Bulvár

Co si ženy myslí o feministkách

Co žena, to jiný světonázor. Feministky patří mezi extrém a mě zajímalo, jak feministky vnímají ostatní ženy. Učinil jsme proto malý průzkum a feministky to v něm zrovna nevyhrály...

feministky

O feminismu jako takovém byly již popsány stohy papíru, přesto, pokud si nejste úplně jistá, co vlastně ten feminismus znamená, můžete si přečíst třeba tento článek...

Ale i když si třeba nejste jistá, určitě máte na feminismus a feministky svůj názor. Každý máme tendenci dělat si názor na veřejně aktivní hnutí, i když o nich druhdy mnoho nevíme (tím nikoho z ničeho neobviňuje, je to normální a lidské). Naopak názor fundovaného člověka často nebývá tak přínosný jako názor člověka, který vnímá určitou frakci, či třeba událost, čistě svým pohledem. A právě díky tomuto pravidlu jsem mohl položit následující otázku ženským členkám naší redakce, aniž bych si předem zjišťoval, zda se o feminismus vůbec zajímají.

Takže, holky, co si myslíte o feministkách?

Kateřina Vozková, grafička
Co si myslím o feministkách? Jen to nejlepší, samá pozitiva...

Věra Forejtová, obchodnice
Nemám ráda výstřednosti v ničem. Stejně jako nemá ráda sekty, tak nemám ráda ani feministky.

Alexandra Stušková, redaktorka
Nemůžu ti o nich nic říct, mám mezi nimi spoustu kamarádek.

Dana Svobodová, redaktorka
Ve spoustě politických věcí se s nimi shoduji, třeba v tom, že ženy mají mít stejný plat jako muži. Ale extrémní feminismus mi nic neříká.

Klára Wimmerová, zástupkyně šéfredaktora
V mnohých věcech se s nimi, pokud vím, neshoduji, takže mě vlastně ani moc nezajímají.

Když to zesumíruji, ptal jsem se celkem pěti žen na jejich názor na feministky. Jedna byla jasně pro (Katka), jedna jasně proti (Věrka), jedna s něčím sympatizuje a s něčím ne (Dana) a dvě se zdržely hlasování (Klárka a Saša). No, ne že by to pro feministky vyšlo zrovna optimisticky, co říkáte?

Téma dne 7. prosince 2011: Já a feministky

  • Jaký je váš názor na feministky?

I když se zdá tahle otázka položená mužem v ženském magazínu trochu odvážná, nemyslím si, že je od věci. Extrémní názory vyvolávají v lidech reakce. Stejně jako máme každý, napříč věkem, pohlavím i rasou svůj názor třeba na židovství, tak máme názor i na feminismus. A mě zajímá ten váš, milé čtenářky! Posílejte mi ho na e-mail uvedený níže jako příspěvek k tématu a nezapomeňte, že pokud chcete mít šanci na získání krásného dárku, který se hodí pro každého chlapa a feministku, totiž hry POKER deluxe od Albi, musí váš text být dlouhý alespoň jako tento odstavec.

poker

Hrajte ŠŤASTNOU VÁNOČNÍ SOUTĚŽ o ceny v hodnotě 30.000 KORUN! Více zde...

   
07.12.2011 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [44] Jala [*]

    Také si myslím, že je spousta důležitějších věcí.

    Ale líbí se mi názor Dany Svobodové.

    superkarma: 0 07.12.2011, 20:33:09
  2. [43] 636363 [*]

    KAZDA JE JINA

    superkarma: 0 07.12.2011, 19:51:08
  3. [42] Lydia001 [*]

    Já osobně také nemám ráda extrémy, ale nadruhou stranu, díky za ně!

    superkarma: 0 07.12.2011, 18:56:44
  4. avatar
    [41] aiša [*]

    je spousta věcí ve kterých s nima souhlasím , ale v jinech to zase přehání

    superkarma: 0 07.12.2011, 15:16:10
  5. avatar
    [40] Mickey Mouse [*]

    lonkue — #31 Na místě jsou otázky o vašich kariérních plánech, do čehož např. informace o plánování potomstva patří. Pořád si myslím, že váš pohled je velmi zjednodušený a vztahovačný.

    superkarma: 0 07.12.2011, 13:45:01
  6. avatar
    [39] enka1 [*]

    Suzanne — #37 jako ohraná? Půjč mi péroSml54

    Lukáš Čejka — #34 to není vonoSml30

    superkarma: 0 07.12.2011, 12:39:05
  7. avatar
    [38] Lukáš Čejka [*]

    Suzanne — #37 treba nejsi spravne feminizovana, mozna je potreba te opravit Sml54Sml57

    superkarma: 0 07.12.2011, 12:31:22
  8. avatar
    [37] Suzanne [*]

    Lukáš Čejka — #34 feminizovaná? jak vypadá feminizovaná žena?Sml30 já feministka jsem a nejsem u toho nasraná, ale píšu to, jak mi péro narostloSml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #38
    2. na komentář reaguje enka1 — #39
    superkarma: 0 07.12.2011, 12:28:04
  9. avatar
    [36] Lukáš Čejka [*]

    Suzanne — #35 Sml9Sml57Sml54

    superkarma: 0 07.12.2011, 12:26:59
  10. avatar
    [35] Suzanne [*]

    Lukáš Čejka — #29 i kuš, držkoSml30

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #36
    superkarma: 0 07.12.2011, 12:26:11
  11. avatar
    [34] Lukáš Čejka [*]

    enka1 — #32 tak pis feminizovana a nemusis pouzivat ty hvezdicky Sml54

    1. na komentář reaguje Suzanne — #37
    2. na komentář reaguje enka1 — #39
    superkarma: 0 07.12.2011, 12:21:23
  12. avatar
    [33] Lukáš Čejka [*]

    Mickey Mouse — #30 zhruba tak ,nebo se na to muze clovek podivat tak, ze zatimco emancipace je individualni a tyka se tedy cloveka jako jedince, feminizace je kolektivni, stadna a nema s clovekem jako jedincem nic spolecneho, emancipace tedy vede k uplatneni jedince ve spolecnosti na zaklade jeho skutecnych kvalit, hodnoty, feminizace vede k prosazeni, uplatneni prav kolektivnich spojenych s prislusnosti k urcite skupine, pricemz ta prislusnost se stava hodnoticim kriteriem Sml80Sml54Sml57

    superkarma: 0 07.12.2011, 12:20:44
  13. avatar
    [32] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #29 A já proč jsem furt nas**náSml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #34
    superkarma: 1 07.12.2011, 12:18:42
  14. [31] lonkue [*]

    Ad Mickey - ja pobourena nejsem. Ano muz rodit nemuze (bohuzel, rada bych mu to prenechala). Ale muze se o dite starat a zustat doma na rodicovske dovolene, coz dela jen minimalni mnozstvi muzu. A otazka na rozmnozovaci status nema na pracovnim pohovoru co delat. Tam jsou na miste otazky o mych profesnich schopnostech a ne o mych vajecnicich.....

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #40
    superkarma: 0 07.12.2011, 12:12:07

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Mickey Mouse [*]

    Lukáš Čejka — #29  :-)) v tom spatřuji jasný rozdíl mezi emancipací a feminizmem.

    Emancipace znamená vzájemný respekt, feminizmus volá po "bezpohlavnosti"...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #33
    superkarma: 0 07.12.2011, 12:10:06
  2. avatar
    [29] Lukáš Čejka [*]

    Mickey Mouse — #28 spravne feminizovana zena je ve skutecnosti pobourena neustale Sml54

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #30
    2. na komentář reaguje enka1 — #32
    3. na komentář reaguje Suzanne — #35
    superkarma: 0 07.12.2011, 12:05:23
  3. avatar
    [28] Mickey Mouse [*]

    lonkue — #25 Hmm, zrovna otázka na "rozmnožovací stav" by vás urážet neměla. Je totiž projevem respektu k vaší ženskosti a biologické podstatě. Muž rodit nemůže a tudíž se takového dotazu nedočká i když by chtěl. Vaše pobouření mi tedy připadá hloupé.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #29
    superkarma: 0 07.12.2011, 11:58:12
  4. [27] lonkue [*]

    Ad rusalka - ale to je prece to same ma draha! Feminizmus je emancipace. Emancipace neni jen rodu zenskeho. Emnacipovany muze byt i muz. Tady se jako feminizmus berou extremni formy lidske blbosti, ktere jsou povetsinou jen urban tales na straseni lidi pred tou strasnou a skazenou amerikou ;-)

    superkarma: 2 07.12.2011, 11:45:36
  5. avatar
    [26] rusalka2008 [*]

    lonkue — #25  možná je dobré odlišovat emancipaci od feminismu

    superkarma: 0 07.12.2011, 11:25:46
  6. [25] lonkue [*]

    Priznam se, ze me strasne irituji reci zenskych, ktere si myji ruce nad feminizmem, jako nad necim co je fuj. Je to hrozne hloupa poza. Jak by tyhlety damy rvaly, kdyby jim najednou nekdo sebral volebni pravo, kdyby najednou byly majetkem otce a posleze manzela, kdyby nemely pravo vlastnit majetek, nechat se rozvest a nemely narok na umerny plat jak jejich muzsti kolegove. Ono totiz to vsechno nam ty "strasne" feministky vydobyly, kdyz vy jste jeste byly v plenkach! Takze ja se hrde k feminizmu hlasim. Take si myslim, ze jejich prace jeste zdaleka neni skoncena. Staci se podivat na tristni pomery zen na materskych nebo jejich boj o praci, kdyz se po materske vraci do pracovniho sveta. Nemluve o urazlivych otazkach pri pracovnich pohovorech o "rozmnozovacim stavu". Tyhle otazky Muz nikdy nedostane. Take je nedostane zena v civilizovanych zemich, ale v nasich Cechach jsou bezne..... Takze kdo vidi pod slovem feministka, zenske, ktere se soudi za to, ze jim nekdo otevrel dvere, tak je proste vul. Unika vam prava podstata tohoto hnuti.....

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #26
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #28
    superkarma: 2 07.12.2011, 11:03:40
  7. avatar
    [24] ladouch [*]

    Feministkou jsem nikdy nebyla ani být nehodlám, mám ty naše chlapy ráda. Sml58Sml58Sml58

    superkarma: 0 07.12.2011, 10:59:12
  8. avatar
    [23] kareta [*]

    Suzanne — #19 aha, tak nechybíSml67

    superkarma: 0 07.12.2011, 10:47:16
  9. avatar
    [22] kareta [*]

    Obávám se, že zde chybí definice, co to vlastně feminismus je a co představujeSml54.

    superkarma: 0 07.12.2011, 10:46:08
  10. [21] Luďka [*]

    Sml23 neřeším Sml23

    superkarma: 0 07.12.2011, 10:41:37
  11. [20] magic11 [*]

    Suzanne — #19 To jsi přesně vystihla, neuměla bych to líp napsat Sml67

    superkarma: 0 07.12.2011, 10:35:50
  12. avatar
    [19] Suzanne [*]

    Ať to nemusím sumírovat znova, tak to okopíruju:

    Jsem feministka, protože o svém životě rozhoduju sama, jsem samostatně myslící bytost s volebním právem a vlastními názory. Považuji to za velmi křehký stav, protože na naší zeměkouli to vůbec není samozřejmé. Jsem tudíž vděčná, že žiju tam, kde žiju, a že jsou na světě i ty radikální "čůzy", které jsou ochotné jít s kůží na trh a hlídat onu křehkou rovnováhu. 

    To se samozřejmě nevylučuje s láskyplným chováním vůči mému muži a slušným chováním vůči ostatním mužům Sml16

    1. na komentář reaguje magic11 — #20
    2. na komentář reaguje kareta — #23
    superkarma: 0 07.12.2011, 10:31:07
  13. [18] jithule [*]

    nevaděj mi

    superkarma: 0 07.12.2011, 10:29:34
  14. avatar
    [17] honzik101 [*]

    žena má být ženou, to nemyslím být u sporáku, ale ať nás muži rozmazlují

    superkarma: 0 07.12.2011, 09:59:06
  15. avatar
    [16] enka1 [*]

    kometa — #14 Tak musíme založit Uherákostranu-muži budou dostávat o plátek míňSml30

    superkarma: 0 07.12.2011, 09:30:22
  16. avatar
    [15] delfi.na [*]

    souhlasím s Danou Svobodovou Sml16

    superkarma: 0 07.12.2011, 09:25:31
  17. avatar
    [14] kometa [*]

    enka1 — #13 odstupuji od feminizmu a přidávám se k tobě

    1. na komentář reaguje enka1 — #16
    superkarma: 0 07.12.2011, 08:37:04
  18. avatar
    [13] enka1 [*]

    Uherákizmus,to bude to správné hnutíSml22

    1. na komentář reaguje kometa — #14
    superkarma: 0 07.12.2011, 08:30:01
  19. avatar
    [12] átéčko [*]

    Keltka — #3 asi takhle to cítímSml22

    superkarma: 0 07.12.2011, 08:06:57
  20. avatar
    [11] ekleinovka [*]

    Každého věc,k čemu tíhne...Sml16

    superkarma: 0 07.12.2011, 07:48:26
  21. [10] lidicka [*]

    Nic se nemá vyhrocovatSml16

    superkarma: 0 07.12.2011, 07:44:43
  22. [9] Alla 11 [*]

    Tohle jde tak trochu mimo mne.

    superkarma: 0 07.12.2011, 07:43:24
  23. avatar
    [8] marcela-1 [*]

    každý to vnímá jinak Sml80

    superkarma: 0 07.12.2011, 06:52:20
  24. avatar
    [7] Věrulinka [*]

    S tím se absolutně nezaobírámSml23Sml30, jsou důležitější starosti v životě-ZDRAVÍ Sml67

    superkarma: 0 07.12.2011, 06:06:36
  25. avatar
    [6] saruz [*]

    tohle neřeším

    superkarma: 0 07.12.2011, 05:22:19
  26. avatar
    [5] reditelka [*]

    Někdo tohle vnímá jako problém, já ne,ve vztahu k opačnému pohlaví se chovám  a žiju, jak se mi líbí. I když vím, že před sto lety byla řada věcí jinak...

    superkarma: 0 07.12.2011, 05:06:37
  27. [4] Keltka [*]

    ženy jsou do určité míry křehká stvoření, o které by měl muž pečovat :))

    superkarma: 0 07.12.2011, 01:57:54
  28. [3] Keltka [*]

    feministky, ono je to těžké:

    určitě to má svou podstatu, že existují, ...nebýt jich nebo vůbec emancipovaných žen, tak kdoví, kde bychom dnes byly...máme možnosti, které ženy dřív neměly.

    na druhou stranu si myslím, že si dotyčné svým chováním mohou pořádně odradit chlapa-například když se chovají povýšeně nebo jim vadí, že jim otevřel dveře...Sml23

    1. na komentář reaguje átéčko — #12
    superkarma: 0 07.12.2011, 01:57:30
  29. avatar
    [2] babicka11 [*]

    nezajímám se o to ..

    superkarma: 0 07.12.2011, 01:27:43
  30. avatar
    [1] babicka11 [*]

    feministka nejsem ..

    superkarma: 0 07.12.2011, 01:24:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme