Bulvár

Co koupím, to reklamuji

 

V příspěvku o solárních lampičkách mě dostala paní editorka Dana větou: „Ale reklamujte to, když to stojí pár šupů?"

Zboží zásadně nekupuji v teleshoppingu, ale v normálním obchodě. Bohužel mám velmi špatné nakupovací geny, co koupím, to reklamuji. Ať se jedná o nábytek, bytové doplňky nebo obyčejné jídlo, třeba plněné trubičky.

Jsem si vědoma, že odbočuji od daného tématu, ale nenapiš to. :-)
Před několika lety jsem hlídala ten můj malý dorost. Na výletní zpáteční cestě domů jsem mu koupila zabalené plněné trubičky. Když jsem klukům pochoutku rozbalila, začali brečet, že je v nich buď málo náplně a nebo že nejsou naplněné vůbec.
Vrátili jsme se do obchodu, ale paní prodavačka mi řekla, že mi zboží nevymění, protože to není v kurzu. Po slušné výměně názorů mi rozbalila další dvě krabice se stejnými trubičkami. Ale i tady byla náplň odbyta. Všech 30 balení jsem zaplatila a výrobci poslala reklamaci, kterou jsem končila větou: ...při výrobní poradě se můžete dívat na vaši horu X, stejně jako se já dívám na horu Y nad naším městem.

Rodiče kluků mi moje počínání rozmlouvali, že pro pár šupů reklamuji.
Jsem narozena v Kozorohu a jako správná kozena jsem umíněná, a co si vezmu do hlavy, provedu a vydržím čekat.

Světe div se, když do 14 dní u našeho domu zastavili pošťáci a k domu s velkým funěním přinesli velkou krabici. Tchán ji přebral a čekal na mne, až přijdu z práce. Byl velice zvědavý, kdo a hlavně co mi poslal.
Krabice byla plná plněných trubiček i s omluvným dopisem, že plnicí linka...

Pěkný den a dobrý nákup bez šmejdů roku přeje 
arjev


Milá arjev,
vůbec neodbočujete od tématu. Máte pravdu, člověk by si neměl nechat kálet na hlavu.
Ač to tak nevypadá a myslíte si o mně, že nad vším mávnu rukou, jsem schopná reklamovat i kafe, když mi nechutná. Ale na tu lampičku jsem tenkrát opravdu neměla nervy. Byl by to dlouhý proces.

   
25.06.2007 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Komentáře:

  1. [27] potapka [*]

    Taky přidám hlášku prodavačky při reklamaci reklamaci kopaček (ne zrovna levných) kdy se rozlepily švy, prodavačka řekla: Vy jste v nich hrál v mokré trávě! jojo, někdy člověk jen zírá...

    superkarma: 0 26.06.2007, 08:30:04
  2. avatar
    [26] danca79 [*]

    paviocko: jinak by jim tam nikdo nenakupoval, Humanic je suntama vyhlasenej

    superkarma: 0 25.06.2007, 23:02:13
  3. avatar
    [25] Ťapina [*]

    Copak blbé naúčtování od pokladních. Naposled v Globusu, měli jsme docela velký nákup a mně se zazdálo, že u poslední položky slyším dvojí pípnutí. Pokladní ho asi slyšela taky, protože se podívala na pásek - a pokračovala dál. Tak jsem si pak schválně zkontrolovala účtenku a fakt tam to poslední bylo dvakrát. Ale ji to naprosto nevzrušilo

    superkarma: 0 25.06.2007, 21:10:17
  4. avatar
    [24] Vivian [*]

    V sobotu jsem taky přemejšlela o reklamaci...
    Jestli si někdo děláte doma led, tak si rozhodně nekupujte levné sáčky na led v Droxi, mají je tam " v akci" za 13,- korun, je to jejich značka. Já jsem si koupila hned tři balení a potom jsem je večer jak trotl plnila jeden po druhým, abych zjistila, že jsou všechny děravý . Asi patnáct pytlíků (jedno a půl balení) jsem vyzkoušela, zbytek vyhodila. Taky mě napadlo je jít reklamovat, jenže jsem je bohužel koupila v drogerii v centru Prahy, takže i kdyby mi vrátili těch 39 korun, tak za jízdenky bych dala 40,-, což by se mi moc nevyplatilo Každopádně mám aspoň zkušenost. Tak kdyby vás někoho napadlo si ty sáčky koupit, tak se na to radši vykašlete

    superkarma: 0 25.06.2007, 17:08:43
  5. avatar
    [23] paviocko [*]

    Ema K.: To jsem taky chtěla, ale pak mi to švec opravil za dvě stovky tak, že se botičky rozpadaj, ale podpatek drží jak přibitej... Než se s nima soudit. Ale boty jinak reklamuju snad každý, jsou to fakt šunty. Nicméně třeba Humanic reklamuje naprosto bez řečí :o)))

    superkarma: 0 25.06.2007, 15:37:53
  6. avatar
    [21] paviocko [*]

    A s ALbertem mám zatím zkušenosti dobrý, naopak v Delvitě je furt upozorňuju na prošlý výrobky :o((( a tuhle v Plusu mi naúčtovali o pár rohlíků navíc, jindy o olej navíc... grrrrrr... aby si člověk fakt pořád všechno kontroloval :O((((

    superkarma: 0 25.06.2007, 15:08:48
  7. avatar
    [20] paviocko [*]

    Naše rodina taky reklamuje skoro všechno. Štve mě, že se teď vyrábí takový šmejdy. V Bílý Labuti jsem si koupila např. boty za 1300,- (to už mi nepřijde tak málo), do 3 měsíců se mi začal lámat podpatek a reklamaci mi neuznali z důvodu "že jsem s tím nalomeným podpatkem chodila" - a jak jsem asi měla dojít domů,ne????

    superkarma: 0 25.06.2007, 15:07:50
  8. avatar
    [19] sanvean [*]

    Já zaslechla v obuvnictví reklamaci bot, kdy se prodavačka ptala pána "A vy jste v těch botách chodil venku?" Pán měl slušně červený odstín obličeje, bohužel nevím, jak to dopadlo. Já bych se snad dopustila násilí

    superkarma: 0 25.06.2007, 14:20:42
  9. avatar
    [18] teb [*]

    Ema K.: No, právě kvůli té shodě dní ji tak nepojmenovali. Ludmilu chtěl spíš taťka, jednalo se o jeho maminku.

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:56:59
  10. avatar
    [16] teb [*]

    Ema K. Moje sestra měla být také Ludmila (po babičce). Ale když se na Ludmilu narodila, maminka zaprotestovala, a tak máme Mařku

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:41:07
  11. avatar
    [15] teb [*]

    Majucha: sakriš, na to jsem v tu dobu nepomyslela. Zatím moje manželství udržuje mimo jiné vcelku také to, že než znova prožít to papírování s tím spojené, tak to se raději jdu udobřit.

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:39:46
  12. avatar
    [11] teb [*]

    Ema K.: No, manželství jsme zatím reklamovat nebyli, ale oddací list ano. V autě, po 10 km jsem zjistila, že mi maminku přejmenovali z Bohumily na Ludmilu.
    Na Ludmilu jsme se brali a matrikářka byla též Ludmila, tak se chuděra, přepsala.

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:23:11
  13. avatar
    [10] arjev [*]

    Ema K.: reklamace manželstí

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:21:32
  14. avatar
    [7] teb [*]

    No, vidím, že nejsem sama blázen. Sice jsem ve znamení Panny, ale reklamovala jsem i ponožky. Sice neúspěšně, ale aspoň jsem to zkusila. A taky mám zreklamovaný snubní prstýnek. Reklamaci sice taky neuznali, ale "hodili se hauři" a aspoň mi ho opravili. Tož tak.

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:14:11
  15. [5] tetička25 [*]

    ze mě také prodavačky nemají radost, mám paměť na čísla, tak si kontroluji vždy účtenku a každou nesrovnalost reklamuji, jak říká Ema nejde o těch pár korun co je rozdíl, ale o pořádek a o princip

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:07:32
  16. avatar
    [3] gerda [*]

    Ach, jak si my dvě rozumíme! Mně je taky jedno, když koupím zboží za pár korun, a ukáže se, že je to drek. Nelením, a klidně to jdu vrátit, tedy pokud si moudře schovám paragon. Takto jsem nedávno do Kauflandu vracela plastový regál, takové ty tři přihrádky, která se nad sebe sestaví. Stálo to něco málo přes stovku. Regál jsem doma sestavovala, a hned se ulomil roh jedné přihrádky. Napřed jsem jenom nadávala, ale pak si řekla, že jim tu mou stovku nenechám. Slečna na informacích mi ochotně peníze vrátila, ale divila se, že jsem první, kdo to reklamuje. Tak jsem jí vysvětlila, že pro někoho to jednak nejsou žádné peníze, anebo může být zdaleka a cesta by se prodražila. Já jsem taky taková, že když se zakousnu do problému, nedám si pokoj. A taky jsem Kozoroh

    superkarma: 0 25.06.2007, 13:01:39
  17. avatar
    [2] algidda [*]

    Dobrý.

    superkarma: 0 25.06.2007, 12:58:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme