Styl

Clinique povzbuzuje ženy, aby #Ukázaly Svou Tvář

V červenci 2015 zahájila Clinique svou celosvětovou kampaň #Ukaž Svou Tvář, která se odvíjí na tiskových, digitálních a sociálních kanálech. Tato kampaň odráží ducha jednotlivce, oslavuje úspěchy, a co je nejdůležitější, bude stimulem hnutí, které se stane inspirací pro druhé, aby zase oni vyvolávali dialog.

Kdybys chtěla svému budoucímu „já“ dát nějakou radu, jaká by to byla?

Spuštění kampaně stojí na tvářích nového milénia - tvářích Tavi Gevinsonové, Hannah Bronfmanové a Margaret Zhangové. Tyto ženy hýbou společností a rozviřují stojaté vody. Kampaň #Ukaž Svou Tvář stimuluje ženy dívat se do budoucna, dávat si smělé cíle a plnit si své tužby. Tato kampaň, která má své kořeny v aktivizaci společnosti, se snaží zapojit ženy po celém světě a vytváří kolektiv rozhodných a chytrých žen, žen s velkým pracovním nasazením, žen odvážných a dobrodružných.

 Clinique

Společnost Clinique, lídr na poli prestižní kosmetiky a originální obhájce kosmetiky obecně, se zrodila v redakčním prostředí. Zakladatelé Clinique našli správný prostor, uvedli do popředí nové talenty, např. Irvinga Penna, a se zákazníky komunikovali otevřeně a upřímně. Tento základ vytvořil důvěryhodnou, inovativní a milovanou značku. Clinique, který se vždy snažil ženám nabídnout možnost volby, inspirovat je a dát jim pocit štěstí, vybudoval kampaň, která se zrodila z našeho Systému péče o pleť 3 Kroky. Příběhy skutečných žen ovlivnily i novou generaci mladých, odvážných a sebevědomých žen, které ztělesňují vize a ideje Clinique.

Inspirace čerpaná z generace nového tisíciletí hlavně od žen s průkopnickým duchem, jako jsou Tavi Gevinsonová, Hannah Bronfmanová a Margaret Zhangová, ukazuje, že tyto mladé ženy jsou průkopnicemi v mnoha ohledech. Již v mladém věku dosáhly úžasných úspěchů - ať už ve světě módy či životního stylu, v oblasti zdraví nebo umění. Nebojí se překážek, rády překonávají hranice. Ztělesňují touhu této generace mít úspěch a osvojují si poslání Clinique inspirovat a motivovat ženy po celém světě.

 Clinique

Kampaň #Ukaž Svou Tvář, stimulovaná robustním nasazením digitálních a sociálních kanálů, je napřímena do budoucnosti; je inspirací pro ženy, aby začaly hovořit jinak, aby začaly hovořit ke svému budoucímu „ já“. Clinique vyzývá všechny ženy světa, aby přes tweet a post @themselves odpověděly na otázku: „Kdybys chtěla svému budoucímu „já“ dát nějakou radu, jaká by to byla?“ Vyzýváme všechny ženy, ať už jsou kdekoliv, aby se staly součástí tohoto kolektivního hnutí, které oslavuje tuto generaci a dává ženám moc #Ukázat Svou Tvář.

   
25.08.2015 - Krása - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [7] Klára Křížová [*]

    Kadla — #5Je to tiskový podklad, takhle se to musí používat.

    superkarma: 0 25.08.2015, 20:45:49
  2. avatar
    [6] RenataMor [*]

    Sml67

    superkarma: 0 25.08.2015, 14:12:24
  3. avatar
    [5] Kadla [*]

    Akce a značka zajímavá, ale ten článek příšerný, respektive překlad je fakt příšerný, šroubovaný, doslovné překlady, navíc s chybami.. Uff. Jako překladatelka jsem tím fakt zpruzena...

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #7
    superkarma: 1 25.08.2015, 14:00:41
  4. [4] kozeluhova [*]

    dost drahá značka

    superkarma: 0 25.08.2015, 11:47:39
  5. [3] Klára Křížová [*]

    zajímavá akce Sml67

    superkarma: 0 25.08.2015, 11:12:06
  6. [2] bobani [*]

    jsem spokojená s českým Ryorem a nedám na něj dopustit

    superkarma: 1 25.08.2015, 10:22:50
  7. avatar
    [1] vladka321 [*]

    Tato značka ve mě vzbuzuje důvěru Sml67

    superkarma: 0 25.08.2015, 07:33:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme