Bulvár

Co si myslíte o TV reklamě?

Vadí mi
Že se reklama zaměřuje na bezbranné děti „to musíš mít“, pravá/nepravá a způsobuje první šrámy na dětské dušičce.

Vadí mi
Že vše pro děti se jen hemží E a barvivy a přitom obal hlásá množství vitamínů, a tak si můžeme myslet, že dětem děláme dobře. Viděli jste kolik obézních dětí už je ve školce?

Vadí mi
Když nápoj z cukru, barviv a příchutí a kyseliny ascorbové je vydáván za ovocný nápoj určený dětem

Vadí mi
Agresivita některých reklam – kvůli sušence by se snad člověk i zabil nebo „maminko, to vy už tady nebudete!“

Vadí mi
Že nabádá k porušování pravidel silničního provozu – „přidej, je tam oranžová, předjeď ho!“

Vadí mi
Že doporučuje pubescentům úplně špatný typ stravování, o kterém už se ví, jaké napáchal škody na zdraví, např. v USA. Určitě chemické látky způsobují návykovost na tuto stravu.

Vadí mi
Že říká, že je káva škodlivá kvůli kofeinu a neříká se o jeho obsahu v nápojích typu kola. Tento typ je propagován z 90 % mladým. Kofein brání usazování vápníku v kostech, které probíhá právě hlavně v této době. Tím je pro mladé obzvláště nebezpečný – všimnuli jste si, že přibývá zlomenin?

Vadí mi
Když ukazují reklamu na zeleninový přídavek do jídla a pokud to uděláte podle reklamy, můžete jídlo vyhodit – až dodatečně jsem zjistila, že 70 % obsahu je sůl a ne ta zelenina.

Vadí mi
Když o určitém typu jogurtu se tvrdí, že je to lék na podporu imunity, i když odborníci udávají, že je to pouze typ jogurtu.

Vadí mi
Že se mluví o prospěšnosti jogurtů, ale velká většina těchto výrobků s tím názvem nejsou jogurty, jak prokázaly mnohé testy (mluvilo se o želatině, sušině, apod.)

Vadí mi
Že obrovské peníze, které firmy vynakládají na nesmyslnou propagaci vložek, by mohly sloužit ke snížení cen těchto výrobků a ještě by zbylo na charitu.

Vadí mi
Že velké firmy takto odmazávají peníze, ze kterých by měly zaplatit daně i když stejného efektu by dosáhly právě snížením ceny…

Vadí mi
Že se nemluví o rakovině prostaty, na kterou umírá hodně mužů, vím dokonce o 17 letém chlapci. Vždyť v případě rakoviny prsu + tlustého střeva byla reklama velice úspěšná.

Vadí mi
Že se propaguje alkohol v pohodové formě a není přiložen záběr na delirium tremens nebo záběr genetického poškození dětí alkoholiků. I pivo je alkohol – neměla by i tato reklama být po 22. hodině?

Vadí mi
Že z nás žen dělá reklama slepice, co mají zájem jen o manželovo čisté tričko. Jak to, že ty ženy z reklam evidentně nikde nepracují? Kde to tvůrci reklam žijí?

Vadí mi
Že tento prací prášek je nejlepší a vypere každou skvrnu (nevypere), za půl roku stejná firma uvádí reklamu na vylepšený prášek, který opravdu vypere každou skvrnu (zase ne) a za rok nová reklama…prostě nás klamou?

Vadí mi
Že v reklamě na prostředek na podlahu je vždy kuchyně větší než můj 3+1 v paneláku a že podlaha se leskne díky dlaždicím se zrcadlovým leskem, či jak to dělají.....

Vadí mi
Že z pračky vyndají evidentně jiné triko, než do ní vložili

Vadí mi
Že určitý lék rychle vypne bolest hlavy, když mně ji nevypnul ani pomalu. Chybí tam slovíčko někdy a slovíčko někomu.

Vadí mi
Že v poslední době stále slyším „jdi do toho, jdi do sprchového gelu!“ Kam že to mám jít? Za nás se to říkalo trochu jinak.

Vadí mi
Zde doplňte sami/y/  co vadí právě vám

NAOPAK MI NEVADÍ
Reklama citlivě vložená do programu – mám nemocnou páteř a nemám dlouho sedět – hned se zvednu a jdu do toho.  

         
   
02.07.2003 - Společnost - autor: Jitka Kubíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [158] Ťapina [*]

    Teď mě napadlo - ono se dá rakovině prostaty nějak předcházet, že by na ni měla být reklama? Rakovině tlustého střeva určitě, u rakoviny prsu je to horší, ale tam to zase nebyla ani tak reklama, jako spíš různé akce na získání peněz na léčbu, ovšem u prostaty fakt nevím.

    superkarma: 0 30.11.2003, 08:37:29
  2. avatar
    [152] mirrea [*]

    včera jsem to tu prošvihla, tak ještě dneska dodám, proti vtipné reklamě nic nemám, ale co nesnáším, je opravář praček Bláha...

    superkarma: 0 03.07.2003, 19:27:25
  3. avatar
    [151] emma [*]

    Kamila: fakt nechápu. já neřekla, že hulíš, jen že mě vaděj sobci s takovym myšlením >>>Když budu denně pít, je to jen moje zdraví.<<< ale to je fuk, tohle neni diskuse. nevim, proč ti vadí, že diskutovaný téma nahlídnu i zjinýho úhlu než ty. pro to sem snad chodíme - kvůli různejm úhlům pohledu....
    že bys byla opravdu tak paní dokonalá, jak se tu stavíš a měla právo takhle kritizovat??? pokud ti tedy jde o ten okolní vzduch a zdraví, měla bys bojovat i proti automobilistům a spalovnám a továrnám - ty ho taky otravujou. a doufám, že nebydlíš v Praze.. , tady je ten vzduch vůbec nejhorší!

    superkarma: 0 03.07.2003, 16:08:01
  4. avatar
    [148] emma [*]

    Kamila: nevím přesný procenta, ale je prokázáno, že "alkoholových" pacientů je mnohem víc - právě kvůli nemocnosti všech orgánů - akorát když člověk přijde s nějakou podružnou nemocí, neřeší se, zda to nemá náhodou z nadměrného pití. jabka jsem s hruškama nepletla, můj příspěvek byl celek, ne jedna vytržená věta .
    a že to je jen a jen tvoje zdraví? tak o tom přesně mluvim! je to sice tvoje zdraví, ale draze zaplacený z našich peněz. já nepodporuju kuřáky, sakra, mě vaděj sobci jako ty - klidně si chlastám (hulim), péči platí stát!

    superkarma: 0 03.07.2003, 14:56:19
  5. avatar
    [147] emma [*]

    to bylo pro Kamilu, sorry

    superkarma: 0 03.07.2003, 14:28:30
  6. avatar
    [146] emma [*]

    nějaká agresivní po tom alkoholu, ne?

    superkarma: 0 03.07.2003, 14:27:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [145] Ťapina [*]

    Kamila: Je vidět, že jsi se ještě nesetkala zblízka s alkoholikem. A buď ráda. Ten dokáže rozložit spoustu lidí kolem sebe jak psychicky, tak fyzicky a ne během mnoha let, ale do roka.
    Jasně, že by sis vybrala člověka, co vypije 4 piva, než toho, co vykouří 10 a víc cigaret, ale to není zrovna adekvátní srovnání. Člověka, co vypije 10 a víc piv denně bys vedle sebe taky brala?

    superkarma: 0 03.07.2003, 14:08:19
  2. avatar
    [143] emma [*]

    Kamila: myslím, že se mýlíte obě. je těžké srovnávat cigarety a alkohol. cigarety sice způsobují dýchací a kardiovaskulární choroby (a například přestat kouřit je nejúspěšnější léčba po infarktu myokardu, mnohem úspěšnější než jakékoliv medikamenty - info od jednoho kardiologa z nemocnice). na druhou stranu alkohol má zhoubný vliv na mozek (v podstatě nenávratně požírá mozkové buňky), a zároveň na VŠECHNY orgány v těle - nejen játra, ale i slezinu, ledviny, také žaludek, močový měchýř atd. tak teď řekni, co je horší....
    a argumentovat, že kuřák otravuje i okolí, kdežto alkoholik ničí jen sebe je alibismus. alkoholikova léčba je mnohem nákladnější, neboť zahrnuje opravdu všechny orgány. a to jde všechno z balíku veřejného zdravotního pojištění. zase každá jediná cigareta v těhotenství je opravdový zabiják, kdežto malé (!) množství alkoholu nemá na plod vliv (dle moderních výzkumů). ale to už jsou takové zajimavůstky.....

    superkarma: 0 03.07.2003, 12:31:57
  3. avatar
    [142] Křečkomyš [*]

    Ahoj! Sice to sem nepatří, ale nevíte, která čtenářka Ženy-in před časem sháněla bílou kočičku? Ať se podívá na http://www.kocky-online.cz/jportal/. V nabídce Opuštěná zvířata (růžové políčko nahoře), jsou dvě bílé kočičky, jedna britská. Posílám to do všech diskusí, tak se nelekněte :-)

    superkarma: 0 03.07.2003, 11:08:18
  4. avatar
    [134] _Lucky [*]

    Nepomlouvat nás, supermarketové turisty! Taky proběhnu půlku města, než zjistím, co je aktuálně ve slevě. Ale reklamama se řídit nemůžu . Pánbůh zaplať za každou vtipnou reklamu. Vždyť reklama je "výrobek" jako každý jiný. Snad budou reklamy lepší a lepší. Bojím se aby ne zákeřnější a víc skrytě ovlivňující . Jen k těm dětem. Malé děti věří všemu, co vidí a slyší - reklamám, jako i pohádkám. Naštěstí jim to nezůstane.

    superkarma: 0 02.07.2003, 21:31:28
  5. avatar
    [133] Lubar [*]

    Já reklamy můžu, ne že bych si v nich libovala, ale jako přestávka ve filmu jsou docela fajn (mimochodem, v kině mi to obzvlášť u delších filmů chybí). A letáky - co mě nezajímá, to vyhazuju (do tříděného), co mě zajímá, to pročtu a zahodím taky. Nakonec se stejně přistihnu, že mě sice něco zaujalo, ale že to je stejně šmejd, tak co bych tam jezdila. Jiný to ale asi bude, až bude , občas zaregistruju akční slevy plenek a pod. a ty mi připadají docela slušný. Takže je to podle mě zase jen o té svobodě volby - chci-li to, tak to mít můžu, nechci-li to, tak to ignoruji.

    superkarma: 0 02.07.2003, 20:30:08
  6. avatar
    [123] emma [*]

    Andreak: www akční ceny to už je fakt pro magory, škoda, že babičky většinou nemívaj internet, trhli by rekord v návštěvnosti

    superkarma: 0 02.07.2003, 16:28:16
  7. avatar
    [122] Denča [*]

    S těma letákama souhlasím, hážu je u schránek rovnou do koše, ale babičky je poctivě studují. Věřím, že některé co nemají velký důchod tak se jim to vyplatí, ale některým to shánění opravdu zůstalo

    superkarma: 0 02.07.2003, 16:16:15
  8. avatar
    [121] kubikm [*]

    Ťapina: U nás máme na schránce napsáno či nalepeno - nevhazovat reklamy - a tak to tam nevhazují. pod tím je krabice, kterou uklizečka vyhazje, ovšem ne, jak by se čekalo do papíru, ale do normální popelnice, ta je blíž...co dodat

    superkarma: 0 02.07.2003, 16:09:21
  9. avatar
    [120] Ťapina [*]

    Anonym č. 115: jo, tak letáky mě teda točí, na rozdíl o TV reklamy hodně. Je to totiž nehorázné plýtvání papírem a v mém případě úplně zbytečně. Máme u schránek krabici a tam vždycky všechny letáky jdou plavným obloukem rovnou z té schránky, ještě jsem se nikdy na žádný ani nepodívala, natož abych ho snad nesla nahoru do bytu.

    superkarma: 0 02.07.2003, 16:01:23
  10. avatar
    [118] kubikm [*]

    Mlha:to je zajímavý poznatek, já umím perfektně pár vět z reklamy v němčině, jsou takové obyčejné, ale už se mi v životě hodily, jinak německy moc neumím.

    superkarma: 0 02.07.2003, 15:52:09
  11. avatar
    [106] Denča [*]

    Někde tady padlo, že jsou dobré reklamy na OSKARA, pevně doufám, že ty starší, nebo ty nové jsou vrcholně trapné!
    Jinak moje babička taky než nakoupí, tak obejde celé město.
    Na pana Vajíčko si moc nevzpomínám, jen když ho dávají jako ukázku minulého režimu na nějaké to výročí, tak se pak doma chlámeme, třeba reklama na zelí, nebo na silonky, to je fakt sííííla

    superkarma: 0 02.07.2003, 14:12:34
  12. avatar
    [104] Ťapina [*]

    Meryl: No však ho naši mají dodnes - Favorit Prima fialové barvy - na výběr nebylo, zrovna přišla tahle série, ale to bylo už po revoluci.

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:26:15
  13. avatar
    [103] Ťapina [*]

    Jitka Kubíková: Já si nemyslím, že osteoporóza souvisí s formováním kostí v mládí. Kost je dynamický orgán, pořád se z něho něco ubírá a něco se tam přidává. Nedostatky ve výživě v mládí se projeví hned v mládí (viz dřív častá rachitida). A proč by na osteoporózu trpěly jenom ženy? Kluci colu nepijí? Já myslím, že víc, než holky. Ženy jsou prostě na tohle náchylnější proto, že v jejich životě nastávají období (těhotenství, přechod), kdy mají zvýšenou potřebu prvků, které musí brát ze svých kostí.

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:25:15
  14. avatar
    [100] Ťapina [*]

    Meryl: To není tvoje tchýně jediná, všimni si v dopravní špičce, kolik je v tramvajích důchodců - pro máslo na jeden konec města, pro chleba na druhý, moje skorotchýně jezdí pro jogurty do Intersparu a pro musli tyčinky do Globusu - prostě už jim to nějak zůstalo

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:21:37
  15. avatar
    [98] Kájina [*]

    jeste jsem chtela dodat,ze reklamy jsou dobry v tom,ze si u nich muzu dojit na zachod,a napit...atd
    Meryl-dobra tchyne,aspon ma nejakou zabavu

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:18:50
  16. avatar
    [97] Eva_CZ [*]

    emma:

    Jitko, ja jsem zase jezdila pro ten svuj na Strossmajerak! Jedinej Moskva, kterej chutnal me. Jako tchyne Meryl...

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:18:19
  17. avatar
    [96] kubikm [*]

    emma: ten je výbornej mimochodem, prodal i bez reklamy

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:14:13
  18. avatar
    [95] kubikm [*]

    Meryl: hlavně, že je čilá a nevisí nikomu na krku, ať jí to hodně dlouho vydrží...alůe mimochodem, u nás na sidlišti mají pouze v jediném obchodě právě ten chleba, co mi chutná

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:10:51
  19. avatar
    [94] emma [*]

    mě zase pobavilo, jak mi táta vyprávěl, když si šel koupit auto (škodovku, samozřejmě ), a řekl: "prosím jedno auto!", ne žádná barva, motor, vybavení. prostě jedno auto!

    a když už vtipy, tak jeden taky připojím:
    mladý prodavač je první den ve své práci v supermarketu. a večer se ho jeho šéf ptá, jak to šlo, co prodal a tak. a prodavč říká: "no, prodal jsem jednomu chlápkovi rybářské vybavení za 300tisíc" "vážně? a jak se ti to povedlo?" "on chtěl háček na ryby, tak jsem se ho zeptal, jestli k němu má splávky, olůvka, vlasec. a jestli má vlastně vůbec prut. neměl, tak jsem mu ho prodal. pak jsem se ho zeptal, jestli má vlasně rybářské oblečení. neměl, tak jsem mu ho prodal. pak jsem se ho ptal, kam vlastně jede chytat. tak jsem mu poradil, že aby něco chytil, potřebuje chytat z lodi a ne ze břehu. koupil si ode mě loď. zeptal jsem se ho, zda má tu loď na čem odvézt. neměl, takže jsem mu prodal návěs za auto. tudíž utratil tady asi 300tisíc." "no to snad není možný! tys chlápkovi, který šel jenom pro háček prodal vybavení za 300tisíc????? " a prodavač povídá: "no.... on šel původně pro vložky, ale já jsem mu řek, že když si pořádně neza , tak ať jde aspoň na ryby !!!

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:10:30
  20. avatar
    [92] Eva_CZ [*]

    Meryl:

    Hele, nejhorsi je, ze je to stejne v nas nejak zazrany, aspon to slovo ,,shanet"... Jedeme pro maso a ja rikam, no jsem zvedava, co sezeneme! Kramy narvany zradlem k prasknuti...

    Krasny den, ten muj prave zacina!

    superkarma: 0 02.07.2003, 13:08:45
  21. avatar
    [90] Eva_CZ [*]


    Jen jsem dala refresh a uz to tam je ZNOVU! Omlouvam se...

    Jitko - nemuzes zmenit svet!

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:46:04
  22. avatar
    [88] Eva_CZ [*]

    Ťapina: nojo, meli jsme vejce, 2 druhy melka v pytlikach ( ktere se hodne casto propichly bud kosem, nebo pozdeji pri preprave v silonove tasce ), rohlik byl rohlik, ne ze celozrnny a sypany a makovy a ........., rohlik gumovy a tim to haslo.
    Na vikend se varilo podle toho, CO se sehnalo... Maminka chudera stavala pred masnou 1,5 hod. pred vlastnim otevrenim.
    Kdyz uz jsme u lzivych rekla, takova ,,SAM pere sam" byla dost daleko od pravdy. Za prve SAM nepral a za druhe uz vubec ne sam, ze?
    Reklamy na vlozky byt nemohly, protoze vlozky byly nedostatkove zbozi a kdyz uz jsme my holky sehnaly, mely jsme fakt senzacni! Takove chuchvalce v sitce....
    Tampony OB byly v Tuzexu, pokud byly...
    No jo, jezte vejce...
    Tak jsme jedli vejce, no....

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:44:17
  23. avatar
    [87] Eva_CZ [*]

    Ťapina: nojo, meli jsme vejce, 2 druhy melka v pytlikach ( ktere se hodne casto propichly bud kosem, nebo pozdeji pri preprave v silonove tasce ), rohlik byl rohlik, ne ze celozrnny a sypany a makovy a ........., rohlik gumovy a tim to haslo.
    Na vikend se varilo podle toho, CO se sehnalo... Maminka chudera stavala pred masnou 1,5 hod. pred vlastnim otevrenim.
    Kdyz uz jsme u lzivych rekla, takova ,,SAM pere sam" byla dost daleko od pravdy. Za prve SAM nepral a za druhe uz vubec ne sam, ze?
    Reklamy na vlozky byt nemohly, protoze vlozky byly nedostatkove zbozi a kdyz uz jsme my holky sehnaly, mely jsme fakt senzacni! Takove chuchvalce v sitce....
    Tampony OB byly v Tuzexu, pokud byly...
    No jo, jezte vejce...
    Tak jsme jedli vejce, no....

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:40:33
  24. avatar
    [84] Ťapina [*]

    Eva_Fl: To jsi mi připomněla, jak nedávno ČT 1 udělala vysílací den, jaký byl někdy na začátku 80. let, včetně reklam. Tu dobu si pamatuju matně, byla jsem malá, takže mi utkvěl tak pan Vajíčko a kosmetika Fyto a teď když jsem to viděla, tak jsem nemohla rozdejchat, že tam prostě byla reklama na vejce! Na obyčejné vejce, ve stylu jezte vejce, jsou zdravá, žádný výrobce, žádná značka, prostě vejce! To byla doba

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:27:41
  25. avatar
    [83] borůvka [*]

    sarobrouk: s těma dětma je to pravda. Moje je závislá na reklamě od 4 měsíců.

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:22:19
  26. avatar
    [82] Eva_CZ [*]

    emma: ale tohle jsou primo vaginalni masticky.
    Taky jsem zahledla mast na mykozy, no ja nevim, ale myslim, ze urcite veci bychom si snad lecit samy nemely...
    V podstate chapu reklamu jako nutne zlo. Protoze moc nestiham sledovani TV, nahravam si vybrane filmy a jsem reklam usetrena.
    Jinak je to o zdravem rozumu...
    Na druhou stranu budme radi, ze je NA CO delat reklamu. Jitko, za komunismu jsme meli par druhu jidla, par druhu pracich prasku ( mimochodem prisernych ), zadna osveta v oblasti zdrave vyzivy, narod krmeny buckem a tim nesjstrasnejsim salamem, ovoce a zelenina je na samostatnou kapitolu...
    Budme radi, ze uz mame volbu.
    A doufam, ze CR nebude nasledovat Ameriku i v te prisernosti, ze do skolnich jidelen naklusou pizza firmy a KFC, ci co to tam detem ,,vari"....

    Tady se to hemzi i reklamou na ruzne leky, coz... no nevim.
    Muj lekarsky kamarad je uz vazne nestastny, kdyz naprosto zdravy pacient po nem vyzaduje lek, ktery nepotrebuje jen proto, ze mu TV rekla, ze by pro nej byl ten pravy orechovy.
    Jeden pacient ho i zaloval, ze nedostal leky na svuj naprosto normalni krevni tlak.

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:21:53
  27. avatar
    [81] borůvka [*]

    emma: jo, jo, někdo na nohy, někdo někam jinam. Záleží na tom, kde se ty bestie kvasinky a mykozy usídlí.

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:20:18
  28. avatar
    [79] sarobrouk [*]

    Mám ráda reklamu. Stinu si umýt vlasy, zajít na toaletu, najít něco dobrého v ledničce, umýt nádobí, utřít nádobí. A když nepotřebuju vstát od gauče, tak to přejedu rychloposunem. Protože já se vesměs dívám na filmy, které si z televize nahraju, nikdy mi nevyhovuje vysílací čas. Takže super. Neznám sice skoro žádnou reklamu, protože se na ně ani nedívám, když je přejíždádím, ale vůbec mi to neva. Nakupuji osvědčené nebo vyzkoušené u kámošek a známých. Ale myslím si, že když zabrousím trošku do oblasti scifi, tak tam bude vysílací vlna, která hypnotizuje malé dětí od 1 do 4 let (s většími nemám zkušenosti). Protože ty jak slyší reklamu na jakémkoliv kanále TV, tak ztuhnou a nehne s nima ani zemětřesení. Nereagují ani na nabízené sladkosti a hračky, po zkončení reklamy trhnou hlavičkou a hned jsou to zase čerti. Pozorovala jsem to u svých kamarádek, tak nevím. Je to dost divné.

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:18:12
  29. avatar
    [78] Lucimo [*]

    emma: Muj milacek ho pouziva vazne na nohy...

    superkarma: 0 02.07.2003, 12:15:31
  30. avatar
    [75] Denča [*]

    Já mám reklamy ráda, můžu si odskočit,můžu si přepnout telku a přiznávám, ráda se na některé dívám, mám některé oblíbení, některé nemusím, vapříklad reklama na LACOSTE tak ta je fakt dobrá no a samozřejmě některé reklamy bych taky zakázala,ale ty dobré to vyváží! jo a taky sleduju ty dokonalé stoprocentně vyretušované a skvěle nasvícené modelky a chci být taky taková a hlavně mě potěší,když tjistím, že třeba to tričko apod. mám taky. Jo, přiznávám, jsem prostě reklamový maniak:-) doma se mi smějí no a...

    superkarma: 0 02.07.2003, 11:53:02

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme