Vztahy

Chci dítě, ale "chybí" chlap!

Jak je to na tom světě nespravedlivé! Když po něčem vehementně toužíme, ne a ne se toho dočkat. Většinou však štěstí má ten, kdo po ničem tak horoucně netouží. Tak už to bohužel na tom světě chodí…

Přečtěte si příběh mladé ženy, která touží po dítěti, avšak jí to není přáno…

Ilona je bohužel v té skupině těch, co po něčem marně touží, co na něco stále marně čeká. Dostává se do let, kdy už biologické hodiny poněkolikáté neúprosně tikají a oznamují nejvyšší čas. Předzvěst, že už je ta pravá chvíle. Ale...

Má však smůlu. Není nikdo, s kým by to dítě měla. Nebo spíš nemá partnera, který by dítě chtěl. Ačkoli o tom občas mluví, k činu se však nemá. Pouhé řeči. Ilona na něj nenaléhá. I když se moc trápí, o svých pocitech mlčí. Naléhat na chlapa? Takovou chybu už neudělá. Udělala to jednou v životě a po zbytek života je v tomto směru poučena. S předchozím partnerem byla několik let. Čas plynul a oni dva se dostávali pomalu do let, kdy už bylo vhodné založit rodinu. Iloniny biologické hodiny se pomalu ozývaly. Cítila, že je vhodná doba, aby byla matkou. A tak nějaký čas své pocity a přání svěřovala partnerovi. Ačkoli ji vždy vyslechl, slyšela od něj stále jedny a ty samé věty: Určitě někdy ano. Teď však ne. Vyčkej.

Měsíce však utíkaly, byl z toho rok a víc. Nic se však nedělo. Ilona na partnera naléhala čím dál víc. Stále však slyšela ty samé věty. Vztah se nakonec rozpadl. Zbortil se jako domeček z karet. A s tím i touha po dítěti, po rodině.

Bohužel i nyní, kdy již dalších několik let žije s jiným partnerem, marně čeká. Na to, že bude něco jiného. A tak se trápí. Své myšlenky a pocity se snaží oklamat. Snaží si namlouvat, že ještě nechce, že je ještě dost času, že není kam spěchat. Nejdřív kariéra a pak rodina. Ale ví, že to je pouze nalhávání sama sobě.

Jak dlouho však ještě bude čekat? Dalších pět, deset let? Ona však už nechce čekat. Až někdy, až někdy. NĚKDY, může také znamenat NIKDY! A toho se bojí.
Smutně nahlíží do kočárků, klopí zrak, když vidí těhotnou ženu, má slzy v očích, když se známé okolo ní radují z potomků.
A tak se snaží na to tak nemyslet. Stále jen celé dny pracuje od rána do noci, někdy až do úmoru, a snaží se budovat kariéru, o kterou však nestojí.

Snad někdy bude moci chovat v náruči své dítě a zahrnovat ho svou láskou…

   
20.09.2004 - Láska a vztahy - autor: Jitka Vokurková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [195] Radka27 [*]

    gryzli 194: Jojo...souhlasím, skoro jsem měla pocit, že to psala úplně jiná osoba a ne Petruška2, tak nevím, prostě to na mně působilo schizofrenně - asi se přes víkend na nás vyspala. Jina ale musím říct, že mi ten poslední dloooouhý komentář přišel velice rozumný a lidský.

    superkarma: 0 30.09.2004, 13:23:21
  2. avatar
    [184] Radka27 [*]

    Petruška2: Prostě opět perla všech perel Vždyť Ty jsi ustrašená jak zajíc. Stojíš před životem v koutě a raději se citově uzavřeš, abys o někoho náhodou nepřišla. Vzbuď se, otevři se, jinak svůj život někde promarníš chytáním malých rybek. Možná Tě neznám fyzicky, ale to co jsi, vyzařuje ze Tvých vět i virtuálně. Nikdo neřekl, že jsi špatný člověk. Jen mám z Tebe pocit, a nejsem jistě sama, že životem nazýváš něco, co jím vůbec není. Spousta z nás tady měla podobné pocity, dojmy i názory. A ve 24 letech je nejvyšší čas dostat rozum Ano.. smějeme se Ti. Snad ti to pomůže.

    superkarma: 0 27.09.2004, 11:47:40
  3. avatar
    [182] Radka27 [*]

    gryzli: Když jsem tady někdy před týdnem najela do Petrušky s mírnou poznámkou o tom, aby se chovala jako žena, netušila jsem, že se tady rozjede taková diskuse To co tady předvedla je hodno skoro Oscara Takhle tvrdošíjně se hájit že "není blbá", dokáže fakt málokdo IQ plži mlži sice nemá, ovšem jak praví klasik: "Čím hlasitěji mluvila o své poctivosti, tím pečlivěji jsme si počítali své stříbrné příbory", zde platí několika násobně. Nevím, proč mám pocit, že o Petrušce2 vím skoro všechno. Psychologický profil není až tak těžká záležitost. Zvláště po několika obsáhlých příspěvcích.

    superkarma: 0 26.09.2004, 23:10:16
  4. avatar
    [181] Gwendylon [*]

    Petruško, na to je nejlepší se vykašlat. Já jsem téměř dokonale tupá na gramatiku, kromě české, ale většinou se na psích výstavách sejdou starší lidé, aspoň u čuvačího kruhu, a věř mi, že jak mi nejde němčina ( po pěti letech učení nejsem téměř schopná říct gramaticky správnou větu, i když se slovíčka učím lehce ), tak dělám překladatele. To samé s angličtinou, i když tam se učím dvanáct let, tak je to lepší. Ale předložky,minulé, předpřítomné a budoucí časy motám dodneška Na kursech angličtiny to většinou skončí smíchem, v životě si musíš poradit

    superkarma: 0 24.09.2004, 23:44:11
  5. avatar
    [122] emma [*]

    petruška 2: to máš pravdu, pořídit si dítě, protože "co by tomu řekli lidi", JE na hlavu . vždyť už jsme ti říkali, aby TY sis dítě NIKDY nepořizovala

    superkarma: 0 22.09.2004, 11:44:37
  6. avatar
    [120] medved [*]

    petruška 2: Já osobně: kdyz tady ctu vase nenavistne reakce, tak se ani nedivim, ze o vas zadny solidni chlap nezakopne natoz aby si s Vami poridil dite nic ve zlem, ale jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva....pokud si zenska o vsech chlapech mysli, ze jsou to hajzlove, tak skutecne bude jen hajzly potkavat...pritom ja jsem hluboce presvedcena, ze na svete je more prima chlapu, se kteryma je radost zit ...a treba mit i ty deti, kdyz si to oba partneri preji

    superkarma: 0 22.09.2004, 10:19:17
  7. avatar
    [118] Blueberry [*]

    Mne se do deti taky moc nikdy nechtelo, nakonec jsem mela prvni ve 32 letech a druhe za 16 mesicu potom. Z tehotenstvi, porodu, kojeni a prvnich let mych deti je mi na jeste dnes a tak jsem si po druhem nechala podvazar vejcovody. Ale dneska jsem hrozne rada, ze kluky mam, mame fantasticky vztah (mimochodem nikdy jsem jim nedala ani nahodou najevo ze jsem z nich nebyla moc odvazana, kdyz byli mali). Je jim 15 a 16 let, jsou hrozne fajn, lezeme spolu po horach a v lete plachtime a oni jsou nadseni z mamy, ktera je spis kamaradkou. Mam ovsem pritelkyne, ktere se uz v 35 letech trasly na to, aby byly babickou. Nekdo proste je matersky typ a nekdo ne, s tim nic neudelame.

    superkarma: 0 21.09.2004, 21:49:48
  8. avatar
    [116] Amálie [*]

    Myslim, že Petruška2 nás tu hlavně potřebuje k té bojovné útočnosti, aby si mohla vylejt vzteka Asi jí v jejím okolí už nikdo nechce poslouchat

    superkarma: 0 21.09.2004, 18:41:03
  9. avatar
    [115] Amálie [*]

    gryzli 99: jsem se zapomněla přihlásit

    superkarma: 0 21.09.2004, 18:34:37
  10. avatar
    [109] emma [*]

    petruška 2: a pokud porovnáš chlap a ženská, jednoznačně vyhraje ženská - vařit umí, uklízí po sobě a může POŘÁD!

    superkarma: 0 21.09.2004, 17:57:08
  11. avatar
    [100] emma [*]

    gryzli: to je jako kdybych ti poradila, aby sis zaš*kal s nějakym chlapem, když nemohůžeš sehnat ženskou

    superkarma: 0 21.09.2004, 16:29:36
  12. avatar
    [94] Radka27 [*]

    petruška 2: Asi jsi to v životě musela mít hodně těžké, protože tolik ironie, závisti, skepse a sobeckosti v sobě šťastná,
    spokojená, vyrovnanaá žena mít nemůže. Taky nevím proč by se z tvého dítěte měl stát spratek co fetuje, krade a fláká školu. Jestli o tom nevíš, tak jablko nepadá daleko od stromu, takže když mu dáš takový příklad, není se čemu divit. Například já nekradu, nefetuju a školu neflákám, tak nemám strach, že to moje děti budou dělat taky. Ze Tvých příspěvků ovšem přetéká lhostejnost a vůbec bych se nedivila, kdyby takto Tvé děti, chudáci, opravdu skončili. Možná bys opravdu něměla žádné mít. Přesně, jak píšeš.

    superkarma: 0 21.09.2004, 14:59:55
  13. [92] xenie [*]

    Máňa-opice: teda ve Tvém případě platí na 150 % nomen omen

    superkarma: 0 21.09.2004, 12:19:49
  14. avatar
    [91] emma [*]

    Máňa-opice:

    superkarma: 0 21.09.2004, 11:30:03
  15. avatar
    [88] emma [*]

    hm, a jak si maj poradit dvě holky, co chtěj dítě?

    superkarma: 0 21.09.2004, 11:06:55
  16. avatar
    [86] Amálie [*]

    Oleg: Myslim, že uháčkovat chlapovi, kterej o to nestojí a jasně to řekl, je pěkný svinstvo. Na takový ženský by měl myslet nějakej paragraf Jenže dokažte jim, že to byl opravu podraz a ne selhání antikoncepce, za které opravdu nemohly

    superkarma: 0 21.09.2004, 09:48:31
  17. avatar
    [84] Kimmy [*]

    A ja mam iba 23 rokov a chcela by som dieta uz teraz, akurat ten perspektivny tatinek chybi, buuu . A nebojim sa ani tehotenstva, ani porodu, ani toho ze by s mojho dietata mohol vyrast nejaky grazel, ja si myslim, ze keby som sa mu poriadne venovala a uz od malicka sa mu snazila vsepit dobre vlastnosti (napr. empatiu, porozumenie, uctu k prirode a tak), tak sa tomu da predist, resp. da sa urobit maximum pre to, aby sa tomu predislo. A tiez som bola taka divna ako Fiona, ze som chcela dietatko este pred tym nez mi bolo 20. No holt...

    No, zatial mam este skolu, takze ma to moze nateraz zamestnavat, aby som na to moc nemyslela, ale prave dnes som mala hodinu detskej psychologie, teda detstvo je tam definovane v rozmedzi pred narodenim do dvoch rokov. A ked nam ucitel ukazoval taky maly klip s filmu ako sa dieta vytvara v maternici, tak sa mi to zdalo strasne super a uzasne, ako sa ten novy zivot tvori. Hm, niektori ktori maju deti si mozno ani neuvedomuju, aky to je malinky zazrak...

    superkarma: 0 21.09.2004, 05:24:34
  18. avatar
    [82] Gwendylon [*]

    Suzanne: jo, takového taky sháním ... Tady jde o to, že jsem donedávna měla po operaci srdce trošku jiné myšlenky s váhou a vlastně celkově se zdravím... Ale já si nějakého lapnu Lov odtrouben A už se těším na

    superkarma: 0 20.09.2004, 23:50:46
  19. avatar
    [81] Vivian [*]

    Suzanne: no jo, to je pravda...

    superkarma: 0 20.09.2004, 23:16:43
  20. avatar
    [80] Suzanne [*]

    Gwendylon: já mám manžela z netu a je skoro abstinent

    superkarma: 0 20.09.2004, 23:04:20
  21. avatar
    [79] Suzanne [*]

    Vivian: počkej, počkej, Viv, kdo říká, že když baba nemá děti, zůstane na starý kolena opuštěná a nikým nemilovaná??? Neblbni.

    superkarma: 0 20.09.2004, 23:03:30
  22. avatar
    [78] Gwendylon [*]

    Sehnat chlapa je fakt na hlavu, pokud nechci čekat před nejbližší hospodou ... Ale zatím si užívám klidu, koníčků, práce... A navíc beru momentálně kortikoidy, tak ještě dva roky budu muset počkat. Ale pak se do toho vrhnu po hlavě. Bydlet mám kde, a chlap se najde Za pár dní se mi má rozsypat moje čuvačí fenečka, tak budu mít náhradu na péči :o)) Divné řeči v necelých sedmadvaceti, co?

    superkarma: 0 20.09.2004, 22:04:53
  23. avatar
    [77] Vivian [*]

    Nyotaimori: ve dvaceti jsem taky nechtěla mít děti... ono tě to pravděpodobně přejde Tedy... snad jo. Abys nezůstala na starý kolena opuštěná a nikým nemilovaná

    superkarma: 0 20.09.2004, 21:38:13
  24. avatar
    [76] Libča [*]

    KOte to se neboj, hele ja si myslim ze lepsi je mit nejake obavy a nejake pochyby nez si myslet ze jsem super ja se teda porodu nebala, snad jsem jich live videla vic nez dost no nakonec kdyz jsem tajne zkousela dychat ve vane tak konecny vysledek byl cisar v narkoze a kojeni?? no tak ja nejsem typ na kojeni jsem moc neklidna a rozrusena... taky jsem si rekla ze podruhe jdu do toho s jinymi predstavami, kojeni se pokusim a kdyz to nepujde tak vim ze existuje umela vyziva a ta je taky dobra..... proste nucenim se neda nic ziskat.... a to jsem zjistila...

    superkarma: 0 20.09.2004, 20:45:53
  25. avatar
    [74] emma [*]

    Fiona: a kdo není něčím divnej, tak je divnej

    superkarma: 0 20.09.2004, 19:10:02
  26. avatar
    [72] *Kotě* [*]

    Fiona: No však to je normální, ne? Není každej tak divnej jako já nebo Petruška

    superkarma: 0 20.09.2004, 18:01:00

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [71] Amálie [*]

    Je nám kolem 30ti, máme za sebou oba bezdětná manželství a mít nám přijde jako přirozené pokračování našeho vztahu. Do konce roku vyřešíme bydlení, já si malinko přeuspořádam firmu a na jaře jdem do toho Moc se tešim a snad ještě víc, než já. Nikdy jsem na něj netlačila a s tim, že by chtěl už , přišel sám od sebe.

    superkarma: 0 20.09.2004, 17:50:16
  2. avatar
    [68] *Kotě* [*]

    petruška 2: No, je fakt, že když mi bylo 24, tak mi potomstvo ani na mysl nepřišlo, dokonce jsem si říkala, jestli někdy vůbec budu chtít děti . Na rozdíl od tebe mi nepřipadalo hnusný těhotenství ani porod, zato mi připadalo hrozně divný a nepříjemný kojení a říkala jsem si, že se do toho těm holkám chce. Dokonce ani dneska nejsem z kojení nijak odvázaná, ale říkám si, je to dobrá věc pro dítě, tak to snad nějak zvládnu.

    superkarma: 0 20.09.2004, 17:38:22
  3. avatar
    [66] *Kotě* [*]

    petruška2: gratuluješ? Spíš upřímnou soustrast bys mi měla přát, ne?

    superkarma: 0 20.09.2004, 17:21:28
  4. avatar
    [65] emma [*]

    Puma1: jo, to jo, já nemylslela jen dítě. jsou lidi, kterým nedělá problém se rozdat. a jiní to nedokážou. neříkám však, že jedno je lepší než druhý

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:56:25
  5. avatar
    [63] emma [*]

    petruška 2: fakt mě pobavilo "vaření a následné snědení"

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:37:41
  6. avatar
    [62] emma [*]

    petruška 2: dobře, ony si zase nedokážou představit život bez dítěte. tak jim to dopřej někdo si holt rád utrhne ze svýho komfortu pro druhý, pro svoje děti, pro tu radost, kterou můžou přinést...
    ty si je ale nepořizuj, tobě by byly opravdu na obtíž

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:36:33
  7. avatar
    [58] Vivian [*]

    petruška 2: mám dojem, že jsi dvojče petrušky (bez čísla)...

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:30:25
  8. avatar
    [57] emma [*]

    petruška 2: klííd! tvoje volba, tvůj život. nikdo ti do toho nemá co kecat . a ty jim do toho taky nekecej

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:26:14
  9. avatar
    [53] vlcice [*]

    Myslím, že by si Ilona měla uvědomit, co chce víc: partnera nebo dítě.Pokud opravdu touží po dítěti a ví,že už nemá moc času, tak by se na partnera neměla moc ohlížet. Spousta chlapů si neuvědomuje, že žena nemůže donekonečna čekat. A chtít po ženě, aby čekala a prošvihla dobu, kdy může mít dítě je pěkná sobeckost.
    Každopádně je naprosto zbytečně, aby Ilona čekala až se stane zázrak. Musí na tom začít pracovat sama.
    Pokud její partner nechce dítě teď nemůže čekat, že se to časem změní. Asi by si měla najít někoho jiného. Nebo se stát svobodnou matkou, pokud je schopná to finančně utáhnotu.
    Jestli však s partnerem žije delší dobu a dosud spolu nemluvili o dítěti, tak je to špatné. Partneři by spolu měli hovořit o všem. Měli by vědět co čeká jeden od druhého a co očekávají od své budoucnosti.
    My třeba s mým mluvíme o našich budoucích dětech pořád. Jenže si je zatím nemůžeme dovolit přesto, že je mi 27. Potřebujeme byt a na byt potřebujeme penízky. Já pracuju teprve od ledna a můj od konce května. Čekáme, že mému prodlouží pracovní smlouvu (což bude na konci roku) a pak začneme hledat nějaké společné hnízdečko (chtěli bychom hypotéku). Až budem mít kde bydlet, tak už nebudu na nic čekat a skočím do toho rovnýma nohama!

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:08:16
  10. avatar
    [52] Radka27 [*]

    emma: Jasně... Stává se... beru zpět

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:01:44
  11. avatar
    [51] Radka27 [*]

    Matiee: Tak se přijď podívat i na auditko svatby

    superkarma: 0 20.09.2004, 16:00:21
  12. avatar
    [50] emma [*]

    Radka27: rozchod může zapříčinit i jeden z těch dvou, věř mi!

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:58:47
  13. [49] xenie [*]

    petruška má poněkud drsnější vyjadřování, ale něco na tom je... podmínky pro matky tu nejsou právě ideální...myslím práce, společenské akceptování atd...

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:54:49
  14. avatar
    [47] Radka27 [*]

    Mišulena: Na Tvém místě bych na férovku řekla, že buď příjdedalší krok...tj. soužití (svatba) a děti a nebo konec. Přece nemůžeš ztrácet čas. Co když on tam někde 100km daleko vyvádí s jinýma? A jakto, že mu to vyhovuje? To mu ani trochu nechybíš? V 31 letech nemáš čas čekat na někoho, kdo o Tebe pořádně nestojí a vyhýbá se zodpovědnosti. Zkus to s ním probrat, jinak Ti uteče třeba další rok a pořád nic.

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:50:12
  15. avatar
    [45] Radka27 [*]

    petruška 2: Až na tu tisícovku alimentů bych trošku oponovala - musejí na to být 2, tzn. že rozchod nezapříčiní jen jeden z dvojice, ale dva. A taky mi nepříjde dost soucitné říkat o šťastných nastávajících maminkách, že se valí jak sud, to zní, jako by mateřství bylo něco hnusného. Trochu ženskosti by neškodilo

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:44:19
  16. avatar
    [44] Radka27 [*]

    Acinka: Za rok nebo hned..to už je jedno..ostatně, jestli teď začnete s výrobou, narodí se cca za rok

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:39:18
  17. avatar
    [43] Radka27 [*]

    No... náš silný ročník 76 to vzal do ruk...teď to teprve příjde..pomalu se ženíme vdáváme a rozmnožujeme. Však uvidíte v následujíchích letech. Musíme si zadělat na důchody

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:35:42
  18. avatar
    [42] *Kotě* [*]

    Tak to můj muž chtěl dítě dřív než já Naštěstí na mě nijak netlačil a počkal, až to přijde i na mě. Brali jsme se v 27 a já jsem si říkala, no ještě je čas, mateřské pudy mě vůbec neposedaly. Ovšem asi za 8 měsíců po svatbě jsem se ráno probudila a zjistila, že mé životní priority se samy seřadily takto: otěhotnět... otěhotnět... pak dlouho nic... otěhotnět... Přijít do jiného stavu mi trvalo 9 měsíců, takže má touha měla šanci se náležitě utužit, kupodivu ji nezahubily ani dvě čerstvě narozené děti mých kamarádek. Takže pro petrušku2: právě bleju jak amina, za pár měsíců se budu valit jak tank a budu mít natrvalo na krku jednoho malýho spratka - a jsem šťastná jak blecha... blbý, což?

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:31:49
  19. avatar
    [41] Žábina [*]

    já bych si tedy to mimčo pořídila a na něj bych se neohlížela ...to přece jde ne? pokud by to neustál, tak bychom se rozešli...ale mě by zůstalo ....

    superkarma: 0 20.09.2004, 15:13:26
  20. avatar
    [37] Acinka [*]

    Ä všimli ste si někdo, že se teď s těhulema roztrh pytel? Mě se zdá, že vidím těhuli nebo na každým rohu ...

    superkarma: 0 20.09.2004, 14:47:01
  21. avatar
    [36] Acinka [*]

    u mě je to zase tak, že přítel (30) by už chtěl a já (23) bych chtěla až tak za rok , nevím jestli je to u něj věkem, nebo spíš tím, že na něj působí okolí - jeho 2 spolužáci mají teď čerstvě mimča a třetí spolužák čeká ...

    superkarma: 0 20.09.2004, 14:44:59
  22. avatar
    [33] Hannah01 [*]

    Mišulena: A to Ti jeho odpověď nestačí?

    superkarma: 0 20.09.2004, 14:23:15
  23. avatar
    [31] Hannah01 [*]

    hoky, radujte se a mrkněte na http://www.novinky.cz/04/03/00.html

    superkarma: 0 20.09.2004, 14:12:15
  24. [24] Jana 01 [*]

    Hlavní hrdince "Iloně" bych doporučila jen jediné - rozjít se se svým přítelem, každý mají stejně namířeno na opačnou stranu... a nebo se s ním nějak dohodnout, určitě bych ale nic nedělala za jeho zády (podvody s antikoncepcí apod...)

    superkarma: 0 20.09.2004, 12:41:07
  25. avatar
    [17] Juana [*]

    Kamarádka na tom byla podobně jako ta Ilona. Pět let žila s chlapem, který dítě nechtěl. Pak ho vykopla, pak si narazila chlapa, co jí ani neřekl, že je ženatý. V 35 si pak pořídila dítě, netuším, kdo je otec. Nenechala ho zapsat do matriky - prý se tak dohodli. Dítě vychovává sama s občasnou pomocí svých rodičů.

    superkarma: 0 20.09.2004, 10:52:14
  26. avatar
    [16] Juana [*]

    Hmm, můj manžel taky nechtěl o dětech slyšet. Nakonec si dal říct, když nám bylo 30. Po letech jsem se dozvěděla, že mu nějaký zkušený kamarád řekl, že jestli o mne nechce přijít, tak ať se o dítě postará sám dřív, než si dítě pořídím u souseda. Ještě když byl synek malý, tak jsme se hádali kvůli tomu, že jsem na něj údajně kašlala (jako na manžela) a takové ty kecy, které určitě taky znáte. Jenže teď jsou z nich dobrý kamarádi, manžel se mu hodně věnuje, hrají spolu hry na počítači, sportují spolu, seznamuje ho s různými vědeckými disciplínami. Synek je vášnivý astronom (je mu 8 let) a díky manželovi toho zná o vesmíru mnohem víc než já. Druhé dítě už bylo plánované, dcerce budou 2 roky, manžel ji miluje už od malička a říká sám o sobě, že byl dřív velký debil, protože si první dítě jako malé neužíval. Holt ty chlapi asi dospívají mnohem později než my a někteří nedospějí vůbec. Ze svého okolí jich taky pár znám.

    superkarma: 0 20.09.2004, 10:46:22
  27. avatar
    [13] deti [*]

    Smutný článek.Můj manžel taky za svobodna nechtěl ani slyšet o dětech,ale když jsem nečekaně otěhotněla,tak byl rád a vzal si mě!Teď máme krásné dvočátka holčičky a je nesmírně rád!!!Dokonce teď už zase prosí o další ditě.Chtěl by chlapečka,aby prý mohl s ním jednou chodit na fotbal a hokej.

    superkarma: 0 20.09.2004, 10:01:13
  28. avatar
    [10] Luciš [*]

    mlhoo: každá je tak trochu sobecká a určitě by to neměl mít nikdo žádné za zlé. Pokud by mě to nevyšlo ani s tím chlapem, tak bych uvažovala o mámě do vesničky k opuštěným dětem

    superkarma: 0 20.09.2004, 09:16:42
  29. avatar
    [8] emma [*]

    Pepenkaa: a jak sama? nechala by ses od někoho oplodnit a pak bys byla svobodnou matkou? nebo by si žila stále se svým partnerem?

    superkarma: 0 20.09.2004, 08:35:05
  30. avatar
    [3] Eva_CZ [*]

    Co je to zase za diskutery?

    superkarma: 0 20.09.2004, 02:05:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme