V rámci podpory uvedení nové řady DOVE MEN+CARE™ na trh provedl Dove celosvětový průzkum, který se zabýval životními zkušenostmi a cestou, po níž muži kráčejí, aby dosáhli bodu, kdy jsou rádi sami sebou a přesně reflektují a přijímají tyto skutečné životní zkušenosti.

Muži na celém světě si tvrzení „jsem rád sám sebou“ spojují spíše se sebejistotou a sebevědomím než se zralostí. Na 58 % dotázaných mužů si myslí, že „být rád sám sebou“ znamená „přijmout se takový, jaký jsem“. Toto procento je výrazně vyšší ve Velké Británii (75 %) a Kanadě (70 %), zato v Brazílii se jedná o méně než 30 % mužů. Čeští muži (v prosinci 2009 bylo dotázáno 250 mužů ve věku od 35 do 50 let) považují za nejdůležitější předpoklad pro to, aby byli rádi sami sebou, čestnost a klid (42 %), humor (39 %) a sebedůvěru (34 %).

dove

Z výsledků výzkumu vyplývá, že tři ze čtyř českých mužů jsou rádi sami sebou. Cítí se dobře i v nelehkých situacích, jako když mají např. nakupovat dámské hygienické potřeby, obléknout si plavky, tančit na veřejnosti anebo přebalit miminko.

Nová řada DOVE MEN+CARE™ byla vyvinuta proto, aby mužům pomohla být „ve své kůži“, a to i doslova, stejně jako se cítí dobře v životě.

DOVE, značka, která je již tradičně spojována s pojmem hydratace, uvádí na trh novou produktovou řadu pro muže: DOVE MEN+CARE™. Do České republiky přicházejí tři nové sprchové gely a šest nových deodorantů. Koupelová řada DOVE MEN+CARE™ obsahuje osvěžující sprchové gely s patentovanou technologií MICROMOISTURE™.

dove

DOVE MEN+CARE™ je jedinou řadou pánských antiperspirantů kombinující účinné přísady s ¼ hydratačního krému. Poskytuje účinnou ochranu před potem a zápachem a zároveň zabraňuje podráždění pokožky.

 
 
Reklama