Domácnost

Člověk se nesmí nechat odradit!

Mila redakcia,
 
tema reklamacii ma velmi zaujala, kedze mam s tym urcite skusenosti. Preto som sa rozhodla, ze sa s vami podelim o moj zazitok s reklamaciou. 

Niekolkov rokov dozadu som pocas letnych prazdnin brigadovala a tesila sa, ked si po skonceni brigady nieco pekne na seba kupim. Uz davno som mala vyhliadnute znackove botasky, ktore som si pred brigadou nemohla dovolit. Velmi som sa tesila, ked som ich konecne kupila. No a kedze som chcela, aby mi vydrzali co najdlhsie, tak som sa o ne aj prikladne starala. Kupila som si sprej na kozu, ktory som na ne aplikovala este pred ich prvym nosenim. Pravidelne som ich podla odporucania cistila a kremovala specialnym kremom na kozu.

Nanestastie sa mi uz po dvoch mesiacoch na mojich znackovych topankach odlepila pata. Nerobila som si vsak z toho tazku hlavu a topanky odniesla do predajne, kde som si ich kupila a bola si ista, ze po mesiaci ich dostanem 'opravene'. Avsak ake bolo moje prekvapenie, ked som sa po mesiaci vratila do predajne a tam mi oznamili, ze mi moju reklamaciu neuznali. Ze vraj pata sa odlepila z dovodu nesetrneho zaobchadzania. Skratka, povedali mi, ze som sa o tie topanky nestarala, urcite ich vyzuvala sposobom-noha o nohu.

Nechcite si ani predstavit moje rozhorcenie. Bola som strasne sklamana, nahnevana a troska sokovana pristupom predajne. Topanky, na ktore som makala aspon dva tyzdne sa po dvoch mesiacoch 'rozpadli'.

Nastastie predavacka, ktora mi tuto neprijemnu novinu oznamila, mi povedala, ze ak nesuhlasim s ich odovodnenim, tak sa mozem obratit na sudneho znalca.

Este v ten isty vecer, som si sadla za pocitac a zacala hladat na internete vsetky informacie, ktore som mohla najst. Nadabila som na stranku: www.spotrebitel.cz. Ich prostrednictvom som sa dostala k adrese sudneho znalca topanok. Z tejto webovej stranky mi poslali aj formular, v ktorom bolo napisane, ze v pripade vyrobnej chyby suhlasim so spracovanim posudku a uhradim poplatok vo vyske 500 CZK +postovne a balene. Avsak v pripade chyby v udrzbe produktu, sa posudok nespracuje a ja uhradim len posotvne a balne. Tato skutocnost ma presvedcila, ze stoji za to poslat topanky na posudok a ak to bola moja chyba, tak by som prisla len o postovne a balne. A tak som po telefonickom rozhovore so sekretarkou sudneho znalca, topanky poslala na jeho adresu.

Asi po troch tyzdnoch som obdrzala topanky spat aj s posudkom, ktory potvrdzoval vyrobnu chybu.
S vitaznym usmevom som prisla do predajne. Predlozila im posudok, blocky za postovne a balne a chybne topanky.

No ale co sa nestalo. Co myslite aka bola reakcia predajne?

Povedali mi, ze oni to musia poslat ich sudnemu znalcovi a ten moze bud potvrdit posudok prveho znalca alebo moze usudit, ze poskodenie topanok bolo zavinene chybnou udrzbou. V tom druhom pripade, by som sa uz musela obratit na sud, pretoze by islo o posudok proti posudku.

To aka rozhorcena som bola po tejto reakcii predajne si neviete predstavit. Nastastie po opatovnom mesiaci cakania uznali, ze topanky boli chybne a vratili mi cenu topanok, posudku a postovneho.
Takze nakoniec sa moj pribeh skoncil stastne. Avsak to, ze topanky som nemohla nosit tri mediace (1mesiac-dala som ich po prvy krat reklamovat, 2mesiac-cakanie na posudok od sudneho znalca a 3mesiac-opatovne posudzovanie topanok sudnym znalcom danej predajne) si nikto okrem mna ani nevsimol. No a to, ze ak by sudny znalec danej predajne posudil poskodenie, ako moju vinu, tak by som musela ist na sud a uznajte, kto by sa len uz isiel sudit o trojtisicove topanky?

Je smutne, ze vacsine predajcov v CR a SR ide len o zarobok a spokojnost zakaznika je akosi pomimo ich zaujmu. Avsak je to len na ich skodu. Zapadne krajiny uz pochopili, ze spokojnost zakanika je prvorada. Vedia, ze jeden nespokojny zakaznik porozprava svoju negativnu skusenost vsetkym svojim znamym aj neznamym a ze sa uz tam nikdy nevrati nakupovat.
 
Nina2


Tak a je to tady, já věděl, že to přijde brzy. Už začínáme s negativy. Uvidíme, co nakonec převáží, ale tipuji, že si ještě párkrát přečteme o botách, už byly 2x a další určitě přijdou co nevidět. Boty jsou evergreen, to se musí nechat. Hlavně že tady to všechno nakonec dobře dopadlo i přes ty štrapáce. Člověk se nesmí nechat!

   
07.08.2006 - Dům a byt - autor: Richard Klíčník

Komentáře:

  1. avatar
    [19] zanetinka [*]

    aspon že to dopadlo dobře,jsou to šmejdi

    superkarma: 0 07.08.2006, 17:39:44
  2. avatar
    [18] ddeenniissaa [*]

    šmejdi

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:44:56
  3. avatar
    [17] edith1975 [*]

    Naštěstí to dobře dopadlo, tak aspoň tak. Stejnou značku už sis asi nekoupila.

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:14:38
  4. avatar
    [16] Zdendula [*]

    někdy je problém i v zákazníkovi který nechápe že kvalita je adekvátní ceně

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:56:01
  5. avatar
    [15] Zdenicka1983 [*]

    ach ty boty

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:39:02
  6. avatar
    [14] Fallbala [*]

    Jo, tak boty je nejlepší reklamovat v Tescu, tam hned vracejí peníze..asi vědí proč

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:02:03
  7. avatar
    [13] Dedida [*]

    Já měla zatím docela štěstí. Dost vrážím do různých typů sportovních obuví a zatím se mi to vyplatilo. Boty drží. Ale je mi to jasné. Na každého někdy dojde!!!

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:58:38
  8. avatar
    [12] Acinka [*]

    S reklamací na boty jsou problémy snad pokaždý, já je reklamovala 3x a ani jednou jsem neuspěla

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:20:59
  9. [9] sabi7 [*]

    Reklamovat boty bývá tvrdý příšek, oni se v některých obchodech divý, že jste ty boty opravdu nosili.

    superkarma: 0 07.08.2006, 11:02:07
  10. avatar
    [6] Amálie [*]

    krém na kozu... me e e

    Slovenština se mi moc líbí , občas jen tak volam kamarádovi do Blavy, abych si "zaposlouchala"

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:20:15
  11. avatar
    [5] dzijana [*]

    boty jsou vždycky problém.Prodávala jsem 10 let v obchodě se značkovou sportovní obuví.Kolikrát jsem málem přišla o zdraví a nervy,když na mě reklamující vystartoval,protože mu neuznali reklamaci..

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:16:54
  12. avatar
    [4] bonda [*]

    Já jsem dřív taky raděj dávala boty do opravny. Ale dnes když už chtějí za sebemenší opravu nejmíň 80 korun, to nedělám. Zrovna minulý týden mi vrátili tisícovku za synovy botasky, které trochu praskly na ozdobném vycpání při třetí výpravě do lesa. Přece nebudu čekat, až se protrhnou pořádně, vydrhla jsem je a donesla do obchodu dokonce v původní krabici, i když to není podmínkou. Vyřízení trvalo 3 týdny, naštěstí se v tom horku dalo chodit v teniskách a sandálech, dneska jdeme kupovat nové, snad vydrží do školy. Moje známá takhle vystřídá za rok několik modelů bot, chodí je reklamovat kvůli jakékoliv blbosti.

    superkarma: 0 07.08.2006, 10:06:38
  13. avatar
    [3] Zzuzzka [*]

    S botama jsou vždycky problémy! Tolik peněz to stojí a oni pak nedokážou uznat, že byly špatně vyrobené Mně toto vždycky vytočí

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:52:41
  14. [2] markousek [*]

    jojo boty,proto je občas levnější si je nechat opravit jinde

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:49:50
  15. avatar
    [1] monca13 [*]

    Moje dcera měla podobnou zkušenost s botami, praskla jí po pár týdnech podrážka a prý si je špatně vyzouvala. Naštěstí nebyly až tak drahé.

    superkarma: 0 07.08.2006, 09:48:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme