Vstala, udělala si dobrou kávu Tchibo (koupeno s 29% slevou), vyčistila si zuby pastou Signal (19% sleva), umyla ruce sprcháčem Johnson&Johnson (25% sleva), navoněla se Davidoff Cool Water (40% sleva) a vyrazila do práce...

Říká se, že ženy milují impulzivní nakupování. Podle sociodemografického průzkumu uživatelek serveru www.AkcniCeny.cz  se ukazuje, že toto tradiční pravidlo přestává platit. Stránky AkcniCeny.cz umožňují získat informace o nejvýhodnějších nabídkách hypermarketů, supermarketů, hobbymarketů a jiných –marketů Příklady z úvodu článku jsou reálné nabídka převzaté z těchto stránek koncem minulého týdne.

Ukazuje se, že ženy se stále více stávají „racionálnějšími“ spotřebitelkami. Postupem času získávají ženy větší a větší podíl na návštěvnosti serveru – v lednu 2006 už to bylo 44 %. Chytře plánují nákupy a šetří tak značné částky.

A ještě jeden tip: inspiraci pro vaše bydlení najdete na stránkách www.oBydleni.cz. Stačí zvolit část bytu, kterou chcete vylepšit, a můžete procházet tisícovkami stran katalogů o bydlení. Pokud vás něco zaujme, jedním kliknutím zjistíte prodejce, adresu či otevírací dobu.

Reklama