Podle průzkumu společnosti Tesco si každá třetí žena dopřává zmrzlinu „za odměnu“

TescoLetní měsíce a tropická vedra lákají Čechy k nákupu osvěžujících zmrzlin. Pro výrobce i obchodníky to znamená období zvýšeného zájmu o tento sortiment. V obchodech společnosti Tesco narůstají v letním období* prodeje zmrzlin o více než sto padesát procent.

V létě nakupuje zmrzlinu alespoň jednou týdně více než šedesát procent Čechů, ale ani v zimě úplně nezmizí z nákupních košíků: alespoň jedenkrát za měsíc se objeví u čtyřiceti procent zákazníků. Vyplývá to z on-line průzkumu**, který pro společnost Tesco zpracovala výzkumná agentura Perfect Crowd.

Ženy nejraději vanilkovou, muži nejčastěji sáhnou po čokoládové

Mezi nejoblíbenější příchutě patří vanilková, čokoládová a jahodová. Průzkum ukázal, že čokoládovou zmrzlinu volí nejčastěji muži a respondenti bez dětí, zatímco ženy a respondenti s dětmi upřednostňují příchuť vanilkovou. Co se týká složení, je jednoznačně nejoblíbenější zmrzlina smetanová, a to zejména u mužů. Ovocné zmrzliny jsou populární především v rodinách s dětmi a mezi lidmi ve věku 27–44 let, ženy pak dávají častěji než ostatní přednost jogurtovým zmrzlinám. „Z našich dat vyplývá, že zákazníci upřednostňují nanuky, které
se v loňském roce podílely na prodejích téměř 40 %,“ uvádí Jiří Mareček, tiskový mluvčí společnosti Tesco.

Zmrzlina jako pokušení

Zajímavé srovnání mezi muži a ženami se nabízí i v případě volby zmrzliny „za odměnu“ či jako dezert po jídle. „Jako odměnu si zmrzlinu dopřeje třicet procent žen a jako sladkou tečku po jídle 15 procent žen,“ komentuje výsledky studie výzkumnice Zuzana Hájková z výzkumné agentury Perfect Crowd a dodává: „Naproti tomu téměř čtyřicet procent mužů odpovědělo, že si zmrzlinu jako sladkou tečku nedává nikdy. Ženy navíc častěji souhlasily s tvrzením, že pokud narazí na zmrzlinu, jdou veškerá předsevzetí stranou.“ Třetina žen však v průzkumu zároveň přiznala, že se snaží hlídat konzumaci zmrzliny kvůli přibývání na váze. Mezi muži odpovědělo na stejnou otázku kladně pouze osmnáct procent respondentů.

Ochutnejte to nejlepší

     

Creamy Ice cream cherry, 1 litr

Tesco

Výběrová zmrzlina s višňovou                      a smetanovou příchutí.

Tesco, cena: 46, 90 Kč

 

Choco Team, 1 litr

Tesco

Lahodná smetanová čokoládová zmrzlina    s 5 % kousků pravé čokolády.

Tesco, cena: 66, 90 Kč

 

 

 

 

 

Vanilla flavon ice cream, 120 ml

Tesco

Nanuk s vanilkovou příchutí v mléčné čokoládě. Rychlé a smyslné osvěžení pro letní dny.

Tesco, cena: 29, 90 Kč

 

Chocolatino, 900 ml

Tesco

Zmrzlina s příchutí mléčné čokolády, posypaná nastrouhanou mléčnou a bílou čokoládou.

Tesco, cena: 56, 90 Kč

     

Vanilla Tesco Finest, 500 ml

Tesco

Smetana z Polabí v kombinaci se skvělou chutí pravé vanilky. Nejvyšší kvalita řady Tesco Finest.

Tesco, cena: 88, 90 Kč

 

Neapolitan sandwich, 180 ml

Tesco

Neodolatelná trojkombinace nejoblíbenějších příchutí (vanilka, čokoláda a jahoda) spojená v chutné oplatce.

Tesco, cena 9, 90 Kč

  * Období od 23. 4. do 26. 8. 2012

** Průzkum společnosti Perfect Crowd se uskutečnil ve dnech 17. – 18. dubna 2013 v uzavřené komunitě Inspirujeme.net a na vlastním online panelu agentury Perfect Crowd na reprezentativním vzorku účastníků podle pohlaví, věku (18+), vzdělání a regionu. Průzkumu se zúčastnilo 500 respondentů.

Reklama