Domácnost

Chtěl bych to reklamovat, jenže!

Reklamovat zboží je vždy zážitek. Člověk si v dobré míře něco pořídí, koupí, vezme a těší se, jak si to užije. Najednou zjistí, že vše není, jak má být. Čas od času nad vadou mávneme rukou, protože nám to nestojí za tu námahu a zboží třeba slouží. Skoro bezvadně a malá vada je přece roztomilá, že?

Jenže pak nastane chvíle v životě, kdy už se oči zavřít nedají. Něco se buď rozbije, nebo to nevyhovuje, a nebo nás někdo dokonce, nedejbože, napálil a doběhl! Ale minimálně z vyprávění to známe každý. Už jen to v sobě přemoci. Spousta z nás nemá ráda potíže, chce být v klidu… A reklamace obvykle znamenají konec klidu. Musíte vyvinout aktivitu už jen tím, že někam musíte. Kde je ovšem zaručeno, že vše pak proběhne v klidu?

Jen výměna věcí s nepříjemným prodavačem je dost hrozná, natož když chcete zboží vrátit! Někdy to znamená přímo konflikt! Bude na vás ošklivý a zlý, může vás napadat, že jste podvodníci vy a ne on, zkrátka asertivitě se meze nekladou a určitě je mezi vámi dost lidí, kteří než aby tohle všechno snášeli, raději se na reklamaci „vykvajznou“ a jdou zkusit štěstí znovu někam jinam.

Veselé zážitky jsou prý také s nákupem na tom, čemu já říkám Výlet s překvapením. Napíšou, že za 100 Kč vás odvezou někam na výlet, ale nikde se nepíše, že vám tam budou valit do hlavy kyty, abyste si koupila hrnce za 30 tisíc. A že oni umí člověka zblbnout. A vracejte jim to pak, když je to zboží, které nechtějí oni sami – natož vy! Určitě máte nějakou podobnou historku, která se stala vám nebo známým.

A co nákupy přes internet? Kupodivu nemám zvěsti, že s těmi by byl nějaký problém, ale třeba se stalo něco nemilého vám a reklamace se nezdařila. Internetové nákupy jsou u nás stál ještě v plenkách a pro mnoho lidí jsou pořád velkou neznámou. Jaké máte zkušenosti?

Nebo pouhopouhá reklamace jídla či nápoje v restauraci! Co to může být za nervy! Já onehdy snědl nedaleko redakce půlku sekané a druhá půlka byla zkažená. A teď to vysvětlujte. Nakonec jsem jim zaplatil tu polovinu, „urazil“ celý lokál a zařekl se, že už tam nevlezu! Ještě před měsícem, před výměnou osazenstva to přitom byla nejlepší hospoda v celém okolí!

Tak mi napište, co se vám kdy stalo s reklamací! Všechno v pořádku? Nebo to byla tragedie?

Co se vám stalo kdy nejhoršího?
Nebo reklamujete bezproblémově?
Máte radu, čemu se přímo vyhnout?
Nevrátili vám někdy peníze?
Splakali jste někdy nad výdělkem?
Reklamace všeho druhu!
To je dnešní téma!

Napište mi na mail redakce@zena-in.cz
a já odměním ten nejlepší příspěvek!

   
07.08.2006 - Dům a byt - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [125] mamoutek [*]

    nenunka:

    superkarma: 0 31.08.2006, 07:06:07
  2. avatar
    [124] monca13 [*]

    nenunka: to bych si asi bez znalosti jazyka netroufla

    superkarma: 0 13.08.2006, 12:40:26
  3. avatar
    [121] nenunka [*]

    Nejlepší zážitek mám z reklamování obložené housky v Maďarsku. Byla to estráda pro 20 lidí. Podotýkám, že mluvím pouze česky a maďar uměl jem maďarsky. Předvedla jsem pantomímu s pokřiky. (Jsem dost nervák!) Prodavač "dělal",že nerorumí.Já předváděla jakou jse chtěla zvuky zvířat. Tomu "musel" rozumět! Nakonec jsem "(n)asertvně" housku po něm mrskla. Přihlížející zatleskali a já odešla "hrdě" středem. Přítomní diváci mě začali v kempu zdravit a usmívat se na mě. Těch pár forintů jsem lehce oželela.

    superkarma: 0 08.08.2006, 17:02:44

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [118] Lucimo [*]

    Jednou jsem naběhla do intersparu s reklamací slunečních brýlí. Paní mi tvrdila, že nemám paragón, tak že mám smolíka. No, nechala jsem si zavolat vedoucí, vedoucí zavolala právníka a ten jim potvrdil, že opravdu stačí jeden svědek mého nákupu a mají smolíka oni. Takže jsem si mohla vybrat brejle nový. MAnžel reklamoval letos brejle v hypernově(barvily), vzali si na to měsíc, nestihli to, tak vyklopili prachy.
    No a já dneska jsem byla ve Vietkongu, kde jsem si v pátek koupila sandály. Dneska jsem je prvně nazula a jeden páseček trochu "pelichá". No stály dvě stovky a slečna mi dala kilo slevu. Tak je můžu po dovči vyhodit naprosto s klidným srdcem

    superkarma: 0 07.08.2006, 18:20:14
  2. avatar
    [117] Dedida [*]

    Začíná mi z těch reklamací

    superkarma: 0 07.08.2006, 18:13:33
  3. avatar
    [116] sarce [*]

    Chtěla jsem reklamovat školní batoh,ale obchod,který ho prodával,už neexistuje a na adrese,kde se měl nacházet nový, je jen cedule,že to je velkosklad, není ani telefon,ani zodpov. osoba a ani otvírací doba. Takže reklamace není vyřízená a dokonce ani na měst. úřadě neví, kde firma je

    superkarma: 0 07.08.2006, 18:06:01
  4. [113] vodena [*]

    reklamace ve slušných obchodech (Baťa, Globus, Prioratd.) to je bez problémů, jinde nevím, ale někdy mám pocit, že ty prodavačky otravuju, potraviny jsem ještě nereklamoval, taky se na to přijde většinou až druhý den, účtenka se vyhodí při vyndavání potravin...

    superkarma: 0 07.08.2006, 17:06:48
  5. avatar
    [112] Kocicka [*]

    jo reklamace v restauraci je fakt problém, hlavně , když člověk neví na co má nárok

    superkarma: 0 07.08.2006, 17:06:42
  6. avatar
    [111] monca13 [*]

    cibulicka: to já bych jim je vrátila a ještě bych je nechala ochutnat

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:35:25
  7. avatar
    [110] Aktij [*]

    Meander: a obávám se, že ještě dlouho bude

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:35:17
  8. avatar
    [109] Meander [*]

    Aktij: Už jsem tu kdysi psala toto: "Kdo si koupí hrnce na předváděčce, je idiot a zaslouží si být zastřelen za úsvitu."

    A pořád je to aktuální!

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:29:28
  9. avatar
    [108] zanetinka [*]

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:26:35
  10. avatar
    [107] Aktij [*]

    Meander: bylas rychlejší a stručnější

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:23:26
  11. avatar
    [106] Aktij [*]

    Hanela: já zrovna v sobotu pomáhala nějaké bábině v buse s taškou s hrncema, evidentně se vracela z "výletu". A 2x se mi podařilo vidět jakési ovce na ČT1, tam taky plakali ti, co naletěli . osobně bych těm lidem dala ještě pokutu za blbost

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:22:42
  12. avatar
    [105] Meander [*]

    Hanela: Kdo chce kam...

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:20:07
  13. avatar
    [104] Hanela [*]

    Výlet s překvapením. Napíšou, že za 100 Kč vás odvezou někam na výlet, ale nikde se nepíše, že vám tam budou valit do hlavy kyty, abyste si koupila hrnce za 30 tisíc. A že oni umí člověka zblbnout. A vracejte jim to pak, když je to zboží, které nechtějí oni sami – natož vy!

    Na tohle už pamatoval nějaký zákoník či co a ty hle věci jdou vrátit bez udání důvodu. Tedy pokud už dotyčný nezaplatil těch 30 000,-

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:18:56
  14. avatar
    [103] Ťapina [*]

    zn0uz4: Aha. V životě jsem v Makru nebyla, takže takové věci nevím

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:15:47
  15. avatar
    [102] zn0uz4 [*]

    Ťapina: v Makru nakupuji pouze lidi na ICO. Tzn, ze jejich nakupy se tam NERIDI obcanskym zakonikem, ale OBCHODNIM. Tzn, ze kupujici _neni_ chranen 24mesicni zarucni lhutou, ale takovou, jakou si stanovi Makro. Tak na to pozor.

    superkarma: 0 07.08.2006, 16:10:03
  16. avatar
    [101] Aktij [*]

    piratka: výstraha, proč tyto věci nekupovat v tom úžasném obchodě

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:54:56
  17. avatar
    [98] Mersi [*]

    Manžel v reštauracii reklamoval flaškové pivo, bolo po záruke. Ja som ešte nemala našťastie potrebu reklamovať.

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:39:08
  18. avatar
    [97] Ťapina [*]

    piratka: Od čeho je na reklamaci 24 měsíců?

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:36:35
  19. avatar
    [94] cibulicka [*]

    TAK ZROVNA V PÁTEK JSEM CHTĚLA JÍT VRÁTIT ZÁKUSKY.PO DLOUHÉ DOBĚ JSEM SI SOBĚ A MANŽELOVI,PO VELKÉ DŘINĚ,CHTĚLA UDĚLAT RADOST,TAK JSEM V SAMOŠCE ZAKOUPILA DVA VĚTRNÍKY.TO TĚŠENÍ NA NĚ,NEŽ JSEM DOŠLA DOMU!UDĚLALI JSME SI KAVIČKU A ZAKOUSLI SE DO VĚTRNÍKU.TA HRUZA SE NEDÁ POPSAT,KRÉM ZKAŽENÝ A SMRDĚL.DLOUHO JSEM SE TÉ CHUTI NEMOHLA V PUSE ZBAVIT A V SAMOŠCE UŽ CUKROVÍ NEKOUPÍM.ALE ABYCH TAM LETĚLA JIM TO VRÁTIT NA TO UŽ JSEM SÍLU NEMĚLA

    superkarma: 0 07.08.2006, 15:29:28
  20. avatar
    [93] Aja [*]

    edith1975: Kdysi mi spálila jedna vydra trvalou. Vypadala jsem jak Angela Davis a chodila jsem pak několik týdnů na učesání v rámci reklamace...

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:53:34
  21. avatar
    [92] Meander [*]

    edith1975: Zažila jsem to, prostě jsem nezaplatila. Páč nechat si to ještě dorazit...

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:37:12
  22. avatar
    [91] edith1975 [*]

    Mě by spíše zajímalo, jak reklamovat v kadeřnictví. Když vás ostříhá otřesně a jinak, než jste chtěla.

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:34:23
  23. avatar
    [90] Meander [*]

    Vanily: Prostě řeknu sorry, je to hnus a platit to nebudu. Zvednu se a odejdu středem

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:28:18
  24. avatar
    [89] Vanily [*]

    Vlastně ani nevím....musí tam zaznít to slovo reklamace???Nebo ji mám příště přinutit ochutnat???

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:22:24
  25. avatar
    [86] Meander [*]

    Vanily: A co jako chceš slyšet?

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:05:53
  26. avatar
    [85] Vanily [*]

    Holky,jak reklamujete jídlo?
    Dali jsme si mužíkem v zahradní restauraci bramboráky a oni je usmažili na oleji,co smrděl po rybách.Vůbec se to nedalo jíst.Fuj.Tak to nesu servírce,že to chci vrátit,že to smrdí a že to asi smažili na rybí pánvi.A ona,že nic necítí....a stejně jsme to zaplatili...naštěstí šlo o pár desetikorun.Bohužel jsme málo průbojní

    superkarma: 0 07.08.2006, 14:04:44
  27. avatar
    [84] korytar [*]

    monca13: No já mám tu smůlu v tom, že tak poslední 3 roky jdu snad každé boty vrátit Ikdyž má to výhodu..kopím letní a na podzim jdu raklamovat a za vrácené peníze kopím podzimní asi kupuji moc levné boty

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:58:13
  28. avatar
    [83] korytar [*]

    bewuskar: No jelikož už se nám to stalo po druhé, (vybledlé pruhy) ale pokaždé na jiném tričku, tak si to líbit nenechám.Smůlu byla akorát v tom, že u toho prvního trička přítel stratil paragon

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:55:45
  29. avatar
    [82] monca13 [*]

    qwatro: to štěstí při reklamacích ti teda závidím

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:53:38
  30. [81] rozina [*]

    Reklamovala jsem už několikrát a to i na dálku- Quelle, perfektní. Jsem opatrná, ale na stará kolena jsem naletěla. A to na REKLAMNÍ AKCI!! Chci všechny varovat, každého na stáří něco bolí, a tak si jde poslechnout co mu pomůže- Ale ouha jsou to podvodníci- zboží je předražené, a navíc i životu nebezpečné. Konkrétně forma PROFI - MEDICAL-nabízí magnetické podušky za závratnou cenu od 14 - do 25 000,- Kč. Ale neznají- nejdou to totiž doborníci, že tento druh magnetické terapie nesmí pouzžívat lidé s problémy s krví-jakékoliv!!! Všechny chci proto varovat, zatím je reklamace v běhu , ale ONI už 14 dní přestali komunikovat!!! Tak POZOR NA tyhle akce - prostě nechoďte !!!!

    superkarma: 0 07.08.2006, 13:50:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme