Reklama

Novou spolupráci s řetězcem Albert stvrdili lokální dodavatelé pod záštitou ministra zemědělství

Albert rozšiřuje nabídku českých výrobků ve svých obchodech. Novou spolupráci stvrdili na Královéhradecku při dnešním setkání zástupci řetězce a lokálních dodavatelů pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky. Účastníci akce na místě zpečetili spolupráci podpisem a symbolickým razítkem. Všechny produkty řady Česká chuť, které najdou zákazníci v Albertu exkluzivně, splňují definici české potraviny podle zákona.

albertvyroba

Obchodní řetězec Albert představil zákazníkům již v prvním čtvrtletí letošního roku v řadě Česká chuť několik produktů, jako například česká jablka nebo pultové delikatesy. V tuto chvíli nabízí na 80 výrobků napříč čerstvým i trvanlivým sortimentem.

„Podpora domácích potravinářů je pro naše ministerstvo klíčová, stejně jako jasné a srozumitelné značení českého původu potravin. To, že se rozšiřuje nabídka českých výrobků v běžné obchodní síti, které navíc spotřebitelé snadno poznají, vnímám velmi kladně,“ řekl ministr zemědělství Marian Jurečka. Ten se u příležitosti představení nové značky Česká chuť setkal u výrobce piškotů na Královéhradecku se zástupci vybraných tuzemských dodavatelů.

Větší dostupnost kvalitních českých výrobků

Vybraní tuzemští dodavatelé při setkání představili své výrobky a komentovali novou spolupráci s obchodním řetězcem Albert: „Naše spolupráce znamená pro české zákazníky především větší dostupnost kvalitních českých výrobků, což nás velmi těší,“ řekla Martina Králová, jednatelka společnosti Perník, kde se pečou 100% české piškoty. Nabídku svých produktů v široké obchodní síti čítající více než 300 obchodů po celém Česku chválil také Milan Lipavský ze společnosti Seli, vyrábějící pivní tyčinky, a Petr Hrdlička, ředitel firmy Záruba Food, odkud do prodejen Albert míří tradiční česká majonéza.

„Produkty České chuti do našich obchodů přináší naši dlouholetí malí i velcí dodavatelé z České republiky, kterým patří poděkování. Velice rádi ve spolupráci s nimi vycházíme vstříc zvyšující se poptávce našich zákazníků po potravinách domácího původu, jenž nová značka garantuje,“ řekl při setkání Petr Pavlík, ředitel pro obchod v řetězci Albert. „Věříme, že nabídku českých produktů, kterou budeme i nadále rozšiřovat, ocení,“ uzavřel.

Spolupráci stvrdili podpisem na setkání v Těchlovicích zástupci dodavatelů a řetězce Albert spolu s ministrem zemědělství Marianem Jurečkou, který na závěr připojil také symbolické razítko.

albert

Čerstvé i trvanlivé české potraviny

Zákazníci najdou exkluzivně v prodejnách Albert v řadě Česká chuť například mléčné a masné výrobky, ovoce, čerstvou i sterilovanou zeleninu, těstoviny, majonézu nebo hořčici, ale také pečivo, tyčinky a piškoty. Ty vyrábí v Těchlovicích u Hradce Králové ze stoprocentně českých surovin, jako je třeba mouka z nedalekých Předměřic, společnost Perník.

Všechny výrobky značky Česká chuť splňují definici české potraviny podle definice Ministerstva zemědělství a Zákona o potravinách. Díky tomu mohou nést na obalech logo „Česká potravina“. Zákazníci si tak mohou být naprosto jistí nejen domácím původem, ale i kvalitou a tradičními českými recepturami.

Již nyní nabízejí prodejny Albert 100 % stálé nabídky hovězího a vepřového masa českého původu a čeští dodavatelé tvoří širokou základnu také u dalších čerstvých i trvanlivých potravin.

albert2