Vztahy

Chtěl se mnou jen spát

Zpočátku byl náš sex běžný.
Uvědomovala jsem si, že můj partner je dobrým milencem, ale nepociťovala jsem žádné extrémní vzrušení.

Po čase jsem získala jakousi závislost.
Kvalita sexu se zvyšovala úměrně s četností příležitostí a stále se nedostavoval stav ochladnutí. Ani po prvotní zamilovanosti jsme se nedostali do stadia, kdy by nás sex nudil anebo se nám do sexu nechtělo.  

Byl velice vynalézavý.
Neodmítal žádné mé návrhy a i já jsem byla pro jakýkoli experiment. Opakuji, nikdy předtím se mi toto nestalo, bývaly dokonce doby, ve kterých jsem se domnívala, že snad o sex moc nestojím. Až s ním jsem se cítila být opravdu ženou, a to pomohlo i mému sebevědomí. Stával se pro mě nepostradatelným.

Nejen kvalita se zvyšovala.
Byl totiž ještě ke všemu stále při neutuchající chuti. Mívala jsem pocit, že si snad dobíjí baterie a za celý vztah se nestalo, že by už nechtěl (a už vůbec, že by nebyl schopen!) pokračovat. To já jsem vždy žadonila, že "už dost, už nemůžu".
Druhé dny jsem  v práci pokaždé byla duchem nepřítomna a myslela jen na probdělou noc.
Doprovázelo mě příjemné svrbění a letmý úsměv na rtech.

Vše doprovázel fakt, že naše okolí netušilo, že spolu spíme.
Z večírků jsme odcházeli zvlášť, čekal na mě za rohem v autě. Důvod? On to tak chtěl a já se mu víc a víc přizpůsobovala. Tvrdil mi, že i já jsem pro něho konečně tou pravou milenkou a nemůže bez našeho sexu být.   

Dostávala jsem se však do věku, kdy je třeba uvažovat prakticky.
Třicítka se blížila a já chtěla zázemí, manžela a děti. On však při slově svatba utíkal, nebyl pro něho možný ani "normální vztah". Teď většinou říkám, že jsme spolu chodili, ale většinou jsme došli vždy jen do postele.
Do kina či na večeři mě vzal jen párkrát a  moje pocity, pokud se tedy netýkaly sexu, ho vůbec nezajímaly. Nechtěl se více sblížit a už vůbec nic plánovat. Chtěl se mnou jen spát.

Skončila jsem to a on to chápal.
Odjel do zahraničí a já ho dlouho neviděla. Zvolili jsme jediné možné řešení, jinak bychom nemohli přestat. Vše je v pořádku, nejsem závislá, jsem volná.

Ale co teď s tak vysoko posazenou laťkou? Poraďte..

               
   
01.06.2004 - Láska a vztahy - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [103] *daisy* [*]

    petruška 2: nojo, ale to je pak o nas dvou Ne o tom zbytku populace

    Ja bych rekla, ze to opravdu bylo mineny ne na vsechny zensky, ale proste tak, ze zenska-chlap, kdyz se rozhodne sedet si na usich a nechapat, tak nepomuze ani svecena V cemkoliv

    superkarma: 0 04.06.2004, 08:55:39
  2. avatar
    [100] *daisy* [*]

    petruška 2: ja nevim, asi jsem mela strasne velky stesti, ale nemuzu si stezovat

    Ale o tom to je, ze kdyz neuveris tomu jednomu, byt i nekritizoval a chvalil (i kdyz si z toho neudela metu, ze 30x za tyden Ti rekne, jak Ti tu slusi, ja bych to asi ani nebrala, protoze bych si rikala, co za tim vezi ), tak mu zacnes hubnout, navzdory tomu, ze jemu se libis takova, jaka jsi...

    Proste nekdy do zenske jak do dubu, vis? Nemusi to byt vyhradne specialita panu, stejne jako vyhradne dam

    superkarma: 0 03.06.2004, 13:30:27
  3. avatar
    [98] _Lucky [*]

    Chtěl jsem jemně naznačit, že problém s komunikací může být na kterékoli straně..

    superkarma: 0 03.06.2004, 09:21:20
  4. avatar
    [97] *daisy* [*]

    petruška 2: Holka, tak to mas docela kliku na nejaky "divny" zensky kolem sebe, protoze zatim jsem fakt nezazila zadnou, ktera by byla vpohode, protze ten "jeji" ji ubezpecuje otm, ze je ta nejkrasnejsi Vzdycky ma bud velky zadek nebo je tlusta a dieti, navzdory tomu, ze chlap si o ni mysli, ze fyzicky je absolutne neodolatelna

    superkarma: 0 03.06.2004, 09:19:18
  5. avatar
    [94] _Lucky [*]

    v_erunka [87.]: Sex mimo plození dětí je přírodou vymyšlená finta, jak udržet chlapa u ženské, protože lidské děti zpočátku vyžadují hodně péče a matka by se sama neuživila. A nemá to tak jenom člověk. Proto taky kojení funguje jako antikoncepce.

    superkarma: 0 02.06.2004, 16:26:40
  6. avatar
    [93] _Lucky [*]

    Jo a o tom, že chlapi mluví, to teda můžu říct, že najít ženskou, která o dokáže docela otevřeně mluvit, to je snažší vyhrát v milionáři!

    superkarma: 0 02.06.2004, 16:22:14
  7. avatar
    [92] _Lucky [*]

    Je to možná nepochopitelné a hnusné, ale tělo říká: "Najdi si jinou, jsou jich stovky", láska neláska. Moje třeba nikdy nepochopí, že láska a sex jsou dvě naprosto oddělené věci.

    superkarma: 0 02.06.2004, 16:15:37
  8. avatar
    [91] _Lucky [*]

    Jó, bohužel, ženské si myslí, že chlapi jsou stroje na sex.. Ono to platí, ale má to tajemné a někdy dost nechutné výjimky snad u každého. Svěřit se s něčím takovým je pro každého chlapa docela záhul.. Představte si, že se vší silou snažíte zhubnout a ono se to povede a chlap se váma "bez příčiny" přestane milovat. Někdo je zase posedlý štíhlýma a těhotná nebo po dítěti ne-e! Věřte mi, že chlap je ten poslední, kdo by chtěl takové "specialitky", ale nedá se to změnit...

    superkarma: 0 02.06.2004, 16:14:05
  9. [89] Radka JS [*]

    K článku: Myslím, že už to tu bylo psáno. Pokud musí chlap bojovat a lovit.. Prostě to chce být trochu sobec. "Rande? Dneska? Promiň, už jsem si domluvila..." A taky pokud se nejedná o vztah, netrávit spolu celou noc. Po milování šupky domů do svého pelíšku a sama. To hodně pomůže zachovat chladnou hlavu! A hlavně to musíte být vy, kdo má kontrolu nad vztahem.. Chlapi z toho šílej! A nemyslete, jde to a člověk ač si myslí něco jiného,je to tvrdé ..., tím spíš získá.
    Jessica7: Je to vůl a korunovanej! Nestojí Ti za to!! A možná by jsi mohla cítit trochu zadostiučinění, když se che vrátit zprátky. Pomůže Ti to překontat tuhle citlivou situaci! U mě to tedy funguje! Časem se na to povzneseš, i když si teď myslíš že ne. Ti správní chlapi ještě existují a ten pravý na Tebe čeká! Pamatuj, že skvělé věci přicházejí pouze po velké prohře a zklamání! Držím pěsti! Určitě to zvládneš! R

    superkarma: 0 02.06.2004, 08:09:58
  10. avatar
    [88] *Kotě* [*]

    v_erunka: To jako myslíš, že kdyby někdo chtěl mít tři děti, tak by sexoval třikrát za život?

    Ad "takhle to příroda vymyslela": příroda to vymyslela tak, že člověk je na rozdíl od jiných živočichů sexualizován trvale, nemá žádné období říje. Čili může furt. S žádnými omezeními (kromě těhotenství a snad ještě doby kojení) příroda (jestli na ni chceš věřit ) zjevně nepočítala.

    superkarma: 0 01.06.2004, 20:52:34
  11. avatar
    [86] Dášule [*]

    Najít si jiného, který bude splňovat i tvoje další požadavky /svatba, děti/, něco slevit - věř mi, že když budeš mít domácnost a 2 děti, budeš ráda, když to nebude jen sex. A když víš, co chceš, tak ho to nauč. Řekni si, co se ti líbí.

    superkarma: 0 01.06.2004, 19:21:33
  12. avatar
    [85] Lorain [*]

    danca79: nevim, ale mozna je to podobny jako u nas. Muj pritel se taky stehoval do ciziny, dost daleko, nevedeli jsme, jak to bude fungovat a taky tak 4 mesice pred tim vubec nic, nechtel o tom mluvit, doted nevim, co se s nim delo. Odstehoval se, byl pryc 3 roky, vyslo to tak, ze jsme se mohli vidat minimalne 1x za 14 dni, ale spis kazdy vikend, a to uz bylo vsechno v pohode, uz je zpatky a je zase vsechno v pohode. A doted nevim, co se mu tehdy honilo v hlave (ci kde...)

    superkarma: 0 01.06.2004, 17:40:53
  13. avatar
    [84] medved [*]

    *daisy*: souhlas, napsalas to moc pekne

    superkarma: 0 01.06.2004, 16:09:12
  14. avatar
    [82] *daisy* [*]

    Jess: ad znasilneni, nejde se s tim srovnat jako s takovym, ale kdyz mas rozumnyho partnera, kterej je trpelivej a vsechno, tak se to da postupne "prekryt" dalsima, hezkyma zkusenostma.
    Ale to chce opravdu Partnera... I takovi jsou, ver mi, mam to vyzkouseny

    superkarma: 0 01.06.2004, 16:01:39
  15. avatar
    [81] *daisy* [*]

    Jessica7: Uf, na takovyho troubu se da rict maloco jinyho

    V posteli (nebo i jinde ) jsou vzdycky dva. Vzdycky je to o komunikaci (at uz slovni nebo neverbalni). Takze pokud mel pocit, ze jsi "spatna", tak byl problem i v nem.
    Navic opravdu nedokazu rict, ze bych si umela predstavit nekoho "spatneho" v posteli (teda...kdyz to vezmu podle sebe, u me to vzdycky bylo opravdu o tom partnerovi, co si ze me dokazal "dostat", to mel Kdyz byl ochotnej naslouchat, pockat, neznej a pozornej, tak dostal vrchovatou merou a i kdyz nejsem Paula Wild a rozhodne zadny sex s vice lidmi nebo podobne neni moje parketa..., tak si myslim, ze si nemel na co stezovat. A kdyz vezmu jineho sveho partnera, ten si dodnes musi myslet, ze natrefil na frigidku, protoze necekal, chtel hned a prilis "tlacil na pilu" a nechtel chapat mene ci vice otevrene (a nakonec i hodne otevrene ) oddalovani

    Ale chapu, ze to boli, jestlize jste spolu stravili tolik casu, jestlize jsi mu verila a spolehala na neho, tak chapu, ze ublizi to, ze..mlci, nerekne nic a...odejde

    superkarma: 0 01.06.2004, 15:57:23
  16. avatar
    [80] danca79 [*]

    Jessica7: všichni stejně nesmýšlí, to rozhodně ne!!!! ono asi ani pro chlapa není jednoduché překousnout, že jeho partnerku někdo znásilnil - normální chlap si to asi úplně tak představit nedokáže a štve ho to - a hlavně ho štve, že s tím nic nenadělá a tu bolest v tvé duši nijak nespraví. A asi ne každý má na to, aby byl trpělivý a na tu ženu šel tak pomalu, aby znova začla důvěřovat a aby byla schopná milovat se bez zábran (tím nemyslím perverznosti, ale prostě radost ze sexu). Rozhodně se ti nedivím, že nechceš začínat nanovo, neznám moc lidí, kterým by to "začít znova" vyšlo, pokud se rozešli....pokud si sedli a před zásadním rozhodnutím si promluvili, tak to o pár párech kde to funguje vím, ale návraty po rozchodu, toho fakt velkým zastáncem nejsem.

    superkarma: 0 01.06.2004, 15:33:25
  17. avatar
    [78] Vivian [*]

    pokud stojí vztah jen a pouze na sexu, půjde stejně dřív nebo později do řiti...

    superkarma: 0 01.06.2004, 15:16:14
  18. avatar
    [77] Petique [*]

    risina: to vyřeší jedině milenec

    superkarma: 0 01.06.2004, 14:44:14
  19. avatar
    [76] risina [*]

    U nás se te chuť - nechuť na sex střídala - buď jsem chtěla já a on ne nebo naopak... a ustálilo se to na tom, že nejenže spolu spíme málo, ale nemáme ani takřka žádný fyzický kontakt - nevemem se za ruku, neobjme mě kolem ramen... nic. Prostě jsme si přestali "vonět" (a je fakt, že on mo moc "nevoněl" ani na začátku, jenže jsem byla mladá, blbá a vdavekchtivá, tak jsem si ho vzala). A já přitom sex potřebuju, ale s ním mě to už ani neláká

    superkarma: 0 01.06.2004, 14:38:59
  20. avatar
    [74] danca79 [*]

    Jessica7: víš, možná jsi se prostě dostatečně nesrovnala s tím co se stalo předtím, a proto měl ten kluk co se s tebou rozešel údajně kvůli posteli pocit, že to není ono. Hlavně prosím zkus nehledat chybu u sebe!!!! po takovýchhle zážitcích je jasné, že potřebuješ čas se s tím srovnat a pomalu pomaloučku začít někde jinde s někým jiným znova

    superkarma: 0 01.06.2004, 13:58:18
  21. avatar
    [72] danca79 [*]

    petruska 2: ad 67: právě současný byl i v téhle oblasti hrozně pozorný, když se ještě nějaké to dělo...o to víc mě mrzí, že nevím co se stalo a proč se tomu vyhýbá

    superkarma: 0 01.06.2004, 13:55:31
  22. avatar
    [71] danca79 [*]

    Exupery: no tak celkově...máme se o čem bavit, není domácí povaleč, ale něco mu říká jak sport tak kultura, nechlastá, nekouří, je na mě hodnej, prostě je to strašně moc fajn kluk. Jediný co fakt neklape je ten sex. Říkala jsem si jestli mu třeba nejsem ukradená, ale to bych fakt neřekla, tam je prostě pes zakopanej někde jinde a já nemůžu přijít na to kde. A on mi to neřekne.

    superkarma: 0 01.06.2004, 13:53:52
  23. avatar
    [65] Petique [*]

    danca79: jak dlouho jste spolu???

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:59:46
  24. avatar
    [64] Exupery [*]

    danca79: Hele od půlky ledna? To už je fakt divný. Já nejsem zrovna sexuální maniak, ale to už by mi to vrtalo v hlavě. Vy jste o tom nemluvili? A v čem je jak píšeš jinak tak úžasnej, když krom toho tě ani nevodí za ruku a nedá ti pusu?

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:53:54
  25. avatar
    [63] Petronilka [*]

    Alis: Z docela prostého, do dvou a půl let s námi spal naše v posteli,výborná antikoncepce , ale teď už chrupká v pokojíku a tak se může těšit! To by bylo abych s tím něco neudělala

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:53:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [61] danca79 [*]

    Petronilka: no to je teda taky nadělení

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:44:30
  2. avatar
    [60] Petronilka [*]

    risina: U nás to zase přestalo fungovat až po svatbě

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:39:54
  3. avatar
    [59] danca79 [*]

    xenie: někdy by to docela stálo za to aby člověk měl aspoň šanci tušit, že? zvláš´t u těch co se o některých věcech bavit prostě odmítají...

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:32:20
  4. avatar
    [58] danca79 [*]

    Jessica7: víš na tohle je asi nej lepší soustředit se na něco, co tě baví a co ti přináší potěšení...vím podle sebe, jak jsem byla zdeptaná, a to mi to nikdo až takhle "na plnou hubu" neřekl. Do hlavy jsi mu vidět nemohla, a když se tvářil že si to užívá, tak jak tě to asi mělo napadnout, že by se mu líbilo to a ono? možná kdyby ses bývala vyptávala, ale tak to je zas poučení pro příště - a řekni si, že tenhle, TENHLE, ten za to fakt nestál!!!!!! držím palce ať příští vztah je v pohodičce!

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:31:08
  5. [56] xenie [*]

    danca79: jsem o pár let starší, ale v tomto chlapům taky nerozumím... no jo, jsou nějaký divní...

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:28:40
  6. avatar
    [54] danca79 [*]

    Alis: hmm, tak to já asi nechodim s chlapem...??? ale máš pravdu, pro většinu chlapů je to hodně podstatný...Ale taky je fakt že když se jim něco nelíbí, tak to maj říct a ne se hnedle rozcházet.

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:22:18
  7. avatar
    [52] danca79 [*]

    Jessica7: no, já si jednu dobu o sobě myslela jak jsem totálně neschopná....vždycky jsem s někým pár týdnů až měsíců chodila, a když pak přišlo na věc, odehrálo se to párkrát a nechali mě. Takže jediný co mě napadalo bylo, že se jim to asi hodně nelíbilo. U jednoho jsem pak zjistila že to tak dělá běžně, ale stejně to na sebevědomí zrovna nepřidá. Kdybych se s nima vyspala na prvním rande tak neřeknu ani popel, ale co z toho měli holku uhánět a pak když dostanou co chtěj ji nechat...?

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:20:13
  8. avatar
    [51] danca79 [*]

    Žábina: ne, my se rozejdeme protože oba jedeme do zahraničí (každý jinam, já za dva týdny a on výhledově na podzim) a slibovat si hory doly jak na sebe budeme čekat mi připadá nesmyslné. Ale časem bych to rozsekla stejně, protože v pětadvaceti se zříkat sexu opravdu nechci - na nevěry nejsem vyloženě ten správný typ, moc by mě to ubíjelo psychiku, ale sama cítím, že kolem sebe hodně moc koukám. A hrozně moc závidím párům, co chodí po městě za ruku a semtam si dají pusu. Jednu dobu jsem z toho vždycky málem brečela.

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:17:16
  9. avatar
    [49] Žábina [*]

    danca79: a rozejdeš se s ním kvůli tomu?????

    superkarma: 0 01.06.2004, 12:06:26
  10. avatar
    [47] danca79 [*]

    Máňa-opice: jo, máj současný na vůbec není a já netuším proč. zezačátku super, ale pak to začlo upadat a teď už od půlky ledna nic. A nebude a nebude a nebude o tom mluvit. Jinak je to ale totálně nejlepší chlap, se kterým jsem kdy chodila (no, ne že by jich bylo hodně, spíš naopak, do 20ti o mě chlap nezavadil, ale o to je to asi smutnější, ne?).

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:59:26
  11. avatar
    [46] risina [*]

    Chtěla jsem původně psát jako anonym, ale pak jsem si řekla, že se nebudu stydět. Sex je důležitý. Od začátku jsem věděla, že to s manželem není úplně "ono", ale myslela jse, že s eto v manželství upraví. Neupravilo

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:58:53
  12. avatar
    [45] danca79 [*]

    Arniel: nezbývá mi než souhlasit...prostě když to neklape v posteli, tak se vztah za nějakou dobu dostane do problémů, protože ten partner, který je nespokojený, začne své frustrace z neuspokojivého sexu ventilovat i v jiných situacích, nakonec v těch nejběžnějších. Jenže možná než se kvůli tomu že to není ono rovnou rozejít by bylo lepší si o tom třeba párkrát promluvit a snažit se, aby to fungovalo.

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:57:20
  13. avatar
    [44] Žábina [*]

    Máňa-opice: fakt ti připadá puritánská když se jí nelíbí anál-sex nebo grupen-sex ....
    pak jsem asi taky puritánská ....

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:56:30
  14. avatar
    [39] Petique [*]

    Jessica7: Láska je hrozně důležitá , ale sex taky. Nedokážu si představit žít s jedním člověkem celý život, aniž by mi vyhovoval v posteli.
    A mluvit o tom??? A proč ne?? Nikdo není vulgární, tak o co kráčí?? Téma jako každý jiný.

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:45:47
  15. avatar
    [37] Lilijka [*]

    Petronilka: Tak to je pak opravdu blbý.... dostalas me.

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:17:47
  16. avatar
    [35] Petronilka [*]

    Lilijka: A co když je to láska bez sexu?

    superkarma: 0 01.06.2004, 11:12:40
  17. avatar
    [32] Žábina [*]

    já bych se tedy cítila méněcenná, kdybych mu byla dobrá jen do postele .....

    superkarma: 0 01.06.2004, 10:42:31
  18. avatar
    [31] marta-b [*]

    Taky si myslim, že sex, který je spojený s láskou a milovaným člověkem, je ten nejhezčí. Zažila jsem taky i vztah, kde to bylo jenom o sexu, ale teď prožívám už pár let lásku i milování se svým a je to nesrovnatelně lepší, protože je to takový víc v pohodě. Zjišťuju, že skutečně nezáleží na kvantitě, ale na kvalitě.

    superkarma: 0 01.06.2004, 10:35:05
  19. avatar
    [29] mam-ča [*]

    "Chtěl se mnou jen spát"
    Podle toho, co tady píšeš, se s tebou nic moc jiného dělat nedalo...
    Nikam jinam, než do postele jste nechodili, "okolí netušilo" že spolu chodíte. Tak co jsi čekala ?

    superkarma: 0 01.06.2004, 10:28:14
  20. avatar
    [28] monacha [*]

    Lilijka: Každý si musí sám rozmyslet, zda na to vůbec má. Ale pokud je to oboustranný a oba jsou nezadaní, tak na tom nevidim nic špatnýho. A hlavně se chránit!

    superkarma: 0 01.06.2004, 10:28:05
  21. avatar
    [26] Lilijka [*]

    Teda asi jsem ve svých 25 letech staromódní, ale co třeba taky láska? Neříká vám to něco? Sex bez lásky je sice chvíli vzrušující, ale můžu vám říct, že mně osobně takový vztahy spíš hodně uškodily a to jak psychicky, tak se to odrazilo i fyzicky... A měla jsem hodně práce, abych se z toho dostala a ještě hodně práce mě čeká...

    superkarma: 0 01.06.2004, 10:16:07
  22. avatar
    [12] Kelly [*]

    Z článku vyplývá, že měli mezi sebou dlouhodobý vztah.
    To ji nevadilo, že se k ní veřejně nehlásil? To se za ní styděl? Tu nešlo o budoucnost a další takové pindy.
    Byli to prostě jen 2 stroje na sex. A že jí to dřív nedošlo? Její chyba. Na co přistoupila, to měla.

    superkarma: 0 01.06.2004, 08:29:36
  23. avatar
    [11] Petique [*]

    Božínku, takový problémy bych chtěla mít . Měla by být ráda, že si užila, to se taky každý nepoštěstí.

    superkarma: 0 01.06.2004, 08:29:25
  24. [10] Anai [*]

    Moje zkušenost asi taková: láskyplný a fungující vztah = dobrý sex a naopak! A že těch zkušeností jsem za ta léta už posbírala! Jelikož vyjímka potvrzuje pravidlo, jedna tady byla, ale jen jedna!

    superkarma: 0 01.06.2004, 08:17:21
  25. avatar
    [9] danca79 [*]

    hapy: myslím žes to vystihla...kdyby to byla schopná dál brát jako sexuální vztah, byla by v pohodě...jenže takových ženských je jako šafránu...možná naštěstí!

    superkarma: 0 01.06.2004, 07:59:08
  26. avatar
    [5] Vivian [*]

    Já mám teď laťku taky pořádně vysoko, copak já budu dělat, až mu to nepůjde tak jako teď?
    To jsou fakt starosti...

    superkarma: 0 01.06.2004, 00:27:52
  27. avatar
    [4] Charmed [*]

    Poradit? Až najdeš toho "pravého", tak věř, že žádnou radu potřebovat nebudeš...

    superkarma: 0 01.06.2004, 00:26:09
  28. avatar
    [3] Denča [*]

    Tak se zamiluj...
    vím, že to nejde na povel, ale existují i jiné závislosti,než na sexu , třeba na lásce, pohlazení... (nemyslím závislost na chlapovi, ta není až tak správná)

    superkarma: 0 01.06.2004, 00:21:14
  29. avatar
    [2] Vivian [*]

    Jaký si to uděláš...

    superkarma: 0 01.06.2004, 00:15:54
  30. avatar
    [1] Jarunka [*]

    Vubec nechapu otazku A pokud se pisatelka pta na latku, mela by ji trochu srazit...asi A nebo si najit stejne dobreho milence...jeee, na co se vubec pta??

    superkarma: 0 01.06.2004, 00:11:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme