Bulvár

Čeští biatlonoví hrdinové se v novém kalendáři převtělili do role válečníků

Mise pro olympijskou sezonu je jasná: na střelnici pod pěti kruhy trefit medaili. Čeští biatlonisté se před ničím jen tak nezastaví, jsou připraveni bojovat a Alpine Pro společně s nimi.

Tak zní motto, se kterým vyrazil český biatlonový tým do Soči. Ještě před odletem se dvanáctka českých medailových nadějí na chvíli zastavila a ve Slovinské Pokljuce, kde se připravovali na olympijské hry, nafotili originální kalendář ve stylu národních hrdinů.

m

Předchůdce biatlonu vznikl už v 18. století v Norsku, v roce 1924 se pak poprvé objevil pod pěti kruhy coby nový olympijský sport. Dnes je celosvětová popularita biatlonu na takové úrovni, že i běžec na lyžích Lukáš Bauer uznal: „Už je atraktivnější než samotné lyžování.“ Náboj biatlonu přináší jeho nepředvídatelnost, kdy i jasného lídra může chyba na střelnici odsoudit k prohře. Popularitu v Česku si lyžařsko-střelecký dvojboj získal především díky úspěchům Gabriely Soukalové. Povedenější sezonu, než byla ta loňská, český biatlon dlouho nepamatuje.

„Musím říct, že se se všemi sportovci spolupracovalo výborně. Byli naprosto profesionální a neměli žádné hvězdné manýry. Třeba Gábina Soukalová do ateliéru přispěchala ještě s puškou v ruce, rovnou z tréninku,“ uvedl marketingový ředitel Alpine Pro Petr Billy.

k

Jako neohrožená novodobá bojovnice Xena se před fotoaparát Jana Fauknera postavila Gábina Soukalová. O tom, že patří mezi nejkrásnější sportovkyně, vlastní několik medailí a má zlato v hrdle jste se zajisté už sami přesvědčili. Ale pozice modelky jí byla dosud neznámá. „Na začátku jsem se trochu styděla, ale po počátečních rozpacích jsem si focení velmi užila. Musím ale pochválit celý tým, výsledek mě velmi mile překvapil,“ smála se Gábina.

k

Fotograf Jan Faukner pojal snímky všech dvanácti biatlonistů s nadsázkou. „Ztvárnění má asociovat akční hrdiny z plakátů. Cílem bylo poukázat na to, že sportovci reprezentující naši republiku obětují sportu téměř vše, jsou to vlastně naši hrdinové. Pomocí líčení, výrazů, póz, nasvícení a retuše jsme se jim snažili dát charakter válečníků, kteří právě vylezli z bojiště, a tím tak připomenuli, že sport je boj, který přináší nejen porážky, ale i výhry,“ uvedl Faukner.

k

Originální kalendář bude v prodeji v limitované edici ve stánku Alpine Pro exkluzivně pouze v olympijském parku na Letné za cenu 450 Kč.

 l

Můžete si jej také stáhnout jako spořič obrazovky na webu Alpine Pro či na facebookovém profilu.

   
07.02.2014 - Společnost - autor: red

Komentáře:

  1. [2] zeph [*]

    Nevím, asi mám divný vkus Sml80 , ale fakt se mi to nelíbí. I když jsem si přečetla názor pana fotografa, jak chtěl zvýraznit boj každého sportovce o získání daného cíle, pořád nechápu ty ušanky a padající tepláky. Ještě by se mi líbila středová dvojice na té první společné fotce, ale jinak hraní si na Ramba mi ke sportu nejde ani omylem.

    superkarma: 0 07.02.2014, 15:13:18
  2. [1] Rikina [*]

    Tak za sebe říkám, že se to nepovedlo. Sml57 Akční hrdinové z plakátů, jo? Zmalovaní jak lovci mamutů, když se marně snaží rozdělat oheň v jeskyni, a oblečení v olympijské kolekci, což je asi daň sponzorovi. Sml30 Jsem se zasmála, a děkuji pěkně, takový kalendář ani darovaný, ne tak že bych pro něj běžela za 450,- si ho kupovat. Sml80

    superkarma: 0 07.02.2014, 13:27:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme