Společnost Coca-Cola představila v úterý 19. ledna v Paříži novou globální kampaň „Taste the Feeling“, jež hlásá, že vychutnávání si nápoje Coca-Cola může z každého okamžiku udělat jedinečný a nezapomenutelný zážitek. Kampaň s sebou přinese spousty nových vychytávek. Bez změny nezůstane ani slavná znělka, která bude pro tento rok v zcela novém kabátě. Novou hymnou bude původní skladba přetvořená pro tuto kampaň s názvem „Taste the Feeling“.

Na vzniku písně spolupracovala značka Coca-Cola se společností Music Dealers.  Ve skladbě uslyšíme hlas mladého umělec Conrad Sewella, zpěváka narozeného v Londýně, ale vyrůstajícího v Austrálii. Ten se proslavil svým zpěvem v singlu „Firestone“, jenž na Spotify zaznamenal více než 300 milionů přehrání a který si koupilo více než 3 miliony lidí. Hymna obsahuje zvukový motiv inspirovaný tím, jak zní vychutnávání si nápoje Coca-Cola – otevření láhve, zasyčení a osvěžení. Tato nová znělka se bude objevovat během celé kampaně a dočká se i elektronického remixu v podání skladatele a hudebního producenta Aviciiho.

Těšit se můžeme i na nové televizní spoty, které budou zachycovat životní okamžiky a situace, které známe z běžného života snad všichni. To vše doplněno a podkresleno vždy slavnou nebo známou písní, jako je Under Pressure od kapely Queen a Davida Bowieho nebo slavný hit Hey Brother od již zmíněného Avicciho.

Další změny a vychytávky bude kampaň „Taste the Feeling“ postupně odtajňovat v průběhu celého roku.

Coca-Cola

Reklama