.

„Chci miminko a on nevědomky poslouží jen jako dárce,“ má jasno Kateřina.

Vztahy

„Chci miminko a on nevědomky poslouží jen jako dárce,“ má jasno Kateřina.

Dnešní doba zdá se být zvláštní, tedy, co se vztahů týče. Je mnohem více svobodných matek, nevěra je věc téměř normální a některé ženy ne a ne narazit na onoho pomyslného prince na bílém koni. I Katka čekala, avšak marně. Nyní je pevně rozhodnuta k odvážnému kroku. Její plán zní: „Najdu dobrý genetický materiál a nechám si udělat dítě.“

Katka je pětatřicetiletá žena, která již pár let slyší ono tikání biologických hodin, ale něco ji chybí, partner a především pak potomek. „Měla jsem pár vážných vztahů, ale vždy ztroskotaly. Zaměřila jsem se proto na kariéru. Na takové ty své potřeby mám dva milence.“ Nastiňuje Katka, které však už příležitostný sex nestačí, ale je si vědoma, jak to v dnešní době s muži je, a jak je těžké si někoho najít. „Chtěla bych vážný vztah se vším, co k tomu patří, což je i dítě. Partner žádný na obzoru není, takže jsem se rozhodla, že si miminko pořídím i bez partnera. Teda, jeden z mých milenců je skvělý genetický materiál. Hlavně vím, že umí krásné děti, jelikož se svou ženou mají dvě a chlapeček i holčička jsou k zulíbání.“

milenec

„Tento milenec mi řekl hned na začátku, že půjde jen o sex a já to respektuji, nic po něm nechci, jen dítě. Což mu říct nemohu, takže to udělám klasicky na mrchu.“ Katky plán je jednoduchý, možná až ďábelský, a pro někoho možná i nepochopitelný. Prášky jsem vysadila už dávno, takže teď jen čekám, až se zadaří.“ Řekne Kateřina milenci o těhotenství? Bude po něm něco chtít? V těchto otázkách má jasno. „Nic mu neřeknu, jen zmizím jako pára nad hrncem. Když se potkáme, vždy můžu říct, že je to někoho jiného. Zkrátka a dobře, poslouží jen jako dárce.“  Katka po miminku opravdu moc touží, otázkou však zůstává, zdali je tato cesta správná a jestli vlivem hormonů své rozhodnutí později nějak nezmění.

Čtěte také:

   
26.10.2015 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [80] slavuska [*]

    pokud po něm opravdu nebude nic chtít, v podstatě na tom neviím nic až tak špatnýho, proč hned mrcha. to má radši zůstat bezdětná,a celý život litovat?Sml80paní to má promyšlené, věřím že dítě dokáže vychovat. já nemít děti, a mít 35 let, možná to udělám podobně..anštěstí mi to nehrozí, děti jsem stihla dříveSml30

    superkarma: 1 06.11.2015, 11:18:41
  2. avatar
    [79] Linde [*]

    kobližka — #78 nicméně já z toho vyvozuji přísloví - "příležitost dělá zloděje". Kdyby svým genetickým materiálem neplýtval mimo lože manželské, neriskoval by tu příležitost, že bude zneužit jako nosič genetické informace. Milenka jen využije toho, co jí dává dobrovolně a ona akorát neudělá nic proti tomu, aby se tak nestalo Sml57. Jinak řečeno - kdyby nebyl hloupý, měl by milenku pouze s ochranou.

    Nicméně tímto se samozřejmě té Katky nezastávám, je to mrcha, ale bere si jen to, co se jí nabízí Sml80

    superkarma: 0 27.10.2015, 20:05:42
  3. avatar
    [78] kobližka [*]

    linde — #73 moniksa — #74 To je zase jiná otázka,děvčata a jiné téma.Jak je jeden druhému nevěrný a nikdo z toho nemá špatné svědomí.Ale článek je o tom,že si slečna chce pořídit dítě,v podstatě anonymně a vyhlédne si k tomu "vhodný genetický materiál",na který ušije boudu.Chlapík si chce jenom užít,když se mu nabízí příležitost,ale nepředpokládá,že byl vyhlédnut jako vhodný adept na početí dítěte Sml16

    1. na komentář reaguje linde — #79
    superkarma: 1 27.10.2015, 15:49:20
  4. [77] cilani [*]

    moniksa — #74 koupili by tabletku po? Však ta je už dneska volně dostupná..

    Ale jo, byla by to prča, kdyby byl chlapec pojištěn vasektomií.. Sml52

    superkarma: 0 27.10.2015, 10:05:21
  5. avatar
    [76] ehornych [*]

    Kam ta naše společnost spěje ? Nějaká morálka, to je asi pro spoustu lidí neznámý výraz hodný zařazení do slovníku cizích slov.

    Nedělám si iluze o tom, že "dříve" bylo vše OK, ale co dnes společnost toleruje nebo dokonce bere jako společenské normy, našimi politiky začínaje, mi připadne přeci jen trochu "na hraně".

    superkarma: 1 27.10.2015, 08:51:33
  6. [75] cilani [*]

    Klára Křížová — #58netvrdím, že takoví týpci nejsou, ale aby někdo házel všechny kluky a chlapy do jednoho pytle, že jsou neschopní, to vážně nesouhlasím. Znám spoustu chlapů, na které je spoleh a kteří doplatili na to, že narazili na hloupou a neschopnou nánu. Navíc, nadávám-li na to, jak vychovává generace mých dětí, měla bych si uvědomit, že je to produkt rodičů a toho, jak oni vychovali ty, kteří teď vychovávají..

    superkarma: 0 27.10.2015, 07:47:35
  7. avatar
    [74] moniksa [*]

    kobližka — #72Kdyby nepodváděl, nebyl by rozsévač semene. Pokud Katka vážně zvládne po otci ditěte nic nechtít, nemusí o tom vubec vědet.

    Druhá otázka, kdyby se stala nehoda s prasklým prezervativem, co myslíte že by udělal? poslal ji na potrat, nebo by ji posilal peníze tajně aby o tom manželka nevěděla?

    1. na komentář reaguje cilani — #77
    2. na komentář reaguje kobližka — #78
    superkarma: 0 26.10.2015, 21:58:09
  8. avatar
    [73] Linde [*]

    tady se pořád řeší, jaká je Katka mrcha... ale nikdo neřeší, jaký je ten chlap. Podvádí manželku, se kterou má dvě děti, podle všeho malé děti. A on si užívá komfortu milování s milenkou a navíc jí natolik důvěřuje (nebo je hloupý a naivní), že věří, že se ona chrání. On také PODVÁDÍ, tak se potom nedivím, že ona též není zrovna čistá duše, je to něco za něco...pokud po něm nebude chtít další věci jako přiznání otcovství, tak proč ne? Sml80Koneckonců sex prioritně sloužil k rozmnožování a pokud dotyčný svůj chtíč neudrží natolik na uzdě, aby byl manželce věrný a aby si uvědomoval riziko nevěry včetně případného těhotenství nebo pohlavní nemoci...., tak se nemůže divit. Ona podrží a otěhotní, oba si přijdou na své Sml80. Není to sice správné, ale oba mají a budou mít máslo na hlavě, pokud z toho něco vzejde.

    A co se týče genetických vad a genetické výbavy otce...kolik dívek či žen ani otce svých dětí nezná a nikdy více nevidělo, tolik brigád, táborů, pobytů u moře končilo nečekaným těhotenstvím..tak v tomto případě to též bude otazník Sml24

    1. na komentář reaguje kobližka — #78
    superkarma: 4 26.10.2015, 21:35:20
  9. avatar
    [72] kobližka [*]

    peetrax — #69 Ne,tady nejde o to,že si slečna pořídí dítě s někým,koho si vyhlídla,jde o to,že to udělá tak,aby to ten chlap třeba nevěděl,bez jeho souhlasu.To je podvod,ne? Jak k tomu těn chlap přijde? Copak on je jenom rozsévač semene? Copak on je jenom jako zdoj ukojení ženiných tužeb po dítěti? A to mě můžou biologiské hodiny tikat jako blázen,tohle bych prostě neudělala.Jo,s jeho souhlasem,proč ne,kdo má na to povahu,ale obejít ho a využít pro sebe,to fakt ne.

    1. na komentář reaguje moniksa — #74
    superkarma: 1 26.10.2015, 21:09:12
  10. avatar
    [71] danca79 [*]

    Rikina — #7 pokud to clovek planuje, muze si to zaplatit jinde nez v CR Sml80

    superkarma: 0 26.10.2015, 20:57:21
  11. avatar
    [70] *Lefff* [*]

    Tak vážné vztahy jí do pětatřiceti vždy ztroskotaly? Proč asi? Chronicky špatný výběr partnera, přehnané požadavky? Slečně není hloupé mít dva milence najednou? Dítě plánuje i za cenu, že podvede muže a připraví jej o možnost rozhodnout, zda s ní dítě chce, a o možnost se na jeho výchově podílet? Čím dál lépe... Tak krásné jméno (znamenající čistá, cudná, mravná) a taková sobecká mrcha...

    superkarma: 0 26.10.2015, 20:36:55
  12. avatar
    [69] peetrax [*]

    kobližka — #60 no víš jak, mně je 34 a i když mi nic nebije na poplach, tak kolem mě jsou samí zadaní a ženatí. Nebaví mě čekat na druhou vlnu, až budou rozvedení nebo někomu dělat milenku... tak jsem sama. Takže ono se řekne "hledat"... Sml80 Tím paní podrazačku z článku nekritizuju, sice ji nechápu, ale věřím, že pro ženskou v mém věku, když jí rupne v bedně, to není žádný med a pochybuju, že ji pochopí ten, kdo to nezažil.

    1. na komentář reaguje kobližka — #72
    superkarma: 3 26.10.2015, 20:00:11
  13. avatar
    [68] peetrax [*]

    gerda — #34 "malinkekote" nám vyrostlo. Sml57

    superkarma: 0 26.10.2015, 19:55:26
  14. [67] Karo Líná [*]

    monyk — #66 Slečna to už opravdu dávno není. Už je pomalu ve středním věku.

    superkarma: 0 26.10.2015, 19:07:48
  15. avatar
    [66] monyk [*]

    kobližka — #64 To co slecna Katka planuje, je fakt hnusne...Ted hauruje, jak dite sama vychova a jak zadneho chlapa nepotrebuje. A co kdyz se jednou situace zmeni? To si pak urcite vzpomene, ze dite ma take nejakeho otce. A ti panove, kteri s touto ¨charakterni¨ slecnou provozuji sex za zady manzelek se mozne jednou nepostaci divit Sml24

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #67
    superkarma: 0 26.10.2015, 19:00:36
  16. [65] Karo Líná [*]

    Jenom by mě zajímalo, jestli bude dáma z článku taky tak zásadová, pokud se jí narodí dítě postižené nebo jakkoliv nemocné Sml24 Což jí samozřejmě nepřeju. Je jí 35, kdo ví za jak dlouho se zadaří, bude už automaticky spadat do kategorie starší matka a tam ta rizika jsou, ne že ne. Anebo by to taky mohla být dvojčata, jeden nikdy neví Sml30 Co vlastně ví o genetice toho milence, tipuju, že skoro nic. No a další věc - má dva milence, to spí s oběma bez ochrany? A oni doma s manželkami samozřejmě taktéž. Hm, tak hodně štěstí všem zúčastněným, vypadá to na celou hromadu lidí (kdo ví, kolik dalších milenek mají ti milenci), aby se nakonec místo vytoužené porodnice neocitla se všemi na venerologii Sml79

    superkarma: 4 26.10.2015, 18:55:34
  17. avatar
    [64] kobližka [*]

    Ještě bych chtěla dodat,že některé ženské jsou vážně mrchy,klidně ušijou na chlapa boudu,jen aby dosáhly svého...Sml68 nechápu to a vlastně ani chápat nechci.Jsem ráda,že nežiju v takovémhle světě,kdy se láska vymění za za pouhý přenos spermií,kdy dítě není počato z lásky,ale z vypočítavosti a lži,kdy budoucí otec dítěte je už dopředu předurčen k úloze trubce - oplodnit a pryč s ním.Z toho je mi vážně mírně šoufl...

    1. na komentář reaguje monyk — #66
    superkarma: 1 26.10.2015, 17:30:09
  18. avatar
    [63] risina [*]

    Co to znamená - "umí krásné děti"? Děti jsou vždy výsledkem gentické výbavy obou rodičů a to, že dotyčný má krásné děti se svou manželkou, zdaleka neznamená, že bude hezké i jeho dítě s Katkou... Sml80

    superkarma: 2 26.10.2015, 17:13:21
  19. avatar
    [62] Ivanka [*]

    Já s tím nesouhlasím. Dítě má mít oba rodiče a má na ně právo!

    Není moc krásnějších věcí než úplná rodina. A ona to má slečna možná teď v hlavě srovnané a naplánované, ale taky jí to (ne)jednou přijde líto, že je s dítětem sama.....doma, na výletě, v kině, na dovolené....

    A dítě se bude ptát, ne že ne.

    .

    Navíc souhlasím s Rikinou, že na chlapa je to podraz.

    .

    .

    Trend dnešní doby to možná nebude, udělala to tak už paní doktorka Dana Nevímjakdál v Nemocnici na kraji městaSml32

    superkarma: 0 26.10.2015, 17:04:28
  20. avatar
    [61] kobližka [*]

    SandraAbigail — #31 Takhle může mluvit jenom ten,kdo je zahleděný sám do sebe a nevidí si na špičku nosu.Někdy jsem ráda,že některé lidi neznám osobně,úplně stačí net...

    superkarma: 3 26.10.2015, 15:47:05

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] kobližka [*]

    Nu,tak si říkám,kam až to půjde dál,když lidi nehledají partnera,se kterým chtějí být a zplodit potomka,ale hledají vhodný genetický materiál Sml80Sml6

    1. na komentář reaguje peetrax — #69
    superkarma: 1 26.10.2015, 15:44:33
  2. [59] Klára Křížová [*]

    ToraToraTora — #52 A do kterého se řada žen pustí hlava nehlava. Pak to dopadá jako tady ten příběh.

    superkarma: 0 26.10.2015, 15:12:08
  3. [58] Klára Křížová [*]

    cilani — #54Tak to nejde takhle brát...ano, i takoví mladí chlaci jsou, můj syn s řadou z nich chodil do školy, popřípadě znám i mámy takových výkvětů. Ale to je dneší kult dítěte, který se bohužel odráží na generaci dospívajících kluků a těch co nedávno dospěli. Nemusí být vyšaponovaný, stačí, když mu doma dovolí všechno a matky hýčkají jeho osobnost, aby náhodou někdo netlačil do toho, co se jim nechce.

    1. na komentář reaguje cilani — #75
    superkarma: 0 26.10.2015, 15:10:24
  4. avatar
    [57] Jandywoman [*]

    ToraToraTora — #52Inu, někdy zoufalí lidé dělají zoufalé věci...Sml80

    superkarma: 3 26.10.2015, 14:40:47
  5. avatar
    [56] gerda [*]

    ToraToraTora — #52tos napsala krásně, holka, ty jsi básník všedního dne!Sml59

    superkarma: 0 26.10.2015, 13:59:07
  6. [55] iřka [*]

    Přečetla jsem začátek a mám dost.Sml80

    superkarma: 0 26.10.2015, 13:43:43
  7. [54] cilani [*]

    Maria28 — #36tak to chce začít se pohybovat v jiné společnosti.. Znám spoustu kluků a chlapů od 15 výše a žádní šampónci to nejsou. Nebo tím chceš říct, že jsi něco takového taky vychovala? Sml80

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #58
    superkarma: 0 26.10.2015, 13:10:53
  8. avatar
    [53] enka1 [*]

    Jak to tu pročítám; zkrátka takový jednání je bezcharakterní, šmytecSml24

    superkarma: 2 26.10.2015, 13:08:15
  9. avatar
    [52] ToraToraTora [*]

    Klára Křížová — #44 Ano, pokud se za burácení biologických hodin stane honba za dítětem alfou omegou života, je to dostih s nebezpečnými překážkami

    1. na komentář reaguje gerda — #56
    2. na komentář reaguje Jandywoman — #57
    3. na komentář reaguje Klára Křížová — #59
    superkarma: 4 26.10.2015, 13:06:41
  10. avatar
    [51] gerda [*]

    Boros — #46to byla spíš akademická úvahaSml30 - ale jako fór by to bylo k popukání. Ona se snaží a nic netuší, nakonec mu ze msty řekne, že ty jeho děti určitě jeho nejsou a....Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 26.10.2015, 12:45:18
  11. avatar
    [50] gerda [*]

    Boros — #48ano, teď je to dokonalé.Sml22

    superkarma: 0 26.10.2015, 12:44:05
  12. avatar
    [49] cherinka [*]

    Klára Křížová — #45 Asi mají jinou sortu známých, ne že by nagelovaní u nás neexistovali, ale nejsou to známí a kamarádi.Sml80Sml58

    superkarma: 0 26.10.2015, 12:39:39
  13. [48] Boros [*]

    gerda — #21 Já bych to malilinko poopravila- cíleně upírat dítěti otce

    1. na komentář reaguje gerda — #50
    superkarma: 0 26.10.2015, 12:37:50
  14. [47] Boros [*]

    Rikina — #7 Ale všechno se dá odrbat..

    superkarma: 1 26.10.2015, 12:32:44
  15. [46] Boros [*]

    gerda — #4 Chlapů, co si nechají udělat vasektomii, je jako šafránu

    1. na komentář reaguje gerda — #51
    superkarma: 1 26.10.2015, 12:31:33
  16. [45] Klára Křížová [*]

    cherinka — #42 My máme 3 syny a ty nagelované frajírky v jejich známých a spolužácích vidím, hlavně u toho nejstaršího.

    1. na komentář reaguje cherinka — #49
    superkarma: 0 26.10.2015, 12:31:11
  17. [44] Klára Křížová [*]

    ToraToraTora — #41Jasně, ale kdyby otěhotněla někde na večírku s někým neznámým, tak ty údaje stějně vědět nebude.

    Podle mne je chyba v tom, že jí je 35, neřeší nic jiného, než že nemá dítě. To je podle mne velký problém, který řeší hodně žen. Pak není s kým ho mít a ještě jak je tělo na plození staré se to nemusí povést.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #52
    superkarma: 2 26.10.2015, 12:27:21
  18. [43] mařinka [*]

    SandraAbigail — #31 To je ale hloupý názor. Někteří chlapi nestojí za nic, ale jsou i jiní, kteří dýchají pro rodinu. Moje děti by se hádaly do krve, že chlapi nestojí za nic, jak fajn tátu mají. A i já, po cca 10 letech, jsem hluboce přesvědčená, že jsem si lepšího muže vzít nemohla. Nebo kamarádka - narodilo se jí postižené dítě a jejího muže ani nenapadlo, že by rodinu opustil, o své děti se stará, manželku hýčká, ... A to je péče o postižené dítě (kombinované vady) velmi náročná. Příkladů bych mohla napsat ještě desítky.

    Negeneralizujte.

    superkarma: 5 26.10.2015, 12:15:24
  19. avatar
    [42] cherinka [*]

    Maria28 — #36Já mám tři syny a ani jeden není nagelovaný frajírek... A kromě nejmladšího (je mu 20 a studuje) opravdu nežijí doma... A v mém okolí žádné takové ani neznám. Asi kyselé hrozny, ne?

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #45
    superkarma: 2 26.10.2015, 12:15:17
  20. avatar
    [41] ToraToraTora [*]

    Je jí pětatřicet let, takže jí vyjde v testech vyšší pravděpodobnost genetické poruchy u dítěte a bude odeslána na tzv. "genetiku", kde bude muset vyplnit celkem podrobnou anamnézu obou rodičů a to do třetího kolene. Nakonec se možná rozhodne špatně....

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #44
    superkarma: 4 26.10.2015, 12:02:05
  21. avatar
    [40] gerda [*]

    Rikina — #39naštěstí mám dceru i syna, tak podobnými přesudky netrpímSml52

    superkarma: 2 26.10.2015, 11:46:47
  22. [39] Rikina [*]

    Maria28 — #36 Mno, napadlo mě cosi o zmalovaných líných fiflenkách, které žijí po třicítce ještě u maminky, protože je žádnej chlap nechce. Sml57 Ale chci věřit, že to o nagelovaných frajírcích opravdu nepíšeš proto, že bys snad měla takové slečny doma, nemůžeš je "udat" a tudíž bys měla proto nabroušeno na celé mužské plémě... Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #40
    superkarma: 4 26.10.2015, 11:45:25
  23. avatar
    [38] gerda [*]

    Maria28 — #36a myslíš, že jiní nejsou?Sml58

    superkarma: 1 26.10.2015, 11:41:38
  24. avatar
    [37] rusalka2008 [*]

    Je to takové skoro "znásilnění" chlapa... na druhou stranu on tak zaplatí za svou nevěru.

    superkarma: 2 26.10.2015, 11:35:18
  25. [36] Maria28 [*]

    gerda — #32 A čemu říkáš mužský vzor? Těm nagelovaným frajírkům žijícím ještě po třicítce u maminky? Doba se děvče od našich mladých let řádně změnila.

    1. na komentář reaguje gerda — #38
    2. na komentář reaguje Rikina — #39
    3. na komentář reaguje cherinka — #42
    4. na komentář reaguje cilani — #54
    superkarma: 1 26.10.2015, 11:33:39
  26. avatar
    [35] gerda [*]

    Rikina — #29dávám ti plně za pravdu. Nikdo z nás neví, jak na tom bude za pár let. I ta slečna plánovačka může třeba při nehodě zemřít. Pak by mělo dítě docela kliku, kdyby vědělo, že má ještě tatínka naživu.

    superkarma: 3 26.10.2015, 11:26:37
  27. avatar
    [34] gerda [*]

    SandraAbigail — #31nezklamalas, příspěvek opět ve tvém duchuSml39

    1. na komentář reaguje peetrax — #68
    superkarma: 2 26.10.2015, 11:22:31
  28. [33] cilani [*]

    Pentlička — #30Dítě ať klidně má, je-li schopná se o něj sama starat, ale ať jí ho udělá někdo, kdo je srozuměn s tím, jak ona to chce. Ne, že si prostě vybere chlapa a udělá si z něj nesvéprávného dárce semene, i když ví, že on s ní mít žádné dítě nechce.. Je to sprosté, nefér.. Souhlasím s Rikina — #29, pokud chce teda mít děcko, ať si to zaplatí v zahraničí..

    superkarma: 4 26.10.2015, 11:20:04
  29. avatar
    [32] gerda [*]

    Maria28 — #24nesouhlasím, dítě potřebuje mužský vzor. Jinak se budeme motat v začarovaném kruhu.

    1. na komentář reaguje Maria28 — #36
    superkarma: 2 26.10.2015, 11:18:35
  30. avatar
    [31] SandraAbigail [*]

    Ani se jí nedivím, co s chlapem... Takže pokud dítě chce a dokáže se o něj postarat a zabezpečit ho, ať klidně využije chlapa jako dárce semene, stejně k ničemu jinému ani nejsou :-D

    1. na komentář reaguje gerda — #34
    2. na komentář reaguje mařinka — #43
    3. na komentář reaguje kobližka — #61
    superkarma: 2 26.10.2015, 11:09:19

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme