Bulvár

Chcete pejska k dětem?


Snad jen hodně malé procento dětí netouží po psím kamarádovi. Snad jen malé procento rodičů neřeší otázku – pořídit, či nepořídit. Výběr se pochopitelně musí podřídit velikosti bytu a podmínkám pro chov.

V panelovém sídlišti je jasné, že se výběr patrně zúží na kapesního psíka - čivavu nebo jorkšíra. Případně jejich plyšovou verzi...

 

Po smrti naší fenky německého ovčáka mým dcerám chybí pes, a tak jsem také postavena před volbu. Znovu ovčáka? To ne protože bych to srovnávala a druhá taková Ladyna se prostě už nenarodí.

Tak tedy něco úplně jiného.


Narazila jsem na chovatele Flat Coated Retrievera. Ještě štěňátko doma nemáme, ale už ho známe. A hlavně i rodiče. Skutečně se jedná o báječné psy. Rodina chovatelů má tři malé děti a psi jsou milionoví – taková zkušenost je pro mě velmi cenná. Pro rodiče, kteří stojí před rozhodnutím, je Flat Coated Retriever tip ode mne.

 

Podle chovatelů je toto plemeno jednou z nejbezpečnějších variant k dětem. Má nekonfliktní povahu. Je optimistický, hravý a velice inteligentní. Miluje děti, vodu a pohyb.

   
26.02.2008 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [71] ještěrka.ehp [*]

    nebo taky Americký vodní španěl, ale ten je lovecký, tak je s ním víc práce

    superkarma: 0 27.02.2008, 08:06:02
  2. avatar
    [70] Z_U_Z_U [*]

    kareta: SAO jsou nádherní, ale 90% české populace bych je do rukou nesvěřila. Potřebují pána s mozkem,bez komplexů. Na ifauně v diskusi zrovna řeší fenku SAO, kterou lidi zblbli a zatím to skončilo na chirurgii

    superkarma: 0 27.02.2008, 07:33:25
  3. avatar
    [69] kareta [*]

    Jaký pán, takový krám. Kdybych neměla SAO, pořídím si vořecha. SAO je vlastně takový přerostlý vořech z východu

    superkarma: 0 26.02.2008, 19:40:04
  4. avatar
    [68] Juana [*]

    Nám nedávno umřel maltézák (dožil se vysokého věku) a ještě nás čeká, až odejde do věčných lovišť o rok mladší jezevčík. Taky přemýšlíme, jakého psa pořídíme, chtěli bychom venkovního psíka, který nehoní kočky a je hodný na děti. Oba naši pejsci totiž žili společně s kočkami, dokonce spolu někdy i spí.

    superkarma: 0 26.02.2008, 19:36:18
  5. avatar
    [67] Eva Randová [*]

    Naše Betynka před rokem umřela.Máme 2 kočky.Pejska už nechceme.Chybí mě nejvíc když jsem na houbách.

    superkarma: 0 26.02.2008, 19:19:06
  6. avatar
    [66] rek11 [*]

    BTW:jinak je to jako s ostatnimi psy-chce to pevnou ruku a řád,jinak z něj bude neřád

    superkarma: 0 26.02.2008, 19:02:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [65] rek11 [*]

    Retrievři jsou celkově velmi klidní a vyrovnaní-hlavně ti s PP by měli byt V panelakovem byte jsem videla v poho vyrustat vyzlouna i vymara....sama mam v panelaku labradori slecnu a jsme venku co to jde Jinak si myslim,ze jen o FCR tvrdit,že je nejroztomilejší,nejmilejší a nejvhodnější k dětem je dost nadsazené..proč ne ostatní retrievři? všichni by měli mít jisty skus-ten který netrhá-aby nepoškodil zvěř.Naopak jako asistenčního psa jsem FCR ještě neviděla.Jediného v okolí mají sousedi na zahradce a ještě jsem ho neviděla mimo ní

    superkarma: 0 26.02.2008, 19:01:45
  2. avatar
    [64] pajda [*]

    Ťapina: a pak ho za trest odnesla poštolka?

    superkarma: 0 26.02.2008, 18:57:47
  3. avatar
    [63] Meander [*]

    Ťapina: Veverku!
    Moje kočičí zvíře ulovilo kosa, když mělo koťata. Naporcovalo jim ho a ona nebožátka potom celý den zvracela peří.

    superkarma: 0 26.02.2008, 18:55:33
  4. avatar
    [62] elly [*]

    michaela.kudlackova: díky za tip na psa se taky chystáme a tenhle je přesně podle našeho gusta

    superkarma: 0 26.02.2008, 18:54:06
  5. avatar
    [61] Ťapina [*]

    Meander: Anďák náhodou jednou donesl veverku

    superkarma: 0 26.02.2008, 18:53:20
  6. avatar
    [60] Meander [*]

    Rikina: Velkej pes může i něco ulovit. Třeba pruhovaného kapra.

    superkarma: 0 26.02.2008, 18:22:57
  7. [59] Rikina [*]

    Ťapina: hmm, tak to ještě přehodnotím. Malej pes se taky musí přenášet v terénu, například ve Slovenském ráji nedosáhne tlapkama na šprušle těch dřevěných žebříků. Ověřeno v praxi.

    superkarma: 0 26.02.2008, 17:28:41
  8. [58] Rikina [*]

    To byl článek napsaný víc z nadšení, než s rozmyslem, tak bych to nechala být. Oni jsou tihle psi jako štěňata VELMI roztomilí, čili se to dá pochopit, že je někdo okouzlen.

    superkarma: 0 26.02.2008, 17:26:46
  9. avatar
    [57] vládík [*]

    Lilinka: přesně tak . Máme labradora v paneláku, chodíme často ven, naštěstí jsou v okolí lesy a náš hafan má myslím víc pohybu, než ten nebožák Astor (taktéž labrador) ve vilce nedaleko odsud, který má onu zahradu, ale celý den leží v koutě sám, nikdo si ho skoro ani nevšimne, má strašně smutný oči a nejspíš nic jinýho, než tu zahradu kolem domku nezná

    superkarma: 0 26.02.2008, 17:02:32
  10. avatar
    [56] Kassy [*]

    michaela.kudlackova: Když mi někdo řekne, že na Karlštejn je fajn výlet, zeptám se ho, jestli tam byl. Když ne, tak jak ví, že je tam fajn výlet? Takže jak víte, že Flat Coated Retriever je "dobrý" pes? Pouhé tvrzení chovatelů nepovažuju za důvěryhodnou informaci, každý prodejce vychvaluje své zboží.

    superkarma: 0 26.02.2008, 16:11:56
  11. avatar
    [55] shb [*]

    michaela.kudlackova: Já nejsem žádný odborník, mluvím jen ze své zkušenosti, taky bych chtěla domeček, kdybych měla určitě bych si pořídila víc zvířectva

    superkarma: 0 26.02.2008, 16:06:50
  12. avatar
    [54] Lilinka [*]

    Kamarádka ho má, žije v malém panelákovém bytě. Hodně s ním lítají po venku, takže pes se má dobře. Řekla bych, že se má mnohem líp, než jiní psi, co sice mají to "štěstí", že nežijou v paneláku, ale mají zahrádku, zato jsou na té zahrádce celý den sami, nikdo se jim nevěnuje a páníčka vidí jednou denně, když nese misku se žrádlem

    Jediný, co mi na tom jejim psovi vadí je, že furt někoho olizuje. To je fakt hnus.

    superkarma: 0 26.02.2008, 16:05:29
  13. [52] benik-31 [*]

    www.bohemia-acro.com kdo chce mrkněte.ale tam jsou opravdu supr výstávní

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:46:21
  14. avatar
    [51] Michaela Kudláčková [*]

    shb: Tak to jsem se uklidnila, že jsem volila správně.. Je skutečně kouzelný.Kdybych bydlela v paneláku, asi bych psa nechtěla.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:42:34
  15. avatar
    [50] shb [*]

    michaela.kudlackova: aha, myslela jsem že do paneláku, tak proto jsem se vyjadřovala k velikosti, tak to beru zpět, to nic neříkám, k domečku je to snad jedno, a když jste měla vlčáka a máte domek a děti tak to bych naopak toho retrievra doporučila a klidně většího, já jelikož mám labradora (tj. vlastně labradorský retriever) tak jsem ovlivněná a doporučuji hlavně k těm dětem, jsou to zlatíčkové chytří a učí se celý život, nejsou agresivní

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:34:20
  16. [49] mindulinka [*]

    michaela.kudlackova: tak proč se třetina článku orientovala na určité plemeno? Pokud by měl být článek objektivní - tak by neměl upředňostňovat jedno plemeno. Je to pouze moje doměnka. A k těm kočičkám. Sousedka má momentálně 6 koček - počet se na jaře a na podzim výrazně mění - z lítosti jsem jim založila vlastní misku a krmení. Kočičí odměnou bylo - všude nakáleno. Od té doby co máme pejska, kočičky v našem okruhu nejsou. Ne, že by to byla naše zásluha, ale jaksi to má náš pejsek vrozený. Asi po tatínkovi.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:33:44
  17. [48] mafi [*]

    Manx: no to asi nevite, ze jack russel terier je stajove plemeno. Pejsek, ktery je proste zvykly behat na projizdky klidne s konmi a potrebuje tedy hooooooodne moooooooooc pohybu. Nejaky venceni rano a vecer by ho asi neuspokojilo. Jinak ja sama bych si psa do bytu v zadnem pripade neporidila.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:29:56
  18. avatar
    [47] Michaela Kudláčková [*]

    shb: Máme domeček....proč myslíte, že ne po vlčákovi ?

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:24:52
  19. avatar
    [46] Michaela Kudláčková [*]

    mindulinka: - je to pouze tip, ne článek - Něco jako když vám někdo řekne."Na Karlštejn je fajn výlet". Těžko Vám k tomu přidá otevírací dobu, cenu vstupného a životopis Karla IV.
    Ano - ano ...máte pravdu - hodlám svému novému psovi v budoucnu zkrmovat neudaná koťata svého nekastrovaného kocoura- jj - je to tak. sám si sám

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:23:52
  20. avatar
    [44] shb [*]

    michaela kudlackova: do paneláku, či do bytu opravdu nevhodné!! I když jste před tím měla vlčáka tak nedoporučuju, nehledě k tomu, že retrieveři jsou miláčkové a když jsou sami tak trpí a když jsou malí tak vše ničí ale totál vše....já bych si určitě po svých zkušenostech vzala malinkýho pejska- třeba bígla...

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:19:46
  21. [43] mindulinka [*]

    michaela.kudlackova: ani se už nemusíte namáhat, Rikina uvedla skvělý odkaz.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:18:41
  22. [42] mindulinka [*]

    My máme ročního vlčáka a je to náš vysněný pes. 3 roky jsme čekali než jsme si ho mohli dovolit. Už je u nás 10 měsíců a čím déle ho máme, tím více jsme přesvědčení, že k nám patří.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:17:42
  23. avatar
    [41] shb [*]

    Rikina: aha dík, tak ten článek vážně trochu mate...

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:17:10
  24. avatar
    [40] Michaela Kudláčková [*]

    shb: Asi tak 60cm v koh. Moc maličký není... Labradora jsem zvažovala napřed také....

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:16:34
  25. [39] mindulinka [*]

    Paní Kudláčková - proč jste nic o plemeni nenapsala, když ho tak velebíte?
    ZI- tak je mi jasné proč si p. Kudláčková pořídila psa - už nemá žádné známé, kterým by udávala koťata od svých nekastrovaných kočiček.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:15:28
  26. avatar
    [38] Ťapina [*]

    Rikina: Od takových 10 kg dolů už ta úměra je zas nepřímá. Jak zdravotní problémy, tak třeba riziko, že ti ho někdo zašlápne, odnese poštolka a tak

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:10:42
  27. [36] Rikina [*]

    Manx: mám léty ověřeno, že čím větší pes, tím větší problémy takže až si příště pořídím psa, bude malinkej, hooodně malinkej... jenže venčit se musí všichni, a to momentálně taky nezvládám.

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:06:42
  28. [35] Pavla_b [*]

    tedy doporučovat psa, kterého sama nemáte a nemáte s ním žádné zkušenosti...
    a dál souhlas s Rikinou - to není žádný plyšový drobeček do bytu

    superkarma: 0 26.02.2008, 15:04:25
  29. [33] Rikina [*]

    http://www.cokl.cz/databaze-plemen/flat-coated-retriever

    superkarma: 0 26.02.2008, 14:58:11
  30. avatar
    [32] Z_U_Z_U [*]

    Meander: kapry bych chápala, ale jinak to bude výchovou, babča měla novofudlanďany i kočky, kamarád je má taky pohromadě, ale je to jako u lidí, co kus to jiná povaha. Všeobecně ale nejsou nepřátelé koček. Mám border teriéra, o těch se traduje, že jsou s kočkama na život a na smrt a je to kočkopes, miciny miluje.

    superkarma: 0 26.02.2008, 14:56:57

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme