.

Chci si vzít muže staršího, než je můj táta

Vztahy

Chci si vzít muže staršího, než je můj táta

Není nic neobvyklého na tom, když se mladá holka zamiluje do staršího muže. Stalo se to i Dianě, studentce práv. Se svým partnerem, o 35 let starším právníkem, se seznámila jako stážistka u soudu. Zamilovala se na první pohled. Jiného pohledu, zamračeného, se však dočkala u svého otce.

Jak chcete

muž

Trvalo téměř rok, než se Diana rozhodla představit svého nastávajícího rodičům. Ne že by nechtěla ona, ale nechtěl on, osmapadesátiletý právník František, se kterým se seznámila coby stážistka u soudu, kde působil jako obhájce.  
Zaujal ji na první pohled nejen svou vizáží, ale také způsobem jakým se vyjadřoval, jak vedl obhajobu, jak se choval a také, jak se na ni už na chodbě kouzelně usmál. Byla ztracená.

František je rozvedený, jeho manželství bylo bezdětné. Ne že by se mu Diana nelíbila, ale byl to právě on, kdo z hlediska věkové nevyrovnanosti dlouho odolával. Nakonec ho Diana při jedné z jejích mnoha žádostí o radu požádala nepřímo i o rande.
„Dianko, ne že bych nechtěl, ale uvědomujete si, že jdete na skleničku se starým dědkem?“
„Jakýmpak starým dědkem, pane doktore, vždyť máte ta nejlepší léta.“

František dlouho neodolal. Když zjistil, že slečně Dianě nejde pouze o peníze, neboť sama pochází z dobře situované rodiny, navíc budoucí kolegyně, právnička, začali se spolu scházet.

Rodiče Diany samozřejmě tušili, že jejich dcera někoho má, a protože u nich doma dodržovali i rodinné tradice, včetně svatby, brzy se začali pídit i po tom, kdy jim jejich budoucího zetě představí.
„Víš, mami, on je ale rozvedený.“
„Ale copak to je dnes něco neobvyklého? Napodruhé to určitě vyjde, vždyť by si bral tebe.“
„No snad napřed dostuduje, ne?“
vložil se do toho táta.
„Ale vždyť jo, já nemyslím, aby se brali hned, ale budete se brát, viď, Dianko? Nebudete spolu jen tak.“
„Ale ano mami, já se teď jen o tom nechci ještě bavit, to je předčasné.“
„A tak pozvi Františka alespoň na oběd.“

V Dianě zatrnulo: „Na oběd? A proč jako?“
„A proč ne?“
vložil se do toho opět táta.
„Snad můžeme vědět, s kým se naše dcera stýká, nebo je to tajné?“
„Jak chcete.“

Dobrý den, já jsem Fratnišek

Při další schůzce řekla Diana Františkovi o pozvání na oběd i o tom, ať případně nereaguje na řeči o svatbě.
„Jednou to přijít muselo, mám tě rád Diano, a když na to přijde, proč bychom se nakonec i nevzali. Jestli tedy budeš chtít starého dědka.“
„Už toho nechej s tím dědkem, miluju tě.“

Diana se k Františkovi přitulila, ale duchem byla doma u svých rodičů a představovala si, jak asi zareagují.

Nastal den D. František s kytkou v ruce zazvonil u dveří.
Otevřít šel táta: „Co si přejete?“
„Dobrý den, já jsem František , Dianin přítel.“

Otec Diany nasucho polkl, v předsíni se František seznámil i s maminkou, na kterou šly pomalu mrákoty. „Bože, vždyť ten chlap vypadá ještě starší než náš táta,“ prolétlo jí hlavou.

František je od Dianina otce starší ještě o dvanáct let. Dianini rodiče nesou tento vztah poněkud těžce, hlavně táta.
„Jediná dcera a nabrnkne si dědka.“
„Ale nevypadá tak zle, a už vůbec ne staře,“
mírní slova maminka.
„Teď ne, ale co za dvacet, třicet let, uvědomuje si to vůbec ta holka? Bude se starat o starého chlapa.“
„Třeba to vidíš moc černě,“
snaží se zase maminka obhájit dceřino rozhodnutí.
„Nic nevidím černě, co s ní takový dědek může dělat? A co dělá ona s ním? Navíc je rozvedený.“
„A že ti to předtím nevadilo?“ ¨
„To jsem ještě nevěděl, kolik mu je. Holka si akorát komplikuje život.“

Celý oběd proběhl mlčky, František cítil, že ze strany Dianina otce nebyl přijat, a jakožto rozumně uvažující člověk se mu ani moc nediví. Na druhou stranu, jeho dceru opravdu miluje a ví, že i ona miluje jeho. Pokud se s ním bude chtít rozejít, přijme to, ale on se s ní nerozejde jen kvůli tomu, že nepadl do oka jejímu otci.

Diana však o rozchodu vůbec neuvažuje. Je zamilovaná až po uši, není to žádný momentální úlet, jsou spolu už tři roky. Mladí kluci ji nikdy nepřitahovali a svého Františka se nevzdá, a pokud i on bude chtít, vezme si ho za manžela. Přece nenaruší rodinnou tradici.  

Myslíte, že Dianin otec přijme Františka do rodiny?

Možnost%
Ano27
Ne14
Nevím40
Myslím, že se ti dva nakonec rozejdou19

 

   
13.02.2013 - Láska a vztahy - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [46] Pavlína Süserová [*]

    Sml16

    superkarma: 0 02.03.2016, 11:34:50
  2. [45] smailinka74 [*]

    Měla jsem o 22 let staršího manžela. Z počátku to bylo super. Ani s rodiči nebyl problém. Narodil se nám syn a .....Postupně jsme se začali hádat, mažel býval často unavený, syn ho rušil .... Po čase jsme si nerozumněli ani se známými. Mě nebavilo poslouchat jeho známé o tom, jak jejich děti špatně vychovávají jejich vnoučata apod., manžel si neměl o čem povídat s mými známými. Po 4 letech jsme se na konec tak odcizili, že jsme se rozvedli. Jsme ovšem výbornými kamarády, syna si bere 1 x 14 dní a těch cca 6 dní v měsíci je skvělý táta. Dnes mu je něco málo přes 60 a synovi 14. Syn se bohužel občas za svého otce stydí. Prý se mu kamáradi smějí, že je to jeho děda. Tak pak je to na mě a vysvětluji mu, jak je pro něj jeho otec důležitý, že ho miluje a na kamárády nemá brát ohledy. Čím je syn starší, tím víc si to uvědomuje. :-)

    superkarma: 0 28.05.2013, 11:39:19
  3. [44] ozón [*]

    jo , když láska  zavelí  ... po  letitých  zkušenostech , kdy  se  mi  líbili  spíše  starší  muži  , už  bych  rozhodně  staršího  nechtěla .

    superkarma: 0 28.05.2013, 07:30:29
  4. avatar
    [43] daska59 [*]

    tamichita — #40 Závidím takhle tolerantní rodiče Sml22

    superkarma: 0 05.03.2013, 22:26:41
  5. avatar
    [42] ekleinovka [*]

    Tohle je interní záležitost onich dvou aktérů - oni spolu žijí a budou žít

    superkarma: 0 26.02.2013, 16:11:37
  6. [41] marienka-m1 [*]

    tamichita — #40 to jste šťastná žena Sml67

    superkarma: 0 19.02.2013, 16:42:04
  7. [40] tamichita [*]

    Jestli neco nesnasim, tak jsou to predsudky!! Ja mela 10 lety vztah, ze ktereho mam i dceru. Ale potom to prislo :) Potkala jsem sveho nynejsiho manzela, ktery je o 21 let starsi nez ja, ma dve deti, pricemz jedno je o 3 roky starsi nez ja a jeste ke vsemu je z uplne jineho kontinentu a cesky nemluvi, je starsi nez moje matka. Davkovala jsem to rodicum postupne a musim rict, ze mam naprosto dokonale rodice !!!! Vsechno prijali bez jakehokoliv zavahani, vycitek, divnych pohledu atp. Muj manzel se o nas skvele stara, dokonce uz cekame dalsi miminko :) a i na tuto zpravu reagovali nasi uplne paradne. Miluju sve rodice :*

    1. na komentář reaguje marienka-m1 — #41
    2. na komentář reaguje daska59 — #43
    superkarma: 0 19.02.2013, 11:30:09
  8. [39] V19 [*]

    Moja spolužiačka zo strednej školy si vzala za manžela slob.muža /tiež právnika/,  ona 20 ročná on 52 ročný.Bol starší o 2 roky od jej otca. Narodila sa im dcéra  - teraz má 37 rokov. Spolužiačka zomrela ako 50 ročná on dva roky po jej smrti ako 84 ročný- /prežil aj svojich svokrovcov/.Sml15

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:07:35
  9. [38] Jala [*]

    Ach ty konvence!

    V našich zeměpisných šířkách je holt "normální", že je muž starší, ale jen o trochu. Ostatně tento problém tu není na webu poprvé a téměř vždy většina diskutujících dojde k témuž závěru, jaký vyplývá i z komentářů níže. Myslí si to i protagonisté článku - hlavně rodiče, ale též František a nakonec i Diana, ta možná jen mezi řádky. Proč taky váhala Františka rodičům představit?

    Je to velice složité a individuální. Ale přiznávám, že si myslím to, co většina diskutujících. Sama bych nikdy takový vztah nechtěla a možná bych ani nepřipustila.

    Větší věkový rozdíl rodičů (Ne ovšem tak dramatický - přesnou polovinu toho výše popisovaného - a to tatínek vypadal opravdu hodně mladě a ženil se - poprvé - o dost dřív, než má v plánu František!) jsem zažila na vlastní kůži jako dítě. Není to prostě ideální, sama bych se takovému vztahu obloukem vyhnula.

    Ale na druhé straně to v žádném případě neodsuzuju - koukněte třeba na Karla a Ivanku ...

    A taky kde je napsáno, že budou mít Diana s Františkem vlastní děti - když je František bezdětný?

    superkarma: 0 13.02.2013, 16:34:09
  10. avatar
    [37] SStream [*]

    ToraToraTora — #35 a jelikož je to statisticky na spadnutí, na nic nečekám a užívám každý den jakoby byl poslední! Sml54

    superkarma: 0 13.02.2013, 15:34:02
  11. [36] Trefa [*]

    Trefa:verim ze ho otec prijme do rodiny.dcera ho ma opravdu rada.a nejde tu o penize.ja mela tatinka starsiho o 20let nez byla maminka.

    superkarma: 0 13.02.2013, 14:49:42
  12. avatar
    [35] ToraToraTora [*]

    SStream — #27 Jste statisticky takřka před rozvodem Sml30

    1. na komentář reaguje SStream — #37
    superkarma: 0 13.02.2013, 14:41:35
  13. [34] iřka [*]

    No tak hlavně s ním bude žít ona. Bohužel,děti nás překvapují stále.

    superkarma: 0 13.02.2013, 14:22:27
  14. [33] FAXÍK [*]

    Měla jsem prvního manžela o dvacet let staršího, než jsem já a od mých rodičů byl o tři roky mladší. Nikdy bych už do takového vztahu nešla za nic na světě....

    superkarma: 1 13.02.2013, 13:40:29
  15. avatar
    [32] Florencie [*]

    Anime Otaku — #30 I tak si myslím, že je nerozum si pořizovat dítě v důchodovém věku.

    Samozřejmě jim přeju to, že se mají rádi a mají krásný vztah. Ať se vezmou a jsou šťastní dál.

    Ale zároveň si myslím, že je nezodpovědné pořídit si dítě v 58 letech. I kdyby tu měl pán být ještě 20/30 let.

    superkarma: 1 13.02.2013, 13:03:56
  16. [31] Anime Otaku [*]

    Anime Otaku — #30 Ještě jsem zapoměla že kromě jedné přítelovy babičky(79 - stařecká demence a psychóza) jsou všichni soběstační i přes některé zdravotní obtíže

    superkarma: 0 13.02.2013, 12:56:16

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Anime Otaku [*]

    Florencie — #18 děda i s rakovinou to vzdal až v 90 - a než se rakovina znovu rozjela naplno tak zvládal během prázdnin vychovávat jak mě tak mojí sestru a babičce je 78, přítelově babičce je 88 a dědovi 90, jeho druhé babičce 79 a dědovi 85, můj druhý děda umřel v 53 na infarkt a moje druhá babička na leukémii v 65, člověk si nevybere Sml80

    1. na komentář reaguje Anime Otaku — #31
    2. na komentář reaguje Florencie — #32
    superkarma: 0 13.02.2013, 12:51:48
  2. avatar
    [29] rusalka2008 [*]

    v anketě není možnost "časem, až si na tu myšlenku táta zvykne"

    superkarma: 0 13.02.2013, 12:50:06
  3. [28] Rikina [*]

    peetrax — #24 no já bych se asi nedivila... už jsem to tu psala, mám 85letého otce. Celý život žil zdravě, byl aktivní sportovec, nepil, nekouřil, nadváhu neměl, nemoci se mu na hony vyhýbaly. Velký, silný a zdravý chlap. Dneska je to věchýtek na invalidním vozíku a je třeba ho mýt, krmit, oblékat... nedokáže říct souvislou větu a úroveň myšlení je přinejmenším sporná. A přihodilo se to během několika málo let, taky by to jaksi nikdo neočekával, že právě on takhle skončí. Jeho vrstevníci, které jsem znala, už jsou všichni pár let na hřbitově, takže já osobně příliš optimismu, co se týká vyššího věku, dnešních léků a péče bližních nemám - zázraky se nedějí. Sml80 

    superkarma: 1 13.02.2013, 12:47:39
  4. avatar
    [27] SStream [*]

    ToraToraTora — #25 souhlas. Kolik holek si vzalo násilníky, gamblery, narkomany, vyžírky všeho druhu a dodnes za to platí... (a rozvod v takových případech kolikrát nepomůže). Tady ta láska až tak slepá či pitomá není. Můj muž pracuje 12 hodin denně. Z toho je cca čtvrtinu času v autě a křižuje střední Evropu. Dívat se na to statisticky, vůbec jsem si ho neměla brát a plánovat dítě už vůbec ne, páč pokud mi nepadne vyčerpáním tak mi ho někdo sejme na dálnici. A to už nepočítám s tím, že je to kus chlapa a ztratit hlavu může každý. Statisticky správného partnera jsem vlastně měla hned několikrát, a jsem moc ráda, že už nemám Sml30

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #35
    superkarma: 2 13.02.2013, 12:21:30
  5. avatar
    [26] pajda [*]

    peetrax — #24 a jsme přesně u toho: díky péči svých blízkých. Nechtěla bych se rozhodovat, jestli dřív vykoupat děcko nebo tátu...o povinnostech, který má člověk k rodičům, ani nemluvě.

    superkarma: 0 13.02.2013, 11:55:49
  6. avatar
    [25] ToraToraTora [*]

    Svatba není poprava. Není to nezvratný proces. Takže nač  tolik řečí. Nevychází to i mnohem mladším ročníkům.

    1. na komentář reaguje SStream — #27
    superkarma: 0 13.02.2013, 11:54:42
  7. avatar
    [24] peetrax [*]

    Rikina — #21 to by jsi se možná divila - náš děda celý život pracoval rukama, měl to celkem těžké, ale díky péči svých blízkých (a dnešním lékům) je v 88 letech čipernější a vitálnější než leckterý padesátník. Sml54 Občas doma říkáme, že víc než my všichni dohromady.

    1. na komentář reaguje pajda — #26
    2. na komentář reaguje Rikina — #28
    superkarma: 0 13.02.2013, 11:50:21
  8. avatar
    [23] pajda [*]

    Rikina — #22 jj...asi tak.

    superkarma: 0 13.02.2013, 11:45:05
  9. [22] Rikina [*]

    pajda — #17 přičemž není ani zanedbatelné to, že i její rodiče budou stárnout, a případně časem potřebovat pomoc a péči, na což ona nebude mít čas ani sílu, protože už bude vytížená péčí o zestárlého chotě - a případně to pubertální dítě bez mužského vzoru. A protože je jediná dcera, nezbude jí než šoupnout rodiče do důchoďáku, takže celkem chápu, že jejímu otci se takové perspektivy moc nezdají a nehrne se přijmout "ženicha" do rodiny. Sml57 

    1. na komentář reaguje pajda — #23
    superkarma: 1 13.02.2013, 11:42:39
  10. [21] Rikina [*]

    Florencie — #18 ono se třeba i dožije, ale v jakém stavu Sml80 

    1. na komentář reaguje peetrax — #24
    superkarma: 0 13.02.2013, 11:37:54
  11. avatar
    [20] gerda [*]

    Florencie — #18 vyššího věku se u nás klasicky dožívají ženy. Takže by bylo vlastně lepší, kdyby si zajíčkové plánovali budoucnost s o 20 let starší ženou. Měli by i rodinu i péči na stará mužská kolena. Je přece známo, že ženská se o sebe postarat dovede, ale chlap ne.Sml52

    superkarma: 0 13.02.2013, 11:35:44
  12. avatar
    [19] OlgaMarie [*]

    Chce si vzít muže staršího, než je její táta, tak ať si ho vezme a neotravuje se tím, co si kdo o tom myslí.Sml57

    superkarma: 6 13.02.2013, 11:35:27
  13. avatar
    [18] Florencie [*]

    Pentlička — #16 To samozřejmě nedá. Ale přeci jen - je mnohem větší pravděpodobnost, že starší lidi tu budou kratší dobu než ti mladší.

    Hezký příběh jsi popsala. Ale kolik lidí se dožije 88 let?

    1. na komentář reaguje gerda — #20
    2. na komentář reaguje Rikina — #21
    3. na komentář reaguje Anime Otaku — #30
    superkarma: 0 13.02.2013, 11:15:29
  14. avatar
    [17] pajda [*]

    Rikina — #10 já jsem právě pochopila, že od toho nešťastného představení už to jsou 3 roky, a tedy je mu 62 a Dianě 27. Pokud dělá doktorandské studium, bude její partner otcem nejdříve v 65, takže v době, kdy dítě bude potřebovat mužský vzor a pevnou ruku nejvíc - mezi desátým a patnáctým rokem - bude mít doma sedmdesátníka. Průměrný věk úmrtí je u mužů 72,3 let - bez ohledu na to, kolik vydělají - takže pradvěpodobně se toho manžel vůbec nedočká...o kvalitě potomka, počatého starším otcem se ani nebavím, to je celkem jednoznačné, ale zase - půjde do toho s vědomím, že může mít doma celoživotně postižené dítě (a doufám, že tady nikdo nevěří, že potom po pravdě řekne "Ale mě to nezajímalo, já jsem chtěla přesně tohohle chlapa a následky si ponesu hrdě a sama.") J A za pár let tady můžeme číst srdceryvnou žádost o pomoc malému postiženému sirotkoviSml57Sml57Sml57Sml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #22
    superkarma: 2 13.02.2013, 11:15:10
  15. avatar
    [16] Pentlička [*]

    Moje spolužačka si vzala také o 35 let staršího muže a v jeho 69 letech si pořídili dceru. Už je jí 19, bude maturovat a její tatínek stále žije. Jaké mají manželství, to nevím, ale je pravda, že spolužačka vždycky byla hodně usedlý typ, rozhodně ne žádná návštěvnice diskoték nebo sportovkyně. Takže povést se to může.

    Na druhé straně mojí jiné spolužačce zemřel její manžel v 27 letech a měli spolu 2 malinké děti.

    Živ ot se holt nedá naplánovat.

    1. na komentář reaguje Florencie — #18
    superkarma: 2 13.02.2013, 11:09:52
  16. avatar
    [15] peetrax [*]

    gerda — #14 a teď si představ, že tohle se děje i mladým chlapům a mám dojem, že čímdál častěji anebo jsem to dřív tolik neviděla, případně neměla v okolí tolik případů. U staršího člověka s tím člověk tak jako tak nějak počítá, ale u mladých... Sml80

    superkarma: 0 13.02.2013, 11:04:58
  17. avatar
    [14] gerda [*]

    Rikina — #10 já souhlasím. 70 je brána do stáří. Vidím to doma. Manžel je starší o 12 let, poznala jsem ho na prahu jeho šedesátky. Celý život jedl zdravě, býval rád v přírodě, spoustu km jsme společně najezdili na kolách. Teď udeřila nemoc a všecko je jinak. Neumím si představit seniora, který by při tom ještě zvládal pubertální dítě. Nebo se týral pomyšlením, jak asi jeho mladé ženě vedle něj je.Sml15 Pokud by tedy ještě myslil.

    1. na komentář reaguje peetrax — #15
    superkarma: 0 13.02.2013, 10:47:02
  18. avatar
    [13] Florencie [*]

    pajda — #8 Souhlasím. Jsem dítě starších rodičů. Tatínkovi bylo 52, když jsem se narodila. Mí vrstevníci mají rodiče ve věku +/- 50 let teď a já už jsem sama.

    superkarma: 0 13.02.2013, 10:26:18
  19. avatar
    [12] Léthé [*]

    HmSml15....říká se, že by žena neměla mít mladšího milence než je její syn...ale nikde není psáno, že by nemohla mít staršího manžela, než je její otecSml30.

    Přeji těm dvěma hodně štěstí a ať neřeší co okolí...myslím, že i tatínek si časem zvykne.

    superkarma: 1 13.02.2013, 10:20:07
  20. avatar
    [11] OlgaMarie [*]

    Můj synovec (32 let) žije 10 let s přítelkyní (46 let). Švagrové to nevadí, pokud nelže, protože je prý šťastný. Problém je v tom, že přítelkyně si přála dítě, on se na otcovství necítil a přítelkyně si neodvážila na něho zahrát "náhodu". Švagrová je v důchodu, přála by si vnouče, ale oni jsou šťastní...

    superkarma: 0 13.02.2013, 10:16:37
  21. [10] Rikina [*]

    pajda — #8 mně vyšlo, že Dianě je teď 26, takže jestli dodrží to "až dostuduje", potom svatba, a pak teprve dítě, aby se tedy dodržely ty rodinné tradice, to by znamenalo, že ten pán by se stal otcem asi tak v 62 - 63 letech. To teda nic moc. Sml80 Onehdy jsem četla cosi o tom, že i u pánů s věkem klesá kvalita spermií, takže riziko, že dítě staršího otce nebude zdravé, není zanedbatelné.

    Kdyby Diana byla moje dcera, tak jí řeknu, ať neblbne, a nebere si ho. Sml57 Ať jsou spolu "jen tak", a dítě aby si snad radši neplánovali. Sml80 35 let rozdíl je hodně, dneska to možná tak nevypadá, ale po 70tce to jde s lidma s kopce už rychle, a málokdo má to štěstí, aby se dožil vyššího věku v dobré kondici. Pár společných let může být hezkých, ale perspektiva skoro žádná.

    1. na komentář reaguje gerda — #14
    2. na komentář reaguje pajda — #17
    superkarma: 1 13.02.2013, 10:14:17
  22. [9] Anime Otaku [*]

    pajda — #8 Znám spoustu lidí, kteří jsou ve svých 60 a více letech aktivnější a zdravější než leckterý můj vrstevník. A ano většina z nich má zaměstnání jako právník, lékaž a podobné - mají více peněz jež je průměr a to se odráží i na tom jak o sebe můžou  pečovat, jak se stravují a jaké mají koníčky (většina z nich jsou aktivní sportovci)

    Na druhé straně mám kamaráda jen o rok staršího, který má kvůli přechozné chřipce poškozené srdce, že mu doktoři předpovídají že do 10 let bude musit podstoupit transplantaci nebo tu do 15 let nebude a světe div se, taky má přítelkyni, která s ním chce mít děti i když tohle ví. Je mezi nimi věkový rozdíl asi tři roky. A přítelův kolega ve svých 30 má silné problémy se srdcem a tlakem díky nezdravému životnímu stylu (jeho přítelkyně ani nevaří a stravují se výhradně buď hermelínem nebo polotovary co se jen strčí do mikrovlnky) dokonce asi před týdnem v práci po sejití! schodů ze 4 patra složil na vrátnici tak, že museli volat záchranku.

    Takže pokud je pán v kondici a shodnou se i na tom zda budou chtít či nechtít děti ať jsou šťastní. Táta si holt bude muset zvyknout, že jeho zeť je v postavení toho kdo mu může nabídnout tykání jako první.

    superkarma: 2 13.02.2013, 09:54:46
  23. avatar
    [8] pajda [*]

    gerda — #6 pokud jsem to dobře spočítala, tak Dianka má nejvyšší čas si pořídit dítě - pokud ho tedy bude chtít - a zkušenosti s péčí o seniora evidentně žádné. A ono to není jenom "s ním už nic nebude", oni staří lidé se taky třeba musí přebalovat, krmit atd. Jestlipak s tím slečna právnička počítá? Nebo s tím, že bude syna nebo dceru vodit za tatínkem do LDNky, pokud dotyčný zústane delší dobu nepohyblivý? Ano, zatím vidí interesantně prošedivělého pána, který je elegantní u soudu, ale co až pán nebude schopen chodit do práce? Podle statistik si pořídí dítě a přiblížně za tři roky poté bude mít doma sirotka. S tím počítá taky?

    Je to její věc, to jistě, ale rozhoduje - bohužel - i za případného potomka a to už tak dalece její věc není. Jedna věc je nehoda nebo náhlá nemoc, jiná věc je se rozhodnout cíleně a zjevný problém prostě ignorovat. Zřejmě posuzuje stáří podle rodičů, kteří jsou ještě poměrně hodně mladí a tudíž péči nevyžadují.

    1. na komentář reaguje Anime Otaku — #9
    2. na komentář reaguje Rikina — #10
    3. na komentář reaguje Florencie — #13
    superkarma: 3 13.02.2013, 09:12:39
  24. avatar
    [7] Ivásek [*]

    jsou oba dva dospělí? jsou! tak ať si do toho nenechaj kecat! v téhhle době to není jen o věku, kterej je napsanej někde na papíře... Sml58

    superkarma: 0 13.02.2013, 08:59:14
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    Znám takovou dvojici, opravdu to byl silný vztah. Naštěstí se nevzali. Ztroskotalo to na tom, že ona chtěla dítě a on už ne. Taky 35 let rozdílu. Naštěstí měli oba rozum, tak jsou přátelé dál, ona se nedávno vdala a rodinu bude mít. S tímto starým pánem bude jistě pár let hezkých, ale těžko si představím, jaké to bude za 10-15 let.

    1. na komentář reaguje pajda — #8
    superkarma: 0 13.02.2013, 08:34:30
  26. [5] cilani [*]

    No, možná měla holka rodiče trochu připravit, pak by z toho nebyli tak vyjevení...Sml80 Každopádně s ním žije ona, tak je to jen její věc.. i kdyby měl chlapík 90 let..

    superkarma: 1 13.02.2013, 08:19:10
  27. [4] lidicka [*]

    To si vůbec neumím představit, kdyby dcera přivedla domů "kluka" staršího než je manžel....Sml30Sml52Sml30

    superkarma: 2 13.02.2013, 08:10:31
  28. avatar
    [3] datura [*]

    Moje dcera si vzala za manžela muže o 24 let staršího, jsou spolu víc než 10 let, mají šestiletou holčičku a jsou spolu šťastní. Poznala ho jako rozvedeného a s mým manželem si padli do noty hned, mně to trvalo delší dobu, ale teď ho mám ráda.Sml59Druhé dceři zemřel  manžel nedávno a to mu bylo 43. Takže roky asi nehrají roli, důležitější je zdravotní stav a ten může být hrozný i ve dvaceti.

    superkarma: 3 13.02.2013, 07:51:04
  29. avatar
    [2] Suzanne [*]

    Hezky jsi to napsala Sml67

    superkarma: 0 13.02.2013, 01:16:46
  30. avatar
    [1] peetrax [*]

    I kdyby spolu měli prožít "jen" deset, patnáct naplněných let, přeju jim to. Určitě tu bude spousta negativních komentářů, že si holka zkazí život apod., ale on ten život se nežije podle nějaké příručky a "správného" věkového rozdílu, když je člověk šťastný, měl by to prostě žít. Sml16 Je pravděpodobné, že ho přežije a ke konci jeho života to bude mít náročné, na druhou stranu umírají i třicátníci, že. Sml15

    superkarma: 5 13.02.2013, 00:42:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme