Vztahy

Cizí nevěra: nevidět, nebo prásknout?

Možná se schyluje k nevěře. Na první pohled ideální manželský pár se může rozpadnout díky lovkyni, která si dělá zálusk na muže. Ten její dvoření opětuje. Jejich kamarádka to chce řešit a všechno prásknout.

never

Když tušíte, že se kolem vás schyluje k průšvihu v podobě nevěry, raději děláte, že nic nevidíte, a říkáte si, že vám do toho nic není. Ať si to vyřeší sami, přece nebudu práskač.

Úplně jiného názoru je moje kamarádka a za každou cenu se snaží „zachránit“ vztah, o kterém je přesvědčena, že je ideální. Týká se to našich společných známých. Ti dva jsou po patnácti letech manželství jako hrdličky. Stále se objímají, drží za ruce a člověk by řekl, že jsou do sebe zamilovaní. Pravda, větší iniciativa vychází ze strany ženy, která svému muži zajišťuje dokonalé zázemí, stále ho oprašuje a dělá mu pomyšlení. On její přízeň opětuje, takže je všechno na první pohled idylické. Jenomže…

Sotva jeho manželka vytáhne paty a nechá ho o samotě, urve se ze řetězu a začne se točit okolo jiných sukní. Řeknete si, že je to normální mužské chování a není na tom nic špatného, dokud se nepřekročí určité meze. Ale kde jsou?

Jeho „slabosti“ pro opačné pohlaví využila jedna „lovkyně“. Sama má v manželství problémy, ten její prý dokonce nejde pro facku daleko, ale proč hledá ve „vlastních vodách“? V partě, kde se nic neutají? Stále kolem sebe krouží, něco si v koutku šuškají, z jejich pohledů se dá vyčíst vzájemná náklonnost.

„Na to se nemůžu dívat,“ řekla kamarádka, když ti dva spolu někam zmizeli. „To se přece musí nějak řešit. Vždyť tahle unylá čůza nesahá jeho ženě ani po kotníky. Co na ní proboha vidí?“

Má pravdu, ale snažím se její iniciativu rozmluvit. „Víš, co by se stalo, kdyby to prasklo? Ten její by mu rozbil hubu, baby by si vjely do vlasů a nikomu by to neprospělo. Jestli si myslíš, že tím zachráníš jejich manželství, tak jsi na velkém omylu. Nech to být, třeba jde jen o nezávazný flirt, který oba přejde. On si dokazuje, že je borec, a jí dělá dobře, že může ještě někoho sbalit. Z tohohle pršet nebude, a pokud ano, tak je to jen jejich věc. Copak by sis to vzala na svědomí? Spalo by se ti líp? Rozbouralo by to nejen jejich vztahy, ale celkovou náladu tady v té partě, která je jinak skvělá.“

Možná je to ode mě alibistické, ale jsem rozhodně pro: nevidět, neslyšet, nemluvit.

Když vidím nevěru mezi svými známými

Možnost%
Rozhodně o ní mlčím72,8
Snažím se to řešit domluvou25
Prásknu to jednomu z manželů2,2

   
29.10.2010 - Ona s ním - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [98] 7658 [*]

    Podle mě jsou dva druhy nevěry.

    1) Jednorázový sex ,

    2) vztah.

    U prvního bych si vše nechala pro sebe. Vždyť člověk neví proč se to tak zvrtlo.( Třeba doma něco neklape, ale není nutno ničit rodinu). U toho druhého by záleželo na mnoha okolnostech. Taky podle toho jaký vztah mám, ať už k podváděné nebo podvádějící osobě.

    On má člověk jiný nároz ve 20, jiný v 35, jiný v 50.

    Ve dvaceti (bezdětná)bych nikdy nevěru neodpustila, ale s věkem a počtem dětí se názor mění. Nemůžu myslet jen na sebe a pokud chlap funguje jako manžel a otec, tak je potřeba si to pořádně rozmyslet.

    superkarma: 0 05.11.2010, 10:26:54
  2. [97] Rikina [*]

    Kimmy — #95 To by ovšem vyžadovalo poměrně obsáhlou znalost o majetkových poměrech těch kamarádů a kamarádek, jejich příbuzných, znalost jejich investičních možností  a v neposlední řadě i věštecké schopnosti, aby teda člověk věděl, co se stane v budoucnosti, a zda to může někoho z nich poškodit. Sml80 To si myslím, že málokdo je tak podrobně zpraven. Já určitě ne, rozhodně naprosto netuším, co by mohl v budoucnu kdokoli z mých přátel zdědit, nebo jestli se rozhodne za měsíc si na něco vzít půjčku, a kdo mu za ni bude ručit. Sml80 

    superkarma: 0 30.10.2010, 08:46:33
  3. avatar
    [96] Kimmy [*]

    Rikina — #79  Rikina: Platonicka laska - sex od usi vyssie (ale nemam to z vlastnej hlavy, niekde som to citala Sml54)

    superkarma: 0 30.10.2010, 02:24:10
  4. avatar
    [95] Kimmy [*]

    Mna sa tato skutocnost teda netykala (zatial), ale na druhej strane myslim, ze ludia su rozni. Tudiz mozu mat rozne preferencie; niekto by sa v danom pripade citil dotknuty a zraneny ak by kamarati o podvadzani vedeli a mlcali; inemu by zase vadilo ak by mu to bolo prostrednictvom kamaratov sprostredkovane a zelal by si radsej sa z ich strany nic nedozvediet. Podla mna nie je jedna cesta lepsia alebo horsia ako druhe, zalezi len na preferenciach a zelaniach kazdej individualnej osoby. Niekomu to moze vyhovovat tak, inemu inak, kazdy ma na to svoje dovody.... cize podla mna tato diskusia kde je na jednej strane Maje + Selinka a na druhej ostatni a kazdy sa snazi druhu stranu presvedcit o opaku je viac-menej zbytocna... Ludia mozu pisat "takto to vyhovuje mne" ale nie sa snazit druhu stranu silou-mocou presvedcit o opaku, kedze tu ide o vec osobnych preferencii a nie o nejake objektivne nestranne pravidlo. Jednoznacna a neodpieratelna povinnost striktne oznamit kamaratke alebo kamaratovi ze ich partner podvadza by sa mala podla mna diat iba vtedy, ak by nevedomostou tohoto faktu boli nejako v buducnosti pravnicky poskodeni - trebars jeden z parternov ide nieco zdedit a v dobrej viere to chce prepisat na celu rodinu (aj na svojho partnera), zatial co ten len caka na to kym sa tak stane, aby potom pri pripadnom rozvode mohol ziadat polovicu zo zdeneneho majetku svojho partnera, alebo ak by sa napriklad jeden z partnerov isiel zapisat tomu druhemu na dlh, pozicku... a ostatnym by bolo jednoznacne, ze ho ten druhy ide iba vyuzit. Toto su len take laicke vymyslene priklady, dufam ze chapete co chcem povedat v sirsom zmysle...

    1. na komentář reaguje Rikina — #97
    superkarma: 0 30.10.2010, 02:12:56
  5. avatar
    [94] Radka27 [*]

    Jejda, nedělejme z toho vědu: "Nazdárek mláďátka, koukám, že nám to tady poněkud haraší... Copak dostanu za to, že to nenapráskám Vašim polovičkám?" Sml57Sml57

    A teď vážně - nikdy bych nic neřekla podváděnému z partnerů ať je to kdokoliv. Pokud bych ale byla v situaci, že jsem nedopatřením na 100%  zjistila, že manžel mojí nejlepší kamarádky ji podvádí, určitě bych si sním popovídala. Minimálně bych zjistila, jestli mu třeba nevěru nedovolila... Záleželo by na tom, jak moc mi záleží na osobě, která je podváděná a jak moc tato osoba svého podvádějícího partnera v danou chvíli miluje. Angažovala bych se v tomto směru pouze pro cca 1,5 člověka na této planetě. Když zvážím, jaká je pravděpodobnost, že tyto 1,5 lidi jejich partner podvede, pravděpodobnost, že se zrovna já o tom náhodou na 100% dozvím, tak tuším, že tuto situaci asi nikdy nebudu muset řešit. Sml54

    superkarma: 0 29.10.2010, 19:30:40
  6. [93] astrolog [*]

    Je lépe o některých věcech ani pravdu nevědět. Narušit fungující vztah se dá velmi snadno, ale napravit způsobený rozvrat jde těžko. Hořkost ve vztahu zůstává vždy. Každý z nás ma vrozenou dávku žárlivosti. Když se vztah naruší z jedné či druhé strany je na cestě průšvih a je jedno jestli je menší či větší. Stejně si ho budou muset vyřešit jen ti dva. Já bych nikdy do vztahu nezasahovala.

    superkarma: 0 29.10.2010, 16:48:39
  7. avatar
    [92] wich [*]

    maje — #40 selinka — #55 Kočky takhle za sebou to vypadalo, že se maje zapomněla odhlásit z fejkového profilu Sml52Sml52Sml52Sml48

    superkarma: 0 29.10.2010, 15:14:02
  8. [91] knihovna [*]

    Připomíná mi to film Medvídek od J. Hřebejka ... Je to docela velký problém svědomí a kamarádství!

    superkarma: 0 29.10.2010, 15:01:05

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Eliana [*]

    Ona definice nevěry je těžká věc...nicméně by se to snad dalo napasovat na to, že nedělejme nic, co by partnera, na kterém nám záleží ranilo a víme, že by mu to velmi ublížilo a ponížilo. Pak je to přímo o tom vztahu...protože jsou vztahy, kde jeden lítá po klubech s holkama a ona si sem tam odskočí s kamarádem a vyhovuje jim to...ikdyž to není o horoucí lásce, mají vztah.

    superkarma: 1 29.10.2010, 14:49:20
  2. avatar
    [89] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #88 mozna: http://www.csfd.cz/film/6973-den-delfina/

    superkarma: 0 29.10.2010, 14:49:17
  3. [88] Rikina [*]

    Lukáš Čejka — #87 no byl to nějaký obzvlášť talentovaný delfín, cvičený vojenským námořnictvem či někým podobným pro speciální úkoly. Sml80 Už je to hodně dávno, a film dosti béčkové kategorie. Ale myšlenka je to hezká. Sml57 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #89
    superkarma: 0 29.10.2010, 14:42:10
  4. avatar
    [87] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #86 tak takove odhaleni by bylo velmi neprijemne, ale je to celkem realne, kdyz vemes v uvahu jak jsou delfini inteligentni Sml54

    ale film neznam

    1. na komentář reaguje Rikina — #88
    superkarma: 0 29.10.2010, 14:37:35
  5. [86] Rikina [*]

    Lukáš Čejka — #82 už dlouho marně pátrám v paměti, v kterým americkým filmu to byl delfín, co uměl komunikovat přes počítač? Sml57 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #87
    superkarma: 0 29.10.2010, 14:29:51
  6. [85] Rikina [*]

    Eliana — #81 To právě neškodí ujasnit si pojmy, když spolu dva začnou míti bližší vztahy, aby věděli, jak to bere ten druhej, a nebyli potom nepříjemně překvapeni. Hranice toho, co kdo bere za nevěru, jsou často velmi zvláštní a ošidné - aspoň podle toho, co jsem se dosud z různých zdrojů doslechla. Sama dopisování si s kýmkoli přes net beru jako zábavnou (někdy - on erotický chat je zhusta šílená nuda Sml57) konverzaci. Neškodnou. Sml80 

    superkarma: 2 29.10.2010, 14:27:48
  7. avatar
    [84] Eliana [*]

    Lukáš Čejka — #82 no prááávě, moje řeč.... v horším případě je to kombinace obojího Sml32

    superkarma: 0 29.10.2010, 14:24:56
  8. [83] jastura [*]

    Tyčka — #72 Jak pro koho! Jestli se ten můj bude líbat s jinou či jí olizovat, či se nechá orálně obsluhovat poletí stejně, jako by zasunul...

    superkarma: 0 29.10.2010, 14:20:50
  9. avatar
    [82] Lukáš Čejka [*]

    Eliana — #81 stejne pak zjisti, ze chlap je ve skutecnosti zenska a zenska zase chlap Sml54

    1. na komentář reaguje Eliana — #84
    2. na komentář reaguje Rikina — #86
    superkarma: 0 29.10.2010, 14:20:23
  10. avatar
    [81] Eliana [*]

    Rikina — #79 vrhat se v ústrety románovému hrdinovi, který nic neopětuje je jedna věc a druhá je když si intimně špitají dva na internetu....

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #82
    2. na komentář reaguje Rikina — #85
    superkarma: 3 29.10.2010, 14:18:28
  11. avatar
    [80] Dante Alighieri [*]

    Rikina — #79 Pokud by si můj přítel dopisoval s nějakou čúzou na internetu (virtuální nevěra), pak bych to za nevěru považovala. Líbání je pro mě taky nevěra.

    superkarma: 2 29.10.2010, 14:15:45
  12. [79] Rikina [*]

    Eliana — #74 No a jak by bylo nahlíženo, když si někdo kupříkladu čte knihu, a hanebně si sebe sama představuje v náručí hlavního hrdiny? Virtuální nevěra, to už je vůbec takový podivný pojem. Sml80 

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #80
    2. na komentář reaguje Eliana — #81
    3. na komentář reaguje Kimmy — #96
    superkarma: 0 29.10.2010, 14:11:50
  13. [78] Rikina [*]

    Tyčka — #72 Tady ještě k líbání a orálnímu sexu ani nedošlo. Sml57 V článku výše se řeší - cituji - Stále kolem sebe krouží, něco si v koutku šuškají, z jejich pohledů se dá vyčíst vzájemná náklonnost.

    Jinak souhlasím, líbání nevěra není, o orálním sexu už by se asi dalo diskutovat, nicméně jsem ochotna též uznat, že to za jistých okolností není nevěra. Sml80 

    superkarma: 0 29.10.2010, 14:08:37
  14. avatar
    [77] selinka [*]

    Lukáš Čejka — #76 jo, tahle nějak jsem to slyšela taky... Sml43

    superkarma: 0 29.10.2010, 14:08:03
  15. avatar
    [76] Lukáš Čejka [*]

    Tyčka — #72 samozrejme, ze neni

    jde o pratelskou vypomoc Sml32

    1. na komentář reaguje selinka — #77
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:59:53
  16. avatar
    [75] selinka [*]

    Tyčka — #72 na to P.S. jsi přišla jak? Trošku mě to nadzvedlo ze židle Sml23

    superkarma: 0 29.10.2010, 13:53:26
  17. avatar
    [74] Eliana [*]

    Tyčka — #72 ...no to bych chtěla vidět, že to pod P.S. není nevěra jak by bylo nahlíženo na takovou virtuální nevěru přes net nebo mobil....

    1. na komentář reaguje Rikina — #79
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:53:17
  18. avatar
    [73] Milala [*]

    Vím o nevěře souseda,ale jeho manželce bych to neřekla,páč je to jenom sousedka,ale ne kamarádka!

    superkarma: 0 29.10.2010, 13:52:16
  19. avatar
    [72] Tyčka [*]

    Dante Alighieri — #70 Jenže ono to všechno může být jinak, dokud na vlastní oči neuvidíš jak šoustají, tak jsou to jen drby.

    P.S. Líbání a orální sex není nevěra.

    1. na komentář reaguje Eliana — #74
    2. na komentář reaguje selinka — #75
    3. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #76
    4. na komentář reaguje Rikina — #78
    5. na komentář reaguje jastura — #83
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:50:09
  20. avatar
    [71] Eliana [*]

    ..hm, u nejlepší kamarádky bych to asi nevybalila,ale naznačila..ve smyslu, že jsem toho jejího viděla asi konverzovat pracovně s tou a tou. U ostatních, čehož jsem svědkem, si toho nevšímám a ignoruji to.. a sama vůči sobě, bych to raději slyšela na přímo a to od přímo od muže.... tyhle věci se prostě stávají, bolí, ale neznamená to dělat ze sebe navzájem idioty...

    superkarma: 0 29.10.2010, 13:42:36
  21. avatar
    [70] Dante Alighieri [*]

    selinka — #69 Mám taky takovou kamarádku, se kterou řešíme fakt všechno, máme hodně dobrý a hluboký vztah. Já si prostě neumím představit, že by mi zatajila nevěru nebo já jí. Sml80 Samozřejmě jak je níže v příspěvcích řečeno, nechodila bych za ní s drby, ale opravdu jen pokud bych toho jejího někde viděla líbat se s jinou apod.

    1. na komentář reaguje Tyčka — #72
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:34:28
  22. avatar
    [69] selinka [*]

    Rikina — #67 na druhou stranu, až by se to provalilo, a ta kamarádka by řekla "jo,já to věděla", tak bys podle mě chtěla vědět, proč Ti to teda neřekla, ne? Mně by ale odpověď "nechtěla jsme se do toho plést" naštvala, protože ta dobrá kamarádka ví o mně spoustu věcí, včetně ´těch intimních, takže ... ale jak říkám, je to otázka povahy, já jsem akční a řeším hned Sml57 a hlavně teda přeju všem, abyste to nezažili/nezažily Sml16

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #70
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:28:51
  23. avatar
    [68] maje [*]

    Rikina — #66 nezoufej, může být ještě hůřSml54Sml54

    superkarma: 0 29.10.2010, 13:22:18
  24. [67] Rikina [*]

    selinka — #63 No já to beru tak, že dobrá kamarádka, opravdu dobrá, do takových věcí prostě nešťourá. Na oplátku já do jejích vztahů taky ne. Sml80 

    1. na komentář reaguje selinka — #69
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:18:57
  25. [66] Rikina [*]

    maje — #64 ale jo, já vám věřím, že jste dvě různé semetriky Sml32 

    1. na komentář reaguje maje — #68
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:13:06
  26. avatar
    [65] selinka [*]

    maje — #64 ale jo, tak blbej nick by sis nedala Sml54

    superkarma: 0 29.10.2010, 13:12:38
  27. avatar
    [64] maje [*]

    selinka — #63 tak teď už to nevysvětlíme, že nejsme jedna a ta samá semetrikaSml54Sml54

    1. na komentář reaguje selinka — #65
    2. na komentář reaguje Rikina — #66
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:10:42
  28. avatar
    [63] selinka [*]

    maje — #62 a zas to musím potvrdit .... taky bych to vzala jen od dobré kamarádky, od nějaké známé, která by z toho měla jen legraci ne. Mimochodem, mně to řekl můj otec Sml24

    1. na komentář reaguje maje — #64
    2. na komentář reaguje Rikina — #67
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:07:31
  29. avatar
    [62] maje [*]

    Rikina — #54 to máš pravdu, ale já se bavila o velmi dobrých kamarádech. co si dělají lidi,na kterých mi ani moc nezáleží, je čistě jejich věc. věřím, že oni mají své upřímné kamarády.Sml80

    1. na komentář reaguje selinka — #63
    superkarma: 0 29.10.2010, 13:04:05
  30. avatar
    [61] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #59 jsem rad, ze je vas vic, ktere s tim souhlasi, naplnuje me to optimismem pro budoucnost Sml54

    superkarma: 0 29.10.2010, 12:48:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme