Za oblečením mužů hledejte jejich ženy. To potvrdil průzkum, který mapoval situaci na poli módy v České republice. Většina pánů také přiznala, že na svůj zevnějšek dbá teď mnohem více, než tomu bylo před pěti lety. Co na sebe ještě prozradili?

oblekani

Agentura STEM/MARK zjistila, že skoro tři čtvrtiny (72 %) mužů chodí na nákupy oblečení výhradně se svými partnerkami. Jen tři procenta s sebou berou jiného rádce. Čtvrtina dotázaných pak tvrdí, že nakupuje nejraději sama. Že by svobodní mládenci?

Pánové hledají informace o módě nejen u svých partnerek, ale často také u prodavaček a v časopisech. Ovšem pod pojmem módní značka si prý čeští muži představují tak maximálně tyto: Baťa, Nike či Adidas.

A jestli si dělají radost nákupem oblečení, bot a doplňků? Těch, kteří to přiznávají, je většina. Že je něco takového potěšilo v průběhu posledního měsíce, to potvrdilo 55 % respondentů. Našli se samozřejmě i tací, kteří se podivovali, jak by z něčeho takového mohl mít chlap radost (23 %).

Reklama