Vztahy

Co všechno (a kdo) vás potkalo na internetu

Vám to vysvětlovat nemusím, ale přece jen jsou mezi námi lidé, kteří nikdy nepochopí, jak se mohou lidé seznamovat přes internet a jak se pak mohou scházet a povídat si o tom, co je společně zajímá. A pochopit, že si někdo přes internet najde partnera? To už vůbec ne!

Jak jste na tom vy? Už jste byly na srazu žen-in? Na společné dovolené, nebo jste si našly kamarádku z řad uživatelek internetu? A jak jste na sebe vlastně přišly? Nalezly jste se v diskusi, kdy jedna z vás pronesla něco, co vás potěšilo? Nebo naopak pobouřilo a měla jste potřebu další konfrontace? I takové případy se stávají a rozhodně jich není málo! Nepřátelé od prvního písmenka, kteří prostě musí toho druhého vidět za každou cenu, aby se přesvědčili, že stejně nemožný je i v reálu. Pak to dopadá různě.

Pak je tu ovšem ta druhá stránka věci, ta „milostná“. Dnes máme svět moderních technologií, které nám mají pomáhat a šetřit čas. Spousta lidí na síti už skutečně tráví tolik času, že najít si partnera přes internet je pro ně daleko jednodušší, než aby se o to – s nejistými výsledky – pokoušeli někde na ulici.

Měly jste i vy nějakou schůzku s potenciálním partnerem z internetu? Já to zkusil asi dvakrát a jednou to dopadlo poměrně dobře, zatímco podruhé jsem neměl ani odvahu danou osobu oslovit. Tak jsem si nebyl jistý, zda se chci s onou „osůbkou“, která přišla, seznámit. To se ale naštěstí stalo už před tolika lety, že je to dnes už jen úsměvná historka z pravěku. Ale vsadím se, že vy budete mít podobných příběhů v rukávu desítky. Dnešní téma totiž může být velmi pestré – o setkávání, o přátelství, pomoci, o lásce...

Budu se moc těšit na všechno, co mi napíšete. Jste přece na internetu, tak mi napište, co všechno už jste díky této vymoženosti zažily. Opravdu mne to hodně zajímá!

Potkala jste se s někým z internetu?
Nebo máte přímo většinu kamarádů ze sítě?
Jak často chodíte na srazy s těmito přáteli?
Vydrželi vám přátelé z internetu nebo ne?
A co hledání toho pravého? Zkoušely jste to?
Jaké bylo vaše první rande přes internet?
Zkoušíte to častěji, nebo vám to stačilo jednou?

Pište mi na adresu redakce@zena-in.cz!
Určitě odměníme ten nej příspěvek!

   
04.10.2006 - Láska a vztahy - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [161] Evik8 [*]

    Našla som na nete super kámošky,s ktorými mi je veľmi dobre.Jaksi od samého začiatku sme mali k sebe blízko a rozumeli si akokeby sme sa poznali už roky.Je to fajn a verím,že to vydrží nastálo .

    superkarma: 0 20.12.2006, 21:11:22
  2. [160] oriska [*]

    taky bych rada nasla nejakou kamaradku na dalku :-(, ale nejak se nedari

    superkarma: 0 12.12.2006, 23:23:00
  3. avatar
    [159] Jakanovka [*]

    Také jsem tu potkala spřízněnou duši a jsem moc ráda.Občas si pošleme mail,obrázek a hned je člověku líp.Jestli se tu najde nějaká,trochu starší čtenářka a bude si chtít občas "pokecat" budu ráda.Jinak všechny zdravím a přeji hezký den!

    superkarma: 0 31.10.2006, 10:14:46
  4. [158] rozina [*]

    Tak děvčata já jsem na NETU našla bezvadnou kamarádku, ba dokonce dvě. Každá je z jiného koutu republiky a tak si píšema, zavoláme si , potěíme, vyměníme stesky i radosti a je to SUPER. Také jsem pomocí jedné stránky našla bývalé spolužačky. No řžekněte, to opravdu bylo dříve nemožné. Jen mne trochu trápí, že fajn chlapi sem nejdou, buď hledají jen sexy hrátky, nebo chce 60-ti letý - 30-ti letou. No s těma chlapama je to opravdu trochu potíž. Net myslím jim zatím "nedošl" jako vhodná forma komunikace. My asi zatí m vedeme, jsme prostě od přírody upovídanější a tak nám to rychle došlo. VHODNÁ FORMA RYCHLÉ A SPOLEHLIVÉ KOMUNIKACE !!
    Tak mějme dámy trpělivost. ono jim to také jednou dojde !! Páčko všem !! R

    superkarma: 0 10.10.2006, 18:12:38
  5. avatar
    [157] Meander [*]

    Na internetu jsem potkala svého exmanžela. Krásná ukázka toho, co vše se dá schovat pod ID. Nesetkala jsem se s tím, aby chlap, vyskytující se třeba na onom rande.cz, neměl nějaký PROBLÉM.
    Ale chápu, že někdo tam svoje štěstí najde. Na každý hrnec se najde poklice.

    superkarma: 0 08.10.2006, 18:32:47
  6. [156] Ifankar [*]

    a....: Myslím, že se tu prezentuješ jako nadčlověk a vyvyšuješ se nad všechny, co se přes Net seznámili.

    Ano, máš pravdu, že být sám vyžaduje určitou vnitřní sílu. Na druhé straně ale být sám může také znamenat strach ze závazku, který by s partnerstvím zvykl.

    A musím oponovat tvému názoru, že se na Netu seznámí pouze průměrní a obyčejní lidé. Na Netu jsem potkala dost zajímavých lidí, takže i když já sama zajímavá být třeba nemusím, oni jistě byli.

    Vlastní seznamování je však prostě o štěstí a ta náhoda funguje i na Netu. (Troufám si tvrdit, že i se stejnou pravděpodobností.)

    Co na tom, že se někdo rozhodne, že nechce být sám a rád by byl s někým? Kde vidíš ten problém? Musí si všichni nutně dokazovat, že umí být sami a nutit se do toho? (Opusťme variantu chorobné závislosti na druhých.)

    Zkus trochu přijmout, že jsou lidé nastaveni různě a někteří o partnerství stojí více a někteří méně.

    superkarma: 0 08.10.2006, 12:29:50
  7. [155] 7kraska [*]

    Muj "starej" je taky z netu. Konkretne z rande.cz. Ja byla porad v praci a nemela cas nikam chodit, par znamosti mi predtim nevyslo. On byl taky porad v praci a byl rozvedeny. Sesli jsme se na netu vzdycky v noci. Pak jsme se sesli jednou ve dne v realu a uz jsme spolu zustali. Ne ze by nam to klapalo na 100 procent, ale mame ted malou dceru a uz to spolu nejak snad vydrzime...

    superkarma: 0 07.10.2006, 00:46:11
  8. avatar
    [154] elfos [*]

    Dobře řečeno, Violko (152)

    superkarma: 0 06.10.2006, 22:25:42
  9. [153] a.... [*]

    violka: ses nám nějak rozzlobila neber se tak vážně .Asi máš krapet potíže porozumět psanému textu, píšu JEN to, že lidé hledají někoho, protože neumějí být chvilku sami(ta opora je až druhoplánová záležitost).
    Jinak s tebou souhlasím, že průměrní ,obyčejní, nenároční lidé v netových seznamkách partnera najít mohou. Lidé, kteří se této charakteristice vymykají, však nikoli....

    superkarma: 0 06.10.2006, 17:30:28
  10. avatar
    [152] violka [*]

    a....: Každý nehledá zajímavého a společensky atraktivního jedince,víš? Stačí mu obyčejnej chlap s podobnými zájmy, který je hodný a pro dotyčnéou ženu přitažlivý. A mimochodem i ti velmi vytížení a společensky zajímaví muži se seznamují přes seznamky, neb jsou tak vytížení,že na seznamování se na ulici a v kavárnách nemají čas. Zbav se děvče předsudků a neškatulkuj lidi podle způsobu seznámení, zkus být tolerantnější a otevřenější ke všem a nepovažuj tu svoji pravdu - kdy seznámení přes internet není to pravé - jako tu jednu jedinou správnou. Jen se na to zkus podívat z různých úhlů, zkus si logicky vybavit,že na internetu se stejně jako na ulici najde stejný počet lidí romantických i racionálních, normálních i divných, nudných i zajímavých. Takže v reálu i on-line můžeš vybírat naprosto stejně. A ta jiskra buď přeskočí nebo ne - to už záleží na tom, jak si budete sympatičtí při prvním setkání. A když někdo zůstane s dotyčným jen protože se mu na netu líbili jeho maily, tak to není problém internetových seznamek, ale problém toho člověka

    superkarma: 0 06.10.2006, 11:55:37
  11. avatar
    [151] violka [*]

    a....: Nejlepší je mít jen kusé informace z druhé ruky a internet jako způsob seznámení odsuzovat, považovat za méněcenný, lidi se takto seznamující považovat za póvl.... Nemám slov

    superkarma: 0 06.10.2006, 11:45:55
  12. avatar
    [150] violka [*]

    a....: Ale to přece není o tom,že člověk, který se chce seznámit nedokáže být sám a potřebuje oporu . Jakpak jsi přišla na tuhle souvislost? Copak vztah dvou lidí je o tom,že jeden či druhý či oba potřebují oporu?
    No a o tom,co je trvalý vztah se dá skutečně polemizovat, nicméně spousta lidí tu napsala příspěvky o vztahu, který skončil manželstvím, mají děti, takže to už není jen tak nějaký vztah na pár měsíců

    superkarma: 0 06.10.2006, 11:43:25
  13. avatar
    [149] yolla [*]

    Evelyn to vystihla moc hezky
    Já se potkala s několika super kamarádkama. A s jednou z nich dokonce tvoříme stránky nejen pro mamky aniž bychom se kdy viděly - prostě mě jen napadlo, že jedna z těch netových kamarádek má tak výborné spisovatelské vlastnosti, že dokáže vtipně popsat různé životní situace a tak jsem si řekla - toho musím využít a tak tam píše spolu se mnou zážitky a je to fakt sranda.(www.mamky.estranky.cz)

    superkarma: 0 06.10.2006, 06:43:21
  14. [148] Lidka110 [*]

    chuanita: souhlasím se vším co jsi napsala je to tak.

    superkarma: 0 06.10.2006, 01:25:09
  15. avatar
    [147] evelyn [*]

    potkala jsem na netu bezva lidi, ale i takove z kterych mam husi kuzi. Prijde mi fajn, ze se clovek zapoji do diskuze, kdyz ma naladu, odpadaji vlezle sousedky, nutici se na kavu, kdyz clovek zrovna nema chut

    superkarma: 0 05.10.2006, 10:57:10
  16. avatar
    [146] vininka [*]

    EAX:

    superkarma: 0 05.10.2006, 09:31:28
  17. [145] Asdareel [*]

    EAX (142): 100% souhlas

    superkarma: 0 05.10.2006, 09:24:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [144] vininka [*]

    Asdareel:

    superkarma: 0 05.10.2006, 09:15:05
  2. avatar
    [143] vininka [*]

    Nyotaimori: Děkuji za vyčerpávající vysvětlení. Takových znám hodně,protože se na rockových akcích často pohybuju.Naštěstí se tam sem tam najde i nějaký ten "BON JOVI".

    superkarma: 0 05.10.2006, 09:12:26
  3. [141] Asdareel [*]

    a....(139): Tak ono to zase není až tak strašlivé

    superkarma: 0 04.10.2006, 22:27:03
  4. [139] a.... [*]

    chuanita133: Tobě se opravdu chce probírat se tou hromadou smetí?? Tak na to já nemám čas ,chuť ani žaludek. Kromě toho jak už jsem psala...nemám ráda špinavou práci
    *Kotě*: Že je ta nepřitažlivost vzájemná tak s tím bych opravdu nesouhlasila...prostě jsou tací, kteří přitahují skoro každého a pak holt tací, kteří nepřitahují skoro nikoho

    superkarma: 0 04.10.2006, 22:17:38
  5. [138] Asdareel [*]

    Nyotaimori: Tak to je ten správnej trů ívl metalista-satanista. To byste si mohli rozumět, ne? Menší nedostatky, jako špínu a mastné vlasy, bys snadno napravila s pomocí bičíku

    superkarma: 0 04.10.2006, 22:12:22
  6. [136] Asdareel [*]

    chuanita (133): Opět naprostý souhlas. Tomu říkám moderní, věcný přístup bez předsudků

    superkarma: 0 04.10.2006, 21:54:05
  7. avatar
    [135] pomeranca [*]

    Tak já jsem se přes net taky seznámila. Sice ne s klukem, ale s několika ženama-in, spíš holkama. A s jednou z nich o něco víc. Dokonce jsem tu našla i tetu-in

    superkarma: 0 04.10.2006, 20:52:37
  8. avatar
    [134] *Kotě* [*]

    a....: Nyotaimori to napsala za mě. S člověkem, který by mě fyzicky nepřitahoval, bych prostě zůstala kamarádka, koneckonců ono to většinou bývá vzájemné.

    Já jednou tu chybu fakt udělala (ač seznámení neproběhlo přes internet), řekla jsem si "je strašně milej a velkorysej, je s ním legrace a moc mě miluje, to že mě přitahuje asi jako koště v koutě, to se nějak poddá" a byl z toho karambol pro obě strany... poučila jsem se

    superkarma: 0 04.10.2006, 20:45:03
  9. avatar
    [132] vininka [*]

    Nyotaimori: jak přesně vypadá životem zklamaný rocker??????jestli jako BON JOVI ,tak ho beru.....

    superkarma: 0 04.10.2006, 20:27:50
  10. [131] a.... [*]

    Nyotaimori: Tak to si podle mě myslí opravdu dost ženských,zvláště pak v pozdějším věku, je evidentní že si namlouvají, že důležitější je jiných 20 věcí a tohle je až tak na tom 21. místě. Jsou prostě už takové rozumné a berou to "racionálně", jenomže některé věci se nedají propčítat kalkulačkou, ten lidský faktor a pocity jsou záludná věc.

    superkarma: 0 04.10.2006, 18:39:32
  11. [129] a.... [*]

    Asdareel: Víš ono to ale bývá tak, že za půl roku zjistí, ŽE FAKT CHCE JEN TOHO , který měří 180 a má 70 kg a že toho, který má 170 a metrák FAKT nemůže snést , přestože se TAK snažila

    superkarma: 0 04.10.2006, 18:11:38
  12. [128] Asdareel [*]

    a....(126): No ale to je možná na druhou stranu právě dobře, ne? Jestliže si spousta žen nastaví jako svůj limit výšku 180 cm, limit, přes který vlak nejede, zcela zbytečně tím vyloučí muže třeba jinak velmi kvalitního, který měří jen 175. To mě přijde takové trochu absurdní.

    superkarma: 0 04.10.2006, 18:04:41
  13. [127] buginka [*]

    ja jsem se seznamila se svym partnerem na chatu,uz jsme spolu pres 3roky a jsem si jista ze je jedinecnej,ale moje prvni schuzka byla ponekud jinaci pripad,zamilovala jsme se ale nespravne.Po case jsem zjistila ze je alkoholik a fetak,tak jsem dala ruce pryc pul roku nezavitala na net,jenze nuda doma byla silnejsi a ja to zkusila znovu a povedlo se.

    superkarma: 0 04.10.2006, 17:59:29
  14. [126] a.... [*]

    *Kotě*: Teď budu trochu fabulovat: S někým si píšeš třeba několik měsíců, připadá ti, že máte podobné názory, zájmy i předatavy o životě.Do toho setkání vkládáš určité naděje/ protože jsi už dlouho sama/. Teď přijde setkání, uvidíš ho a zjistíš, že fyzický kontakt s tímhle člověkem tě fakt neláká. JENOMŽE...vždyť on je jinak skvělý skoro dokonalý..a to ostatní..třeba se to poddá, časem...vždyť je škoda zahazovat tuheltu příležitost na seznámení, když všechno(kromě té přitažlivosti) se zdá být tak dokonalé.
    Kdybys ale tohohle člověka potkala v reálu, nedala bys mu patrně šanci, aby to došlo tak daleko, že budete uvažovat o nějakém vztahu.Jenomže na netu jsi už do něj investovala svůj čas a energii, poznala jsi jeho kvality, udělala jsi si určité představy a teď to nechceš zahodit.
    Sorry za osobní tón, ale takhle se mi to psalo líp

    superkarma: 0 04.10.2006, 17:54:48
  15. avatar
    [125] *Kotě* [*]

    a....: no tak to snad zjistím na první osobní schůzce, ne?

    Myslím, že máš zvláštní předsudky.

    superkarma: 0 04.10.2006, 17:42:37
  16. [124] a.... [*]

    Meander120: Dobrý nápad, jen ať to za nás někdo protřídí, aspoň bude tam venku chodit víc těch přijatelných a tihle se už mezi nimi nebudou motat.Ostatně...já špinavou práci děsně nerada
    *Kotě*: Rozdíl je v tom, že ho nevidíš a tedy nevíš jestli zafunguje fyzická přitažlivost. Někde jsem četla, že tohle je hlavní problém těch, kteří využijí služeb seznamovací kanceláře...úžasně se k sobě hodí, skvěle si rozumějí ale NIC TAM NENÍ

    superkarma: 0 04.10.2006, 17:33:24
  17. avatar
    [123] Odemětobě [*]

    Nyotaimori: přiznávám,že cíleně hledám příspěvky tvoje a Meander.Vždycky mně holky zvednete náladu.

    superkarma: 0 04.10.2006, 16:43:01
  18. avatar
    [122] *Kotě* [*]

    Já se seznámila se svým mužem naprosto konvenčně - je to můj spolužák z VŠ, tedy žádné originální a romantické seznámení se nekonalo, prostě jsme spolu po škole začali chodit do čajoven a podobně, kecali, poznali se a zamilovali se... jaký je v tom rozdíl oproti seznámení někde při pokecu na netu?

    superkarma: 0 04.10.2006, 16:39:29
  19. avatar
    [120] Meander [*]

    a....: Nevím, proč mě napadlo heslo "TŘIĎTE ODPAD!"

    superkarma: 0 04.10.2006, 16:21:06
  20. avatar
    [119] vininka [*]

    Nyotaimori: Taková radost!!!!

    superkarma: 0 04.10.2006, 15:42:47
  21. [117] a.... [*]

    Asdareel114: Po ulici chodit určitě nepřestanu, ale většině se obezřetně vyhnu nedej bože s tím dobrovolně a z vlastního rozhodnutí vejít v kontakt

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:46:23
  22. [115] a.... [*]

    Nyotaimori: Řekla bych (odhadem) že v mé věkové kategorii je ten odpad 99% ( teda furt mluvím o tom seznamovacím účelu, za kterým tam někteří lezou, ne o nějaké nezávazné debatě) neb ti zajímaví a společensky atraktivní jsou dost pracovně a zájmově zaujati jinde a naskytne se jim dost příležitostí k seznámení jiným způsobem.

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:44:19
  23. [114] Asdareel [*]

    Nyotaimori (113): No a taky kvůli tomu nepřestaneme chodit po ulici

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:40:09
  24. [112] a.... [*]

    damanka: A co teprv když se dobrovolně zbaví chlapa ve čtyřiceti???? Naprosto nepochopitelné pro její okolí...

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:34:51
  25. [111] a.... [*]

    Eva_Fl:Když se někdo vyžvandává na netu, tak se snad před lidmi neuzavírá nebo jak to teda je???
    A ten tvůj model seznámení asi není to cílené seznámení na k tomu určených stánkách, takže trochu o něčem jiném..

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:31:56
  26. [109] Asdareel [*]

    chuanita (106): Vidím to úplně stejně. Prostě astrologie funguje

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:23:54
  27. avatar
    [108] Eva_CZ [*]

    a....: a ke vsemu se uzaviram pred lidmi.

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:22:23
  28. avatar
    [107] Eva_CZ [*]

    a....: byla jsem dlouho sama a jsem sama tuze rada a kluk uz byl velkej a mohla jsem si delat uuuuuuuplne co jsem chtela a bylo mi bajecne. Pak jsem na netu potkala VONa. Po case virtualniho kecani me pozval na dovcu. Jsem tolik sama, kolik potrebuju, VON mi v nicem nezaclani, neprekazi, nenarusuje mi nic, co bych si nechtela nechat narusit a je mi s nim moooooc fajn.

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:21:30
  29. [104] a.... [*]

    chuanita: Právě ten pocit" nenaplněnosti" a potřeba sdílení běžných věcí je jedna z forem závislosti, která člověka žene k tomu, že si musí nutně někoho hledat. Když se tohohle člověk zbaví, připadá si mnohem svobodnější.
    Jinak uzavírat se před lidmi to je úplně jiná kapitola, to je samozřejmě velmi negativní, já jen mluvím o tom, že není snad nutné mít za každou cenu partnera.
    No já osobně si bohužel úplně dělat co chci opravdu nemůžu,asi jako každá ženská, která má dítě a další povinnosti,ale byl by to můj sen

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:07:36
  30. avatar
    [102] arjev [*]

    Na NETu jsem se potkala s báječnými lidmi,třeba na stránkách Žena-in.Dobře si procvičuji pravopis a psaní všema dvouma .Posílám vám všem a

    superkarma: 0 04.10.2006, 14:00:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme