu všichni ti samí lidé,“  uvedla ke kampani agentura FP7/DXB.

Není to krásné poselství?

Zdroj: www.adweek.com