Vztahy

Co nám dávají virtuální lásky?

Chytré telefony, ale i ty klasické tlačítkové, emaily, icq, facebook... to jsou místa, kde v současnosti zřejmě probíhá úplně nejčilejší milostný život. Vypadá to, že šest žen z šesti někdy mělo tzv. virtuální lásku.   

Pojďme se podívat na příběhy žen, které nám svěřily svoje zkušenosti.

„Po škole jsem chvíli pracovala a pak nastoupila na mateřskou. Když jsem se po dětech vrátila zpět do práce, čekal mě úplně jiný svět, na který jsem si musela déle zvykat hlavně kvůli pokročilým technickým vymoženostem,“ začíná své vyprávění Monika, jež se za pochodu dovídala, co je icq, přes které si celá firma dorozumívá, jak se správě píše pracovní email a že docházku je potřeba na konci měsíce vyplnit elektronicky.

love

„Do tajů firemních vymožeností mě zaučoval příjemný mladík a možná i díky němu jsem tuhle techniku rychle ovládla a začala ji využívat i k věcem, o kterých jsem před tím neměla ani tušení,“ pokračuje matka dvou dětí, která žije na první pohled spořádaný manželský život, ale každou volnou chvíli tráví s oním mladíčkem, tedy ne ve skutečnosti, ale jak se říká virtuálně.

Ani vám nemohu říct, co si píšeme,“ červená se a dodává, že podobné termíny snad s manželem v životě nepoužila, slovně ani v praxi. „Vím, že je to bláznivé, že z toho nic nebude, maximálně tak pořádný průser, když se to provalí, ale během týdne si plánujeme víkendový sex, jak spolu někam odjedeme a co tam budeme dělat a jen za tyhle neskutečně vzrušující chvíle plné představ a fantazií mi to stojí,“ vysvětluje mladá žena.

Podobný vztah prožívá i Tereza. V létě se seznámila v Itálii s místním barmanem a od té doby si čile dopisují přes facebook.

„Věřte, nebo ne, ale neměla jsem s ním ve skutečnosti nic,“ říká rázně hned na začátku hezká slečna, která má doma přítele. „Vyrazily jsme s kamarádkami na dámskou jízdu a já si nakonec každý večer povídala v baru s tímhle Italem, který tam roznášel víno,“ ukazuje fotku vytištěnou z internetu, kterou nosí v pouzdře na doklady.

Když jsem se vrátila domů, měla jsem na facebooku zprávu, že na mě myslí a od té doby na sebe myslíme pořád,“ směje se Tereza, jež se přiznává k tomu, že jí na tom asi nejvíce baví to zakázané ovoce a vědomí, že je to na dálku a bezpečné. „Píšeme si anglicky, tak to beru i jako dobrou lekci cizího jazyka, i když tyhle termíny asi v praxi moc nevyužiji, některé dokonce ani v žádném slovníku nejsou...“ dodává s úsměvem.  

A třetí příběh? Před lety by možná skončil jinak, ale technické možnosti mu daly úplně jinou dimenzi.

„Já jsem do světa virtuální lásky a sexu spadla po třídních srazu, pojmenovává výstižně situaci Karla. „Po letech jsem se tam potkala s klukem, který se mi líbil skoro celou základku, ale byla jsem takový ten typ, co to s klukama neumí, takže zůstalo u vzdychání při srdceryvných písničkách a koukání do prázdna,“ vysvětluje podstatu své současné romance žena, která má manžela a dvě dítka školou povinná.

„No a slovo dalo slovo a ukázalo se, že on byl na tom tehdy podobně. Ale co teď? Oba zadaní, oba se závazky... tak si žijeme ve svém paralelním světě, kde sice také hrozí, že na to naši partneři přijdou, ale my to za nevěru nepovažujeme. Jsme doma u svých rodin,“ říká bez nejmenších pochyb dnes už velmi sebevědomá žena.

Máte svoji virtuální lásku?

Možnost%
Ano a hned několik4,6
Ano, jednu mám12,6
Ne, ale měla jsem25,8
Ne a nikdy nic takového nechci57

Přečtěte si také:

   
03.10.2014 - Láska a vztahy - autor: Marcela Macáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [35] Linde [*]

    knihovna — #34ono v podstatě když zkusíš milence, vždy na něm vylezou pro změnu zas jiné vady charakteru, každý má něco Sml24. Když nic, tak tě začne odpuzovat, že je schopen zahýbat manželce a do telefonu jí vrkat, jak se zdržel v práci Sml15...pak si řekneš, že zlatej gaučák, co nikde nezahýbá Sml58

    superkarma: 0 12.10.2014, 20:23:33
  2. [34] knihovna [*]

    linde — #33Tak to je mi té dotyčné fakt líto a sehnala bych si rovnou milence naživo!

    1. na komentář reaguje linde — #35
    superkarma: 0 11.10.2014, 23:11:39
  3. avatar
    [33] Linde [*]

    Eldridge — #7téměř vždy s tvými příspěvky souhlasím do posledního, ale tentokrát musím doplnit odpovědi na tvé otázky. Co to těm lidem přináší? Představ si dlouhé manželství, vrátíš se z práce, udřená, v rukách nákup...manžel vyvalený u telky, kolem něj brambůrky, kafe, v ruce dálkový ovladač....kolem něj ponožky, na stole halda nádobí. Po celovečerním úklidu se dostaneš do postele, láká tě na společné povinnosti - s tím, ať to neprotahuješ, má tam za půl hodiny film Sml31. To tě pak ta chuť (byla-li po té otročině doma ještě nějaká) přejde. Máš to jako povinnost...a pak vypadne do práce a ty máš volný byt, můžeš si psát s někým úplně anonymním a hrát hru, co bys chtěla zkusit, kde bys chtěla hladit..a to je vše, žádné setkání, žádné sblížení, žádné návštěvy doma...A koneckonců- tolik chlapů doma kouká na porno a nebere se to za nevěru, tak proč tolik povyku pro písmenka? Písmenka mi přijdou mnohem cudnější než videa, která pánové prohlížejí Sml3

    Poslední věty nebyly směřovány tedy přímo tobě, ale jako všeobecná reakce na reakce níže Sml54

    1. na komentář reaguje knihovna — #34
    superkarma: 0 10.10.2014, 21:23:22
  4. avatar
    [32] catcat [*]

    Tak já zažila velmi silné internetové přátelství, které přerosto ve skutečnou lásku a kdyby mi neumřel, jsme spolu dodnes. No, vzhledem k této životní zkušenosti se mi muž přátelit na netu s jinou, budu zlá Sml57

    superkarma: 1 08.10.2014, 12:52:57
  5. [31] knihovna [*]

    wich — #30 To určitě ne a taky mi do toho nic není. Ale když se sami tím chlubí nebo se to nejak provalí, tak ti mí známí u mě holt trošku klesnou Sml68. Jako když třeba o někom známým vím, že svého partnera podvádí nebo podváděl, tak už je pro mě holt vadnej!!!

    superkarma: 0 08.10.2014, 10:51:25

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] wich [*]

    knihovna — #15 pockat a ty se lidi vyptavas, jestli si s nekym posilaji eroticke zpravy, kdyz se s nimi seznamujes?

    1. na komentář reaguje knihovna — #31
    superkarma: 2 04.10.2014, 10:21:50
  2. avatar
    [29] peetrax [*]

    cilani — #21 Sml67

    superkarma: 0 03.10.2014, 17:06:41
  3. avatar
    [28] peetrax [*]

    knihovna — #15 a v čem jim "hůř věříš"? Pokud s nimi zrovna nechceš mít důvěrný vztah, tak ti může být jedno, co dělají nebo nedělají v posteli/na netu/ve svém volném čase. Nebo ne? To by člověk musel s nedůvěrou začít pohlížet na každého druhého.

    superkarma: 1 03.10.2014, 17:04:43
  4. avatar
    [27] polla [*]

    cilani — #26 já jsem reagovala na Luneta 8

    superkarma: 0 03.10.2014, 15:18:38
  5. [26] cilani [*]

    polla — #25 nějak jsem minula, že někdo psal o tom, že by realita byla hrozná..

    1. na komentář reaguje polla — #27
    superkarma: 0 03.10.2014, 14:16:24
  6. avatar
    [25] polla [*]

    cilani — #21 Já nemám nic proti snění a dokonce ani proti virtuálním láskám, když to někomu vyhovuje. Ale tvrdit, že realita je hrozná a proto se lidé musí utíkat k virtuálním láskám, mi připadá scestné. Realita prostě není hrozná a důvod bude někde úplně jinde. Navíc podle mě ten, kdo se utíká k virtuálním láskám, nemá v pořádku ty reálné. To už není ani o snění, ani o fantazii a těžko to člověka posouvá někam do předu. A pokud by na to partner náhodou přišel, tak dost pochybuji, že by mu bylo nějak příjemné zjištění, že jeho protějšek sdílí hodně intimní záležitosti s někým cizím, byť jen virtuálně.

    1. na komentář reaguje cilani — #26
    superkarma: 2 03.10.2014, 14:10:51
  7. [24] cilani [*]

    knihovna — #23 tak lepší po netu, než ve skutečnosti.. Ono je ve finále jedno, jestli ten dotyčný na netu kouká na porno a představuje si, jak to dělá s daným hercem nebo někým jiným, nebo vede sladké řečičky.. Sml80

    superkarma: 1 03.10.2014, 13:49:13
  8. [23] knihovna [*]

    cilani — #21Tady jste dámy trochu utekly od tématu. Nebavíme se o četbě, filmu či hrách, ale o virtuálních láskách- flirtování po netu!

    1. na komentář reaguje cilani — #24
    superkarma: 0 03.10.2014, 12:57:55
  9. avatar
    [22] luneta [*]

    polla — #17Tak na peníze,hlad a partnera si stěžovat nemůžu a ani nestěžuju.Nikdy jsem se neměla líp než teď.Ale mám sociální fobii,takže jakej koliv kontakt s úřadama nebo místa s více lidmi mi nedělají dobře a už se těším až přijdu domů a uzavřu se mezi čtyři stěny pokoje,kde mám klid a nic mě nerozhodí

    superkarma: 0 03.10.2014, 12:56:49
  10. [21] cilani [*]

    knihovna — #15 slabší jen proto, že mají svůj vlastní svět? To by se dalo aplikovat i na vášnivé čtenáře, kteří takto také unikají z reality za fiktivními příběhy..

    polla — #17 není hrozná, ale vlastní svět je jen můj. Mohu být v dalekých zemích, byť do nich nevkročím, mohu prožít ve své vlastní hlavě příběh, který si vymyslím. Prostě prožiji něco víc, byť jen ve své vlastní hlavě.. Proč bych nemohla využít vlastní fantazii, když mi byla dána? Jen proto, že není válka a mám dost jídla nemohu chtít něco více? Snění člověka může posunout dále, vysněné cíle je možné realizovat nebo také ne a to je to krásné..

    1. na komentář reaguje knihovna — #23
    2. na komentář reaguje polla — #25
    3. na komentář reaguje peetrax — #29
    superkarma: 4 03.10.2014, 12:55:10
  11. avatar
    [20] cherinka [*]

    polla — #17 Ano, dávám ti za pravdu. Jenže u nás si to bohužel málokdo připustí, že se máme dobře. Bohužel. Sml67Sml67

    superkarma: 3 03.10.2014, 12:32:28
  12. avatar
    [19] Mickey Mouse [*]

    polla — #17 Sml22 Hrozné je, že dnes se namísto skutečného budování vztahů lidé raději utíkají k virtuální realitě, nebo si stěžují a nic pro řešení nedělají.

    superkarma: 1 03.10.2014, 11:10:01
  13. [18] knihovna [*]

    polla — #17 Taky mě toto napadlo, ale nechtěla jsem zde být za statistika a pragmatického mentora. Souhlasím. Ale někdo má rád ten adrenalin z toho, že dělá něco o čem podvědomě ví, že by neměl. A někdo má taky slabé sebevědomí, že potřebuje pořád číst, jak se na něj někdo těší a že ho někdo neustále potřebuje!

    superkarma: 0 03.10.2014, 11:09:58
  14. avatar
    [17] polla [*]

    luneta — #8 V čem je realita tak hrozná? Historicky lepší nikdy nebyla. Téměř 70 let máme mír, nemáme hlad, na každou práci máme spoustu technických vymožeností a tak se nemusíme fyzicky dřít tak, jako naši předkové. Průměrný věk se prodloužil téměř o 30 let, vyléčit se dají choroby, na které se dřív ihned umíralo. Cestovat můžeme, kam se nám zamane. Hrozné jsou jenom sdělovací prostředky, které podle zásady, dobrá zpráva = žádná zpráva, musí neustále vytvářet katastrofy i z pozitivních zpráv. Hrozní jsou lidé, kteří místo aby něco smysluplného dělali, tak si pořád jenom stěžují.

    1. na komentář reaguje knihovna — #18
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #19
    3. na komentář reaguje cherinka — #20
    4. na komentář reaguje cilani — #21
    5. na komentář reaguje luneta — #22
    superkarma: 7 03.10.2014, 10:51:15
  15. [16] knihovna [*]

    Rikina — #13 Mickey Mouse — #12 S oběma souhlasím. Nejhorší jsou představy a když spekulujeme, jestli mě ten partner opravdu má rád a chce se mnou být.

    superkarma: 0 03.10.2014, 10:48:44
  16. [15] knihovna [*]

    cilani — #10 Horší ti lidé určitě nejsou, já je neodsuzuji. Ale přijdou mi ti lidé něčím slabší, kteří potřebují nějakou berli nebo spásu nebo se někam schovat. Sml80 A na takové lidi se nějak hůře spoléhám, hůř jim věřím, prostě se na ně dívám trochu s rezervou. Je to prostě slabina, vím nikdo nejsme dokonalí a každý dělá, co může a každý to má vsobě nějak složité.

    1. na komentář reaguje cilani — #21
    2. na komentář reaguje peetrax — #28
    3. na komentář reaguje wich — #30
    superkarma: 0 03.10.2014, 10:45:27
  17. [14] knihovna [*]

    bleblemcy — #11 Souhlasím, nejsem nesnesitelná žárlivka, jsem tolerantní, ale všechno má meze. Pokud si partneři neubližují, tak ať si dělají co chtějí a pomocí čehokoli!

    superkarma: 0 03.10.2014, 10:42:59
  18. [13] Rikina [*]

    Mickey Mouse — #12 Ovšem, chce to udržovat určitou míru, jako u čehokoliv jiného. Sml80 Kdyby žena každý večer tři hodiny háčkovala a civěla u toho na televizní seriál, taky se to může brát jako čas, který by mohla věnovat reálnému vztahu... a když jede chlap na celý víkend na ryby, taky může mít jeho choť pocit, že je to "nevěra" a že by měl být sakra s ní v realitě, a ne kdesi u vody si přemýšlet o nesmrtelnosti chroustů, protože do toho investuje čas a pozornost, zatímco ona by chtěla s ním rozvíjet fantazie. Navíc ta míra investování času a pozornosti je u každého jiná. Jsou lidi, že řádí za každých 5 minut, které partner věnuje něčemu jinému, než společným aktivitám. Sml80

    1. na komentář reaguje knihovna — #16
    superkarma: 4 03.10.2014, 09:35:31
  19. avatar
    [12] Mickey Mouse [*]

    Rikina — #3 Ono je to složitější. Záleží totiž na tom, jestli se tomu virtuálnímu kamarádovi věnuje jen ten volný čas, který by se věnoval té četbě, nebo jestli se tomu virtuálnímu vztahu věnuje čas, který by se měl věnovat reálnému vztahu.

    Příklady v článku mohou být to i ono. Dokonce bych řekl, že pokud žena každý večer provzdychá u Facebooku s virtuálním kamarádem, pak je to silnější vztah (a větší nevěra) než když si jednou za týden střihne hodinu v posteli s reálným milencem.

    Podle mne je rozhodující ta investice času a pozornosti. Jestliže před reálným vztahem někdo věnuje víc pozornosti a času virtuálnímu vztahu, je to špatně.

    1. na komentář reaguje Rikina — #13
    2. na komentář reaguje knihovna — #16
    superkarma: 7 03.10.2014, 09:22:26
  20. avatar
    [11] bleblemcy [*]

    Každý člověk považuje za nevěru něco jiného. Pro někoho je to už jen pusa a nebo setkání s někým na kafe a pro jiného nic neznamená ani takový virtuální vztah na internetu. Já patřím do té první skupiny lidí a pokud bych měla takový vztah po internetu tak bych se sama před sebou musela stydět. Je to o tom, že nevěra není vždycky jen pohlavní styk.

    1. na komentář reaguje knihovna — #14
    superkarma: 1 03.10.2014, 09:06:01
  21. [10] cilani [*]

    knihovna — #6 protože je krásné nechat se unášet fantazií nespoutaná pravidly všedního života. Na fantazii je krásné to, že se nevyplní (nebudu-li se o to snažit). Některým vyhovuje utéct z reality všedního života do jejich bájného světa..Nejsou pro to o nic horší, než tvrdí realisté..

    1. na komentář reaguje knihovna — #15
    superkarma: 2 03.10.2014, 08:50:41
  22. avatar
    [9] wich [*]

    Rikina — #3 Sml67Sml67Sml67Sml59

    superkarma: 0 03.10.2014, 08:25:34
  23. avatar
    [8] luneta [*]

    knihovna — #6To jste se zeptala správně.Realita je strašná,proto my určití lidé rádi žijeme ve svém vylepšeném světě.Ale tím nemyslím soukromý život,ale život mimo zdi bytu.

    1. na komentář reaguje polla — #17
    superkarma: 1 03.10.2014, 08:22:44
  24. avatar
    [7] Eldridge [*]

    Abych řekla pravdu, nechápu, co to těm lidem přináší. Proč své sexuální fantazie nerozvíjí se svým partnerem? To jim stačí jen snít, toužit a nic? Zdá se mi to flustrující. Na chvíli je to možná zábavné i inspirující, ale dlouhodobě? Navíc pokud si někdo tato píše s někým, koho osobně zná a nedělí je zrovna stovky kilometrů, stejně dřív nebo později přejde od fantazií k skutkům. Osobně by mi akovéto fantazírování nic nedávalo, jsem zvyklá si svoje sny plnit:)

    1. na komentář reaguje linde — #33
    superkarma: 1 03.10.2014, 08:15:39
  25. [6] knihovna [*]

    Tohle mě fakt nebaví a myslím, že to dost zdržuje a odpoutává od reality. Proč? To se v ní máme tak špatně? Pak jsou lidi schizofrenní a nenaslouchají tomu, s kým jsou! A myslím, že je to taky neupřímné. Asi nejsem hravá!

    1. na komentář reaguje luneta — #8
    2. na komentář reaguje cilani — #10
    superkarma: 0 03.10.2014, 08:10:20
  26. avatar
    [5] luneta [*]

    lenig — #2mě taky

    superkarma: 0 03.10.2014, 07:58:19
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Rikina — #3já si nedovedu představit, že si píšu (byť bezpečně a bez tělesného kontaktu) s nějakým chlapem, kterému svěřuju sexuální představy a něco s ním takhle na dálku peču. To přece není tak nevinné, aby to nic psychicky neznamenalo - mou psychickou kapacitu to odčerpá.Sml80 Neříkám, že musím myslit jen na toho svého a nekouknout se po okolí. Ale je to podle mě dost velký rozdíl, kouknout, anebo se věnovat virtuálnímu umělému vztahu, do kterého dávám něco ze sebe.

    superkarma: 3 03.10.2014, 07:19:05
  28. [3] Rikina [*]

    gerda — #1 Ty ženy z článku ale mají normální vztahy, přece. Proč by k tomu nemohly mít ještě virtuální? Je to na stejné úrovni, jako kdyby četly 50 odstínů šedi, a dělaly "ach" při představě víkendu s hlavním hrdinou. Není to nic proti ničemu, není to už vůbec nevěra, a oproti pouhé četbě je to zajímavější tou zpětnou vazbou. Takže já bych to neřešila, jestli je to lepší - ostatně lepší než co? Než lítání ke schránce? Je to prostě jiné. Jiná doba, jiné možnosti. Sml80 A jak již zmíněno v článku, je to bezpečné, dokonce i bez kondomu. Sml57

    1. na komentář reaguje gerda — #4
    2. na komentář reaguje wich — #9
    3. na komentář reaguje Mickey Mouse — #12
    superkarma: 8 03.10.2014, 06:49:38
  29. avatar
    [2] lenig [*]

    Mně dala manžela Sml67Sml25Sml59

    1. na komentář reaguje luneta — #5
    superkarma: 1 03.10.2014, 06:45:18
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    řekla bych, že je to pro lidi, co se bojí normálního vztahu a života.Sml80 Neříkám - při odloučení zamilovaných je fajn mít takový kontakt (pamatuju, jak člověk tenkrát lítal stokrát za den k domovní schránce, jestli tam není dopis a když byl s fotkou, tak to byl svátek!). Dneska je to dokonalejší - ale je to lepší??Sml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #3
    superkarma: 1 03.10.2014, 05:47:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme