.

„Chce si mě vzít. Jenže proč tak brzy?“ váhá Radka

Vztahy

„Chce si mě vzít. Jenže proč tak brzy?“ váhá Radka

Žádost o ruku bývá pro ženy jedním z nejkrásnějších okamžiků. I Radka (28) o něčem takovém dlouho snila. Ale netušila, že až to jednou přijde, nebude zářit nadšením.

Byla to klasika. Restaurace, dobrá večeře a u dezertu zásnubní prsten. Řekla ano, ale musela skrývat rozpaky. Přišlo to moc brzo. S Michalem se známe půl roku a ještě spolu ani nebydlíme. Zatím je sice všechno super, zalité sluncem, ale partnera na celý život člověk přece jen nepozná během pár měsíců. Přesto jsem kývla. Říkala jsem si, že máme ještě spoustu času. Už dávno neplatí, že svatba musí být do roka a do dne. Jenže Michal začal hned druhý den plánovat nejlepší termín, místo, má i vybranou kapelu! děsí se rychlého průběhu Radka. A nadšení jejího snoubence nesdílejí ani rodiče.

marriage

„Oba mě od toho hrozně zrazují. Říkají, že jsem se asi zbláznila. A na čelo si ťukají i kamarádky. Prý by do toho nešly. Nahlodali mě ještě víc, než jsem byla. Ale na druhou stranu si zase říkám, že už mi není zrovna málo a nemá tedy smysl čekat. Když je mi s ním teď fajn, je šance, že to vyjde,“ váhá snoubenka, která se bojí, aby ho odložením svatby nezklamala.

„On to hrozně prožívá. Pořád opakuje, jak nám všichni můžou závidět, protože zkrátka cítíme, že k sobě patříme. Už od začátku. V podstatě má pravdu, ale přesto ve mně hlodá červíček pochybnosti. Zvláště když mě všichni přesvědčují, jakou dělám chybu. Není přece normální, aby se chlap takhle hrnul do ženění. Trochu se bojím, aby v tom nebyl nějaký háček,“ dodává Radka.

Čtěte také:

   
21.07.2015 - Příběhy - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [123] Keltka [*]

    Linde — #117 Haha no fest opravdu chápu Sml30 Nevím, proč bych to slovo chápat neměla.

    superkarma: 0 20.04.2016, 21:34:24
  2. avatar
    [122] bleblemcy [*]

    Jednoduché a prosté. Pokud cítí háček je něco špatně, ale ne u něho nýbrž u ní. Nechci tím říct, že by měla hodit rozum a rady okolí za hlavu, ale když je to to pravé člověk zkrátka pochybnosti nemá a ani „dobré rady“ ho nezviklají. Takže to asi není pro ni až tak úplně to co bere dech i srdce.

    superkarma: 0 29.07.2015, 14:14:26
  3. avatar
    [121] Linde [*]

    Rapunzela — #120 krásné komentáře Sml67. Čiší z tebe (na netu si tykáme- nevadí?) zkušenosti a dobro, oba příspěvky pohladily a zklidnily -alespoň moje - emoce. Nicméně doba je zlá, vztahy vypočítavé a tak bych byla opatrná a velmi obezřetná u čehokoliv, co není běžné či v normě, alespoň já to tak cítím. Ale pokud budeš přispívat častěji, ráda si tvé příspěvky přečtu Sml59

    superkarma: 0 26.07.2015, 20:20:00

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [120] Rapunzela [*]

    Tak jsem si přečetla taky poslední komentáře a divím se, co všechno jste přečetli/ly mezi řádky. Lidi by se měli brát proto. že cítí a vědí, že k sobě patří, oba. O pochybnostech a podrobnostech si promluvit spolu, ne jenom s kamarádkami a na netu ( stejně je to jenom článek k diskutování). Nepřijde mi, že muž, jehož milá po půl roce přijala nabídku k sňatku, je sobec, protože chystá nadšeně svatbu. Ani jeho milá nemusí být vypočítavá potvora, jenom to na ni bylo rychlé, to se stává, že každý má jiné tempo. Hlavně spolu mluvit. Většina problémů v životě vzniká z informačního šumu, z nedostatku komunikace.

    1. na komentář reaguje linde — #121
    superkarma: 0 26.07.2015, 19:08:26
  2. [119] Rapunzela [*]

    Hlavně by si měli promluvit spolu a ne ventilovat možné problémy na netu. "Normální" doba chození před svatbou bývala tak 1-2 roky. Jsem mladodůchodkyně a v době mého mládí spolu lidi před svatbou nebydleli a v předešlých generacích ani nespali. Přesto se poznali dostatečně na to, aby spolu mohli žít desítky let. Za půl roku už můžou spadnout růžové brýle, ale pokud si slečna není jistá, měla by počkat - její snoubenec jistě taky trochu počká, když si o tom rozumně promluví. Přece zásnuby neruší, jenom svatba bude o chlup později, než si představoval snoubenec, v mezidobí kromě vzájemného poznávání můžou poznat taky svoje rodiče a lépe naplánovat svatbu, vybrat místo a šaty atd. atd. Já jsem se vdávala po 2 letech chození, vdávala jsem se ráda, byli jsme zamilovaní, a taková zamilovanost aspoň mně vydržela i přes narození dvou dětí, kdy jsem asi tak 5 let vůbec nevnímala, že jsou na světě i jiní muži než ten můj. Dnes jsme spolu 36 let.

    superkarma: 2 26.07.2015, 18:45:14
  3. [118] Rikina [*]

    Keltka — #116 Jistě, že chlapec má city. Ale dospělý člověk snad umí city ovládat, a nebude se vztekat jako malý harant, když nebude po jeho. Sml80 Pokud mu slečna sdělí své pochybnosti, a požádá o odložení svatby do doby, než se bude cítit na to připravena, a mládenec se kvůli tomu urazí, tak za to nestál. Sml57

    Vdát se proto, abych neurazila něčí city, je hodně slabý důvod, a proto, abych nakonec nebyla na ocet, taky. Vdát se proto, že na mě někdo nečekaně vybafl s prstenem a využil momentu překvapení, no to už by vůbec byla hloupost. Slečna to cítí správně, akorát by to neměla vykládat všem kamarádkám a do magazínu, měla by to řešit s tím nastávajícím, jinak bude tak dlouho váhat, až bude nakonec před oltářem - a tam je už pozdě sdělovat pochybnosti a to "ne" se říká o hodně hůř, než mezi čtyřma očima.

    superkarma: 1 26.07.2015, 08:20:28
  4. avatar
    [117] Linde [*]

    Keltka — #115 jenže ona si ho má vzít a přitom na "detaily" o dětech, jejich počtu a intervalu rození zřejmě nepadlo ještě ani slovo. Oni jsou totiž celkem v počátku vztahu, takoví začátečníci a rozumné věci dopělých lidí zřejmě ještě ani nezačali probírat- o on už tlačí fest na pilu Sml80 (Nevím, odkud jsi, jestli se u vás používá slovo fest- to znamená "už sakra hodně" Sml30Sml30Sml30 )

    1. na komentář reaguje Keltka — #123
    superkarma: 2 24.07.2015, 16:54:44
  5. [116] Keltka [*]

    Koukám, že jsem tu způsobila docela rozvětvenou diskuzi Sml30. Jen jsem chtěla bránit mladíka, že pokud ten akt bral vážně (to nikdo na dálku nevíme), tak by třeba byl zklamaný, kdyby najednou zájem slečny ochladl a ještě by zrušila nebo na delší dobu odložila svatbu-jasně, není mimino, ale je to člověk a má taky své city. Na to by podle mě měla brát ohled a hlavně chyba je v ní-že se mu nesvěřuje se svými pocity a co vůbec tedy chce. Třeba by jí pochopil, kdyby komunikovala.

    1. na komentář reaguje Rikina — #118
    superkarma: 0 24.07.2015, 00:15:07
  6. [115] Keltka [*]

    cilani — #109 Zcela souhlasím-rozhodně jsem nepsala, že by to měl být jediný důvod ke svatbě (věk a plození dětí). Jen je to jedno z kritérií, které je důležité - hlavně k tomu ujasnění si, jestli děti chtějí, kdy je vůbec chtějí (třeba je slečna nechce nikdy). Jakmile dojde na takové otázky, můžou zjistit, že se k sobě hodí nebo nehodí.

    1. na komentář reaguje linde — #117
    superkarma: 0 24.07.2015, 00:12:20
  7. [114] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #110 Myslím si, že pravda bude někde mezi našimi názory Sml16

    superkarma: 0 24.07.2015, 00:10:03
  8. [113] Keltka [*]

    kareta — #111 S tím souhlasím. Ale porod je nejen o plodnosti - o té je spíš těhotenství, ale i o fyzičce-je to pořádný fyzický zápřah (+ následné vyrovnání se těla s porodem s péčí o dítě). Předpokládám, že ve 25ti je bezesporu porod pro ženu po fyzické stránce příznivější, než například ve 38mi. ale je to opravdu individuální. Moje kamarádka má druhé dítě ve 40ti a měla super kondici, je v pohodě a holčička taky.

    superkarma: 0 24.07.2015, 00:08:39
  9. [112] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #110 To je teda pěkná blbost. Nezlobte se na mě, ale nespojujete si akt zasnoubení a svatby s romantikou a s láskou? Neřekla jsem, že není třeba uvažovat i logicky a racionálně-to je pochopitelné, hlavně by si měli ujasnit, co vlastně chtějí, ale říkat, že je svatba jen racionální krok, tak to mi připadá taky mimo mísu. Pak se třeba lidi berou taky z vypočítavosti, protože "tenhle partner má víc peněz a tenhle zase lepší byt nebo dům" a nakonec skončí s tím, koho ani nemilují. (to byl jen příklad).

    superkarma: 0 24.07.2015, 00:06:39
  10. avatar
    [111] kareta [*]

    Keltka — #99buď je žena plodná, nebo ne. Když je, tak bude rodit jak jabloň do přechodu, když je něco špatně, tak bude mít potíže i ve 20ti.Sml80

    1. na komentář reaguje Keltka — #113
    superkarma: 0 23.07.2015, 12:21:11
  11. avatar
    [110] Mickey Mouse [*]

    Keltka — #108 Jestli se on urazí jen proto, že ona není stejný blázen jako on, pak ji stejně nemá opravdu rád. Sml80Manželství není jen romantické zbláznění se, je to velmi vážný a dlouhodobý závazek, do kterého by bez přemýšlení neměl skákat nikdo. Takže i kdyby on takhle bláznil jen z čiročiré romantické zamilovanosti, stejně to znamená, že je nezralý a nezodpovědný, čili pro manželství nevhodný. Sml24

    1. na komentář reaguje Keltka — #112
    2. na komentář reaguje Keltka — #114
    superkarma: 3 23.07.2015, 09:41:21
  12. [109] cilani [*]

    Keltka — #99No, těmihle věcmi se nezabývám. Prostě buď děcko mít budu nebo ne. Do IVF bych stejně nešla, takže nemám co řešit. Vdát se, aby mi neujel vlak, považuji za docela slušnou hloupost.

    Keltka — #103brát si někoho jen proto, aby nezůstala sama, kdyby se on náhodou urazil, že do toho není tak hrr jako on, mi přijde jako cesta do pekel..

    1. na komentář reaguje Keltka — #115
    superkarma: 0 23.07.2015, 08:10:23
  13. [108] Keltka [*]

    peetrax — #107 Ne to opravdu ne, jsem každým coulem žena Sml30Sml16, jen je mi ho tak trochu líto ... pokud je to tak, že se hodně zamiloval a udělal spontánní akci - akt, který tak jeho polovička necítí... Prostě mě to mrzí kvůli němu. Ale může to být i jinak-může to být sňatk. podvodník, může ji chtít kvůli penězům nebo z pocitu vlastní nedostatečnosti nebo kdoví, co ještě. Takhle na dálku to jde opravdu těžko posoudit.Sml80

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #110
    superkarma: 0 23.07.2015, 00:02:33
  14. avatar
    [107] peetrax [*]

    Keltka — #87 ty jsi ten chlap z článku. Že jo? Sml79

    1. na komentář reaguje Keltka — #108
    superkarma: 3 22.07.2015, 22:48:24
  15. [106] Keltka [*]

    Může být i věřící - možností je skutečně hodně.

    superkarma: 0 22.07.2015, 22:43:38
  16. [105] Keltka [*]

    Matinea — #104 Sml30Sml67

    superkarma: 0 22.07.2015, 22:42:55
  17. avatar
    [104] Matinea [*]

    Sml57 Možná se Michal nemůže dočkat svatební noci Sml58

    1. na komentář reaguje Keltka — #105
    superkarma: 0 22.07.2015, 22:31:41
  18. [103] Keltka [*]

    linde — #101 To je také možné Sml16. Věk jsem zmínila proto, aby pak třeba nelitovala, že o něho přišla, nemusí se hned zase objevit někdo, kdo to s ní bude brát vážně a kdo si jí bude chtít vzít a mít s ní děti.

    1. na komentář reaguje cilani — #109
    superkarma: 0 22.07.2015, 21:18:15
  19. [102] Keltka [*]

    Altamora — #100 Tak jsem to nemyslela, myslela jsem to tak, že to třeba ten chudák myslí vážně a opravdu ji miluje a že to třeba chce i ona, jen si to nepřizná a nedovolí (si své city). Ale může to být úplně jinak-řešit to tady na dálku, když ten pár ani člověk nezná je velmi těžké, nevidíme, jak se k sobě chovají, neslyšíme, jak spolu mluví, atd..

    superkarma: 0 22.07.2015, 21:16:58
  20. avatar
    [101] Linde [*]

    Keltka — #85 mně to přijde, že jí podsouvá ten svůj názor, že:

    " nám všichni můžou závidět, protože zkrátka cítíme, že k sobě patříme."

    on se jí snaží vnutit tu myšlenku, aby si na ni zvykla už od počátku, že tak to prostě bude. Navzdory jejím citům jí bliká v hlavě kontrolka šestého smyslu a ona se bojí jí podlehnout, protože rozum a cit říkají, že je vše v pořádku a co více by chtěla, ale ten šestý smysl se obalamutit nedá. Nemám z toho dobrý pocit ani já, proto mne překvapuje ten tvůj zarytý postoj, že dotyčný je akorát šíííleně zamilovaný a ona nerozhodná stará nerozhodná zoufalka, která neví, co chce. A nechat se tlačit do svatby, že má nejvyšší čas počít, to mi přijde jako zbytečný argument od tebe, promiň.

    1. na komentář reaguje Keltka — #103
    superkarma: 2 22.07.2015, 20:47:27
  21. avatar
    [100] Altamora [*]

    Keltka — #99Z tvých komentářů mám pocit, že žena má být šťastná, že si ji vůbec někdo chce vzít a raději moc nepřemýšlet nad tím, jestli za jeho spěchem není nějaký háček. Hlavně aby měla děti v plodném věku. Že se pak může ukázat, že si vzala sebestředného člověka, který si stanoví svůj cíl a její názor ho nezajímá, nad tím se přece vůbec nemusí zamýšlet. A pak od něho nesmí odejít, protože děti potřebují otce a vlastně by pak třeba nenašla nového partnera a mohla by třeba být sama, feministka jedna hnusná. Vždyť jediný smysl života ženy je vdát se, mít děti a dělat pomyšlení manželovi a dětemSml57. Já tedy tak romantická (nebo nenáročnáSml80) nejsem. Jestli spolu teď neumějí mluvit na rovinu, mají nejvyšší čas se to naučit. Po svatbě může být pozdě.

    1. na komentář reaguje Keltka — #102
    superkarma: 1 22.07.2015, 20:25:56
  22. [99] Keltka [*]

    cilani — #97 Co se žádosti o ruku týče, tak jsem asi ovlivněna svým kamarádem, který se zasnoubil po 3/4 roku vztahu, skočil do toho po hlavě a je jedním z nejzodpovědnějších lidí, které znám. Možná i proto chtěl vztah tak brzy vážnější. Ale je to opravdu individuální.

    Jen malá reakce na věk - zrovna jsem mluvila se svou kámoškou, která pracuje v IVF centru, jasně, dnes ženy klidně čekají, až jim bude 35. Z hlediska jejích kolegů je věk na plození dětí pod 30 let ještě v pořádku, ale vše mezi 31 a 36ti lety už je rizikové. Nad 36let věku je to ještě horší. Nad 40 to berou jako skoro nenormální (i když ženě pomůžou k tomu, aby děti měla). Ale pro rození dětí-čím mladší, tím lepší.

    (Myslím tím čistě fyzicky, ne věk, kdy je na to žena připravena). Takže si myslím, že svatba ve 28mi letech, pokud chtějí mít oba děti, je tak akorát-spíše na hraně toho ještě ty děti v pohodě mít. Vše nad 30 je podle mě už pozdě (i když to jde, není to nemožné).

    Na druhou stranu jiná známá má kamaráda - gynekologa, který tvrdí, že ženy i v minulosti rodily v pohodě nad 35 i 40 let a odrodily a vychovaly zdravé dítě. Takže nevím, do jaké míry je co pravda, asi je to opět individuální-u každé ženy jinak.

    1. na komentář reaguje Altamora — #100
    2. na komentář reaguje cilani — #109
    3. na komentář reaguje kareta — #111
    superkarma: 0 22.07.2015, 16:53:22
  23. [98] Keltka [*]

    cilani — #97 Souhlasím Sml16

    superkarma: 0 22.07.2015, 16:48:24
  24. [97] cilani [*]

    Keltka — #85 Je tam uvedeno, že řekla ano, ale musela skrývat rozpaky.. Prostě si ho sice chce vzít, ale on s tím přišel brzy.. Taky se tam píše: on to prožívá a opakuje, že k sobě patří.. Jenže když k sobě dva patří, nemůže jednoho z nich položit, že nebude svatba ihned, ale vcítí se do partnera a naleznou kompromis..

    Keltka — #86No, v tom případě to není zrovna pevný vztah a důvod k obavám tedy je.. Sml80

    Keltka — #87Letos mi bude 33 a nevidím to jako důvod k urychlené svatbě..

    Keltka — #88no, měli by si pořádně promluvit, to souhlasím..

    Keltka — #91No, osobně bych asi chlapa, co jde do věcí bezhlavě a nepromýšlí je, moc nechtěla.. Ona určitá bezprostřednost je fajn, ale je také třeba domýšlet důsledky..

    Keltka — #96pokud žena není schopná vyjádřit svůj názor na takovou věc jako je dítě či svatba, tak asi ani moc nestojí za to jít s ní do manželství.. To se ten chlap bude muset celý život domýšlet co ta jeho vlastně chce? Vše je o komunikaci a tady mi přijde, že oba jen mlčí a jedou si svou (on s plánováním termínu a svatby vůbec, ona s tím,že je to moc rychlé..)

    1. na komentář reaguje Keltka — #98
    2. na komentář reaguje Keltka — #99
    superkarma: 0 22.07.2015, 15:00:08
  25. [96] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #94 Vážím si galantních mužů, kteří se umí chovat k ženě a těch, kteří jsou trochu staromódní, ale umějí dát lásku najevo. A to její partner očividně umí. Třeba už hledal tu pravou dlouho (co vy víte), byl v lásce zklamaný a teď je tak šťastný, že do toho skočil po hlavě (do hlavy těm dvěma nikdo z nás nevidí).

    O rozumu jsem nepsala proto, protože si myslím, že každý rozumný (dospělý) člověk má ve 28mi-30ti (nevíme, kolik je jejímu partnerovi) už rozum a běžně ho používá :D - tedy že má alespoň nějaký základní názor na život a vidí, jak se k němu druhý chová, jestli mají společné zájmy, ví, že musí poznat jeho rodinu a také partnera v různých situacích.

    Znovu říkám-je to spíše na Radce, která by mu měla říct, jak to všechno cítí a co chce. Myslím si, že je tím (právem) zaskočená. (To by byl asi i ten největší romantik - po půl roce vztahu).

    Moc mě pobavilo, že byste předem vysondoval, že je žena na svatbu připravená :). To nevím, jak byste zjistil, a i kdyby připravená byla, tak nikdy nevíte, jestli by ji chtěla právě s vámi. Ženy jsou totiž hodně složité. Žena se například může rozplývat nad miminky a těšit se na ně, ale pak se dozvíte, že pro ni nejste ten pravý-že s vámi je zase tak moc nechce. To samé se svatbou - žena se může tvářit, jakože jí svatby nezajímají, nemusí projevit žádný cit, a pak se dozvíte, že už rok-dva čeká na to, až ji požádáte o ruku :DDD Sml30

    1. na komentář reaguje cilani — #97
    superkarma: 0 22.07.2015, 14:05:43
  26. [95] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #92 Ono záleží na tom, jakým způsobem své pocity řekne - pokud ho striktně odmítne, že se na svatbu necítí a zruší zasnoubení, tak si myslím, že bude jeho důvěra náhle hodně nalomená.

    Pokud to dokáže podat tak, že ho miluje, že si chce svatbu v klídku užít až za další rok a třeba udělat další krok - spolu žít a zasnoubení nezruší, tak si myslím, že je naděje, že by to mohlo dopadnout dobře

    superkarma: 0 22.07.2015, 14:00:21
  27. avatar
    [94] Mickey Mouse [*]

    Keltka — #91 Do manželství není dobré spěchat v žádném věku. A v 28mi je ještě čas i na děti. Pokud po půl roce ještě nepoužívají rozum, pak by o manželství vůbec ještě neměli rozhodovat. Jinak oba dělají hloupost, které za rok nebo dva budou moc litovat.

    Ta jeho žádost o ruku i následné plánování svatby mi ale vůbec nepřipadá jako akt lásky. Láska je hlavně ohleduplná! Čili nelze někoho požádat o ruku, aniž bych předem věděl, že to cítí stejně. Stejně vůbec nelze začít cokoliv plánovat nebo dokonce rozhodovat bez druhého. To není láska, to je sobectví!

    Vážit si někoho za to, že dělá hlouposti (i když třeba z lásky) - to je tedy síla. Sml23

    1. na komentář reaguje Keltka — #96
    superkarma: 4 22.07.2015, 14:00:18
  28. [93] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #90 Přečtěte si to ještě jednou - ona zamilovaná je - když napsala, že souhlasí s tím, že její drahý má pravdu, když říká, že jim všichni můžou závidět, protože oba cítí, že k sobě patří - a to od začátku vztahu. Od toho jsem usoudila, že to s ním myslí vážně a miluje ho a on jí taky (to by asi jen tak neříkal). Ve věcech jako je svatba převažují holt city nad rozumem (jinak by asi lidé dopadli jako jedna moje kamarádka, která nikoho nechce, protože jí nikdo není dost dobrý). Samozřejmě má nyní Radka právo říct, že se ještě na svatbu necítí, že ho miluje, ale třeba až za rok. Rozum je to, že by si měli tedy ujasnit, co chtějí, jak chtějí žít (kde), dále kolik chtějí mít dětí a jestli je vůbec chtějí, jakým životním stylem by rádi žili. Jinak striktní určitě nejsem-přečtěte si prosím ještě jednou - Radka by si měla rozumově i citově ujasnit, co vlastně chce-do budoucna, a pak mu to říct.

    Nejsem pro nějaké bláhové jednání bez rozumu, ale usuzuji, že ve 28mi letech by snad měla být schopná si to trošku přebrat i tím rozumem. Asi jste mě špatně pochopil, stejně tak jste si mol mylně vysvětlit tento článek - tvrdíte, že Radku ignoruje, tak to ale vůbec být nemusí (není zde psáno, jak se k sobě každý den chovají).

    superkarma: 0 22.07.2015, 13:55:23
  29. avatar
    [92] Mickey Mouse [*]

    Keltka — #86 Na dobrém vztahu to žádné fatální následky mít nemůže. Na hloupém poblouznění nebo na sebestředné manipulaci samozřejmě ano!

    1. na komentář reaguje Keltka — #95
    superkarma: 6 22.07.2015, 13:50:21
  30. [91] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #64 Zamilovaný určitě je-v psychologii jsou různá stádia vztahu a po půl roce vztahu jsou ještě lidi ve stavu naprosté zamilovanosti, kdy nepoužívají rozum :), a tak věřím, že to byl akt, který sice nebyl nějak rozumově naplánovaný a vypočítaný-ale o to víc si partnera Radky vážím. To, že teď plánuje je asi přirozené, protože to dělá z lásky, spíše je teď na Radce, aby mu vysvětlila, proč se na přípravách nijak nepodílí (stejně by mu to asi po chvíli došlo). Sml52 Podle mě by si měli taky ujasnit, jestli chtějí děti, kde chtějí bydlet, atd.. A kdy to vůbec chtějí. Vzhledem k jejímu věku (teď mi promiňte, ale nejsem zastánkyní porodů ve 40ti a výš), by to snad už mohla vědět, co vlastně chce.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #94
    2. na komentář reaguje cilani — #97
    superkarma: 0 22.07.2015, 13:49:57

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme