Začněte ráno něčím, co vás postaví na nohy. Vyzkoušejte recept plný energie, na kterém si pochutnají i menší strávníci.   

Potřebujete:

  • 100 ml vody (případně kokosové vody)
  • 150 ml kokosového mléka
  • 5 lžic chia semínek
  • 2 lžíce javorového sirupu (či jiného sirupu nebo medu)
  • 6–8 lžic Skyru natur
  • Na dochucení – ovoce, granola a oříšky

 chiaFoto a recept: www.mlekovaszdravi.cz

Postup:

Připravte si 4 skleničky – pokud si budete chtít vzít dezert s sebou do školy nebo do práce, použijte uzavíratelné zavařovací sklenice.

Do uzavíratelné nádoby (např. do sklenice od nakládané zeleniny) nalijte vodu a kokosové mléko, přidejte javorový sirup nebo med a chia semínka. Sklenici uzavřete a pořádně protřepejte. Nechte směs pár minut odstát a protřepejte znovu.

Obsah sklenice rovnoměrně rozlejte do připravených skleniček.

Nechte zatuhnout v lednici ideálně přes noc, minimálně však hodinu. Kdyby se vám po hodině bobtnání zdálo, že je pudink příliš řídký, přidejte 1–2 lžičky chia semínek.

Po ztuhnutí pudinku přidejte do každé skleničku 1–2 lžíce Skyru, posypte granolou nebo oříšky a přidejte vaše oblíbené ovoce.

Máme pro vás i další recepty k inspiraci:

rebarborový koláč

 mug cake

Zdroj fotografií: Alena Kolaříková, Shutterstock

Reklama