Polámal se mraveneček, ví to celá obora. Tak by se daly definovat následky výletu na běžkách. Celá noc byla jako v ohni. Záda bolela, svaly pálily, o kloubech ani nemluvě. Nastalo krušné ráno dívce z Krušných hor.

Ráno jsem se sotva vykopala z postele. Vůbec se mi nechtělo nic dělat. Zvednout šálek čaje byl nadlidský výkon. Co s tím? Jedině rozhýbat.

aerobik

Vyvenčila jsem našeho pudlíka a letěla na Úřad práce. Přes město jsem se prošla pěšky. A dokonce několikrát, neb úřednici vždy nějaký podklad chyběl. Ona by to nebyla taková sranda, když by mi řekla na poprvé, co všechno ode mě potřebuje. Alespoň jsem se protáhla, když jsem se 4x vracela domů.
Vycházkou na úřad jsem začala v 8 hodin ráno a vracela jsem se odpoledne. Procházky moc veliký efekt neměly. Krom toho na mě padla depka z toho, že bydlím v kraji s největší nezaměstnaností, jsem nepotřebná, doma k ničemu, můj dosavadní zaměstnavatel krachnul, slibovaná práce asistentky auditora nevyšla, s dítětem jsem odepsaná a také z přístupu úřednic mi šla hlava šejdrem. Chtělo by to endorfiny, ty vyplaví z hlavy splíny. Čokoládu jsem doma nenašla. Ještě že tak. Přidala by se depka z toho, že jím zakázané potraviny.

Další věc, co mi zvedne náladu je tanec. Zkusila jsem zapátrat v DVD sbírce. Našla jsem ještě nikdy nevyzkoušené DVD Olgy Šípkové Aerobik pro všechny 4. Ani si již nepamatuji, jak jsem k němu přišla. Díl trval 1:20 minut. Akorát doba, než budu muset jít vyzvednout dítě do školky.

Cvičení má 5 částí. Jako první bylo krátké povídání o aerobiku, následovala rozcvička, aerobní sestava, posilování I. díl - sestava výpadů, podřepů, vynikající na formování hýždí a dolních končetin a posilování II. díl - posilování na podložce, zpevnění zádových svalů, paží a břišních svalů strečink a závěrečná relaxace.
Po domácí hodině aerobiku mi bylo velice fajn. Olga budila dojem neúnavné čiperky a svým pozitivismem mě „nakazila“ i prostřednictvím obrazovky. Cítila jsem se lépe na duši i na těle. Při choreografii se endorfiny skutečně vyplavily. Cvičení bylo zábavné, nenáročné na prostor ani na pomůcky. Potřebovala jsem jen podložku a tekutiny. Posilování probíhalo za pomocí vlastního těla. Naučila jsem se cviky, které jsem do té doby nikdy neviděla. Klasický aerobik jsem necvičila už ani nepamatuji. Uvítala jsem, že rozcvička byly de facto cviky, které se použily v aerobní choreografii, takže jsem si nepřipadala jako slon v porcelánu a sestavu zvládla bez zádrhelů. Cvičení hodnotím skutečně jako aerobik pro všechny - začátečníky i pokročilé. Protáhnete se, rozehřejete a ještě pěkně vytvarujete křivky do plavek a vykouzlíte úsměv na tváři.

Hodlám vyzkoušet předešlé díly. Jsem zvědavá, jestli mé nadšení přetrvá i u nich. Nebo jestli i u Olgy platí pořekadlo: To nejlepší na konec.
Příště si vezmu na paškál cvičení dle Claudie Schiffer a Hanky Kynychové a možná vám prozradím, jak na depku z nepovedeného cvičení, a co dělat, aby z depky neklepla pepka. A nebo budu ještě chvilku napínat.

Cvičení zdar a příště zase nazdar.

Vlaďka

Reklama